Šta je novo?

Koridor 10

Da li neko zna zasto jos uvek na internetu na mapama nema ucrtan deo izmedju Ciflika i Stanicenja. Ta deonica je pustena u punom profilu....
Neka neko strucan da procenu koliko ce im trebati da zavrse ovu drugu stranu od stanicenja do tunela ? Da li ce to moci brzo jer put vec postoji ili se radi iz pocetka ? Kakva je dinamika ? Hvala
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471349#p471349:rvmqleq6 je napisao(la):
kuburicsrdjan » Pon Avg 14, 2017 9:16 pm[/url]":rvmqleq6]Na onom snimku Stanicenje Pirot istok na 9:20 vidi se sa desne strane put u brdu koji je tu zavrsn road to nowhere :) mislim da ce tu biti vijadukt preko AP pa ce magistralni put biti sa leve strane AP pa se nesto pre tunela vidi da grade magistralni levo

Послато са S57 уз помоћ Тапатока

Sopotska petlja je par km pre, ispred mosta, ispred ove deonice od 5,5 km koju sutra puštaju u saobraćaj. Ja mislim da bi je napravili prvi moraju da završe tu petlju koja je na 9:20 na tom snimku. Jedino ako misle da je ukinu i da ta na 9:20 bude nova Sopotska petlja. To parče posle kružnog toka je mislim put za te kuće u produžetku i da nikakvog dodatnog vijadukta neće biti.
 
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... elicu.html

Pocelo asfaltiranje , i to je za pohvalu, ali ono sto bode oci je to sto ni sada ne pominju tacan datum zavrsetka ove deonice. Da li ce to biti do leta naredne godine ili ne. One price o zavrsetku do kraja ove godine su budalastine. Lazima nikad kraja i niko ne odgovara za to. Nema drzave nema pravila nema sankcija. Radi ko sta hoce.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471349#p471349:1wqrx03j je napisao(la):
kuburicsrdjan » Mon Aug 14, 2017 8:16 pm[/url]":1wqrx03j]Na onom snimku Stanicenje Pirot istok na 9:20 vidi se sa desne strane put u brdu koji je tu zavrsn road to nowhere :) mislim da ce tu biti vijadukt preko AP pa ce magistralni put biti sa leve strane AP pa se nesto pre tunela vidi da grade magistralni levo

Послато са S57 уз помоћ Тапатока

Srđane, taj put će ostati za nowhere. To je pristup onim kućama, tj. vikendicama ispred. A i to im je čist bonus, jer pogledaj malo ulevo kako je do sada izgledao njihov blatnjavi pristup. Nadvožnjak je tu gde jeste, onaj drugi od dva preko AP. Prvi, veći je za cirkulisanje na petlji Pirot zapad, ulazi i izlazi, komada 4, a ovaj drugi, manji prevodi magistralni, tj. paralelni, IIA259 odskora IB43 doskora prvo preko autoputa, a zatim i preko Nišave i desnom obalom izlazi na most između starog i novog tunela Sarlah na 12:10. Tu je urađeno i nešto trase pre mosta. Problem je stara pirotska deponija, najbolje se vidi na 9:45-9:50, koja je uz Nišavu, a inaćenje grada Pirota i države dovelo je do toga da će umesto deponije izmeštati reku na par stotina metara da bi između nje i deponije mogli da provuku taj paralelni put. I tu se mesecima čeka projekat za taj poduhvat i zbog njega i tunela ja tvrdim da će ovo teško biti gotovo pre juna 2018. :bash:

Sopotska petlja je par km pre, ispred mosta, ispred ove deonice od 5,5 km koju sutra puštaju u saobraćaj. Ja mislim da bi je napravili prvi moraju da završe tu petlju koja je na 9:20 na tom snimku. Jedino ako misle da je ukinu i da ta na 9:20 bude nova Sopotska petlja. To parče posle kružnog toka je mislim put za te kuće u produžetku i da nikakvog dodatnog vijadukta neće biti.

geovuk, sopotska petlja jeste tu gde ti tvrdiš. Ta "petlja" su ustvari 2 trokrake raskrsnice IIA221 i IIA259, povezane međusobno. Ali postojaće još par meseci dok tu vezu ne pregazi autoput. Nakon toga se ukida i neće biti veze sa autoputem u tom delu. A ukinuće je tek pošto naprave petlju Pirot zapad na 8:30-9:30, jer sopotsku koristi trenutno cela industrijska zona Pirota (čitaj: TIgar) za vezu ka Nišu i Sofiji i nema šanse da pre puštanja petlje Pirot zapad (i pomenute veze kod deponije) ugase sopotsku i odvrnu sav saobraćaj iz industrijske zone kroz centar Pirota.
 
Caribrode tako sam i ukapirao kad sam detaljnine pogledao zadnji snimak. Nisam znao da su odustali od izmeštanje deponije. To pomeranje korita reke će ići sporije nego izmeštanje dela deponije.
Petlja Pirot zapad mi deluje da mogu brzo da je završe. Sad kad su saobraćaj pustili na tih 5,5 km, mogu da završe petlju i paralelni put do petlje iz pravca Niša. Problem je sad paralelni put od petlje ka Pirotu.
Caribrode da li može industrijska zona da se poveže bez tog dela od petlje Zapad ka Pirotu, mislem preko grada?
Ako bi to moglo onda bi mogli da spoje Staničenje do tunela Sarlah koji ne može da se pusti zbog elektromašinske opreme.
 
