Šta je novo?

Koridor 10

Na kamionu koji je prevozio bager piše Frost Line...na sajtu te firme stoji da se bave proizvodnjom voća i povrća...otkud izlet u prevoz teških mašina ne znam ali sve miriše na trotter independent traders I njihov izlet u čišćenje lustera.
 
Veze ovaj nema ovako se ne prevozi bager, grana mora biti u drugoj poziciji. Ovako da je usao u bilo koji tunel, na pumpu, ispod semafora, ma bilo dje napravio bi problem. Evo kako se to radi, ako primjecujete razliku u polozaju grane.

Послато са SM-G925F помоћу Тапатока
bdc41c5afcc458e2802744ebf359a171.jpg
 
Aljkavičluk. Nisu hteli da skidaju priključni alat na kraju pa nije bilo mesta da se spusti ruka dole. Tako je ostao onaj prelom gore kao ripper i kad je naišao na nadvožnjak iscepao je grede dok se bager nije malo svuko ili poskočioo. Bager mora da se zamota ko sarma na prikolici i obično se skine kašika tj. alat ili ako je prikolica dugačka može nisko i da se ravuče sa poklopljenom kašikom kao da hvata zemlju daleko.

Mislim da je i na bageru šteta ogromna. Pokidana creva, teleskopi i njihovni oslonci a moguće je da je i cela ruka ispala iz ose.

Kamion je izgleda izašao na ovoj petlji i ubrzavao. Po mestu oštećenja mosta mislim da se kamion i kretao tom trećom ubrzajnom trakom i moguće prelazio u srednju.

Da je kamion išao još brže mislim da bi šteta bila i veća.
 
Da vjerovatno su bili lijeni da skidaju pikamer, sa kasikom se zamota lagano i bude u vazduhu ne mora da se skida.
2e143928e4041c809b2396c9eb0aa39c.jpg


A bager je mozda popustio i na obrtnom i kad ga vrate u posao tek ce da pokaze pukotine luftove itd.

Inace time se bavim dosta godina.

Послато са SM-G925F помоћу Тапатока
 
Danas otvoren most blizanac u Ostružnici. Ima li iko pojma kada su rokovi za pustanje punog profila obilaznice do Orlovače ?
 
Prolazio eanas do BG. Nadvoznjak na AP ce sanirati, vidim da su stavili kalupe na ostecene grede.
Rade tri deonice. Izmedju BT i Vrbasa, onda jos jednu do NS, i posle izmedju NS i BG.
Obnovljene deonice nisu bas ravne al aj bar su nove.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747861#p747861:fd2dy3zf je napisao(la):
biciklista » Ned Jun 14, 2020 7:45 am[/url]":fd2dy3zf]Danas otvoren most blizanac u Ostružnici. Ima li iko pojma kada su rokovi za pustanje punog profila obilaznice do Orlovače ?

Imate temu posvecenu samo Oblizanici. viewtopic.php?f=17&t=22&start=8950


https://www.rts.rs/page/stories/sr/stor ... odine.html
Na tom clanku pise do 2022. Kinezi guraju dobro i mislim da ce tako i biti. To je godina presednickih izbora, tako da se uklapa sa filozofijom da otvaraju stvari pred izbore. Onda ce mozda zavrsiti do Panceva do 2024, kad ce biti sledeci parlamentarni izbori.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=739054#p739054:99l5f7tw je napisao(la):
Пантограф » Sub Maj 16, 2020 3:54 pm[/url]":99l5f7tw]Branik, ostao je nažalost i Belov van trase. Ali, zato, tu je neizbežni Javor-Džoko u Mrzencima kod Đevđelije, sa verovatno najboljom jagnjetinom ispod sača na svetu. Nije daleko od AP.

A nije, realno, daleko ni Predejane, ne gubi se previše. Tu sam se zimus isključivao da sipam benzin, jerbo pumpi na novoj deonici, a ni posle, sve do Niša, nema.


