Šta je novo?

Koridor 10

Caribrod-e svaka cast , pomeras granice sa fotografisanjem ! Sve pohvale ! :bg4:
Pogled odozgore izgleda fenomenalno , a pretpostavljam da je uzivo jos bolje !
A i nas dr.mdr. je bio u pravo obecao je zavrsetak deo puta do sredine Decembra al mora nesto i da se ostavi za sledecu godinu !
 
Pitanje za Caribroda, zasto je na obilaznici oko Dimitrovgrada jedna traka zatvorena, kao i tunel na toj traci pa se saobracaj odvija dvosmerno drugom?

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494601#p494601:1a2e2cze je napisao(la):
vostic.pfn » Tue Nov 21, 2017 5:24 pm[/url]":1a2e2cze]Pitanje za Caribroda, zasto je na obilaznici oko Dimitrovgrada jedna traka zatvorena, kao i tunel na toj traci pa se saobracaj odvija dvosmerno drugom?

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka

Misliš na ovo?







Zatvorena je desna od pre mosta 3, koji je na ulasku u tunel Pržojina padina do izlaska iz tunela Progon. Ne baš cela obilaznica.
Zašto? Iskreno nemam pojma, pa mogu samo da nagađam... Ovako:
Mesecima unazad sumnjam da u tunelima dosta toga nije spojeno sa centrom za upravljanje svim tunelima na A4 (bela kuća pre mosta 4 obilaznice).
Osnovano, jer u kući ima nekih računara, ali kad god prođem tamo 1 čovek koji više liči na čuvara, nego na nekog ko upravlja tunelima.
I tako je bilo do nedelje, kada je oko kuće bilo desetak radnika. Kuća doskora nije bila spojena sa ViK mrežom, to je radio lokalni Komunalac.
Pretpostavljam da je taj centar sada spojen sa ostatkom sveta i da se sada konačno završava povezivanje EM opreme sa centrom, desno pa levo.
To mi logičnije deluje, nego da je neka havarija u desnim cevima oba tunela. Uostalom vide se i radovi u desnom Progonu, u kome sve radi.
 
Dobro, nek polako puštaju jednu po jednu preostalu deonicu i super. Jedna po jedna manje, valjda ćemo doći do nule ;) Još: Srpska kuća-Levosoje, kosina Gradinje, Staničenje-tunel Sarlah, Grdelička klisura i Bancarevo-Crvena reka. Još 5 komada, oko 50tak km... Valjda ćemo do nule doći za oko 10tak meseci... tik-tak, tik-tak...
 
caribrod":1xux7ffr je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494739#p494739 je napisao(la):
caribrod » Wed Nov 22, 2017 4:46 am[/url]":1xux7ffr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494601#p494601 je napisao(la):
vostic.pfn » Tue Nov 21, 2017 5:24 pm[/url]":1xux7ffr]Pitanje za Caribroda, zasto je na obilaznici oko Dimitrovgrada jedna traka zatvorena, kao i tunel na toj traci pa se saobracaj odvija dvosmerno drugom?

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka

Misliš na ovo?







Zatvorena je desna od pre mosta 3, koji je na ulasku u tunel Pržojina padina do izlaska iz tunela Progon. Ne baš cela obilaznica.
Zašto? Iskreno nemam pojma, pa mogu samo da nagađam... Ovako:
Mesecima unazad sumnjam da u tunelima dosta toga nije spojeno sa centrom za upravljanje svim tunelima na A4 (bela kuća pre mosta 4 obilaznice).
Osnovano, jer u kući ima nekih računara, ali kad god prođem tamo 1 čovek koji više liči na čuvara, nego na nekog ko upravlja tunelima.
I tako je bilo do nedelje, kada je oko kuće bilo desetak radnika. Kuća doskora nije bila spojena sa ViK mrežom, to je radio lokalni Komunalac.
Pretpostavljam da je taj centar sada spojen sa ostatkom sveta i da se sada konačno završava povezivanje EM opreme sa centrom, desno pa levo.
To mi logičnije deluje, nego da je neka havarija u desnim cevima oba tunela. Uostalom vide se i radovi u desnom Progonu(3.fotka), u kome sve radi.
Da, bas na to mislim. Hvala Caribrode.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
 
varos kapija":1nrmfwxy je napisao(la):
POLITIČKE IGRE OKO "NAISA" Plan da od Subotice do Preševa budu samo tri rampe odgovara vozačima, ali ruši interese MOĆNE PORODICE IZ SPS
http://www.blic.rs/vesti/politika/polit ... ra/9dfzncj
Vec smo komentarisali ovo pitanje...Lepo bi bilo videti tu studiju ali vec iz ovog teksta se vidi greska,minimalan broj rampi nikako ne moze biti 3 nego 4 jer Beogradska obilaznica nemože biti pod naplatom zbog novoizgradjene rampe Vrčin.

Sto se tice motela ne branim nikoga ali recimo na primeru motela Hedonic kod Transpeda ,vise puta sam bio svedok da su Turci u tranzitu hteli da svrate ali kad bi videli rampu i inkasanta koji im je trazio 6 eura odmah su se vracali nazad na autoput...Jednostavno tesko im je objasniti da bi im trebalo jos 0.5 eura do Beograda.

