Šta je novo?

Koridor 10

Evo svezeg snimka radova kod Stanicenja, onih 100-200m plus vidi se masinsko opremanje leve cevi tunela Sopot :mrgreen:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XwaqoHvMS2A[/youtube]
 
Treba - znak za ograničenje, za trake, svetla, poneki pp aparat i to je otprilike to...
 
Još uvek mi to deluje nestvarno...Od Beograda, do granice sa Grčkom, pa i ono parče dok ne počne široka magistrala...Sve će biti autoput.
 
Imate sada i zvanicno vest na dnevniku RTS1 :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Na sajtu Koridora ima nešto slika sa LOT-a 1 (Grdelica - tunel "Predejane"), a na Tanjugu ima nešto slika sa LOT-a 2 (Tunel "Predejane" - Caričina Dolina), uglavnom kod ove potporne konstrukcije M2, tj. onog dela gde je izmeštana magistrala.
https://goo.gl/ZuqadU
https://goo.gl/6U2XmN
 
Niti je šala niti dezinformacija. Ne znam šta ima nejasno u vestima. Kaže se da su završili asfaltiranje i da je ostalo da se završi opremanje tunela. Vidi se na snimku da još buše rupe za sidra i betoniraju kako se ne bi videli šipovi.

Vidim pojavio se i snimak novog asfalta kod Glogovca na istočnom kraku.
 
Crni se

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VdPvzCE0NYg[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612029#p612029:1dawsv2q je napisao(la):
lepi » Wed Mar 27, 2019 11:55 pm[/url]":1dawsv2q]Caribrode sve pohvale :vops:

Nisam redovan na temi, ne mogu bas kao laik da pohvatam ceo pravac. Verujem da nas ima više.

Kad budeš imao vremena, kritične tačke gde su? I jos koliko je to kilometara do završetka oba kraka?
Rezime :D

Naravno pohvale i za ostale, ko je upućen pitanje je i za njega ;)

Za južni krak nisam nadležan, ali je tamo borba samo sa galerijom da li će moći do sezone da osposobe levu stranu, može i samo desna da se pusti, delimično je upitno da li će završiti EM opremanje kako najavljuju, dosta su dugi, naročito Manajle, nije to baš piece of cake. Fale naplatne i još podosta nekih sitnica koje su "pored".
Na istoku je ostalo:
1. rupa između mostova (150m) na glinenom delu i sanacija 1 kosine na lot 1.
2. Bancarevo - Crvena reka oko 13km sa tunelom Bancarevo od 800 m - tu ima svega, "gađa" se puštanje samo desne do letnje sezone sa desnom cevi tunela, u toku je EM opremanje. Od većih stvari: galerija na ulazu u levu cev tunela da se zaštiti velika kosina 6, ali to samo u levoj - u desnoj su odavno 2 sloja BNS, asfalt od tunela do mosta 2, sanacija C11 ili 12 koja je popustila, kosina C17 koja se detaljno radi sa potpornim zidovima, tu se još nije ni počelo sa trasom nekih 400-500m (pre i posle je asfalt i to 2 sloja), kosina C23 koja je takođe pod radovima na stabilizaciji, posle treba još malo da podignu trasu, ali to već sada izgleda mnoogo bolje nego glinena na K11, ima ponešto posla na C25 i C26, ali to se privodi kraju, kao i ka spoju sa puštenom deonicom kod Crvene reke gde je sad devijacija. Ovo je analiza za desni poluautoput, posle će trebati bar još 6 meseci za kompletiranje leve, mada sa ovog poslednjeg snimka se vidi da i nju pomalo raduckaju. Btw. to je novi sloj asfalta 2. BNS, prvi je odavno postavljen. Ono "pored" radiće se i u 2020.
3. Na kosini na km65 pre tunela Sopot radi se podeblji potporni zid i pri kraju je, haknuću Golubove slike sa SSC od vikenda da vam to dočaram:

bnc82lM.jpg


pQlEvAk.jpg


zE7ICcv.jpg


xffBpfn.jpg


8M4kfLu.jpg


OkSPRC4.jpg


dAGm42o.jpg


4wXQYRn.jpg


Kad završe potporni za desetak dana, pomeriće ovu zemlju i na njenom mestu odraditi 200-300m leve koja fali, prebaciti saobraćaj u nju najkasnije početkom maja i od stare magistrale (novi paralelni ostaje gore iznad potpornog, odavno završen, ne i pušten) praviti desnu nekih 800m što bi trebalo da bude gotovo do najezde Turaka. EM opremanje tunela oko Pirota (Sopot i Sarlah) biće u fulu do kraja meseca. Biće stvari pored, kao npr. nadvožnjak sopotske (221-259), sanacija ili bar čišćenje odrona na 259, klizišta na paralelnom itd.
4. Kosina Gradinje - sanacija gornjih spratova na istočnom delu u toku, ali to nema nikakav uticaj na saobraćaj na autoputu, koji tu piči u punom profilu više od godinu dana.
5. Bočne naplatne rampe (Bela Palanka, Pirot zapad, Pirot istok) se rade, kao i neke na jugu. Nisam primetio da se išta radi na malčanskoj, matejevačkoj i komrenskoj petlji - to je na onih prvih 18 km istočnog kraka (severna obilaznica Niša), odavno završenih, kad njih odrade tek treba da ruše ČNS Nais, kao i ČNS Doljevac, pre toga da spoje IIA259 sa IB35 kod Malče nekih 1,5 km ukupno itd itd.
 