Tece voda na usta :vops: nego da vam preporucim, nije na putu kroz MK bas ali ooobavezno otici do Gostivara na burek ispod saca. Burektore Saç. Ja bolje jeo nisam. Vlasnik izuzetan covek. Ionako je autoput do Gostivara od Skoplja i verujte isplati se!

Takodje odmah tu je i cuvena poslasticarnica Rekord. I baklaaave. Mislim da taj Rekord ima i u skolje siti molu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=710878#p710878:2z13okel je napisao(la):
caribrod » Sub Feb 22, 2020 3:14 pm[/url]":2z13okel]Kad smo već u zoni blagog offtopic-a da pomenem i da se konačno nazire razrešenje 1 od 2 jedina neautoputska dela na glavnom pravcu Koridora 10. Pritom ne mislim na BG obilaznicu (jer deo oko Gazele iako jedva funkcionalan u špicu ipak jeste autoput), niti na "ono" od Skoplja od Velesa u jednom pravcu. Ono što nije autoput je: Karavanken tunel i poluautoput od Polikastra do čvora sa A2 kod Soluna. Za ovih potonjih 44,2 km ima nekih nagoveštaja po grčkoj štampi da bi to Grci najzad mogli da upristoje u skorije vreme, procenili su na 200 milki taj preostali poluprofil, oni to uvale na koncesiju, pa očekujem i da se to stvarno desi. Ovo je s wikipedije, koga zanima nek uđe i nek klika na linkove dole, pa na translate, jer je na grčkom.

In November 2017, with the launch of the tender for the privatization of Egnatia Motorway and the announcement of its terms, it was announced that the upgrade of the Halastra-Polykastro section from an expressway to as motorway was under planning.[3] This was confirmed in September 2018. Construction costs are estimated to exceed € 200 million, and the remainder of the axis from Polykastro to Evzoni, which has already been characterized a motorway will be upgraded with more modern features such as safety barriers, new signage and road improvements.

Trenutno je, ipak, aktuelnije ovo prvo. Naime, Slovenci su teška srca 31.01. ove godine potpisali ugovor sa turskim Čengiz Inšatom, vredan oko 98 miliona evrova bez PDV za izgradnju njihovog dela druge cevi tunela Karavanke, a 13.02. su potpisali ugovor sa EIB o kreditu. Još od sredine 2018. otkad je krenula tenderska procedura se odugovlačilo, a posebno kad su otvorene ponude gde su Turci bili najjeftiniji. Ot tada su slovenački Putevi (DARS) i domaća firma Kolektor zemlju prokopali da posao ne dobije Čengiz, 5 ili 6 žalbi, poništavanja i sve se to razvlačilo do pre par nedelja kad je postalo jasno da nema načina da ih otkače. Gradiće se nešto više od 3,5km istočne cevi tunela sa slovenačke strane plus 100m galerije, plus 650 metara trase od tunela do petlje za Kranjsku Goru, Korensko sedlo i Rateče, gde treba da se radi i most preko Save (Dolinke mislim). Rok im je 5 godina, ali Turci obećavaju i brže, jer kasne za Austrijancima. Plan je da se 2024. pusti nova cev i da se do 2026. remontuje stara cev i da nakon toga obe budu u funkciji sa ograničenjem 100 km/h.
Za to vreme, Habzburzi su još 2018. posao dali svojoj firmi Swietelsky, počeli u septembru i do sada probili više od 1,8km cevi (naravno NATM), prethodno su odradili i poveći vijadukt koji vodi do cevi tunela i čak se ostavlja mogućnost da nastave da buše i kroz Sloveniju da ne bi bilo kašnjenja.
To ne znači da će 2026. moći da se nagazi od Salcburga do Soluna bez stajanja, zbog graničnih prelaza, ČNS, naplate tunela i td., ali će svakako biti olakšanje, jer je Karavankentunel usko grlo od centralne ka jugoistočnoj Evropi. Zna taj tunel da napravi ozbiljne gužve, leti i vikendom posebno, a ja sam pre par godina džedžio nekoliko sati na slovenačkoj pumpi, jer jbg radi se nešto unutra i otvara se u 4 a.m., ajd ćao, sedi i čekaj.

