Šta je novo?

Koridor 10

Zar posle ove reportaze, moze biti nekom nesto nejasno u vezi A4! Hvala Care :sesir:
 
Super reportaža caribrode!

Uzgred, vozi 80 slobodno, odavno znak sa imenom mesta više ne znači da tu počinje 50km/h. Jedino ovo se važi:
saobracajni-znakovi-obavestenja-31.jpg

:sesir:
 
Pozz za sve, i mogu vam reći da ste napravili sjajne reportaže. Pogotovo pohvale za Krcana koga pratim odavno na koridoru 11 jer sam iz Obrenovca. Imao bih pitanje za nekoga ko se kreće južnim krakom koridora 10 : koliko km ima da se vozi bez autoputa do granice sa Severnom Makedonijom? U junu idem na prvi porodični odmor a do sada nikada nisam išao dalje od Leskovca...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609298#p609298:26iw5zp9 je napisao(la):
Markidjani » Ned Mar 17, 2019 10:17 am[/url]":26iw5zp9]Pozz za sve, i mogu vam reći da ste napravili sjajne reportaže. Pogotovo pohvale za Krcana koga pratim odavno na koridoru 11 jer sam iz Obrenovca. Imao bih pitanje za nekoga ko se kreće južnim krakom koridora 10 : koliko km ima da se vozi bez autoputa do granice sa Severnom Makedonijom? U junu idem na prvi porodični odmor a do sada nikada nisam išao dalje od Leskovca...

U junu ako Bog da nece biti nijedan kilometar bez autoputa :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609272#p609272:1tvchf3y je napisao(la):
caribrod » 17 Мар 2019 07:57 am[/url]":1tvchf3y]Jok more, važi onaj 60 od Crnoklišta i ne prestaje...
Svaki znak ograničenja brzine važi do prve raskrsnice, posle toga mora da se ponovi (kako bi onaj ko se uključi na raskrsnici znao da pre toga ima znak?), u suprotnom nakon raskrsnice važi opšte ograničenje (80 van naselja, 50 u naselju).

Ako misliš na ovo ograničenje:
139.jpg

Ono važi narednih 150m do te raskrsnice zbog koje je i postavljen, nakon toga 80 ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609310#p609310:1xq8ek1e je napisao(la):
Vračarac » 17 Mar 2019 10:42 am[/url]":1xq8ek1e]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609298#p609298:1xq8ek1e je napisao(la):
Markidjani » Ned Mar 17, 2019 10:17 am[/url]":1xq8ek1e]Pozz za sve, i mogu vam reći da ste napravili sjajne reportaže. Pogotovo pohvale za Krcana koga pratim odavno na koridoru 11 jer sam iz Obrenovca. Imao bih pitanje za nekoga ko se kreće južnim krakom koridora 10 : koliko km ima da se vozi bez autoputa do granice sa Severnom Makedonijom? U junu idem na prvi porodični odmor a do sada nikada nisam išao dalje od Leskovca...

U junu ako Bog da nece biti nijedan kilometar bez autoputa :)
Biće bar 12-13 km od Grdelice do Predejana. Završetak AP u potpunostu u martu 2020.
 
Dace Bog ove godine moći ćemo autoputem i na jug i na istok, negde u punom a negde u poluprofilu.
Već sam pisao da je realni rok za EM opremanje oba tunela na jugu, jun mesec. Informacija stiže od jednog od glavnih inženjera koji radi na opremanju, e sad ako je on promašio dinamiku radova...
 
Mihailo, da si u pravu - jesi, što se tiče važenja znakova. Al što se tiče deonice - ispresecana je sa mnogo više ograničenja. Na slici gore koju si izdvojio imaš znak 50 gore u krivini, koji se na slici i ne vidi najbolje. Ovom prethodi 50 u naseljenom mestu Crnoklište, ima i opštih znakova 50 npr. na prevoju itd, nisam ih slikao sve. Ja se neću nakoristiti ovog puta, jer za 80-100 dinara putarine u 1 pravcu neću da izgubim 15-20 minuta i potrošim gorivo za 200 dinara više, ali mi je mnogo bitnije (a i državi) da ovaj put ne koriste šleperi u tranzitu, a ne deluje mi da hoće. Državi je bitno zbog putarine, a meni jer dosta koristim taj isti 259 od Pirota do Dimitrovgrada i tu je već sada posle zatvaranja 2 devijacije kod Pirota primetan znatno manji broj pobegulja od naplate na ČNR, a kad zaživi zatvoreni sistem i naplata na BNR pre svega Pirot istok, njih će nadam se biti u tragovima, jer će razlika u putarini između ČNR i BNR biti zanemarljiva, dok je trenutno 0 prema 190 dinara za putnička vozila i 0 prema 9,5 evra za šlepere.
 
Pozdrav svima dobri ljudi. Da budem iskren, vise sam na forumu na Koridoru 11 ali mi nije ni manje bitan Koridor 10 posebno juzni krak. Pa s tim u vezi bih zamolio za neku najsveziju informaciju kada se ocekuje zavrsetak istog a pogotovo AP kroz grdelicku klisuru i da li cemo ovog leta moci AP do mora ?

Hvala svima
Pozdrav


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
tragac":ikijlrjl je napisao(la):
Moći ćeš autoputem do mora na leto. Hrvatska, Italija, Španija, Slovenija, Francuska...a Grčka, Bugarska i Turska dogodine.

