Šta je novo?

Koridor 10

Znaci ako sam dobro razumeo ,rok za sanaciju deonice Negotino - Demir Kapija je 15 .maj . Taman se onda uklapa sa juznim krakom kod nas ,ako ne slazu i jedni i drugi.... :D :bash: :bash: :D
 
Da je Jovanka Broz na vlasti ne bi se oni tako igrali. Za njeno vreme sve se završavalo pre roka i uglavnom je trajalo posle otvaranja.
 
Македонцима вала боље да одраде траку ка југу између Катланова и Велеса, оно је смејурија какво је сад, мора да се вуцеља а не као на аутопуту да се вози
 
Ovo je jedna od najboljih fotki ikad na istočnom kraku i nažalost nije moja, već Vukašina Spasića sa SSC-a:

FB-IMG-15533775001942737.jpg


Glinena na lotu 1 kod Proseka, 150m između mosta preko puta i pruge i mosta preko Nišave, nisam siguran da je pre i posle tih mostova mnogo bolji kvalitet nasipa.
 
Kosina Gradinje se završava manje-više u tišini, bez uticaja na saobraćaj na autoputu ispod - centralni deo, najproblematičniji

1.jpg


Stavljaju na poslednja 2 "sprata" ovaj zeleni "itison", počeli su od stabilnog dela na početku posle mosta

2.jpg


a na kraju su iskopali još 1 sprat skroz do kuće ispred koje su se bile pojavile pukotine tipa krateri

3.jpg


Fino su nasrnuli u poslednje vreme na onaj najproblematičniji deo, pogled sa AP pre skretanja na petlji Dimitrovgrad istok

5.jpg


sa kraka petlje ka Dimitrovgradu

6.jpg


i sa kružnog

7.jpg


a evo kako su šleperi u tranzitu "shvatili" da im je mnogo bolje da sa kružnog idu na autoput i zašto ih praktično nema na 259

8.jpg


kraj kosine koji tek treba da se pegla

9.jpg


i centralni deo koji su napali

10.jpg


Budući da nema nikakvog uticaja na saobraćaj na autoputu (jedino se zlopate malobrojni meštani zaseoka Gornje Gradinje, ali i njima će na kraju valjda da asfaltiraju put oko 2-3 km skroz do naselja), ovde me nešto preterano i ne zanimaju rokovi. Trebaće im svakako par meseci ozbiljnog rada, a krenuli su izgleda malo ozbiljnije posle zimskog sna (prve 3 fotke su u 6 a.m. i zato nema nikoga). Naravno, ako nešto ne krene po zlu, a valjda neće, jer ako krene... Što se mene tiče mogu to da razvuku do juna-jula, taman da lokalna prosta radna snaga ima kontinuitet, jer će u to vreme krenuti izgradnja deonice u nastavku, prve u Bugarskoj od Kalotine do Dragomana, a Štrabag će sigurno tražiti radnike i sa ove strane grane! Ali ne bi me iznenadilo ni da ovo peglaju lagano do kraja godine.
 
caribrode ovu Vukasinovu sliku zaista treba uokviriti!
evo jos jednog danasnjeg kratkog uobicajenog pregleda na juznom kraku u Grdelici:
http://www.logisticmagazin.com/?p=68249
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611064#p611064:39u8rrw7 je napisao(la):
caribrod » Ned Mar 24, 2019 6:00 am[/url]":39u8rrw7]Ovo je jedna od najboljih fotki ikad na istočnom kraku i nažalost nije moja, već Vukašina Spasića sa SSC-a:

FB-IMG-15533775001942737.jpg


Glinena na lotu 1 kod Proseka, 150m između mosta preko puta i pruge i mosta preko Nišave, nisam siguran da je pre i posle tih mostova mnogo bolji kvalitet nasipa.