Imamo i primer motela Stari hrast koji je dobro izreklamiran u njihovim udruzenjima i tu se bez problema iskljucuju sa autoputa i placaju putarinu iako motel ima pristup i sa autoputa..Mozda bi u tom pravcu trebalo razmisljati i kada je Nais u pitanju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495050#p495050:72fc426n je napisao(la):
StaraMo » Thu Nov 23, 2017 6:42 am[/url]":72fc426n]
varos kapija":72fc426n je napisao(la):
POLITIČKE IGRE OKO "NAISA" Plan da od Subotice do Preševa budu samo tri rampe odgovara vozačima, ali ruši interese MOĆNE PORODICE IZ SPS

Imamo i primer motela Stari hrast koji je dobro izreklamiran u njihovim udruzenjima i tu se bez problema iskljucuju sa autoputa i placaju putarinu iako motel ima pristup i sa autoputa..Mozda bi u tom pravcu trebalo razmisljati i kada je Nais u pitanju.

Iz pravca Niša ka Beogradu da bi došao do Starog hrasta svakako moraš da se isključiš sa autoputa...
 
Zanimljivo je čitati kakvo je mišljenje čitalaca na bugarskim portalima o gradnji veze Sofija-Kalotina. Većina se protivi tom projektu i traže da se država posveti gradnji puta Sofija-Vidin. Bugari misle da se gradnjom AP ka Kalotini pomaže Srbija na štetu severozapada Bugarske - posebno okruga Vidin i Montana, koje je inače i Bog zaboravio.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495644#p495644:z8cmyij6 je napisao(la):
tragac » Sat Nov 25, 2017 1:55 pm[/url]":z8cmyij6]Zanimljivo je čitati kakvo je mišljenje čitalaca na bugarskim portalima o gradnji veze Sofija-Kalotina. Većina se protivi tom projektu i traže da se država posveti gradnji puta Sofija-Vidin. Bugari misle da se gradnjom AP ka Kalotini pomaže Srbija na štetu severozapada Bugarske - posebno okruga Vidin i Montana, koje je inače i Bog zaboravio.

Nije to uniformno mišljenje, uglavnom negoduju iz severozapadne Bugarske (pežorativno ih zovu severozapadnala, zapadnala = zaostala).
Dvomilionska Sofija sa okolinom, a to je više od 1/4 Bugarske gravitira ka Srbiji i hoće da se sa Evropom vezuje najbližim putem, a ne preko Karpata...
Isto važi i za ostale koji su duž pravca Istanbul-Kalotina, Plovdiv itd., nema logike da je njima preče išta na severu od ovog logičnog pravca ka Evropi.
 
Zanimljivo misljenje jeste, u tome da je fascinantno koliko neki ljudi nemaju vezu sa realnoscu. Treba povuci paralelu sa ovim forumom, gde ima dosta pobornika da se sto skuplje ide ka sto vecim zabitima. Tako da se ne bih oko toga puno uzbudjivao. Jedan pogled na kartu govori sve, kao sto je Caribrod objasnio.
 
Evo par postova sa jucerasnjim slikama iz Grdelicke klisure. Posmatrano od Grdelice ka Vladicinom Hanu
 
Earth slike su perverzija kako mocno i zastrasujuce izgleda.
 
Momin kamen kao vodopad odlicna slika,samo ima jos dosta da skinu.
 
Svaka cast brate zemljani,

Kazi mi,kako ti izgleda,ima li kraja na vidiku ,sta mislis ?
 
Hvala, hvala momci :)
Kako mi izgleda? Pa izgleda mi kao da je najveci deo pri kraju, da je blizu asfaltiranje. Koje se naravno pod ovakvim vremenom i blatom nece skoro raditi. Ima jos par deonica koje nisu u tunelima a na kojima deluje da treba jos radova: Momin kamen kao i jedan deo pre njega gde će čini mi se autoput imati svega 4 trake jer je iznad sadašnja magistrala a ispod pruga i reka. Eto jedino te dve tačke koje sam video deluju da ima malo više posla, možda par meseci lepog vremena. Za tunele Predejane i Manajle ne mogu znati, ne vidi se sa puta, to će zavisiti sad od tendera i brzine opremanja unutra (kanali ispod kolovoza, ventilacija, osvetljenje...) ili što bi rekli - elektro-mašinske opreme ;)
Ali ovo što se vidi sa puta, super izgleda, deluje da je sve jako blizu završetka. Naravno, tu je sad zima kada će smanjeno moći da se radi, tako da će zbog toga sigurno trebati više vremena nego da je suvo vreme. Možete videti na nekim slikama parkiran najveći deo mehanizacije. Neke mašine i po onom vremenu rade al to je možda sa 50% kapaciteta, ili manje, u odnosu na kada je suvo vreme. Ali to i nije nikakvo iznenađenje, zna se da je zima "mrtva" sezona u građevinarstvu.
Da rezimiram: mislim da će završetak i trenutak puštanja najviše zavisiti od Mominog kamena i opremanja tunela Manajle i Predejane.
 
... pa i ne baš ... do jeseni ništa od završetka.
 
Postavite Earthmovinga za admina, moderatora ili bilo šta drugo da bude iznad ostalih članova. Svaka čast za reportazu, kako za ovu, tako i za ostale. Po meni forumaš koju najvise dupunjuje teme koje se tiču izgradnje puteva, često detaljno propraćeno odličnim slikama. Svaka čast.
 
Vrh