:sesir:
Zahvaljujem.
Verujem da je svima znacila sazeta retrospektiva.

Opet se izvinjavam, verovatno je i to bilo.
Koliko je izgledno da ove godine naprave ove 3 tj.4 rampe u Nisu i Doljevcu, da bi ugasili Nais i Doljevac?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613122#p613122:3qw4cp2g je napisao(la):
nikicakica » Mon Apr 01, 2019 8:10 pm[/url]":3qw4cp2g]Na sajtu Koridora ima nešto slika sa LOT-a 1 (Grdelica - tunel "Predejane"), a na Tanjugu ima nešto slika sa LOT-a 2 (Tunel "Predejane" - Caričina Dolina), uglavnom kod ove potporne konstrukcije M2, tj. onog dela gde je izmeštana magistrala.
https://goo.gl/ZuqadU
https://goo.gl/6U2XmN

Pa galerija bliža brdu ima da se raaaaaadi !
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613220#p613220:17znh52w je napisao(la):
vlasta » Uto Apr 02, 2019 1:39 am[/url]":17znh52w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613122#p613122:17znh52w je napisao(la):
nikicakica » Mon Apr 01, 2019 8:10 pm[/url]":17znh52w]Na sajtu Koridora ima nešto slika sa LOT-a 1 (Grdelica - tunel "Predejane"), a na Tanjugu ima nešto slika sa LOT-a 2 (Tunel "Predejane" - Caričina Dolina), uglavnom kod ove potporne konstrukcije M2, tj. onog dela gde je izmeštana magistrala.
https://goo.gl/ZuqadU
https://goo.gl/6U2XmN

Pa galerija bliža brdu ima da se raaaaaadi !


To su stare slike.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613210#p613210:2z0k6th3 je napisao(la):
lepi » Mon Apr 01, 2019 11:54 pm[/url]":2z0k6th3]:sesir:
Zahvaljujem.
Verujem da je svima znacila sazeta retrospektiva.

Opet se izvinjavam, verovatno je i to bilo.
Koliko je izgledno da ove godine naprave ove 3 tj.4 rampe u Nisu i Doljevcu, da bi ugasili Nais i Doljevac?

Veoma je izgledno, jer rok za izgradnju BNR Niš sever, istok i Malča (A4), BNR Niš jug, Merošina, Doljevac, Brestovac, Leskovac centar i jug, Bujanovac 1 i 2 (A1) i privremene ČNS Obrenovac (A2) ističe oko 20. jula, to rade Strabag i Srbijaautoput.

http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/nabavke/jn34_2018_obavestenje_o_zakljucenom_ugovoru.pdf

http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/nabavke/jn34_2018_konkursna_dokumentacija.pdf

Nema logike, jer je rok za uvođenje zatvorenog sistema (Institut Mihaljo Pupin i TM inženjering) istekao krajem februara, a u okviru njega je i izgradnja i opremanje svakojakom opremom svih ostalih gore nepobrojanih BNR na novoizgrađenim delovima A1, A2 i A4.

http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/nabavke/jn57_2018_obavestenje_o_zakljucenom_ugovoru.pdf

http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/nabavke/jn57_2018_konkursna_dokumentacija.pdf

Pa i kad se ima u vidu da je ovo Srbija i da će oni gore zakasniti bar 2-3 meseca, pa još toliko da ovi potonji koji su ne svojom krivicom probili rok (oni npr. odlično rade BNR Pirot istok, zapad i Bela Palanka, al džaba) sve to uklope opet ostaje dovoljno vremena da do kraja godine sistem zaživi.
To međutim ne znači da ČNS Nais (Niš Trupale) i Doljevac neće postojati. Samo će ovi koji rade "da si odu kući", tj. prećiće na nove BNR, a prolaziće se bez naplate. Za uklanjanje ove dve ČNS tek treba da se pusti tender, a svi znamo kako je to išlo "glatko" na Bubanj Potoku, pošto je puštena ČNS Vrčin.
 
Samo da se nadovežem na Caribroda,za ovo oko Niša čeka se neka dozvola ministarstva a oko jedne od Niških petlji ima i nekih problema sa eksproprijacijom..Situaciju je dodatno komplikovao i peticija poslanika iz Svrljiiga ,i onda kao reluzultat dodje do sveopšteg kašnjenja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613083#p613083:1i5o9dzz je napisao(la):
Blade » 01 Apr 2019 04:27 pm[/url]":1i5o9dzz]Još uvek mi to deluje nestvarno...Od Beograda, do granice sa Grčkom, pa i ono parče dok ne počne široka magistrala...Sve će biti autoput.
Primi to sa rezervom. U Srbiji elektromašinska opremanja tunela mogu da traju duže nego njihovo probijanje...
 
Сићево ће пожелети Турака, ал Турака нигде бити неће!!!
 
Otvaranje južnog kraka za saobraćaj 1. Juna.

"Do 30. aprila biće opremljeni svi tuneli, tu pre svega mislimo na "Predejane" i "Manajle", a onda sledi još mesec dana testiranja opreme i samog puta. Nakon toga, autoput će biti pušten u saobraćaj, a planirano je da to bude 1. juna - kaže Aleksandar Senić."
 
Drugim rečima očekuju da se još nešto sruši.
 
i kad se otvori možda je bolje ne ići njime. Deo ljudi će preći pa će postojeći put biti rasterećen pa će biti milina voziti njime. 26 km ionako nije strašno, pređe se za 15-20 minuta
 
Vrh