[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612029#p612029:1dawsv2q je napisao(la):
lepi » Wed Mar 27, 2019 11:55 pm[/url]":1dawsv2q]Caribrode sve pohvale
Nisam redovan na temi, ne mogu bas kao laik da pohvatam ceo pravac. Verujem da nas ima više.
Kad budeš imao vremena, kritične tačke gde su? I jos koliko je to kilometara do završetka oba kraka?
Rezime
Naravno pohvale i za ostale, ko je upućen pitanje je i za njega
Za južni krak nisam nadležan, ali je tamo borba samo sa galerijom da li će moći do sezone da osposobe levu stranu, može i samo desna da se pusti, delimično je upitno da li će završiti EM opremanje kako najavljuju, dosta su dugi, naročito Manajle, nije to baš piece of cake. Fale naplatne i još podosta nekih sitnica koje su "pored".
Na istoku je ostalo:
1. rupa između mostova (150m) na glinenom delu i sanacija 1 kosine na lot 1.
2. Bancarevo - Crvena reka oko 13km sa tunelom Bancarevo od 800 m - tu ima svega, "gađa" se puštanje samo desne do letnje sezone sa desnom cevi tunela, u toku je EM opremanje. Od većih stvari: galerija na ulazu u levu cev tunela da se zaštiti velika kosina 6, ali to samo u levoj - u desnoj su odavno 2 sloja BNS, asfalt od tunela do mosta 2, sanacija C11 ili 12 koja je popustila, kosina C17 koja se detaljno radi sa potpornim zidovima, tu se još nije ni počelo sa trasom nekih 400-500m (pre i posle je asfalt i to 2 sloja), kosina C23 koja je takođe pod radovima na stabilizaciji, posle treba još malo da podignu trasu, ali to već sada izgleda mnoogo bolje nego glinena na K11, ima ponešto posla na C25 i C26, ali to se privodi kraju, kao i ka spoju sa puštenom deonicom kod Crvene reke gde je sad devijacija. Ovo je analiza za desni poluautoput, posle će trebati bar još 6 meseci za kompletiranje leve, mada sa ovog poslednjeg snimka se vidi da i nju pomalo raduckaju. Btw. to je novi sloj asfalta 2. BNS, prvi je odavno postavljen. Ono "pored" radiće se i u 2020.
3. Na kosini na km65 pre tunela Sopot radi se podeblji potporni zid i pri kraju je, haknuću Golubove slike sa SSC od vikenda da vam to dočaram:
Kad završe potporni za desetak dana, pomeriće ovu zemlju i na njenom mestu odraditi 200-300m leve koja fali, prebaciti saobraćaj u nju najkasnije početkom maja i od stare magistrale (novi paralelni ostaje gore iznad potpornog, odavno završen, ne i pušten) praviti desnu nekih 800m što bi trebalo da bude gotovo do najezde Turaka. EM opremanje tunela oko Pirota (Sopot i Sarlah) biće u fulu do kraja meseca. Biće stvari pored, kao npr. nadvožnjak sopotske (221-259), sanacija ili bar čišćenje odrona na 259, klizišta na paralelnom itd.
4. Kosina Gradinje - sanacija gornjih spratova na istočnom delu u toku, ali to nema nikakav uticaj na saobraćaj na autoputu, koji tu piči u punom profilu više od godinu dana.
5. Bočne naplatne rampe (Bela Palanka, Pirot zapad, Pirot istok) se rade, kao i neke na jugu. Nisam primetio da se išta radi na malčanskoj, matejevačkoj i komrenskoj petlji - to je na onih prvih 18 km istočnog kraka (severna obilaznica Niša), odavno završenih, kad njih odrade tek treba da ruše ČNS Nais, kao i ČNS Doljevac, pre toga da spoje IIA259 sa IB35 kod Malče nekih 1,5 km ukupno itd itd.