Šta je novo?

Koridor 10

Krcane,

Mozda nisi znao, u Lazarevcu postoji crkva Sv. Dimitrija , u cijoj kripti se nalaze posmrtni ostaci Srpskih i Austrougarskih vojnika koji su poginuli u obliznjoj Kolubarskoj bitki tokom prve godine Velikog rata. Smatraju je jedinstvenom u svetu po tome. Po zvanicnim podacima oko 20 000 posmrtnih ostataka se tu nalazi,slava im!

http://spomenicikulture.mi.sanu.ac.rs/s ... php?id=554
 
U suštini i jeste omalterisano brdo. Ali vidi se razlika između ove deonice i onih koje rade Trace i Azvi. Integral je radio i vertikalne stubove, a ne samo horizontalne grede. Ne vide se one glave od sidara, alu pretpostavljam da ih ima inače bi i ovo krenulo. Možda su ovde i stene nešto pliće i stabilnije. Šta znam, kažu iz koridora da prate situaciju sa instrumentima u verovatno da bi krenuli u neku sanaciju da treba.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569916#p569916:1s3wdljm je napisao(la):
tragac » Uto Sep 25, 2018 9:42 pm[/url]":1s3wdljm]šta se to priča o problemima sa mostom kod Hana? Čuo sam demanti ali ne i kome je upućeno
Vlast i izvodjace treba uvek kritikovati za sve propuste i lazi /primera ova budalostina da je "najteza deonica u Evropi" :notok: / Ali zaista sve treba biti argumentovano i sto je moguce vise objektivnije, a ne izmisljati stvari i gluposti kao sa tom informaciom kako je eto most popustio! :notok: Preterase ga sad i na drugu stranu totalno :bash:
Kad smo vec kod najtezih deonica, interesuje me sta ce pricati, ako se i kad se bude gradila deonica od Ivanjice uz Pester gde se ocekuje preko 50 tunela i preko 20 mostova i vijadukta!! :grand: Dal ce to onda biti najteza deonica u "Suncanoj Galaksiji"? :laugh: :lool: :mrgreen: :gobb:
 
Dal si siguran, posto se na terenu (makar od Pozege do Ivanjice) ipak desavaju neke administrativne radnje?



Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Можда сам луд, можда сам блесав али да се направи аутопут од Краљева преко Пазара за Митровицу и Приштину, са краком за Бољаре и сви проблеми решени.Код Краљева се надовеже на будући Моравски аутопут и то је то.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569928#p569928:8ji89gch je napisao(la):
KrCan » Уто Сеп 25, 2018 2:34 pm[/url]":8ji89gch]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569916#p569916:8ji89gch je napisao(la):
tragac » Uto Sep 25, 2018 9:42 pm[/url]":8ji89gch]šta se to priča o problemima sa mostom kod Hana? Čuo sam demanti ali ne i kome je upućeno
Vlast i izvodjace treba uvek kritikovati za sve propuste i lazi /primera ova budalostina da je "najteza deonica u Evropi" :notok: / Ali zaista sve treba biti argumentovano i sto je moguce vise objektivnije, a ne izmisljati stvari i gluposti kao sa tom informaciom kako je eto most popustio! :notok: Preterase ga sad i na drugu stranu totalno :bash:
Kad smo vec kod najtezih deonica, interesuje me sta ce pricati, ako se i kad se bude gradila deonica od Ivanjice uz Pester gde se ocekuje preko 50 tunela i preko 20 mostova i vijadukta!! :grand: Dal ce to onda biti najteza deonica u "Suncanoj Galaksiji"? :laugh: :lool: :mrgreen: :gobb:
Слажем се наравно са овим што си рекао, али стоји и ово што Трагач каже да не знамо коју су вест то демантовали о сигурности моста, барем ја нисам чуо ту вест нигде. Ако већ нигде нису објавили ту изјаву која доводи у питање сигурност моста, чему онда објављују деманти, само збуњују јавност и уносе сумњу. Ако је неко стварно оспоравао сигурност моста, и то без икакве основе, онда претпостављам да постоји закон (ухошење панике и слично) који то санкционнише.
 
