Šta je novo?

Koridor 10

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498414#p498414:2wx927zg je napisao(la):
Blade » 05 Dec 2017 08:47 pm[/url]":2wx927zg]Pravite li vi pauzu kada idete na more u ,,Džepu" , ,,Predejanima" ili nekom trećem restoranu tu blizu? Ja sam načuo da je vlasnik ,,Predejana,, trazio da ima izlaz sa autoputa direktno, koji će proći više tog motela...
I ja sa čuo tu priču ali petlja je predaleko od motela da bi imao ikakve koristi od nje.
 
Neki ljudi kazu da je vožnja autoputem monotona, a ja za razliku od njih volim vožnju autoputem. Malo će mi sa merenjem prosečne brzine biti smanjeno uzivanje u takvoj vožnji, ali šta sada. Daleko od toga da sam divljak koji vozi što brze može rizikujuci svoj, saputnika i zivot drugih u saobraćaju, ali gde ima uslova (pravac, mali broj drugih vozila, dan, dobri vremenski uslovi,...) volim malo da produvam mašinu. Isto tako, ako je ogranicenje npr. 120, a ja procenim da treba da vozim manje - tako i vozim.

Volim tu negde da stanem na kafu, pošto dotle, što se kaze, u cugu vozim autoputem, sem ako iz nekog nepredviđenog razloga mora da se stane pre. Mada bi voleo da tu stanem i kad bude to parče autoputizovano, nekako sam navikao da tu pravim prvu pauzu. Ne jer sam umoran, nego čemu, pošao sam na odmor, neću nigde da jurim. Od malog predaha uz kafu, samo može da bude bolje.

A voleo bi da sa početkom sledeće sezone letovanja za koju već ima ponuda po agencijama uveliko, imamo kompletan autoput kroz Srbiju, a i Makedoniju.
 
Sad jeste dostupan:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ysRmvclWtqM[/youtube]
 
Dragi Caribrode, postoji li šansa da makar na proleće ako ne pre obiđeš deonicu Grdeličke klisure i odradiš svoju reportažu?
 
Super snimak Carbroda, kao I uvek :)
Radi se iako je decembar, a ja imam podatak sa juznog kraka da neke firme koje rade, nece raditi svega oko 10tak dana oko Nove godine I Bozica, ostalo ce se raditi.
 
Šta je dobar režiser.
Godinama se lopata sad pred izbore se zapinje.
 
Caribrod je rekao da će levu stranu završiti a desnu bez SMA.
 
Rekao Caribrod i ovo je potvrda za levu, koju su po danu privršavali, ali mislim da trenutno rade SMA i u desnoj, iako pada kiša!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fJkdcgryKMI[/youtube]

Radi se asfalt i na deonici od 5,5km pre tunela Sarlah , završavaju desnu stranu (ex magistralni), trebalo bi da i to puste bez habajućeg do NG!
 
@Caribrod

kakve su sanse za neki update dronom sa deonice Stanicenje-Pirot istok?
 
Sutra ON (u sklopu Niške turneje gde naravno otvara KC Niš)obilazi radove na Mominom kamenu na juznom kraku K10. Bice sve u direktvnom prenosu,malopre rekoše na RTS-u....
 
Provozajte se Koridorom iz helikoptera/FOTO
Koridor 10 se privodi kraju i trebalo bi da bude uskoro završen, bar ako je verovati najavama predstavnika vlasti.

IZVOR: B92, TANJUG SUBOTA, 16.12.2017. | 09:50

19876448775a34e48fdb95e311695518_w640.jpg

Foto: Tanjug/Zoran Žestić

10430205045a34e4914685d713363499_w640.jpg

Foto: Tanjug/Zoran Žestić

Koridor 10 je jedan od najvažnijih saobraćajnih koridora koji prolazi kroz Srbiju i povezuje Austriju, Mađarsku, Sloveniju, Hrvatsku, Srbiju, Bugarsku, Makedoniju i Grčku, a na fotografijama možete videti kako on izgleda iz vazduha.

Nedavno je i premijerka Srbije rekla da „konačno završavamo Koridor 10, na žalost, mnogo godina kasnije nego što je trebalo“. Prema njenim rečima, nakon završetka koridora, Srbija će moći bez opterećnja u EU.