Tom tunelu fali TAG...ali alternative su tek pacenje ako idete ka Austriji. Npr podljubelj-ferlah, planincina do zla boga. Najpre se namucis da se popenjes pa kad se spustas smrde kocnice do bola. Ipak odmaras mozak kroz lepe pejzaze
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=707813#p707813:3ba2nzs5 je napisao(la):
StaraMo » Sre Feb 12, 2020 7:59 pm[/url]":3ba2nzs5]Bočna naplata Doljevac de otvara u Petak,a Niš Sever je od danas u full-u


Jel moguce da ce slepci na toj rampi da naplacuju od ljudi kolko 30, 40 dinara? Pa cak i da daju free kartice za prolaz moras da se zasutavis da pokazes karticu. A cim se zaustavis na rampi makar i na milisekund, mozda se pojavi Babic ili neki tatin sin da te skuje kao macka muskatlu.

Sramota da tag nema za pretplatnike iki free prolaz! Bedinici!
 
Ih, čovek je divno biće, toliko različitih percepcija iste stvari... Podljubelj težak prevoj? Pa jedan od najlakših prevoja u alpima, sa odličnim putem na obe strane.

Korensko sedlo je već druga priča (Kranjska Gora ka Filahu), ali tu može preko Tarviza u Italiji, na tu stranu prevoja ni nema, posle je AP (na tom delu besplatan kroz ITA) ili odlična lokalna cesta do Filaha, pa nazad na AP ka Salcburgu, na petlji Filah. To je duže možda 15km nego preko Korenskog sedla, a prevoja tom trasom kao što rekoh praktično i nema, može bajs... :)

Često tuda idem.
 
Противпожарна вежба у тунелу Банцарево по сценарију пожара на два места:
received_581282292776681.jpeg

received_3028897803859039.jpeg
received_641676083370174.jpeg

received_751974832216254.jpeg
 
Sve pohvale za ovo. Nisam znao da se to uopste praktikuje kod nas.
 
Istumbale su mi se ove slike pa ispada kao da sam se vozio u krug.Prva slika ispred bivše naplatne rampe u Doljevcu ka Nišu.Uklanjaju rampu i napravili su dubok iskop za novi tampon.

I ovo je Doljevac,naplatna rampa iz daljine.

Ovo je uklanjanje naplatne rampe kod Naisa pravac ka Beogradu

A ovo su radovi na zameni asfalta kod Aleksinca (oko OMV pumpe) u dužini od jedno 5km(radi se pravac ka Nišu a slikano je iz pravca ka Bgd).

Opet Nais malo iz daleka,pravac ka Bgd.

Zadnje tri slike,menjanje asfalta iz pravca Niša ka Leskovcu oko Doljevca.Moram da kažem da ima nekoliko deonica gde je asfalt zamenjen ali da je to toliko loše urađeno da je možda bolje da su ostale one rupe.To je tako neravno da se oseća nestabilnost i na 100 km/h.




 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=741617#p741617:19swh5zb je napisao(la):
tragac » Sun May 24, 2020 12:45 am[/url]":19swh5zb]Na kamionu koji je prevozio bager piše Frost Line...na sajtu te firme stoji da se bave proizvodnjom voća i povrća...otkud izlet u prevoz teških mašina ne znam ali sve miriše na trotter independent traders I njihov izlet u čišćenje lustera.

