Šta je novo?

Koridor 10

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770759#p770759:nyn5a12l je napisao(la):
Pendolino » Mon Aug 31, 2020 7:45 pm[/url]":nyn5a12l]Još uvek se radi se i od Aleksinca ka Nišu, dobrih 5km se vozi suprotnom trakom. Sad su pomerili severnije
Juče ponovo išao u Niš.

Ovo su uradili, idu dalje. Kvalitet asfalta OK, ipak lošiji od "Miloša".

U svakom slučaju treba pohvaliti što koriste ovu sezonu bez ozbiljnijeg saobraćaja za rekonstrukcije. Apsolutno nigde nisam zatekao čep, što se prethodnih godina često dešavalo u zonama radova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771295#p771295:3hoxh13a je napisao(la):
Pendolino » 02 Sep 2020 03:13 pm[/url]":3hoxh13a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770759#p770759:3hoxh13a je napisao(la):
Pendolino » Mon Aug 31, 2020 7:45 pm[/url]":3hoxh13a]Još uvek se radi se i od Aleksinca ka Nišu, dobrih 5km se vozi suprotnom trakom. Sad su pomerili severnije
Juče ponovo išao u Niš.

Ovo su uradili, idu dalje. Kvalitet asfalta OK, ipak lošiji od "Miloša".

U svakom slučaju treba pohvaliti što koriste ovu sezonu bez ozbiljnijeg saobraćaja za rekonstrukcije. Apsolutno nigde nisam zatekao čep, što se prethodnih godina često dešavalo u zonama radova.
Ja sam uleteo u čep kod Aleksinca, bliže Raznju 26.juna. kreni-stani 40 minuta je bilo.
 
Onda sam imao sreće, mada sam ovog leta išao nekih 5 puta u Niš i dva puta za Kš.

Onako odokativno ima upola manje saobraćaja nego prošle godine. Vozi se opušteno, mada uvek ima debila koji pokvare doživljaj,

Juče vozim suženjem kod Aleksinca nekih 95km/h /ograničenje je mislim 60km/h) i neki džip mi se zalepi na pola metra, kao da smo negde u gradu. Samo sam ga iskulirao a on svira i abledunje. Kad smo izašli, on me pretekne i onda naglo koči ispred. Onda ide 50, idem i ja. Onda stane u zaustavnu, stanem i ja. Posle minut kreće i odlete sa 140km.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771299#p771299:e0s885yp je napisao(la):
Пантограф » 02 Сеп 2020, 16:32[/url]":e0s885yp]E, ja sam ga bogme zatekao na Begaljičkom brdu, uhhh...

то је једини озбиљнији чеп на целом правцу Београд - Ниш
 
#Caribrod kakva je situacija na istoku, od Kalotine do Sofije?

Kad možemo očekivati pun profil do Sofije ili bar posmatrajući tri deonice do Sofije?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771694#p771694:17mar9eu je napisao(la):
mtuning » Thu Sep 03, 2020 7:05 pm[/url]":17mar9eu]#Caribrod kakva je situacija na istoku, od Kalotine do Sofije?

Kad možemo očekivati pun profil do Sofije ili bar posmatrajući tri deonice do Sofije?