A da neko skine paučinu sa giljotine ? :grand:
Ovoliki nemar postaje bezobrazluk, pa ceo autoput će za dve godine da bude u uvalama. U uvalama gde će se zadržavati velike količine vode. Lep recept za 130 km/h.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611064#p611064:wsbeu1qg je napisao(la):
caribrod » Ned Mar 24, 2019 7:00 am[/url]":wsbeu1qg]Ovo je jedna od najboljih fotki ikad na istočnom kraku i nažalost nije moja, već Vukašina Spasića sa SSC-a:

FB-IMG-15533775001942737.jpg


Glinena na lotu 1 kod Proseka, 150m između mosta preko puta i pruge i mosta preko Nišave, nisam siguran da je pre i posle tih mostova mnogo bolji kvalitet nasipa.

https://www.google.com/maps/@43.3095103 ... 312!8i6656
Da li o ovome pricamo?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611193#p611193:1r5vhjrh je napisao(la):
ime32 » Sun Mar 24, 2019 4:11 pm[/url]":1r5vhjrh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611064#p611064:1r5vhjrh je napisao(la):
caribrod » Ned Mar 24, 2019 7:00 am[/url]":1r5vhjrh]Ovo je jedna od najboljih fotki ikad na istočnom kraku i nažalost nije moja, već Vukašina Spasića sa SSC-a:

FB-IMG-15533775001942737.jpg


Glinena na lotu 1 kod Proseka, 150m između mosta preko puta i pruge i mosta preko Nišave, nisam siguran da je pre i posle tih mostova mnogo bolji kvalitet nasipa.

https://www.google.com/maps/@43.3095103 ... 312!8i6656
Da li o ovome pricamo?

Upravo to.
 
Caribrode,
da li znas sta to otvaraju danas na koridoru kod Pirota. Gledao sam jutros jutarnji program i nesto sam nacuo, ali nisam skontao sta ?
 
Ljudi, da li se ista radi na K10 na obnovi onog dela kod granice sa Hrvatskom?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611297#p611297:3b7o2e41 je napisao(la):
slaninar » Mon Mar 25, 2019 9:41 am[/url]":3b7o2e41]Caribrode,
da li znas sta to otvaraju danas na koridoru kod Pirota. Gledao sam jutros jutarnji program i nesto sam nacuo, ali nisam skontao sta ?

Pa otvorili su 2-3km na IIA 259 od starog tunela Sarlah, tj. petlje na magistralnog pre njega, pa dalje ka spoju starog i novog koji su završili za ove 2-3 nedelje, most preko Nišave i deo uz desnu obalu pored Tigra sve do raskrsnice sa saobraćajnicom 1, gde se ranije moralo u grad na Nikole Pašića, koja je f*cking 1+1 sa 2 ogromne bici staze i gde se vozi 20km/h jedno 2km, sad se u centar Pirota sa petlje Pirot zapad može sa petlje na ex-magistralnom.
Biće i nekih fotki...
 
Један знак у кружном току и шлепери су решени. Још када то причам, људи ме праве на будалу. Сада је шлепер у транзиту на старом путу у прекршају и ретко ко ће се усудити да пролази. Опет, боље икад, него никад.
 
Evo - ovo je deo odmah posle raskrsnice sa S1, gde su bile barijere od otvaranja leve cevi Sarlaha na AP i nije bilo SMA, sad se može:

11.jpg


ide se pored novog pogona Tigra,

12.jpg


na raskrsnici je 50

13.jpg


ima i treće trake za levo skretanje u krug Tigra, što je ok, da se ne čeka, za ove što skreću ka ovom gigantu

14.jpg


i onda dalje ka mostu - sve je u pravcu Dimitrovgrada, to je potpuno nova trasa IIa259, ex IA 43

15.jpg


dupla krivina je pre i posle mosta, btw ovaj put prati tok Nišave

16.jpg


radi se i oko ulaznog portala desne cevi novog tunela Sarlah na autoputu

17.jpg


i gore na pomoćnom putu, koji spaja kuće gore iznad tunela, preko naselja Žukovo sve do 1 od 2 kružna na PZ, desno od AP