14946382255a34e492776a8073181070_w640.jpg

Foto: Tanjug/Zoran Žestić

3258196845a34e493c7e6d775289879_w640.jpg

Foto: Tanjug/Zoran Žestić

Takođe, najavljeno je da će posle sedam godina od početka gradnje Obilaznice oko Dimitrovgrada, koja je deo istočnog kraka Koridora 10, konačno biti završena.

11995929745a34e4952e1ad817953377_w640.jpg

Foto: Tanjug/Zoran Žestić

21169957825a34e4964f86c611563756_w640.jpg

Foto: Tanjug/Zoran Žestić

Obilaznica oko Dimitrovgrada jedna je od "najsporijih" deonica na srpskim koridorima, jer se osam kilometara puta gradi sedam godina. Posle bankrota austrijske "Alpine" i raskida ugovora sa bugarskom kompanijom "Trejs", ni grčki "Aktor" nije uspeo da završi posao u roku koji je ugovorio.

Planirano je da se radovi okončaju 21. marta, ali zbog finansijskih problema sa kojima se suočila grčka kompanija, čiji računi su bili u blokadi godinu i po dana rok je ponovo probijen. Ovih dana će, konačno, kako najavljuju iz "Koridora" biti stavljena tačka na ovaj projekat.

Tanjugov fotoreporter prošao je vazdušnom linijom trasom Koridora 10.

izvor
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1336890
 
Vučić u zoru autobusom obišao Koridor 10 FOTO
Vladičin Han -- Predsednik Srbije Aleksandar Vučić je jutros, obišao radove na Koridoru 10, u Grdeličkoj klisuri u blizini Vladičinog Hana.

IZVOR: TANJUGNEDELJA, 17.12.2017. | 09:10

Vučić je obišao radove na izgradnji južnog kraka Koridora 10 na deonici Caričina Dolina-Tunel Manajle, na lokaciji Momin Kamen, a prisustvovali su i potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva Zorane Mihajlović i v.d. direktora Koridora Srbije Zoran Babić.

Predsednik Srbije je prošao trasu autobusom, zajedno sa predsednikom Republike Srpske Miloradom Dodikom i predstavnicima medija.

Ukupna dužina autoputa kroz Grdelicku klisuru je oko 26 km, a sastoji se od dve deonica: Grdelica – Caričina Dolina u dužini od 11,8 km i Caričina Dolina - Vladičin Han od 14,3 km.

U Grdeličkoj klisuri se grade dva velika tunela - Predajane dužine 1,8 km i Manajle oko jedan km, zatim dve velike petlje, kao i 33 mosta ukupne dužine 5,7 km.

Radovi se finansiraju iz zajma Evropske investicione banke, a ukupna ugovorena vrednost radova je 234,18 miliona evra.

Deo Koridora 10 kroz Grdeličku klisuru za građevinare predstavlja veliki izazov i izuzetno je tehnički zahtevan teren za izgradnju. Trasa kroz Grdeličku klisuru je ove godine dobila i prvi asfalt - 12,6 km. Most Vrla u Vladičinom Hanu od 644,4 metra je najduži most na južnom kraku Koridora 10. Ukupna površina kosina je oko 154.000 metara kvadratnih na dužini od oko 7,5 km.

Takođe, izmeštena je trasa regionalnog puta M1 (LOT 2) u dužini od 800 metara, kao i međunarodna železnička pruga Beograd – Niš – Prešvo (LOT 5) u dužini od 1,5 km.

Na kosini Momin Kamen je izminirano do sada više od 435.000 metara kubnih, od ukupno 620.000 kubika.

Sav izminirani materijal je odgovarajućeg kvaliteta tako da se može iskoristiti za ugradnju na svim deonicama kroz Grdeličku klisuru. Tu se grade dve petlje Predejane i Vladičin Han.

Na na deonici Caričina Dolina – Tunel Manajle, u dužini od 6.75 km, izvođač je konzorcijum - Integral inženjering a.d, Interkop Mišar d.o.o. i Prijedorputevi a.d.

Na samom početku ove deonice, železnička pruga je, zbog prostora potrebnog autoputu, izmeštena ka reci Južnoj Moravi u dužini od oko jedan kilometar i izgrađen je novi kolosek za vozove.

Trasa prelazi reku Južnu Moravu mostom Morava 1 dužine 230 metara i neposredno posle mesta Džep mostom Morava 2 dužine 268 metara premošćava postojeći magistralni put, reku Južnu Moravu, državni put drugog reda i železničku prugu i prelazi na levu stranu u odnosu na postojeći M1, u stenoviti kamenolom Momin Kamen.