Pa to je njihov način. Nema kritika u medijima koje oni kontrolišu, ali zato u tim istim medijima odgovaraju na te kritike. Narod glup pa ne razmišlja i guta ono što im se servira.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569867#p569867:216yhl74 je napisao(la):
Niko Kažanegra » Tue Sep 25, 2018 10:12 am[/url]":216yhl74]Krcane,

Mozda nisi znao, u Lazarevcu postoji crkva Sv. Dimitrija , u cijoj kripti se nalaze posmrtni ostaci Srpskih i Austrougarskih vojnika koji su poginuli u obliznjoj Kolubarskoj bitki tokom prve godine Velikog rata. Smatraju je jedinstvenom u svetu po tome. Po zvanicnim podacima oko 20 000 posmrtnih ostataka se tu nalazi,slava im!

http://spomenicikulture.mi.sanu.ac.rs/s ... php?id=554

Rekoh mu ja da tako nešto postoji za srpske i K und K vojnike, doduše rekoh mu u valjevskom kraju.
Na temu: ugovor sa Azvirtom za EM opremu tunela na istočnom kraku potpisan 7. septembra, rokovi teku...
Čim okače na site, okačiću i ja link.
 
Koncizno tacno na vreme, kao i uvek od cara :kk:
Evo crno na belo da istocni krak ne moze biti kompletiran za bar 200 dana. No i to nije dovoljno ovim sto uporno lazu da ce sve biti gotovo do "tamo neke " Nove godine :notok:
 
Sve te izjave su igra reči. Kad kažu do kraja godine možda misle u građevinskim smislu bez opremanja tunela, možda misle na poluprofil, a sad od skoro i da nije bitno da li je do nove godine ili mesec dana pre ili kasnije.
Konkretno ako uskoro krenu sa opremanjem tunela Bancarevo i Sarlah mogu po jednu cev da urade. Koliko mi se čini tako će i biti. To mi deluje moguće, ali nešto mi ne deluje tako i za poluprofil posle tunela do Crvene Reke.
 
Odlicno, a sta se desava sa EM opremanjem juznog kraka ? Ako se dobro secam, prvo je bila vest da je na jugu dodeljen izvodjac( takodje Azvirt ) . Dokle se tu stiglo,zna li neko ?
 
Ako je i tamo Azvirt dobio tender onda je verovatno i tamo potpisan ugovor.
 
He he he ... nije rečeno do kraja KOJE godine.

:lool:
 
Pa taj tender je bio jedan od uslova da bi uopšte licitirali sa rokovima do NG za poluprofil.
Realno, rok Azvirtu ističe sredinom marta za Bancarevo (26.03., ali će im se dodati vreme od predaje do usvajanja projekta), a 06.03. za tunele kod Pirota. Do NG od potpisivanja ima 125 dana, čak i kada oduzmemo 30 za projektovanje, opet ima vremena da završe po 1 cev. Neopremljen tunel Sarlah i naročito Bancarevo da puste neće, bar ne bez pre svega ventilacije. Nije im to Sopot (pogrešno si Krcane napisao Sarlah, onaj najkomotniji), koji i ovakav bez ičega ne mari... A njega će za 2-3 nedelje 1 pa drugi lagano sa po par ekipa, nema tu ničega previše. Sarlah mogu juče da uđu u levui opreme je do NG bez problema, ali Bancarevo... Pitanje je da li će uopšte moći da krenu desnu cev solo i šta će da urade tamo za 2 ipo meseca, a i kako će da je puste jer je desni betonski kolovoz sav izubijan od teških mašina!
I dalje je glavno pitanje šta je sa trasom, posebno kod kosina C21-23, ali to ćemo saznati ovog ili verovatnije narednog vikenda, kada ću malo ići da isprljam mog matorog Nemca!

Edit: Sad na SSC pročitah da je desna cev Bancareva oprana i spremna za Azvirt, da se koristi samo leva za mašine i da ubrzo kreće opremanje.
 
To i ja pročitah pa pretpostavljam da im je strategija desna cev Bancareva i leva Sarlaha. To mogu da zamislim da stignu oko NG. Ali od tunela do CR mi je teško da zamislim iako sam po prirodi optimista. Mada ne razumem toliku jurnjavu da se pošto potom završi do novaka. Bitno je da urade kvalitetno i temeljno.
 
Bitno je da se jogunasti lik namršti i da na otvaranju polumonstruma oko novaka kaže "Esam vam reko, vi američki plaćenici iz N1"
 
Caribrode na kog matorog nemca misliš?
Ne razumemo...
Zablja perspektiva?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=570495#p570495:1j93pmfq je napisao(la):
slaninar » 27 Sep 2018 08:43 pm[/url]":1j93pmfq]Caribrode na kog matorog nemca misliš?
Ne razumemo...

Што си персираш.. :roll:

Човек вози немачка кола, еуро3... :mrgreen:
 
Vrh