Imaš detaljniji info na temi infrastruktura Bugarske.
Od tri deonice:
- Druga, tj. srednja (Dragoman-Slivnica-Hrabarsko, 17km) biće verovatno pre roka (maj 2021.), do kraja godine. Već ima i SMA na strani na kojoj se trenutno ne vozi, u delu od Dragomana do Slivnice. Sad treba da prebace saobraćaj u završenu (bivša magistrala, samo proširena na 2+1) i da završavaju ovu na kojoj se sad vozi na 2. BNS bez habajućeg. Na poslednjih par km od Slivnice do Hrabarskog imaju da završe druge polovine mosta sa 3 otvora i pružnog podvožnjaka, ako to završe do kraja meseca mogu kompletno da puste tih 17km do kraja godine.
- Prva, od graničnog prelaza Kalotina do Dragomana biće sredinom 2022. ako bude u roku. Doduše, Štrabag je baš udarnički krenuo pa može i ranije, ali tu ima dosta miniranja (već su počeli sa potpunim obustavama na par sati slično onom kod Čiflika, kad je Rubau radio Pirot-Bela Palanka), dosta velikih mostovskih konstrukcija (izdvajam vijadukt na 3.km od skoro 900m), 3 petlje i nekih 10 od 14 kilometara ide kroz klisuru, tako da sredina 2022. deluje kao razuman rok, a tempo im je trenutno vrlo dobar, odličan čak. Na delu gde su prvo počeli par stotina metara se vozi devijacijom 2-3 meseca, a od starog su tu već napravili 2+1.
- Treća od Hrabarskog do ulaza u Sofiju tj. severne tangente na koju se nastavlja nije ni započeta, niti je tenderisana. Šteta, jer je reč od 16 kilometara kroz ravnicu, potpuno nova trasa, radilo bi se bez saobraćaja, jedini izazovi su 2 petlje i kolizije sa brojnim lokalnim putevima, pa bi bilo dosta pod- i nad- -vožnjaka/-putnjaka. Ali kad su 2. deonicu pod saobraćajem završili za godinu i po dana ne vidim što bi im za ovo trebalo više. Ali uslov je da to što pre puste na tender. Ako ne završe to kad se završe prve 2 na onom postojećem putu sa 4 trake bez razdelnog na ulazu u Sofiju leti i u špicu biće gužvi kao na 2 gazele.
- Četvrta ili nulta deonica je rekonstrukcija GP Kalotina, koja je u toku. Ne samo da će se racionalizovati sam prelaz, na kome ima mnoštvo besmislenih zgrada koje stvaraju čepove, već je i prvi kilometar autoputa u sklopu samog prelaza. Ovi radovi su u toku i kad se završe biće bukvalno situacija da kad prođete carinu, kupite vinjetu bukvalno izlazite na autoput, a ne kao sada da uđete u novi lavirint i suženje, pa na ležeći sa ograničenjem 8.
 
Hvala na detaljnom objašnjenju.

Meni je interesantan taj pravac i autoput Struma, da jednog dana do Kavale idemo kompletno autoputem.
 
Pa, do bugarskog primorja, nepravedno potcenjenog u nas, i sad možemo skoro u potpunosti autoputem, ali, važnije od dogradnje nedostajućeg parčeta do Sofije biće da obnove raspalih 50-ak kilometara pred Starom Zagorom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773126#p773126:1vlier5a je napisao(la):
Пантограф » Tue Sep 08, 2020 9:28 pm[/url]":1vlier5a]Pa, do bugarskog primorja, nepravedno potcenjenog u nas, i sad možemo skoro u potpunosti autoputem, ali, važnije od dogradnje nedostajućeg parčeta do Sofije biće da obnove raspalih 50-ak kilometara pred Starom Zagorom.

