sa asfaltom, ovo ostrvo u sredini na velikom nadvožnjaku sad izgleda malo manje glupo, ali i dalje - čemu???
uz asfalt tu su i elastične i pešačke ograde
petlja Pirot zapad sređena skoro pa u fulu, osim asfalta sad je mnogo pristojnije i okolo
krak ka Sofiji, sve je na svom mestu
i idemo desnom na A4
pogled levo ka deponiji i budućem IIA259 tamo gde sam bio
i desno ka pomoćnom putu na kome se nešto još sređuje, biće ozbiljnija slikovnica za nedelju-dve
opet levo
a desno valjda Čačani sade elastične ograde, mrežaste su već neko vreme tu
pogled sa AP na mesto odakle je krenula slikovnica tj. tamo gde je kraj asfalta
Jedna rupa gde fali mrežasta desno, valjda kanal neki, levo ne videh da su je sadili
i ovde se završava i desno na 200m od devijacije
Integral negde pri kraju, mada ima tu još armature kod posrnulog zida na ulaznom portalu desne cevi Sarlaha
šta li će da iskoči kad sklone ovaj privremeni nasip?
ovo sledeći put, budući spoj na 259, realno 3-5 dana da to prespoje, ali tek kad puste novi tunel (bar 1 cev) i paralelni
telepront na odmorište Barje - desno, neke fancy klupice
ekipa koja treba da nastavi postavljanje mobilijara
na km76
klupica i na levom
I na naplatnoj Pirot istok niče kontejner
po jednom od tendera, rekao bih da je mimo logike onaj za uvođenje zatvorenog sistema (IMP&TM), a ne onaj za opremanje naplatnih (Strabag)
neko od "nadležnih" kao da gleda moje slikovnice - popunili su ovu rupu između asfalta i betonskog kolovoza
al ih mrzi da promene ovaj nepostojeći 43 - btw. šta znači ovaj AEK-ov saobraćajni znak?
pogled na naplatnu Pirot istok, koja niče
ovde sam u prethodnih metar dana 100x prošao i nijednom slikao, kako su proširivali trokraku raskrsnicu za Držinu na još 1 traku
Ima smisla - u oštroj je krivini, srednja će vrv biti za levo skretanje
Od svetog trojstva na 5A, vezu petlje PZ sa starim Sarlahom možete polako da zaštiklirate - biće do kraja oktobra, možda nedelju-dve ranije, al teško.
Kad se priđe malo bliže vidi se da ima još posla što se tiče nasipa, mada im je tempo prilično korektan. Generalno Aktorov deo ovde (5A) je pri kraju.
U dobrom ritmu je i posrnuli zid kod Sarlaha, par nedelja i doće finišeri, jedino kosina na 65. kasni, Azvirt od boga zdravlje u oktobru na licu mesta.
Završili su i neke od sitnica pored, koje sam ranije nabrajao, kao što su kegle, mrežasta je spojena između Akrorove i deonice Trace na Pirot istok itd.
Sveee će završiti do kraja godine, osim EM opreme (biće 1/2) i možda kosine na km65, ali preživećemo 800m devijacije i dvosmernog saobraćaja do marta.
P.S.
Proslavismo Dan opštine, pa u narednih 10-ak dana možda i preskočim na lot2, gde se vodi prava borba, uskoro kreću i sanaciju kod Gradinja.