Šta je novo?

Koridor 10

Menjali su samo habajuci sloj zato je neravno. Uradili (presvukli) su sva iskljucenja na celom severnom kraku.
 
Izvinite zbog kvaliteta slika. Slikane su u pokretu iz automobila (prljava šoferka, kiša itd).

Ovo je malo posle OMV pumpe kod Bačke topole.

1.jpg


Odmorište Lovćenac. Asfaltirano i sređeno. Mislim da ima nekoliko ToiToi toaleta. Ne sećam se da li je bila LED rasveta sa solarnim panelom.

2.jpg


3.jpg


Rastinje između traka je živnulo i sad ima svoj puni potencijal. Bilo bi dobro da je celom dužinom posađeno a ne samo na krivinama.

4.jpg


Duž cele trase od Novog Sada do Subotice postoje ove gomila grebanog asfala ili nekog kamena. Video sam ih oko 10ak

5.jpg


Postoji dosta prelaza između traka na kojima nisu postavljene ograde.

6.jpg


Radovi počinju od skretanja za Vrbas

7.jpg

8.jpg


Tu ima jedan mostić koji još nije asfaltiran
9.jpg

10.jpg
 
Dalje je nov asfalt ali nema obeleženih traka.

11.jpg


Počinju radovi. Prelazi se u levu traku. Ima dosta mašina. Bile su samo parkirane. Nije bilo radnika osim rekao bih čuvara. Slikane su skoro sve masine na toj deonici od 10ak km.

12.jpg


13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg


Na kraju patrola policije zaustavlja koga želi :)

20.jpg
 
Ne znam zašto je forum izmešao slike. Prva slika je sve tri trake asfaltirane bez linija. Policija je na kraju. Ostale su između.
 
Nakon policije ide deonica od par kilometara starog asfalta koja nije pod radovima. I onda kreće potpuno nova deonica.

21.jpg


Tu je čini mi se nov portal. Ne sećam se da je bio ranije. Nije u funkciji bio kad sam prolazio.
22.jpg


Odmorište Čenej Sređeno ali ne može da se uđe.
23.jpg


24.jpg


Još jedno odmorište. Ima toalete. Cini mi se da se vidi i stub sa LED rasfetom i solarnim panelom. Ili je to za neki uređaj na samom odmaralištu.
25.jpg


Dosta znakova pored puta orenutih na stranu da se ne vide. Kao da nisu u funkciji.

26.jpg

27.jpg


Novi asfalt prestaje na 500m od skretanja za Novi Sad
28.jpg
 
Ne zanm zašto su slike izmešane. Imate opis pa će te skontati šta se na šta odnosi.
 
Te prelaze izmedju traka su isto sad uradili, ranije ih uopste nije bilo pa zato stoje tako razmontirana. Treba da dodje ekipa koja ce to srediti.
 
E pa super. Nije prikazano na slikama ali tih prelaza ima dosta. Sigurno oko 10ak ako ne i vise.

@Dalmatinac: Da li znate hoce li biti sta od radova severnije od Backe Topole ? Taj dao je jako los i kad se predje granica ostavlja los prvi uitsak o zemlji.
 
Odlično.
A ja sam prekjuče išao od Bg do Batočine i utisak mi je da je dobrom delu trase 130 previše. Na momente se nisam osećao sigurno zbog asfalta i usporio sam.
Posle SD i PO, ka Batočini mnogo je bolje stanje.
 
Radili su asfalt izmedju iskljucenja Subotica jug i Subotica sever.
Mislim da je to to za ovu godinu. Ocigledno im je plan da kroz odrzavanje kroz god - dve obnove kompletnu desnu stranu AP do NS. Isto su poceli na BG - NS. Koliko sam primetio na odmaralistima nema rasvete. Taj stub koji je postavljen skoro svugde sa solarnim panelom bi trebalo da je za wifi koji su rekli da ce postaviti na sva odmaralista.
 
Ove godine bi trebalo da se radi pojačano održavanje deonica Ruma-Sremska Mitovica i Pećinci-Ruma. Izabran je izvođač, Integral. Gotovi su i projekti za deonice Aleksinac-Ražanj i Paraćin-Ražanj. Pojačano održavanje je, iako mu ime to ne govori, potpuna rehabilitacija. Znači neće biti samo presvlačenje asfalta, nego i popravka posteljice, nasipa, bankina, odbojnih ograda, novo odvodnjavanje, ojačanje i rekonstrukcija objekata u skladu sa novim propisim vezanim za bezbednost, nova horizontalna i vertikalna signalizacija... Sve se to radi u okviru projekta rehabilitacija i unapređenja bezbednosti puteva na 40 deonica (ne samo autoput) koji kreditira Svetska banka, EIB i ERDB.
 
E, za to oko Ražnja treba pitati da li obuhvata dogradnju nedostajuće zaustavne trake, i ako ne - zašto?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=758289#p758289:3s1e136o je napisao(la):
miki-nbgd » Sun Jul 19, 2020 6:12 pm[/url]":3s1e136o]Gotovi su i projekti za deonice Aleksinac-Ražanj i Paraćin-Ražanj.
Oko Ražnja su radili prošle godine.
Bilo bi dobro da urade nedostajuće zaistvne, pre svega na deonici ka Beogradu kod Ražnja gde je 2+0, a i na svim deonicama gde je 3+0 (Mečka, Begaljičko brdo).
Neophodno je uvođenje elektronskog sistema kontrole i upravljanja saobraćajem na deonici Niš-Novi sad. Vrčin-Požarevac pod hitno!
Bitno je i sređivanje naplatnih rampi na većim petljama koje nisu čeone (Batočina, Smederevo, Paraćin) kako bi ENP imao posebnu traku a ne samo poseban prolaz koji ništa ne znači kad sve jedno čekaš. Takođe, treba produžiti trake za uključivanje na autoput, pogotovo na petlji Trupale u pravcu ka BG.
...i naravno Obilaznica :mrgreen:

inače Paraćin - Pojate nikada nije ni urađeno odvodnjavanje. To je bila poslednja deonica, pa su je skarabudžili, jer je autoput radio do Paraćina i dalje od Pojata do Niša.
 