Mislim da je to već ugovoreno i da bi trebalo da bude završeno za sledeću letnju sezonu. Nije baš 50-ak, pre će biti oko 35 od Čirpana do Stare Zagore, ali je grozno. Jeste skoro 50 ako tome dodaš 7-8km vožnje po onim zrncima posle Plovdiva, ali tu osim što je grozno za uho ništa ne fali, moš vozit koliko hoćeš. Nadam se da će i to remontovati, mada trenutno nije u planu koliko znam.
Ono što se ne bih složio je da je vožnja po kolotrazima pre SZ na autoputu uz ograničenje 50 veći problem od prilaza Sofiji. Kad završe ova 2 lota, pa i samo ovaj srednji, plus završetak nove industrijske zone u Božurištu, na kraju će se napraviti takav levak da će za tih 15km trebati otprilike koliko autoputem od Sofije do Plovdiva, jer: 90-50-90-50-90-50-90, poprečne prepreke-pešački prelaz, semafor i za kraj - ležeći policajac i 30.
Ono što bih se složio je da je Crno more potcenjeno bezveze, jer nit je stvarno crno, niti je nešto lošije od turskog Egeja, osim ako ćete kao većina u Turskoj visiti po hotelskim bazenima, a to možete i u Jagodini. Sa Grčkom je neuporedivo u smislu kvaliteta (gro Bugara zapadno od Plovdiva letuje u Grčkoj, Sofijancima je i bliže), ali ako hoćete da se osećate kao dingospo i nećete ustajati rano da trčite u pekaru za doručak, terati ženu da podgreva punjene paprike iz vikend frižidera za ručak, a deci pričati da su lokumades na plaži bljak, onda je Bugarska sasvim pristojna. A ozbiljan procenat ljudi iz Srbije "uživa" u Grčkoj slično opisanom načinu. U Bugarskoj možete sebi priuštiti sve, klopati po restoranima, a da vas ne košta kao 1 srpski minimalac, po prodavnicama kupovati po cenama nižim nego kod kuće, a uređeno je, negde i pretrpano i nema bunkera na plaži.
 
Da, da, sve tačno za more. Uredno i jeftino. Severna Grčka: lepše more, ali neuredno i skupo. Da dodam da su i gradovi lepi, posebno Burgas.

Da se zadržimo u temi, granični prelaz na Koridoru 10 leti kad ima Turaka postaje neupotrebljiv. Ne znam kakva je situacija na Strezimirovcima?
 
Opuštencija, tamo je gužva jedino kad je Roštiljijada u Leskovcu. Osim što vodi iz manje-više nigde u manje-više nigde nikakav problem... Pređe se par planina, nešto uskih puteva, ali toeto. Šalu na stranu, meni naravno to svakako nije opcija, ali ne vidim poentu da to bude alternativa Gradini za Tasos npr. Za moj ukus previše krivina, uspona i prevoja da bi se uzelo u razmatranje.
 
More, kojekude, da ne bude sa Voždom 'nije Đorđe, nije Đorđe, ne može da dođe...'

Al inače i Bugarska planira brzi put do Vidina jednog dana, pa bi to bila hubava alternativa za K10.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773404#p773404:3dmmv0up je napisao(la):
Пантограф » Wed Sep 09, 2020 9:45 pm[/url]":3dmmv0up]More, kojekude, da ne bude sa Voždom 'nije Đorđe, nije Đorđe, ne može da dođe...'

Al inače i Bugarska planira brzi put do Vidina jednog dana, pa bi to bila hubava alternativa za K10.

