Evo - ovo je deo odmah posle raskrsnice sa S1, gde su bile barijere od otvaranja leve cevi Sarlaha na AP i nije bilo SMA, sad se može:
ide se pored novog pogona Tigra,
na raskrsnici je 50
ima i treće trake za levo skretanje u krug Tigra, što je ok, da se ne čeka, za ove što skreću ka ovom gigantu
i onda dalje ka mostu - sve je u pravcu Dimitrovgrada, to je potpuno nova trasa IIa259, ex IA 43
dupla krivina je pre i posle mosta, btw ovaj put prati tok Nišave
radi se i oko ulaznog portala desne cevi novog tunela Sarlah na autoputu
i gore na pomoćnom putu, koji spaja kuće gore iznad tunela, preko naselja Žukovo sve do 1 od 2 kružna na PZ, desno od AP
most preko Nišave, možda i ima kontranagib, al je fino urađen, pa se ne primećuje
ima neke živosti na autoputnom tunelu oko desne cevi
e ovo je taj spoj koji se čekao, dosta su to brzo uradili, ovu krivinicu, tu je pre počinjala devijacija ka AP posle tunela
oštrije malo, nije strašno, IIA reda je put, ali interesantno da su i staru trasu i devijaciju brzo rekultivisali
i ovde je mesto gde je započeto prespajanje na novu trasu ka mostu, a brat 'rvat već stigao da se ušteka na 259
i odavde kreće stara trasa ka starom tunelu Sarlah, sa ograničenjem 40, ovo skretanje na IB39 sa znaka je posle tunela
pa stari tunel Sarlah, za razliku od starog Sopota osvetljen kao i uvek
i ovde gde su bili čunjevi sada možete iz Pirota ka Nišu, pravo za Dimitrovgrad ili desno u grad ili za Babušnicu, Vlasotince, LesKOvac...
Bila policija na Pirot istok i pored njih prođe lik sa šleperom i ode na stari put bez putarine, ne znam baš u čemu je fora, kao i sa rvatom.
Ovde je ostalo da se opremi leva cev Sarlaha i sredi malo trasa pre njega, kao i serpentina na pomoćnom putu ka kućama gore, desno od AP.
Po mojoj proceni ne više od metar dana ostalo im je da to završe i da se pusti i druga cev tj. pun profil na tih brat-bratu 1,5km.
Ostaje km 65, gde je Golub sa SSC video da rade grede na šipovima, mada nije uspeo da uslika, ako je tako brdo će nestati za 2-3 nedelje.
Posle ide leva, pa se od magistralnog pravi desna, a pre toga će i zvanično pustiti paralelni iznad čime će ceo 259 biti u funkciji.
Ostaju bočne naplatne rampe (PI, PZ, BP), koje napreduju, za razliku od novih oko Niša, lepo bi bilo da se sistem zatvori do kraja leta.
Kad razlika u putarini za šlepere između ČNS i BNS P.I. i PZ bude 2-3e, a ne kao sad 9,5e, boleće rac šofere da se za ta 2-3e cimaju s ograničenjima i murijom na 259.
Lot 2 sa sve onim kraterom na lotu 1 je druga priča, incl. EM na Bancarevu, to će svim silama napasti u naredna 3 meseca, sa kakvim ishodom - videćemo!