Malo van ključne deonice - i posle zatvaranja 2 devijacije ima pobegulja
mada je povećan procenat šlepera koji idu na autoput
Ova pobegulja je iz Pazardžika, grada u Bugarskoj koji ima jedan od najvećih procenata romske populacije u zemlji, što nema veze s temom, samo kažem
BNR Pirot istok, građevinski najzavršenija od svih na istočnom kraku (nadstrešnica ima krov)
zatvorena devijacija kod BluE
bukobrani pre tunela u bojama zastave, ima ih i na velikom mostu preko Kosturske reke/potoka
mutni tunel sa puštenom levom cevi
zatvorena devijacija posle tunela
levo odmorište između PZ i Sopotske petlje, završeni zemljani radovi, videćemo njegovu dalju sudbinu
Radovi na kosini km65 - loše svetlo, loš objektiv, sorry
ima 2 komada koji rade, nznm dal oba buše šipove, možda je u 2 reda, ako je tako biće to baš debeo zid
u svakom slučaju radi se ozbiljno i sve su bliži nadvožnjaku, kad stignu do gabiona, razbucaće ovo brdo i kreće se sa pravljenjem leve
sledeća zanimljivost - odmorište Bela Palanka, levo
to je ono koje je ukopano u brdo (desno je u ravnici) i tu su zemljani radovi čini se završeni
za njega pouzdano znam da je predviđena benzinska pumpa i propratni sadržaji, videćemo kome će ovde upasti sekira u med
u povratku - BNS Bela Palanka,
čija nadstrešnica još uvek nema krov, korak-dva je iza Pirot istok, na svim BNS od većih stvari fale kabine al one su na kraju
ovde se skreće na staru obilaznicu BP, na kojoj žive duše nema, a gore u brdu iza je čuveno pozajmište Šasa, pola istočnog kraka je odatle dobilo nasip
i paralelni je prilično pust, a tako će i ostati dok je autoput od Pirota do Bele Palanke dž
Ovo je ulazak u Ljubatovicu na novom paralelnom putu,
a po izlasku iz iste pazite! Ovde postoji samonikli "ležeći policajac", koji je baš neprijatan i treba baš da se prikoči
i biće da je uzrok tome ovo nešto kao klizište i moraće to saniraju nekako, Trace je ovde (bio) izvođač
posle je ok, sve kosine drže na usponu od 9,5% i sledi spust u Sinjac sa pogledom na autoput ka Crnoklištu
pogled i na levo odmorište Sinjac, kao i desno iza, jedino u fulu završeno na celom kraku
slede 2 kosine na paralelnom, koje su bile popustile, ovu kod skretanja za Osmakovo, gde je potporni ispod, uz autoput, sada su zabetonirali i gore
a i ovu na ulazu u Crnoklište gde je potporni iznad paralelnog su popravljali
ovde se pre cirka godinu dana prelivala zemlja preko zida
e neka sam našao negde i ograničenje 60 na paralelnom, al to traje par stotina metara i onda stvarno uđete u naseljeno mesto Crvenčevo, gde je 50
a čim izađete iz Crvenčeva odmah uđete u drugo naseljeno mesto Staničenje, pa je i dalje 50, iako su prve kuće na neka 2km od ove tačke...
Ovo je ulazak u Ljubatovicu na novom paralelnom putu,
a po izlasku iz iste pazite! Ovde postoji samonikli "ležeći policajac", koji je baš neprijatan i treba baš da se prikoči
i biće da je uzrok tome ovo nešto kao klizište i moraće to saniraju nekako, Trace je ovde (bio) izvođač
posle je ok, sve kosine drže na usponu od 9,5% i sledi spust u Sinjac sa pogledom na autoput ka Crnoklištu
pogled i na levo odmorište Sinjac, kao i desno iza, jedino u fulu završeno na celom kraku
slede 2 kosine na paralelnom, koje su bile popustile, ovu kod skretanja za Osmakovo, gde je potporni ispod, uz autoput, sada su zabetonirali i gore
a i ovu na ulazu u Crnoklište gde je potporni iznad paralelnog su popravljali
ovde se pre cirka godinu dana prelivala zemlja preko zida
e neka sam našao negde i ograničenje 60 na paralelnom, al to traje par stotina metara i onda stvarno uđete u naseljeno mesto Crvenčevo, gde je 50
a čim izađete iz Crvenčeva odmah uđete u drugo naseljeno mesto Staničenje, pa je i dalje 50, iako su prve kuće na neka 2km od ove tačke...
--- >