Jedan Lazarevac nema petlju na K 11 a Bujanovcu 2 petlje,jbt....užas. ...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=568787#p568787:3hro0by9 je napisao(la):plećko » Čet Sep 20, 2018 7:58 pm[/url]":3hro0by9]šta će Bujanovcu dve petlje, sever/jug...?
MarkoniShogun je napisao(la):Jako lak teren, ne razumem sto su toliko kasnili da to otvore i zavrse?
Na tih 8 km ima cak 5 velikih i dugih nadvoznjaka i dve petlje, most preko Morave i prelaz preko pruge i puta za Levosoje, medjutim glavni razlog ovog silnog zaostatka je ustvari u tome sto je ovo bila ona obecana deonica koju je trebala Grcka na poklon da izgradi no sa padom u duznicku krizu sve se iskomplikovalo. Ako se tome doda organizovanost domace operative i finansiranja dodje se do visegodisnjeg kasnjenja. To je to ukratko :bash: :notok:

Sto se tice svih 6 deonica na ovom delu u Grdelickoj klisuri ako se porede mislim da je ogromna razlika izmedju ove poslednje tri i prve tri. To je ocigledno i u projektantskom smislu i u Finansijskom a pogotovo u izvodjackom! Ocigledno se na ove tri poslednje deonice Momin Kamen, tunel Manajle i ovo sa ovim vijaduktima posle Manajla, oko Hana razlikuje kao dupe i glava kad vec tako moram reci! Drasticna razlika! Videcete koliko je zadovoljstvo voziti ujednaceno ovim vijaduktima sa izrazito blagim krivinama i gotovo bez ikakvog nagiba, zatim vlo blag pad i jedna blaga krivina u tunelu Manajle, pa konstantan pad ispod Mominog kamena cini ce u pravom smislu te reci uzivanje vozi ti se
Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32Izbusene rupe za ograde neposredno do mosta..Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Jedna sa strane...Pogledajte prilog 29Tu su i zavrsene spojnice Pogledajte prilog 28Petlja u najavi..Pogledajte prilog 27Evo i onih "pevajucih" spremne, ali kako sam objasnio tamo u reportazi oko Ljiga da asfalt mora biti cist i suv, nazalost ovde i nije bas bio pa je vec doslo do odlepljivanja
i nastali su ovi fotosi!!! Samo ne bude li plusica :lool: :lol: Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Kuda sam morao sve provesti "skodilaka" gresna mi dusa :rant:
al prvo pauza
:lol: Jel bilo dobro aaa? :lol:@Veliki Vracar ovaj forum pratim jos od 2006, ali sam se registrovao i aktivan tek pre par meseci, prvenstveno da se oduzim svima vama forumasima za fotografije i informacije koje sam ja dobijao od vas svih ovih godinaVeliki Vracar":k1x4gnv2 je napisao(la):Крцане брате са друге стране света, давај мало тих слика... :mrgreen: Превише нам је текста што дробе ове Зоране и остала демагошка булумента...![]()
И још да се пожалим - што нам поквари слику брата Кима са овом антисрпском проданом НАТО њушком на аватару... Обрадујем се кад видим Крцан, ал се одма жацнем од одвратне слике :shok: Правда за Кима.. :mrgreen:
Koliko sam uspeo ocenite sami :wink: Slike davam toliko da ako ih prebrojis, vodim na veceru kad sam sledeci put u Bg :kk: :laugh: Sto se demagoga tice bolje da ne iznosim misljenje, ali u vezi ove NJUSKE moram :mrgreen: Uz svo postovanje za Kima :kk: zamolio bih te da ne vredjeas zivotinje :rant: Svinje su vrlo inteligentne, prirodna bezopasna bica, za razliku od imbecila mafijasa koji sprovodi rasrbljavanje po CG po nalogu Anglosaksonaca za svoj licni mafijaski interes :bash:
pozdrav :kk:
@zika Skodilak je zgazio nesto preko 11000 za manje od tri mesecaŽika":k1x4gnv2 je napisao(la):Krcane eeeee Krcane :kk:![]()
Što si uporan pa to još ne vide. Ti si celu Srbiju + Crnu Goru preleteo sa Škodilakom i ovde nam servirao fantastične fotografije. Veliki +.