Tu su novoizgrađeni vijadukt dužine 377 metara i mostovi preko Kučajske doline (dužine102m), reke Sokolice (55m) i Kozničke reke (142m) nakon kojeg mosta trasa dolazi do samog ulaznog portala tunela Manajle.

Na trasi su urađena dva sloja asfalta u dužini od 2,6 km i jedan sloj asfalta u dužini od 4,7 km. Urađen je i izravnjavajući asfaltni sloj na svim mostovima.

Na tunelu Predejane je završeno betoniranje sekundarne obloge kao i zaštita kosina na oba portala.

Trenutno se izvode završni radovi na slojevima kolovoza i priprema za asfaltiranje kao i završni radovi na instalacijama.

Na tunelu Manajle su probijene obe tunelske cevi i završena je primarna tunelska obloga.

U toku su intenzivni radovi na betoniranju sekundarne tunelske obloge i tehničkih instalacija tunela.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... 010%20FOTO
 
Ono sto je najbitnije , to je da je izjavio da je 92% trase gotovo. To znaci da ce se sigurno ovog leta ici na more i kroz Srbiju i kroz Makedoniju u full autoputu.
 
Jos jedan interesantan podatak a svi o tome cute i niko ne komentarise,vrednost ove 26 km duge deonice je 235 miliona. Sta cemo sad????!!!!!! Najteza deonica u Evropi !!!!
To bi znacilo prostom logikom da je Preljina -Pozega najtrza deonica u svemiru s obzirom na cenu kostanja od tricavih 450 miliona dolara
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501412#p501412:igevl7wi je napisao(la):
biciklista » Ned Dec 17, 2017 12:10 pm[/url]":igevl7wi]Ono sto je najbitnije , to je da je izjavio da je 92% trase gotovo. To znaci da ce se sigurno ovog leta ici na more i kroz Srbiju i kroz Makedoniju u full autoputu.

Sve je to super, ali nije gotovo dok nije gotovo.
 
Lepo sam napisao ima se može se. Procenat od 235 milki je daleko manji od 450, tako da deca brzo uče matematiku.


11995929745a34e4952e1ad817953377_w640.jpg


Ovo bespotrebo krivudanje mi nikad nije bilo jasno a naročito na dolasku na most. A mostovi (naročito iznad reka) su jako zgodni zimi za formiranje leda. :notok:
 
Zorana nam u današnjoj izjavi za eKapiju daje mnogo interesantnije podatke.

Izdata dozvola za obilaznicu u delu od Ostružnice do Bubanj Potoka, Azvirt već radi.

Od letos pregovaraju sa Kinezima oko nastavka do Pančeva, što znači most preko Dunava! :)

Sve u svemu, pročitajte detaljnije u linku ispod.

::: eKapija - Srbija zbog investicija iz Kine nema problem sa EU - Država planira velike infrastrukturne radove za 2018. :::

http://www.ekapija.com/website/sr/page/1975578
 
Mrljave ga 10 godina da bi "hitno" asfaltirali po kisi na 0 stepeni!

Katastrofalno, nazalost ne i nevidjeno, nama je to vidjeno vise puta. Bas bih voleo da vidim sta nadzor kaze, ili im se pokvario termometar.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501450#p501450:2rsnvcau je napisao(la):
Žika » Ned Dec 17, 2017 2:42 pm[/url]":2rsnvcau]Lepo sam napisao ima se može se. Procenat od 235 milki je daleko manji od 450, tako da deca brzo uče matematiku.


11995929745a34e4952e1ad817953377_w640.jpg


Ovo bespotrebo krivudanje mi nikad nije bilo jasno a naročito na dolasku na most. A mostovi (naročito iznad reka) su jako zgodni zimi za formiranje leda. :notok:

Oko cene se već vodila debata na drugoj temi. Ukratko na k10 su bili tenderi i to je EU forsirala, a na k11 smo morali sami da se snađemo za pare. Plus nešto je duža deonica, duži su tuneli, veći je uspon i ko zna šta još što mi ne znamo. Ali i pored toga je cena jača po dužnom kilometru. Videćemo kad počnu radovi šta sve ulazi u tu cenu.

A što se tiče ovog mosta, u meni je bio prvi utisak što ga iskriviše. Verovatno je ekspropijacija krivac i trebao bi duži most.
 
Vrh