I evo davno obecane a ne realizovane reportaze sa trase Srpska Kuca - Levosoje
Da bih stigao do tamo meni iz Pljevalja najkraci put je bio preko Kosova i Metohije, koje sam i mesec dana prekrstario uz duz i prepreko obilazeci Srpske svetinje sa porodicom i to prvi put jos od '83 kada sam sluzeci vojsku odlazio i vracao se iz Makedonije. Utisci... bolje da ne pricam, ali to ce biti predmet nekih drugih reportaza. Za sad evo i ovaj semafor uslikan u sred Pristine. Obidjem bar jedared krug oko ove nase planete, svake godine Svugde putujem to mi je i jedan od smisla zivota, ali ovo ne videh
Pogledajte prilog 39...Aovako izgleda arhitehtonski modernizam na Kosovu
Pogledajte prilog 38
Sem originala kipa slobode u Parizu i cuvene kopije originala u Nju Jorku, taj spomenik kopije sam vidjeo i jos na par mesta na planeti, ali bih izdvojio ove dve kopije u nacijama koje su totalno zatrovane radioaktivnim otrovom a u znak zahvalnosti su podigli ovo [/attach Kip slobode koji sam slikao u Osaki i
Pogledajte prilog 39Pogledajte prilog 37 i ista ta kopija u Pristini :roll:
Tu su i drugi znaci zahvalnosti kao na primer ovaj u Gnjilanu
Pogledajte prilog 36
Jos jednom se izvinjavam na ovom uvodu, ali bilo je jace od mene... sad da se vratimo deonici.
Reportaza je slikana 2 Septembra dakle izvinite na kasnjenu. Kad maler hoce kisa mi je oduzela puna dva sata posle svih cekanja na "integrisanim" prelazim i to ce se ispostaviti kobno da ne zavrsim tog dana i citavu deonicu kroz Grdelicu i jedini tunel Predejane iako sve bilo dogovoreno nisam uspeo da realizujem jer je sutradan bio stigao "drug pod pratnjom i upropastio mi sve
Pocecemo sa strane tj od pravca autobuske stanice Bujanovac prema nadvoznjaku koji prelazi preko auto puta i pruge na drugu stranu i bice buduca veza Bujanovcanima sa drugom stranom preko auto puta, posto je onaj nadvoznjak sa naplatnom rampom samo do ulaza i izlaza na auto put.
Pogledajte prilog 35 to je taj nadvoznjak, a onda pogledi levo i desno sa mkega na sam auto put tj onaj deo neposredno ispod petlje Bujanovac
Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Zatim prelazim nadvoznjak i sa obe strane prilazi kao sto vidite tada ne asfaltirani ali pripremljeni
Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26 a onda povratak posle obilatog i dugotrajnog pljuska koji sam morao cekati kao kucence :roll: da bih mogao nastaviti
Pogledajte prilog 25 i sad posle kise nekoliko fotografija na nadvoznjak susedni od naplatne petlje Bujanovac u jednom i drugom pravcu Najpre prema Levosoju tj Makedoniji
Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 15 a onda i prema petlji Bujanovac
Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21 sa strane veliki radovi na sredjivanju vodotokova koji ce se jos dugo sredjivati, a prioritet je bio zavrsetak glavne trase i pustanje u funkciju..
Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18 Ovo su rampe naplatne petlje
Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16 Jos uvek smo na istom nadvoznjaku
Pogledajte prilog 14 i krecemo ka nadvoznjaku koji smo do sada slikavali tj petlja Bujanovac a u povratko izgleda ovako
Pogledajte prilog 13rade se ivicnjaci a stariji deo je sve sem put. morao sam proveriti jel jos uvek imam sva 4 tocka :lol: :notok:
Pogledajte prilog 12 I evo nas gde ce se ubuduce sa gradske saobracajnice ici ka petlji Bujanovac
Pogledajte prilog 11malo dalje ka nadvoznjaku
Pogledajte prilog 10tu su i radovi na buducoj naplatnoj, ali kao sto vidite tek su iskopane rupe za temelje, vrlo rana rana faza.
Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8i evo nas na onom nadvoznjaku koga ste videli sa prethodnih fotki tj petlja Bujanovac
Pogledajte prilog 7 Ovo je pogled prema Vranju ili Beogradu
Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5a ovo Prema Makedoniji
Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1Puna kesa fotki a ni pola presli nismo