prosao je i celo Kosovo i Metohiju i Albaniju i pola Bih
@slaninar hvala i tebi isvima na plusicima :lol: Naravno da se moramo saliti i biti pozitivni. zaista imam divnu satisfakciju kad uspem da priblizim ljudima narocito mladjima ono sto bi zeleli a ne mogu videti. Polazim od sebeslaninar":k1x4gnv2 je napisao(la):Krcane majstore svaka čast od mene stotine plusica![]()
Hoćemo li videti i onu trejsovu deonicu, koja mislim da najsporije i ide ili klacka za ostalim deonicama?
Dolazi jos reportazica...
Najduzi tunel trenutno u Srbiji na auto putevima , ugovorene vrednosti radova od 36,25 miliona eura. Leva cev probijena u Septembru 2016, a desna pocetkom Avgusta 2017. Reportaza ce se odvijati kroz levu cev gledano iz Beograda, ali od one izlazne strane prema Vladicinom Hanu, pa nazad prema Mominom kamenu tj Grdelici ili Nisu! Povremeno ce mo prelaziti kroz male servisne tunele u desnu cev koja je po tvrdnjama zaposlenih u tunelu nekih 3-4 meseca u zaostatku za desnom ceviPogledajte prilog 31
za pocetak prilazimo do vijadukta Dzemin do do izlazne strane tunela ManajlePogledajte prilog 39Pogledajte prilog 38Pogledajte prilog 37Pogledajte prilog 36Mi idemo u levu gledano iz Beograda, a ovde na slicijeizlaz iz desne koja kasni za levom Pogledajte prilog 35ovako ostaje izaPogledajte prilog 34deo neposredno ispred tunela je jos uvek ne asfaltiran jer je tu jos uvek baza no cim se udje u levu n a njen izlaz vidi se sveze asfaltirani slojeviPogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32jos jedan osvrt u nazadPogledajte prilog 30i odmah nalecem na parkirane masine koje su malo pre toga odradile gotovo celo asfaltiranje u desnoj cevi na tih 1800m ne zavrseno je nekih 150m na samoj sredini. sto je nadam se vec zavrseno umedjuvremenu jer je reportaza nastala 02. Septembra a mi smo danas dvadesetak dana kasnije :notok: Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27a tu uocavam i prve naknadne radove oko sahtova...Pogledajte prilog 26jedan ne obican ugao..Pogledajte prilog 25radovi na trotoarima..Pogledajte prilog 24slivnici... koji su celom duzinom tunelaPogledajte prilog 23i kao sto rekoh i dalje kroz tunel sahtovi se naknadno livelisu, sto mislim da i nije najsrecnije resenjePogledajte prilog 22 tu se negde i zavrsava posle prvih tristotinak metara ta krivina blaga u desno i nastaje pravina do kraja tunelaPogledajte prilog 21 ovo su male servisne stanice sa stranaPogledajte prilog 20kao i ve zavrseno montiranje hidranataPogledajte prilog 19Tu stizemo do prvog servisnog tunela kojih nisam siguran dal je 5 ili 6 i ima ih i razlicitih dijametara..Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15i naravno prilika da se udje u drugu cev ovoga puta desnu gledano iz BG se ne propusta... Pogled u desnoj prema izlazu u pravcu Vladicinog Hana gde je jedina blaga kriina i uveliko radovi u tom deluPogledajte prilog 14A u ovoj desnoj cevi radovi u mnogo vecem zaostatku u odnosu na levu sto je bilo i za ocekivati obzirom da je i dosta kasnije i probijena mislim za Ilindan prosle godine, duga tacno 1804m dok je leva probijena jedanest meseci ranije.