Ništa nelegalno...
Po Zakonu o privrednim društvima (čl.4) DOO (društvo sa ograničenom odgovornošću) se može baviti svim i svačim, bez obzira na pretežnu delatnost. Npr. može da mu pretežna delatnost bude uzgajanje pernate živine, a da se bavi uvozom lustera ili hotelijerstvom... Naravno, za neke grane su potrebne dozvole, za neke ne. Npr. ako ćeš da naplaćuješ proizvode/usluge fizičkim licima moraš da imaš fiskalnu kasu, ako ćeš da prodaješ pljeske treba ti sanitarni pregled za radnike, atesti itd. Za jako malo delatnosti iz šifarnika je izričit zahtev da DOO ima pretežnu delatnost tu kojom se baviš. Npr. ako držiš turističku agenciju kao DOO mora da ti bude pretežna delatnost 1 od 2 koje baš opisuju tu delatnost, ali i naše DOO sa pret. del. uzgajanje pernate živine može da otvori agenciju kao ogranak, koji će imati pretežnu delatnost iz oblasti turoperaterstva. Kod preduzetnika (PR) je već druga priča - oni moraju da obavljaju samo ono za šta su registrovani.
Ako se sećate pre 15-ak godina afere sa nabavkom (švedskih?) lokomotiva, koje su uvežene preko nekog butika to uopšte nije bilo protivzakonito, jer kao što rekoh - DOO može da se bavi svim i svačim, bez obzira na pretežnu delatnost! Pogotovo export-import.
Uz to svaštarenje, DOO su imala i neslavnu ulogu u raznim prevarama, jer vlasnici istog (za razliku od PR, ODi KD) ne snose nikakvu odgovornost - možeš da ga namerno zadužiš i oteraš u stečaj i likvidaciju i da za to niko ne odgovara. I tako izvučeš sve što vredi (nekretnine, opremu), a dugovi ostanu propalom društvu i za to niko ne odgovara. Primer: lik u Resavskoj drži agenciju, koja svako malo prevari turiste, ugasi je i za par nedelja na istom mestu nikne nova agencija... Za agencije su pre godinu-dve zaoštrili preko Zakona o turizmu, a generalno i ta mešetarenja sa DOO su sada zakonski regulisana članom 18., gde se jasno reguliše zloupotreba ograničene odgovornosti i zaprećene su ozbiljne kazne, ali ne znam da li je iko ikada za to odgovarao...
Tako da Frost line može i puteve da gradi i da obavlja usluge prevoza i da učestvuje na raznim tenderima - nije nezakonito!
Ovo je totalno off, Igore reaguj!
 
Sve stoji sto si rekao, osim:

možeš da ga namerno zadužiš i oteraš u stečaj i likvidaciju i da za to niko ne odgovara. I tako izvučeš sve što vredi (nekretnine, opremu), a dugovi ostanu propalom društvu i za to niko ne odgovara.

Ovo ni u jednoj pa ni u nasoj zemlji nije legalno i dozvoljeno tj. to je krivicno delo(namerno teranje u stecaj). Mnogi su se izvukli ali mnogi su i odgovarali za to iz prostog razloga jer su najcesce banke te koje su tuzile one koji su uzimale kredite, izvlacile pare i terala firme u stecaj a banke ostavljale sa gubitkom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=753845#p753845:1l5non8a je napisao(la):
ftj » Fri Jul 03, 2020 8:37 pm[/url]":1l5non8a]Sve stoji sto si rekao, osim:

možeš da ga namerno zadužiš i oteraš u stečaj i likvidaciju i da za to niko ne odgovara. I tako izvučeš sve što vredi (nekretnine, opremu), a dugovi ostanu propalom društvu i za to niko ne odgovara.

Ovo ni u jednoj pa ni u nasoj zemlji nije legalno i dozvoljeno tj. to je krivicno delo(namerno teranje u stecaj). Mnogi su se izvukli ali mnogi su i odgovarali za to iz prostog razloga jer su najcesce banke te koje su tuzile one koji su uzimale kredite, izvlacile pare i terala firme u stecaj a banke ostavljale sa gubitkom.

