Šta je novo?

Koridor 10

Moje mišljenje da prirodi ne treba prkositi po svaku cenu...Mogao je put ici i drugim stranom,ok pruga kuce i sve ali ovo mi se cini kao skuplje resenje a uz to i pitanje kako ce se na kraju zavrsiti i koliko ce kostati ovaj usek.
 
Mogle su dve krivine da se isprave i da se prođe malo dalje od stare magistrale i još dalje od kuća.



 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494819#p494819:21p30sf3 je napisao(la):
Earthmoving » 22 Nov 2017 12:54 pm[/url]":21p30sf3]Dobro, nek polako puštaju jednu po jednu preostalu deonicu i super. Jedna po jedna manje, valjda ćemo doći do nule ;) Još: Srpska kuća-Levosoje, kosina Gradinje, Staničenje-tunel Sarlah, Grdelička klisura i Bancarevo-Crvena reka. Još 5 komada, oko 50tak km... Valjda ćemo do nule doći za oko 10tak meseci... tik-tak, tik-tak...


Samo se nadaj. A zaboravio si da napomeneš i deonicu Ostružnica-Bubanj potok. Za deo od Resnika do Bubanj potoka ne postoji nikakav plan skorijih radova.
 
Da, u pravu si, I to je valjda deo Koridora 10, iako je ovde odvojena tema beogradske obilaznice. I Ostruznica-Bubanj potok I Bubanj potok-Pancevo o kojima isto trenutno postoje pregovori. Nije jasno zasto Ostruznica-Bubanj potok ni pola godine kasnije ne pocinje da se radi, sta je problem? Mozda bi jos mogli dodati I Y krak oko Subotice I spajanje Kragujevca kao deo K10
 
Žiko, slažem se da sad to deluje kao bolje rešenje. Ali nekoliko puta sam pisao da ovaj (projektni) zadatak nema rešenja!
Za tvoje rešenje bi morao da se pravi neki vijadukt/most od 700-800m sa stubovima 40-50m, nešto kao Vrla u Vladičinom hanu, a to su hteli da izbegnu.
Ovo iz razloga što je levo od pruge na 2. slici centralni deo Gradinja i tu ima najviše kuća, a u tom delu ih Nišava stalno plavi, sad je to regulisano.
 
Ti najbolje znaš taj kraj. :kk:
Sve pohvale za rad. :gobb:
 
Ovo su ozbiljni odroni. Očigledno je su te više kaskade zemljanje i nestabilne za razliku od donjih stenovitih. Po meni je bilo bolje rešenje tunel ili galerija ali im se verovatno učinilo da je ovo lakše, brže u jeftinije rešenje. Bilo im je mnogo da budu 3 tunela na obilaznici pa su hteli da ga izbegnu. Oni su ovako više materijala odvukli nego što bi kopajući tunel. Sa druge strane možda je ipak moralo ovako zbog statike i neujednačenog pritiska na oblogu tunela. Mi sad možemi da navodimo razna rešenja, ali šta je tu je. Usek je pri kraju, kad bi bilo par dana bez mraza da asfaltiraju i to malo što je ostalo, makar i bez SMA.
 
Nadjoh ovaj klip ,tacnu lokaciju putnog objekta ne znam.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YibcIvRtnqM[/youtube]
 
Pa kao što piše, ovo je na deonici Bancarevo-Crvena reka. Verovatno je blizu Crvene reke jer je prostor otvoreniji, odnosno nisu dolinske strane tako blizu puta.
 
Део аутопута код Градиња у дужини од 1,5 км би требало да се пусти у саобраћај средином децембра ! Чика Алвирко најавио у својој емисији, погледајте кратку репортажу од 03:25 до 04:10 на http://www.rts.rs/page/tv/ci/story/17/r ... araju.html
 
Po mom misljenju, radovi kod Gradinja tesko da mogu biti zavrseni do kraja godine kamoli do sredine decembra...