:kk:
Svaka mu cast vredno dete :kk: Pogledajte prilog 39Pogledajte prilog 38Pogledajte prilog 37Pogledajte prilog 36Bas se radilo
I sad kako idemo prema ulazu na onu stranu ka Mominom kamenu sve se vise uocava veci stepen zavrsenosti radova
Farba pala..Pogledajte prilog 35Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32a i sahte zabetonirane i poravnate :kk: Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30sledeci servisniPogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28pogled u desnoj na tom nivouPogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22provere kvalitetaPogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19instalacijePogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17pripremljen materijal za sminkanjePogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Mislim da je ovo prva prosirena loza na ulazu od strane Mominog kamena u levoj ceviPogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13poprecno iz nje ka desnoj..Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11pogled u nazad navise.Pogledajte prilog 10jos jedan ne dovrsen sahtPogledajte prilog 9dodir asfaltnih slojeva radjenih razlicito vremePogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7jos jedan servisniPogledajte prilog 6 Pogled ka izlazuPogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3jedan unazadPogledajte prilog 2i konacno jedan ka ulazu od Mominog kamenaPogledajte prilog 1na samom ulazu isto kao i na izlazu sloj po sloj asfalta moram opet preneti pa nastavljamo
:notok:
Lep pogled na Momin kamenPogledajte prilog 38Pogledajte prilog 37 I sad vrlo impresivan most na Koznickoj reci koji u prirodi deluje mnogo jace nego na fotografijama
Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 18A sad da se vratim na sam ulaz u tunel ManajlePogledajte prilog 28ovo je leva cev, i isto to malo blizePogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26a desna nazalost deluje nekako jadno
Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23a obadve izgledaju ovakoPogledajte prilog 22Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 21
pa cemo samo nastaviti :kk:
Poznata su iskustva sa ogradama, sad imamo i sa istorijskim Lokomotivama :bash: :bash: :bash: Pogledajte prilog 11usput sam nailazio na dosta razlicitih vrsta spojnica za nadvoznjake i mostovePogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9par pogleda na deonicu ispod same stene :kk:
Sve pohvale toj kompaniji i prosto se oseca taj divan osecaj da ste sigurni ispod kosina koje su oni radili za razliku od nekih drugih!
:kk:
Pogledajte prilog 14 U povratku mislim da nema potrebe da sve detaljno objasnjavam ali cu ipak postaviti vecinu fotografija cisto nek se nadju, pa kome dosade nek preskoci
:lol: Uglavnom su u pitanju razne zanatlija u levoj cevi :kk: Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8 Bilo je i dosta prasinePogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5nisam siguran da li je bila upaljena... :lool: Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1 iam jos :kk: 
Moraju prvo obiti neravnine, zatim obrusiti, pa omaltati i prefarbati. Zale se kako je nadzor bas striktan sto me licno raduje, ako je bas takoPogledajte prilog 23Nije bas lako raditi u ovolikoj prasini iznad glave na visini
jos jedan ne zavrseni sahtPogledajte prilog 22a onda je sve prstalo :kk: Pogledajte prilog 21Ne znaju oni da ja ne radim da propagiram vlast, pa navalili kao ludi :lol: :lool: Pogledajte prilog 19 i tu polako stizemo posle pravca od oko kilometar ipo do one blage krivine sad gledano odozdo u polu levo pred sam izlaz. To ovako delujePogledajte prilog 18 a kad se prodje i pogleda u nazad deluje ovakoPogledajte prilog 17. Sve govorim o levoj cevi gledano iz Nisa :kk: Pri samom kraju ona grupa masina koja je bila i pri ulaskuPogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14I sad smo vec kod samog izlazaPogledajte prilog 13]prema Vladicinom Hanu iz levePogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11ovako izgleda leva, a ovako desna kad se izadje na onu stranu Pogledajte prilog 10 Iza tunela je i demontiran veliki ventilator koji je odradio svoje dok se probijao tunel, a novi ce biti naknadno montirani u obe ceviPogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Za svo ovo vreme i drug strazar se imao sa cim baviti :lool: Pogledajte prilog 6Izlaz iz desne je ostao ovakoPogledajte prilog 5obadve ovakoPogledajte prilog 4a za sve to vreme moj verni drug skodilak je cekao iza nepremostive barijere za njega, ali ne i za mene, ovako :lol: Pogledajte prilog 3 i na putu dalje niz ka Grdelici par pogleda koji svi vidite kad idete magistralom u smiraj dana Vrla i Dzemin doPogledajte prilog 1Pogledajte prilog 2
Kraj :kk:



















astrodule":o4jqan5n je napisao(la):Svaka čast na reportažama brate Krcune.