18.jpg


most preko Nišave, možda i ima kontranagib, al je fino urađen, pa se ne primećuje

19.jpg


ima neke živosti na autoputnom tunelu oko desne cevi

21.jpg


e ovo je taj spoj koji se čekao, dosta su to brzo uradili, ovu krivinicu, tu je pre počinjala devijacija ka AP posle tunela

22.jpg


oštrije malo, nije strašno, IIA reda je put, ali interesantno da su i staru trasu i devijaciju brzo rekultivisali

23.jpg


i ovde je mesto gde je započeto prespajanje na novu trasu ka mostu, a brat 'rvat već stigao da se ušteka na 259

24.jpg


i odavde kreće stara trasa ka starom tunelu Sarlah, sa ograničenjem 40, ovo skretanje na IB39 sa znaka je posle tunela

25.jpg


pa stari tunel Sarlah, za razliku od starog Sopota osvetljen kao i uvek

26.jpg


i ovde gde su bili čunjevi sada možete iz Pirota ka Nišu, pravo za Dimitrovgrad ili desno u grad ili za Babušnicu, Vlasotince, LesKOvac...

27.jpg


Bila policija na Pirot istok i pored njih prođe lik sa šleperom i ode na stari put bez putarine, ne znam baš u čemu je fora, kao i sa rvatom.
Ovde je ostalo da se opremi leva cev Sarlaha i sredi malo trasa pre njega, kao i serpentina na pomoćnom putu ka kućama gore, desno od AP.
Po mojoj proceni ne više od metar dana ostalo im je da to završe i da se pusti i druga cev tj. pun profil na tih brat-bratu 1,5km.
Ostaje km 65, gde je Golub sa SSC video da rade grede na šipovima, mada nije uspeo da uslika, ako je tako brdo će nestati za 2-3 nedelje.
Posle ide leva, pa se od magistralnog pravi desna, a pre toga će i zvanično pustiti paralelni iznad čime će ceo 259 biti u funkciji.
Ostaju bočne naplatne rampe (PI, PZ, BP), koje napreduju, za razliku od novih oko Niša, lepo bi bilo da se sistem zatvori do kraja leta.
Kad razlika u putarini za šlepere između ČNS i BNS P.I. i PZ bude 2-3e, a ne kao sad 9,5e, boleće rac šofere da se za ta 2-3e cimaju s ograničenjima i murijom na 259.
Lot 2 sa sve onim kraterom na lotu 1 je druga priča, incl. EM na Bancarevu, to će svim silama napasti u naredna 3 meseca, sa kakvim ishodom - videćemo!
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=76tPZfZQHYA[/youtube]
 
Evo radi se na A3:

Од 28.03.2019. године, у оквиру извођења радова на појачаном одржавању, на снази ће бити измена режима саобраћаја на делу државног пута I А реда број 3, на деоници гранични прелаз Батровци-Кузмин 1, у смеру од Београда ка граничном прелазу Батровци, у зони петље Адашевци.
Током извођења радова биће затворена петља Адашевци и искључење за Шид из правца Београда, тако да се сва возила која иду ка Шиду морају искључити на петљи Кузмин, док ће се у зони радова саобраћај одвијати двосмерно на десном полупрофилу ауто-пута.
Планирано трајање наведене измене режима саобраћаја је 45 дана.
Радови ће бити обезбеђени адекватном саобраћајном сигнализацијом и опремом.
 
Šta bi sa onim nadglednim kamerama na Južnom frontu?
 
Caribrode sve pohvale :vops:

Nisam redovan na temi, ne mogu bas kao laik da pohvatam ceo pravac. Verujem da nas ima više.

Kad budeš imao vremena, kritične tačke gde su? I jos koliko je to kilometara do završetka oba kraka?
Rezime :D

Naravno pohvale i za ostale, ko je upućen pitanje je i za njega ;)
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XwaqoHvMS2A[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SSybi5G-494[/youtube]
 
Vrh