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Gago, don't kill the messenger. Čika Alvirkovi puleni su bili u sredu, a ovo veće klizište je krenulo u petak. Svakako to može da promeni situaciju samo utoliko da neće (valjda) pustiti desnu stranu, bliže useku. Leva će (bez SMA) biti gotova i puštena kod useka, plus kod petlje tu je odavno obeležena belom bojom sa SMA.

Voštiću, sad će Gradinje teško i sredinom decembra 2018., pošto ozbiljno mora da se radi sanacija kosine. A nije msm ni rečeno da će usek biti gotov, nego da će saobraćaj u punom profilu biti pušten na 1,4km. To bi verovatno i bilo da nije krenulo odozgo.

Šta je ostalo da se radi na trasi (možete pogledati i na snimku iz drona):
LEVA:
200-250m stabilizacije (to se upravo radi), pa zatim isto toliko 1. i 2. sloja BNS i verovatno između leve i desne rigoli.
400-500m koji nisu u funkciji u visini same petlje odavno su završeni, obeleženi i td.

DESNA:
Desni most B6 još nije pipnut sa nivoa ploče, prelazna ploča je samo s 1 strane i pola (!?) sa druge strane.
Pre mosta nekih 50 i posle nekih 20m su još na 0-100 ili 0-63, to kao ni most neće da se pipa dok su teške mašine još na useku.
Posle tog parčeta posle mosta je oko 200m sa 2. BNS, pa je 250-300m 0-63 i 0-31 pre nego stignu do stabilizacije.
Posle te rupe, koja će se raditi kad naprave prostor od desne do useka je 50m stabilizacija, pa 50m 2. BNS. pa 50m SMA.
Ustvari, tih 50m pre mosta 7 sa i sada saobraćaj seli u desnu skroz do OMV, kada je do granice autoput.

PETLJA DIMITROVGRAD ISTOK:
baš ništa, sve je gotovo, osim par znakova, to ide u paketu sa pomenutim delom leve.

Ovih 1,4km se odnosilo na 900m obe strane duž useka gde se sada ide leva-devijacija-leva i 500 od b7 gde se trenutno koristi samo desna.
Klizištem će verovatno da otpadne varijanta sa desnom duž useka, bar ne u onom delu gde se kliza zemljište, a to je nekih 200-300m.
Ono što znam da će preostalih 300m leve biti na 1. BNS sloju već tokom vikenda, a na 2. prvog dana sledeće endelje kad vreme dozvoli!
 
Na ovom poprecnom preseku brda kod Gradinja, po teksturama se vidi se koliko je kompleksna I komplikovana geologija. Bez sipova i betoniranja ova kosina nece biti stabilna. I onda neko pita sto je skup kiometar puta kroz Srbiju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498087#p498087:34hojhf9 je napisao(la):
Gazi Bengazi » Mon Dec 04, 2017 5:15 pm[/url]":34hojhf9]Na ovom poprecnom preseku brda kod Gradinja, po teksturama se vidi se koliko je kompleksna I komplikovana geologija. Bez sipova i betoniranja ova kosina nece biti stabilna. I onda neko pita sto je skup kiometar puta kroz Srbiju.

Po svemu sudeći na ovom novom kriznom delu - ankeri i torkret. Ispod starog klizišta od pre mesec dana gabioni. Moguće da će negde biti i potporni sa šipovima.
 
Caribrode,
Koliko ce ovaj odron pomeriti rok, kada misliš da ce obe trake biti zavrsene potpuno do granice i potpuno zavrsena sanacija useka?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498041#p498041:28kjpwb7 je napisao(la):
caribrod » 04 Дец 2017 01:10 pm[/url]":28kjpwb7]Gago, don't kill the messenger. Čika Alvirkovi puleni su bili u sredu, a ovo veće klizište je krenulo u petak. Svakako to može da promeni situaciju samo utoliko da neće (valjda) pustiti desnu stranu, bliže useku. Leva će (bez SMA) biti gotova i puštena kod useka, plus kod petlje tu je odavno obeležena belom bojom sa SMA.
@Цариброде, било ми је интересантно да оставим поруку (пост) као вест, мада се из снимка видело да је снимљено пре него што је клизиште кренуло, али нема везе. Што се чика Алвирка тиче, ... ма нећемо о томе.