Upravo sam se vratio iz Grčke. Supruga nije bila vredna kao Gojetova, ali sve je već propraćeno slikama. Ono "vođino" brdo polako nestaje.
Inače, baš sam se smorio (kao i svake od prethodnih godina, ali ove godine naročito) kada sam prolazio delovima gde nema auto-puta. Makedonci skoro sve završiše (samo u povratku jedan mali deo se magistralom), a mi stojimo i stojimo, tj, napredujemo lagano.
Od Preševa do Niša, imamo dve ljudske pumpe i to blizu granice (Mol i zelena), (i ona mala NIS-ova u Grdeličkoj klisuri) sa tim što u Molu ne možeš da koristiš WC ako ne kupiš nešto u radnji.
Ali, zato pred rampu na izlazu iz Niša (Gazprom), kada je došao bus pun Mađarica, WC je bio zauzet jedno 20 minuta (na sreću, došli smo 10 minuta pre njih).
Inače, jedva čekam da motel Predejane ostane bez gostiju. Žive na osnovu stare slave, WC neočišćen (jesmo mi st***, ali brate, očisti ga bar jednom na sat), a PREPUN restoran. Hrana ispod proseka.


























Dakle davno jos u Sidneju prate ci njegov e reportaze sam se zarekao da tog tipa moram upoznati i tu cast sam konacno i ostvario uz veliko zadovoljstvo
Pogledajte prilog 6a i uzivati u panoramiPogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3u povratku pogled na trasu to je u neposrednoj blizini onog manastira na obilaznici
A ja napustam onim naknadno dogradjenim krakom i petljom ka naplatnoj rampi u DimitrovgraduPogledajte prilog 38Pogledajte prilog 37Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35Pogledajte prilog 34i tu su tada bili na asfaltu delovi ograde koju su malo nize dolje vec zapoceli da montiraju Cacani na ovom kraku dik ovo postavljam nadam se da je to vec uveliko montiranoPogledajte prilog 33Onaj podvoznjak ili ti B1 :lol: Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31sa druge strane montaza...Pogledajte prilog 30Pnda naplatna ceona pa nekoliko sa trase do Pirota...Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Sasvim korektno odradjen posao na istocnom kraku potvrdjuje se iz kilometra u kilometar :kk: Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Sad su ovi mostovi postali nostalgija. Ja sam zadnji put pre ovog prosao jos kad sam gledao C Zvezdu u Sofiji '91 :kk: Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19A onda se u daljini ukaza Sarlah pa ajde odoli i ne uidji :lol:Pogledajte prilog 17 Pogledajte prilog 18vijadukti ispred odnosno odmah iza samog tunela potpuno zavrseniPogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15 izlaz iz leve cevi u koju sam i otisao da je obidjem znajuci da Caribrod uvek muku muci sa kamerom u manjku svetlosti evo u njegovo ime da malo nadoknadim :kk:
Pogledajte prilog 14sad pogled u nazadPogledajte prilog 13pa na izlaz iz desne ceviPogledajte prilog 12pa na izlaz iz leve cevi uvek gledano iz Nis :lol: , i u nju cemo i uci :lol: Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Sve ofarbano i uredjeno zavrseni svi gradjevinski, ali ne i elektromasinsko opremanje :roll: Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7