Pa zar nas dragi predsednik ne rece da do Juna treba sve da bude gotovo ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0HfRsblXMC0[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SdjtBwJtVI0[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=C4rq8NYT31A[/youtube]
 
stari snimak ali da se potsetimo. Valjda ovih kolona kamiona vise nema :)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qLl37dJ2wdM[/youtube]
 
@tzoran1 kad se sad nisam šlogirao, reko' pa ni ovo nije završeno. Nemoj stare snimke i novi su deprimirajući a kamoli oni...
 
OK.. necu vise :)
Nego mi zanimljiv zato sto su ubacili kruzni tok kao neko progresivno resenje za petlje tj. neke polupetlje i kako se to pokazalo u praksi jer ako nije dobro obelezeno zavrsis tamo odakle si krenuo :)
 
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... i-dva.html

Koridor 10, počela montaža nosača na Galeriji dva



Na Koridoru 10 kroz Grdeličku klisuru počela je montaža nosača na Galeriji dva desne cevi, ispod brda koje se prošle godine obrušilo. Kraj svih radova na deonici u Grdeličkoj klisuri očekuje se krajem aprila nakon čega će biti spremna za prolazak prvih vozila.

Direktor sektora za upravljanje i izgradnju u Koridorima Srbije Aleksandar Senić kaže da osim radova na ovoj Kosini dva u Grdeličkoj klisuri, koji će, kaže, biti završeni do 15. aprila, završavaju se radovi i na Kosini šest, potpornoj konstrukciji M2 kao i u tunelu Predejane i Manajle.

video

http://www.rts.rs/upload/storyBoxFileDa ... 200319.mp4

"Na Kosini šest se danas izvode radovi na završnom sloju asfalta, a na konstrukciji M2 se završavaju šipovi i ankeri, dok u tunelu Manajle privodimo kraju asfaltiranje. Očekujemo da će do kraja ove nedelje biti završeni svi radovi na Kosini 6, da će do kraja sledeće nedelje biti završeni svi asflaterski radovi u tunelu Manajle, a da će na potpornoj konstrukciji M2 svi radovi biti završeni do kraja meseca", navodi Senić.

Po završetku radova na Kosini dva gde se montiraju nosači na galeriji, slede građevinski radovi na kolovoznoj konstrukciji koja se nalazi ispod tog "tunela" u dužini od oko 250 metara.

"Time će oko 15. aprila biti završeni svi građevinski radovi na trasi auto-puta kroz Grdeličku klisuru", naglašava Senić.

Nakon ovih radova, postavljanja elektromašinske opreme u tunelima Predejane i Manajle do kraja aprila, Senić očekuje da će trasa ovog auto-puta biti spremna za puštanje u saobraćaj.

Današnjim radovima na galeriji prethodilo je uklanjanjanje velike količine zemlje sa brda koje se prošle godine obrušilo.

Plan je, kaže, da se nakon završetka montaže stubova na galeriji, na nju postavi masivna betonska ploča preko koje će ići sloj zemlje, a kako bi se učvrstila cela kosina pod brdom.

Ti radovi mogu, objašnjava, da se obavljaju nakon puštanja ove trase za saobraćaj.

Koridor-montaza-nosaca-galerija1.jpg


Radnik na ovoj deonici, tesar i armirač, Dejan Džonić kaže da je na gradilištu već godinu dana te da sa kolegama radi svakoga dana, a ponekad, kada je to potrebno i nedeljom, kako bi se radovi završili u roku.

Njegov šef Osman Kasić iz firme "Integral inženjering" koja rukovodi građevinskim radovima na ovoj deonici, objašnjava koliko su kompleksni radovi koji se izvode.

"Trenutno se radi na montaži nosača u desnoj galeriji, a ukupno će biti, sa levom galerijom, 110 betonskih nosača iznad kojih će se nalaziti betonska ploča", objašnjava Kasić.

Da bi ovi radovi uopšte započeli, ističe, bilo je neophodno ukloniti oko 170 hiljada kubnih metara zemlje sa brda Kosine dva u Grdeličkoj klisuri.

Koridor-montaza-nosaca-galerija.jpg


Završetkom galerije do 15. aprila biće okončani svi građevinski radovi na južnom kraku Koridora. Lepotama Grdeličke klisure prelazeći 33 mosta, divićemo se pre zvaničnog početka turističke sezone.

Ovo zadnje utešno ?
 
Da li zna neko gde im se nalazi M2 konstrukcija? Jel' to ona konstrukcija gde je bilo kliziste ispred petlje Predejane? Ne spominju uopste levi poluprofil posle petlje neposredno ispod magistrale, koji je bio na poslednjem snimku Trace-a pod zemljom a ni potporni zid nije bio zavrsen do nivoa na kom treba da bude autoput. Da li će da nas iznenade tim zavrsenim delom u ovako kratkom roku a koliko su razvlacili sa tim delom mislio sam da ce biti to poslednje zavrseno.
 
Znaci juzni krak izgleda da je konacno pri kraju . Da li neko slucajno zna ,dokle su stigli Severni Makedonci sa rekonstrukcijom svog auto puta . Da li su jos nesto radili od proslog leta . Ako je neko slucajno skoro prolazio,zamolio bih ga da nam to prenese....
 
Vrh