A4 - aktuelna gradilišta pored, oko, iznad, ispod - nadvožnjak, koji spaja 221 i 259, tzv. sopotska petlja
C26, bolje u povratku
ovaj put pored (Crvena Reka - Glogovac) su asfaltirali, al su mi bolje uspevale fotke s gradilišta na 30 nego sad sa 130
na 5km od tunela Bancarevo, koriste se samo 2/4 trake
ne raduju me i ovi zarasli odvodi na kosinama
sanira se ovaj krater (mislim da je to negde kod one česme, al nisam uopšte siguran)
i tu svi idu u 1/4 trake
C6 sa galerijom mrdnula nije (omaž Integralu), a ispao mi je i fon
na C17 rade one dodatne potporne zidove gore u brdu, dole na AP se to ne primećuje
a tek na C26... tu će se raditi šipovi i šipovi i šipovi za potporni, ali bez ikakvog uticaja na saobraćaj (za sada)
za zapisnik da su velike kiše sprale zemlju i na C25, pa je desna zaustavna (ka Pirotu) bila crvena, a neki bager je to sanirao
Ovo je već Integral i sopotska "petlja", izgleda da stvarno idu ispred rokova, sve grede su postavljene i moguće je da će saobraćaj vrlo brzo biti vraćen na pun profil, pošto se sada odvija levom (tj. stranom u pravcu Niša incl. i tunel Sopot) dvosmerno.
Toliko za ovo javljanje!