To gde je 2+0 sam merio jednom prilikom i mislim da je ispalo nekih 1,8km. Nije preteško da to urade. Baš tamo je sleteo slovački autobus pre par godina i poginulo je petoro ljudi.
 
Neće biti proširenja da se ne bi izlazilo iz putnog pojasa, zemljišta u vlasništvu Puteva Srbije. Bez rešenih imovinskih odnosa banke nisu htele da daju kredit a Putevi nisu želeli da bave eksporprijacijom jer bi to dugo trajalo a na delovima gde postoje dugački vijadukti i skupo. Izabrano je neko srednje rešenje da se brzina i bezbednost podiže izmenama elemenata puta u okviru putnog pojasa, negde se menjaju poprečni padovi, negde se ulivne trake produžuju (petlja Deligrad recimo), izlazi kod pumpi...Deonica od Aleksinca do Ražnja je osamdesetih godina već proširena za zaustavnu traku na pojedinim delovima. To može da se vidi po mostovima. Ovaj levi deo je proširenje za zaustavnu traku.
prosirenje2.jpg

Ali preskočeni su delovi gde su dugački objekti. Jer tamo gde su manji objekti to se relativno jednostavno može uraditi.
Problem su dugački vijadukti od 250m kod Ražnja. Njih proširiti za 2.5m je već ozbiljan (skup) posao. Recimo ovaj.
vijadukt.jpg
. Inače radiće se samo leva traka, traka ka BG. Šteta je što se ne rade obe trake.
 
To sa vlasništvom nije tačna informacija, evo izvoda iz katastra, ima tu još za jednu traku.
FDO8eCU.jpg


Dosta sam star i sećam se da su čitav BG-Niš radili kao 2+1 u ravnici, 3+0 na usponima i 2+0 ma dužim mostovima i vijaduktima. Možda su ispravili tih par nadvožnjaka gde autoput ide gore
Brzina jeste smanjena na ovoj deonici od Aleksinačkih rudnika ka Ražnju na 100km/h, i dodavanje zaustavne ne bi omogućilo neko povećanje, jer krivine jake, a u tom područiju duva jak vetar.

Na kraju, niko i ne očekuje da prošire vijadukte ili npr. most kod Ćuprije, ali gde mogu da prošire, bilo bi lepo.
 
A4 - aktuelna gradilišta pored, oko, iznad, ispod - nadvožnjak, koji spaja 221 i 259, tzv. sopotska petlja



C26, bolje u povratku



ovaj put pored (Crvena Reka - Glogovac) su asfaltirali, al su mi bolje uspevale fotke s gradilišta na 30 nego sad sa 130



na 5km od tunela Bancarevo, koriste se samo 2/4 trake



ne raduju me i ovi zarasli odvodi na kosinama



sanira se ovaj krater (mislim da je to negde kod one česme, al nisam uopšte siguran)



i tu svi idu u 1/4 trake



C6 sa galerijom mrdnula nije (omaž Integralu), a ispao mi je i fon



na C17 rade one dodatne potporne zidove gore u brdu, dole na AP se to ne primećuje







a tek na C26... tu će se raditi šipovi i šipovi i šipovi za potporni, ali bez ikakvog uticaja na saobraćaj (za sada)



za zapisnik da su velike kiše sprale zemlju i na C25, pa je desna zaustavna (ka Pirotu) bila crvena, a neki bager je to sanirao

Ovo je već Integral i sopotska "petlja", izgleda da stvarno idu ispred rokova, sve grede su postavljene i moguće je da će saobraćaj vrlo brzo biti vraćen na pun profil, pošto se sada odvija levom (tj. stranom u pravcu Niša incl. i tunel Sopot) dvosmerno.







Toliko za ovo javljanje!
 
Hvala Caribrode, a ka severu zaista je lepo voziti presvučeni poluprofil od oko 50km (od Bačke Topole ka Novom Sadu). Ako bih baš cepidlačio novi asfalt je urađen solidno, ali ne i savršeno (dao bih ocenu 7 od 10). Takođe "udaraju" se celom deonicom nove pljuckave taktilne bele linije.

I imam samo jednu sličicu podšprajcovanog nadvožnjaka kod Pazove, koji se sanira od oštećenja:
20200804_094437.jpg
 
Iskreno se nadam da ce ga testirati nakon sto zavrse. Onako kao sto su testirali novi most kod Obrenovca.
 
Još uvek se radi se i od Aleksinca ka Nišu, dobrih 5km se vozi suprotnom trakom. Sad su pomerili severnije
 
Nema pogodnijeg mesta, pa neka bude ovde u sklopu Koridora 10 dok se ne otvori nova tema.

Brza saobraćajnica od autoputa E-75 (petlje Požarevac), preko Velikog Gradišta do Golupca.
Pre par dana sam saznao za ovo, neki prijatelji imaju zemljište preko kojeg prolazi buduća trasa brze saobraćajnice, tako da imam informaciju da je eksproprijacija zemljišta počela.
Uskoro ću imati još informacija u vezi otkupne cene parcela i drugo.

https://www.mgsi.gov.rs/lat/dokumenti/j ... -pozarevac
 
Vrh