Nije legalno naravno, ali su se isisavale pare. Ja sam čuo i video više situacija gde niko živ nije odgovarao, suprotnih slučajeva pa i ne baš.
Takođe, do pre par godina katastar je bio haotičan, pa je Panjković Šojićev stan stvarno mogao da proda 3x, to vi Beograđani znate.
Stavljane su i bake od 80+ godina za direktore DOO. Čuo sam i za nekog Važića u Vojvodini, al možda je samo urbana legenda...
Sad je to zakonski pooštreno i stvarno bi neko upao u problem. Po starom ZPD to se moglo izbeći, jer je bilo "stvar slobodnog sudijskog uverenja".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=753845#p753845:1ty9e1n4 je napisao(la):
ftj » 03 Jul 2020 08:37 pm[/url]":1ty9e1n4]Sve stoji sto si rekao, osim:

možeš da ga namerno zadužiš i oteraš u stečaj i likvidaciju i da za to niko ne odgovara. I tako izvučeš sve što vredi (nekretnine, opremu), a dugovi ostanu propalom društvu i za to niko ne odgovara.

Ovo ni u jednoj pa ni u nasoj zemlji nije legalno i dozvoljeno tj. to je krivicno delo(namerno teranje u stecaj). Mnogi su se izvukli ali mnogi su i odgovarali za to iz prostog razloga jer su najcesce banke te koje su tuzile one koji su uzimale kredite, izvlacile pare i terala firme u stecaj a banke ostavljale sa gubitkom.

Nisam siguran za Srbiju ali u USA nije nedozvoljeno. Jedina razlika je sto banke nece tek tako da ti daju kredit na firmu bez licne garancije. Da ti licnom imovinom garantujes za firmu.
 
Да постоји какво такво јавно тужилаштво и какво такво правосуђе одговарао би.
Уосталом, постоји институт пробијања правне личности по коме би за такво понашање одговарали личном имовином за дугове привредног друштва.
Прописи нису савршени, али и оно мало квалитета што имају се одбацује јер нема воље за решавањем стварних проблема.
 
Prosao sam celim koridorom danas od Horgosa do Dimitrovgrada.
Osecanja su pomesana. Nazalost imamo jako jako malo km AP prve klase. Pretezno je AP neravan. Iako je nov zna biti neravan. Koliko znam tu je problem podloga i da bi se to resilo mora da se radi rekonstrukcija poput one od granice do Kuzmina.
Najbolji utisak i najbolji kvalitet AP je kroz BG i na istocnom kraku. Taj kvalitet asfalta i takav put bez neravnina bi trebao biti reper za sve puteve kroz Srbiju. Ali nazalost posto od toga nema nista da se osvrnem na istocni krak koji me u isto vreme odusevio i razocarao. Prema granici asfalt je stvarno kao pista poput puteva u HR cak mi se cini i da je smesa ista. Nije ona potpuno glatka koja je tipicna za nase puteve. Na toj deonici rade se kosine, masine za pobijanje sipova su na kosinama. Takodje na jednom mestu, uspon pre mislim prvog tunela, raskopali su AP potpuno. Otisli su i jedno 10ak metara ispod nivoa asfalta. Krater je ogroman. U odlasku nisam imao neke zamerke na tu deonicu. Medjutim u povratku, blago receno uzas na vise delova. Put vec treba rekonstrukciju na vise delova. Od rupa, neravnina, zakrpa stvarno se izgubi sav onaj ok utisak koji je ranije stvoren. Ne znam da li vazi garancija za tu dwonicu s obzirom da rade na njoj jos uvek svasta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=754686#p754686:3qb4e040 je napisao(la):
vradovic » Uto Jul 07, 2020 3:56 pm[/url]":3qb4e040]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=753845#p753845:3qb4e040 je napisao(la):
ftj » 03 Jul 2020 08:37 pm[/url]":3qb4e040]Sve stoji sto si rekao, osim:

možeš da ga namerno zadužiš i oteraš u stečaj i likvidaciju i da za to niko ne odgovara. I tako izvučeš sve što vredi (nekretnine, opremu), a dugovi ostanu propalom društvu i za to niko ne odgovara.

