Šta je novo?

Koridor 10

Imam jedno pitanje za Kosinu Gradinje !!!
Svaka cast Aktoru na trudu tj sto pomeraju pola padine !!! A zar nije postojalo drugo resenje za spajanje sa granicnim prelazom ? Dal mozda tunel umesto zahtevnog pomeranja planine ili da je pre te kosine put otisao u levu stranu pa na granicni prelaz !!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469984#p469984:1q9rk2b3 je napisao(la):
banacanin dovla » Mon Aug 07, 2017 11:16 pm[/url]":1q9rk2b3]Imam jedno pitanje za Kosinu Gradinje !!!
Svaka cast Aktoru na trudu tj sto pomeraju pola padine !!! A zar nije postojalo drugo resenje za spajanje sa granicnim prelazom ? Dal mozda tunel umesto zahtevnog pomeranja planine ili da je pre te kosine put otisao u levu stranu pa na granicni prelaz !!!

Projektno rešenje je loše, a možda je i najgore moguće. Tunel bi verovatno bio bolje, ali pitanje da li i jeftinije pa i svrsishodnije rešenje, a svakako bi bio dosta "plitak". A odmah iz tunela bi se išlo na petlju.
Da je put otišao ulevo, morali bi da sruše podosta kuća u selu Gradinje, da izdižu neki vijadukt od kilometar i opet je pitanje gde bi smestili petlju, jer neka veza sadašnjeg magistralnog sa autoputem mora da postoji, kao opcija za neplaćanje putarine ko neće da plaća.
Projektno rešenje je možda loše, ali je projektni zadatak bio pretežak - ovo je tesnac: reka Nišava, međunarodna pruga, magistralni put su zalepljeni jedan pored drugog, a tu je i naseljeno mesto, po ovom projektu bar nije bilo masovnog rušenja kuća... A i ovako nije rešen problem uključenja teretnih vozila na autoput sa terminala na GP Gradina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469984#p469984:30dgo2mw je napisao(la):
banacanin dovla » Mon Aug 07, 2017 11:16 pm[/url]":30dgo2mw]Imam jedno pitanje za Kosinu Gradinje !!!
Svaka cast Aktoru na trudu tj sto pomeraju pola padine !!! A zar nije postojalo drugo resenje za spajanje sa granicnim prelazom ? Dal mozda tunel umesto zahtevnog pomeranja planine ili da je pre te kosine put otisao u levu stranu pa na granicni prelaz !!!

Projektno rešenje je loše, a možda je i najgore moguće. Tunel bi verovatno bio bolje, ali pitanje da li i jeftinije pa i svrsishodnije rešenje, a svakako bi bio dosta "plitak". A odmah iz tunela bi se išlo na petlju.
Da je put otišao ulevo, morali bi da sruše podosta kuća u selu Gradinje, da izdižu neki vijadukt od kilometar i opet je pitanje gde bi smestili petlju, jer neka veza sadašnjeg magistralnog sa autoputem mora da postoji, kao opcija za neplaćanje putarine ko neće da plaća.
Projektno rešenje je možda loše, ali je projektni zadatak bio pretežak - ovo je tesnac: reka Nišava, međunarodna pruga, magistralni put su zalepljeni jedan pored drugog, a tu je i naseljeno mesto, po ovom projektu bar nije bilo masovnog rušenja kuća... A i ovako nije rešen problem uključenja teretnih vozila na autoput sa terminala na GP Gradina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469983#p469983:29pkfnke je napisao(la):
banacanin dovla » Uto Avg 08, 2017 12:11 am[/url]":29pkfnke]:bg4:
Hvala na svezim informacijama , jel znas kad planiraju to da puste u saobracaj ?
Sta se desava na onoj deonici od kruznog toka pa do tog zednickog puta ! Vidi se sve lepo na google mapi !!! Cini mi se da je i dalje problem nadputnjak preko Cantavirskog puta i prelaz preko pruge !!!
Nemam jos nikakvih info. Ova deonica se prakticno moze otvoriti. Mislim ako izuzmemo to kako je asfaltirana...
Kontam da grede onog razmontiranog nadvoznjaka idu na taj potez jer tamo bas fale na jednom grede da bi se zavrsio a na drugom nema nista jos. Oticu za vikend bajsom pa se javljam
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469926#p469926:22uvmak6 je napisao(la):
Earthmoving » Pon Avg 07, 2017 5:11 pm[/url]":22uvmak6]Malo juznog kraka: Grdelička klisura i Srpska kuća-Levosoje
file.php
Evo ga konačno i asfalt, na Srpskoj kući Levosoje
 
Jel' ima neki normalan novinar u ovoj zemlji, da postavi pitanje ministarki, da navede kojih to 200 kilometara autoputeva su izgrađeni i pušteni u saobraćaj u proteklih 5 godina??? Ona to ponavlja kao mantru već duže vreme, i iskreno verujem da je i ona sama počela da veruje u tu svoju konstrukciju. A pošto se navodi i konkretna cifra, ajde da lepo vidimo te kilometre - gde su????

Ja znam odgovor, ali bojim se da su te nedostajuće kilometre otvarali neki drugi državnici (hint: Byden, Thaci....)
 