Po duši te, taj Vožd je ionako jako upitno isplativ, a koga je poslao naROdu nije za ovde, ali Bugarska ne planira šnelštrase do Vidina, već ga uveliko gradi!
Najtežu deonicu kroz obronke "krvi i meda" počeli su juna ove godine. To je deonica Botevgrad(A2)-Mezdra (33km), podeljena u 2 lota. Onaj severniji je baš zeznut i ima 2 tunela, tu je sad i zatvoren E-79, ide se alternativno na kanjon reke Iskar (Svoge) i Petrohanski prolaz. Kompletan brzi put od Botevgrada do Vidina, tj. mosta na Dunavu je 167km, od toga je 12,5km izgrađeno pre par godina (obilaznica Montane), ali tu je blistao nama poznati Trace, pa pitanje u kom će stanju dočekati ostatak. Pitanje je i kada će sve biti završeno, kad dosta nije ni započeto...
E sad, da će to biti prihvatljiva alternativa za K10 - sumnjam! Čak i da se napravi i Vožd i ekspresvej od Vrške Čuke do E-79. Mnogo je okolo. Ali bila bi ozbiljna alternativa za severno bugarsko primorje (Varna sa rivijerom), pa čak i Bukurešt za one koji neće preko Karpata. Naročito kada se ima u vidu da se trenutno intenzivno grade 4 deonice bugarskog A2 i za neke 3 godine će do Plevena/Loveča biti autoput, a do kraja godine bi trebalo da krenu sa izgradnjom još 3 - od Plevena/Loveča do Velikog Trnova, koje su daleko manje zahtevne za izgradnju. Takođe, za najviše godinu dana trebalo bi da krene izgradnja autoputa Ruse-Veliko Trnovo, koji spaja A2 sa mostom na Dunavu Ruse/Đurđu, a od Đurđua do Bukurešta je 60-ak km magistrale.
Da se vratim na temu. Sve to nije nikakva alternativa za K10 ka većem delu Bugarske, Turskoj i istočnom delu Grčke, jer je jedino usko grlo na K10 GP Gradina/Kalotina, a dok se svi ovi silni brzi i autoputevi izgrade (Vožd, E79, bugarski A2...) za nekih 10-ak godina ko zna kako će se prelaziti srpsko-bugarska granica, jer Šengen, mini-Šengen, EU itd. itd.
Još malo o temi. ZM je pre tačno godinu minus 11 dana izjavila da se bugarskoj strani radi na otvaranju GP Kalotina/Gradina 2, analogno Horgošu 2. I to je realna alternativa, po meni i jedina za letnji haos na Gradini. GP Petačinci/Bankja, za koji je čak i potpisan međudržavni sporazum, od koristi je za razvoj turizma u kanjonu Jerme i Zvonačkoj banji i bio bi bolja alternativa nego Strezimirovci, ali je po meni to klanje vola za kilo mesa. Čak i da naprave/asfaltiraju tih 12km DP IIb423 i taj neki most sa bugarske strane, ja bih tamo prošao jednom iz radoznalosti i toliko. Da vozim preko brda, preko brega i debelog snega kroz nedođiju da bi došao u bugarsku nedođiju i da vrtim đevrek po selima da bih se spustio u Sofiju, pritom je upitno koliko bih vremenski uštedeo, uz potrošnju brdske vožnje - jok. Radije ću stati u kolonu sa braćom Turcima, pa šta mi Bog da, znajući da ću u jednom trenutku kad pređem obe granice za pola čuke biti u Sofiji.
 
More, činiš 'voliko, kod nas ove godine njama novi pisti za karane. A kad se 2022. stuštim autoputem sve do Simitlija - pa posle da karam Tombu :) Kratko ali slatko.
 
@caribrod

Fenomenalan izveštaj o Bugarskom napretku, hvala! Par godina nisam bio tamo (kako vreme leti!), drago mi je što se ovako puno i PAMETNO gradi. Pa to su sve sjajno strateški izabrane deonice!
 
Jos nije sanirano ostecenje na natputnjaku kod Nove Pazove. Izgleda da prvobitna zamisao nije dala rezultate. Prvobitno su samo osalovali deo gde je bio ostecen, verovatno i izbetonirali, medjutim sada su zadnje dve grede celom duzinom polupane. Mislim da ce mozda ici na to da stave nove grede, tako da je sada ostalo 3/4 natputnjaka celom duzinom
 
Београд, 18.09.2020.г.

САОПШТЕЊЕ

ЈП „Путеви Србије" обавештава јавност да се на државном путу IA реда број 1, (аутопут Е-75, смер Београд-Ниш и Ниш-Београд ) током викенда очекује успорено одвијање саобраћаја, јер се на деоници Умчари - Врчин изводе радови на рехабилитацији коловоза и санацији надвожњака на петљи Умчари.

ЈП „Путеви Србије" наглашава да се у зони радова саобраћај одвија у измењеном режиму саобраћаја и обавештава све учеснике у саобраћају да прате постављену саобраћајну сигнализацију.

Апелујемо на учеснике у саобраћају да буду посебно опрезни у зони радова, прилагоде брзину условима на путу, држe безбедно одстојањe и поштују постављену привремену саобраћајну сигнализацију.

ЈП „Путеви Србије“
 
Jučerašnji požar na deponiji Stara Pazova:
20200922_102805.jpg

20200922_102755.jpg

20200922_102818.jpg
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Znx75PfA38c[/youtube]
 
Vrh