Ovo ni u jednoj pa ni u nasoj zemlji nije legalno i dozvoljeno tj. to je krivicno delo(namerno teranje u stecaj). Mnogi su se izvukli ali mnogi su i odgovarali za to iz prostog razloga jer su najcesce banke te koje su tuzile one koji su uzimale kredite, izvlacile pare i terala firme u stecaj a banke ostavljale sa gubitkom.

Nisam siguran za Srbiju ali u USA nije nedozvoljeno. Jedina razlika je sto banke nece tek tako da ti daju kredit na firmu bez licne garancije. Da ti licnom imovinom garantujes za firmu.


Nema kupovanje svega i svacega na firmu tipa BMW X7 na firmu a na gazdu se ne vodi nista vodi se na njegovu svastiku jel. Pa se posle nasi jaki privatnici cuse sto je bmw sleteo s puta 1h posle ponoci. Misle da ce se usreciti sto olacaju 30 000-60 000 radnika jel. Crno im se pise!
 
Ne postoji zakon koji to brani, pa neće se sigurno direktor npr NIS-a voziti u Puntu
 
Dart":1bw9v3tg je napisao(la):
Ne postoji zakon koji to brani, pa neće se sigurno direktor npr NIS-a voziti u Puntu
NIS je a.d. i nije za poređenje...

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Juče sam išao do Subotice i prijatno sam iznenađen viđenim. Desna traka gledano od smera Subotica - Novi Sad je dobrim delom kompletno rekonstruisana, tj. urađen je asfalt u sve 3 trake. Takođe su asvalitirana i sva odmarališta sa te strane. U prilogu je mapa šta je sve urađeno. U sledećim postovima ću okašiti slike.

Petlja Suubotica Istok je skroz asfaltirana i postavljaju se nove bandere. Nazalost nemam slike.
Subotica istok petlja.jpg


Od Subotice do Bačke Topole (od prilke malo posle OMV pumpe) je krpljen autoput. U lošem je stanju i trese. To što je krpljeno su zakrpe male veličine. Kao da je krpljena seoska "džada" a ne autoput. Deluje kao da su pobacali asfalt i "potabali nogama". Nema zakrpa velike veličine kao ranije, neko sve male od po nekoliko m2. Jako trese, jedva se vozi 110.

Desna traka mapa1.jpg


Ali posle OMV pumpe kod Bačke Topole nov asfalt u sve 3 trake. Tako nekih ~24km do isključenja za Vrbas. Nakon toka oko ~10km se izvode radovi. Toliko je ograđeno, tj. toliko se vozi suprotnom trakom. Zatim ide par km starog puta, neograđenog za radove, i onda malo posle Zmajeva kompletno nov asfalt u sve 3 trake do skretanja za Novi Sad. Ako će radili i tih par km sto nije ograđeno, imaćemo nov asfalt od Bačke Topople do Novog Sada.

Utisci: Asfalt je nov ali malo neravan. Ne znam da li su samo menjali habajući sloj ili su radili kompletnu rekonstrukciju. Na sastavcima izmeću 2 nove deonice asfalta se oseća prelaz. (Gde su izručili kamion juče pa došli sutra da nastave :) )- Na nekima se ne osećaca. Vidljiva je i ralika u strukturi asfalata. Negde je svetiliji, negde tamniji. Bele linije su nove sa onim "kružićima" koje sviraju kad se nagaze. Sva odmarališta na deonici od Bačke Tople do Novog Sada su asfaltirana. Mnogo je bolje nego što je bilo ranije samo nije perfektno ravno. Žao mi je što kad se radi novi asfalt ne mogu da naprave da bude za 10 nego uvek 8 ili 9.
 
Vrh