Ti normalni nemaju pristup ili verovatno moraju da ćute.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470219#p470219:266kp2cp je napisao(la):
Deep cover » Sre Avg 09, 2017 2:45 pm[/url]":266kp2cp]
iKZktkqTURBXy9jYzY5NjVkYjBiN2RlZGU1MWVjMDlmM2I0Y2M1ZTgwYi5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA

Iz blica

Da razmisljamo za sebe i da imamo sredstva

Nis-Krusevac-Kraljevo- Cacak-Uzice- Sarajevo

Baya-Sombor-Novi-Sad- S. Mitrovica- Sabac- (krak 1)Bijeljina-Doboj-Banja Luka (krak 2) Valjevo-Uzice

Pancevo- Alibunar- (krak 1) Zrenjanin - Kikinda Temiscar (krak 2) Vrscac i granicni prelazi

Batocina- Kragujevac-Cacak

Beograd- Pancevo- Smederevo- Pozarevac - (krak1) Negotin - Vidin - (krak2) Bor - Zajecar - Pirot

Kraljevo-Novi Pazar- Kosovska Mitrovica - Pristina

Novi Sad - Zrenjanin

Kikinda Subotica

Pri tom da Koridor 11 ide do Bara
:sesir: :sesir: :sesir:
 
Ne znam od kada je ova slika iz Blica, ali vidi se stil preuzet sa sajta Koridora - "Preostali mostovi će biti završeni do kraja 2016."
 
@lukarts Kakav je to autoput Pozarevac - Negotin? Preko homoljskih planina? Kuku

Postoji jedna miskoncepcija u vezi "Istocne Srbije" - a to je da su Branicevski okrug i Timocka Krajina jedna regija.
Niko ne uzima u obzir razlicite kulturne uticaje i tesko premostivu visoravan izmedju.

Dodao bih jos "banatski koridor": Smederevo - Pancevo - Zrenjanin - Subotica,
za ove sto samo prolecu kroz Srbiju. Pravom linijom, sto pre i sto dalje od BG i NS.
 
Pa slazem se da bi to bio posao dostojan Svajcarske.....ali eto :)

Salu na stranu nekako bi Banatski Koridor sa Kikindom nekako morao da dodje do istocne Srbije sad iz pravca Pirota ili pravca Pozarevca.....
 
Smederevo - preko Dunava kod Kovina i onda pravo na sever do Horgosa. To bi bio najbrzi put do sevrne grance za sve, da postoji autoput.
Ceo istocni deo Srbije od Pozarevca do Vranja bi za sada morao da se prikljucije na glavni autoput E75, a i to je puno posla.
Bor, Negotin i Zajecar su u prilicno iseceni od svega toga, o Majdanpeku da i ne govorim. Ali ako mora preko Homolja, onda: Bor, Zagubica, Petrovac na Mlavi, pitanje je da li se to isplati?
 
Samo nek srede taj put preko Žagubice i asfaltiraju onih 30-40 km što fali na planiranom ali neizvedenom M3 čini mi se Bor-Despotovac i nema problema sa istočnom Srbijom. Za cenu autoputa mogu da srede i elektrifikuju prugu od Kučeva do Negotina/Zaječara i da onaj kraj propeva. Nije neophodan autoput baš svuda. U većini slučajeva i regionalni putevi su OK samo da su dobri... O valjanoj pruzi neću ni da pričam...
 
Ja mislim da je izvodljivo da urade poluprofil od Staničenja do Pirota do kraja godine. Videćete da će svim silama da izguraju to. Biće možda prekid kod petlje Sopot. Nešto kilave sa ovim mostovima ali mogu da ih spakuju za par meseci.
 
Na ovom snimku, vidljiv je napredak, a najviše sam iznenađen da je Nišava iskrenuta kod Sopotskog mosta pre novog Sopotskog tunela.

Novosti sa K10 novi klipovi

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=AcXv6K-xLo8[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MI4Cqwy5Jf0[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=u61mDHTutHU[/youtube]
 
U povratku iz Niša ka BG kod Ražnja (oko 20h) kolona nekih 5km.

Prvo je bio sudar u preticajnoj traci. Policija je stala nekih 6 metara ispred u preticajnu traku sa uključenom rotacijom. Nikakvo drugo obezbeđenje nisu stavili??? Ako ništa drugo, imaju čunjeve u vozilu. I tako, posle im ginu ljudi i posle udesa, kao onaj čovek tokom uviđaja kod Jagodine.

Malo dalje, sa nekih 50km/h stigosmo do suženja sa desne strane. Radovi lepo obeleženi.

I posle kažu vozači ovakvi, vozači onakvi.
 
https://m.youtube.com/watch?v=kiVwTf2YVco

Pustaju urađenih 5,5km za dvosmerni saobraćah kajo bi radili drugu stranu autoputa.
Da li neko zna kako će izgledati Sopotska petlja? Meni deluje da treba jedan most preko autoputa, a obzirom da ga nisu počeli verovatno i neće. Ne znam kako su zamislili da stari put pređe preko autoputa.
 
Na onom snimku Stanicenje Pirot istok na 9:20 vidi se sa desne strane put u brdu koji je tu zavrsn road to nowhere :) mislim da ce tu biti vijadukt preko AP pa ce magistralni put biti sa leve strane AP pa se nesto pre tunela vidi da grade magistralni levo

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
Vrh