Иначе свака ти част и хвала на сталним и правовременим вестима о Коридору 10. :kk: :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498158#p498158:38dinbxx je napisao(la):
Niko Kažanegra » Mon Dec 04, 2017 10:06 pm[/url]":38dinbxx]Caribrode,
Koliko ce ovaj odron pomeriti rok, kada misliš da ce obe trake biti zavrsene potpuno do granice i potpuno zavrsena sanacija useka?

Stvarni rok za završetak SVIH radova je sredina 2018. i to manje-više zna WB, koja je kreditor i koja za razliku od EIB i EBDR ozbiljno prati radove.
Kad kažem SVIH mislim i na ono što nije bilo u planu do kraja ove godine: petlja Dimitrovgrad zapad (kod naplatne), desni most 6 i finalizacija useka.
Takođe, siguran sam da niko nije mislio ni da će u decembru da rade SMA na 300m u levoj i oko 1km u desnoj, već na puštanje bez habajućeg.
Sanacija kosine će trajati mesecima, za početak da vidimo kako će preživeti zimu, topljenje snega, prve prolećne kiše, pa onda projekat itd.
Trenutno klizište uopšte ne remeti dinamiku na trasi ispod, to se vidi i iz drona - poveća ekipa tačno ispod odrona struže najniži deo kosine samo tako.
Kada oni završe, a to je za nekih 7-10 dana, moći će da rade trasu na 350m u desnoj (0-31, CS, 1. i 2. BNS), od zaustavne desne do useka biće ~8m.
To je taj pomoćni put, kojim posle mosta uz kosinu sad prolate mašine, tako da klizište, koje je zahvatilo gornje spratove uopšte ne smeta trasi.
Na donjim spratovima ispod odrona je kamen koji su jedva sa 100+ miniranja odvalili, neće to niđe, ali ne verujem da će rizikovati puštanjem desne.
Ergo, u odnosu na neke virtuelne rokove za javnost kasniće pola godine, u odnosu na realne i radove iz 2. rečenice možda mesec-dva zbog odrona.

P.S.
Na Gradinju sigurno, a verovatno na još par mesta planirani su i bukobrani, ali to tek ide na kraju, a to generalno mogu i za par nedelja pod saobraćajem.
 
Južni krak će valjda biti gotov do maja ili juna. Tu je jedini problem da isklešu Momin kamen. Od njega zavisi svih 26 km kroz klisuru. Dobro je što na njemu može da se radi cele zime pa na proleće samo asfalt i signalizacija. Nadam se da kad krenem na more u Grčku idem komoletnim auto putem i kroz Srbiju i kroz Makedoniju.
 
Geovuk,

Daj boze.....Znaci smatras da ce do tada biti gotovi tuneli ( predejane i Manajle , sa svim elektro i sta vec treba opremanjem )?
I zavrsen onaj veliki vijadukt Vrle ??

Ako tako bude,nije ni to lose....Nadam se da si u pravu.... :D
 
Pa tako očekujem na osnovu snimaka što smo mogli da vidimo. Vijadukt Vrla može brzo biti kompletiran. Ne znam da li je ploča izbetonirana, a ako nije to može tokom zime da se radi bez problema. Može jedino to EM opremanje da se otegne.
 
Pravite li vi pauzu kada idete na more u ,,Džepu" , ,,Predejanima" ili nekom trećem restoranu tu blizu? Ja sam načuo da je vlasnik ,,Predejana,, trazio da ima izlaz sa autoputa direktno, koji će proći više tog motela...
 
Polako se i ovde privode kraju radovi za ovu godinu, biće ih i naredne (most, kosina, petlja DZ):

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ysRmvclWtqM[/youtube]
 
Vrh