Biće izmešten i rekultivisan samo mali deo, tako je barem po poslednjem planu i za to se čeka projekat, ali se stvari ovde začas promene.
Može naravno preko grada, ali to se neće desiti, jer bi bukvalno napravili haos u centru Pirota. To Grad Pirot da dozvoli neće sasvim sigurno.
Povrh svega, morali bi debelo da kruže po centru da bi se dokopali autoputa/magistrale u pravcu Niša, 10km više u 1 pravcu.
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2017&mm=08&dd=15&nav_id=1293373

Napokon, asfalt stiže na "najtežu deonicu Evrope"
Koridori Srbije saopštili su da je počelo asfaltiranje dela deonice Grdelica–Caričina Dolina, na Koridoru 10.

IZVOR: TANJUG UTORAK, 15.08.2017. | 13:22

Kako se navodi, u pitanju je trasa auto-puta i mostovi od Tunela Predejane do Caričine Doline, dužine 4.650 metara.

Investitor ovog projekta su Koridori Srbije, dok je izvođač Trejs grup iz Bugarske.

Izvođenje ovih radova finansira Evropska Investiciona Banka (EIB), a ugovorena vrednost radova iznosi 37,51 miliona evra.

Deo Koridora 10 kroz Grdeličku klisuru za građevinare predstavlja veliki izazov i izuzetno je tehnički zahtevan teren za izgradnju, piše u saopštenju.

Radove će sutra obići ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović i vršilac dužnosti direktora preduzeća Koridori Srbije Zoran Babić.

Kako je ranije ocenjeno, u pitanju je "najteža deonica u zemlji" i jedna od najzahtevnijih za gradnju u celoj Evropi.
 
Južni krak, slike od pre dva dana iz pravca Vladičinog Hana ka Grdelici: most Vrla, Džemen Do, Momin Kamen (5,6,7,8), i dalje ka Gredlici. Inače, sad sam primetio kako je kamen sa te lokacije "Momin kamen" jako lep beli kamen, posebno je beo ispod vijadukta, nakon toga je malo sivlji. Kako sam razumeo čuvara, ostavili su mogućnost da nastavi da se kopa sa druge strane brda.
 
Izgleda da se odlaze asfaltiranje jer svemocni ne moze danas da stigne. Jer moze neko da me podseti kakve veze ima uloga predsednika jedne drzave sa asfaltiranjem 5 km puta i uopste sa asfaltom. Ljudi mi smo stvarno katastrofa od drzave. U sta smo se ovo pretvorili , ovome nema kraja. Setih se onog iz Kv sto je otvarao semafor. Dotakli smo dno taman pomislis a oni ti pokazu da ima jos.......

http://www.rtv-vranje.rs/index.php?opti ... Itemid=685
 
Mozda je sve crno ali se i kritikom svako bavi. Valja prvo poraditi na sebi, nauciti koristiti makar sopstveni jezik, pa onda dalje. Korak po korak.
 
Ima li neko informacije kako teku radovi na deonici Bancarevo -Crvena reka ? Proslo je 2 meseca od najave da ce se intenzivirati radovi. Ima li masina ? Kojim tempom se radi ?
 
Ispod je snimak deonice tunel Bancarevo - Crvena Reka od pre 10tak dana sa satelita Sentinel. Nikakav specijalan napredak se ne vidi.
 
Da li je moguce da nas opet prave ludim po hiljaditi put. Leto je, sezona u punom jeku a oni nista ne rade. Sramotno je. Od sada samo sa Kinezima da se potpisuju ugovori jer oni uglavnom sve ispostuju vezano za rokove. Ova deonica nece biti gotova jos godinu i po dana. Ma i za jednu traku ce im trebati jos godinu, jer kad krenu kise tamo nema rada sve ce biti samo blato.
 
Zapravo, mislim da se tamo nešto malo radi, a da se će, kako se budu završavale neke ostale deonice na istočnom kraku, mehanizacija prebacivati na ovu deonicu. Nek me Caribrod ispravi ako grešim, ipak on bolje zna stanje na istočnom kraku. Pre 2-3 nedelje Vučić je tokom obliaska pogrešno rekao da je ovde problem tunel Bancarevo ali to nije tačno. Tunel je probijen, kolovoz betoniran pre skoro godinu dana, a treba još samo da se opremi elektrikom, ventilatorima i sl (ne znam dal je to počelo?), a problem je deonica posle tunela ka Crvenoj Reci (na slici gore). Rekao je da su Grci sad ubrzali i da bolje rade nego pre od kad je došao novi šef - Simos ( :? ), kao sve super ide, a onda Simos obećava da će se sve završiti uskoro a ova deonica će se završiti zadnja na istočnom kraku u maju 2018 :dil: . Pošto teško da će ovih 12 km biti gotovo za 8, 9 meseci, najbolje za Grke bi bilo da par meseci pre toga Simosa sklone :mrgreen: , stave nekog drugog i noda taj drugi kaže ja ništa ne znam :? tek sam sad došao ali ovde mora još da se radi ;) https://www.youtube.com/watch?v=nL341TwUtgY
 
Satelitski snimak nam može samo reći da se nešto radi na celoj deonici, a šta to, reći će nam snimak. Pretpostavljam da će Caribrod uskoro uraditi snimak.
Asfalt ovde možemo da vidimo tek možda u martu, aprilu.
Mogli smo već da vidimo koliko ima kosina, i kakvo je zemljište. To treba dobro stabilizovati. Ima oni da rade i rade na tome celu jesen i zimu(ako budu mogli). Pomoć im stiže kad se završi Gradinje. Možda bi bilo skupo, ali trebali su ovde da rade dosta mostovskih konstrukcija, bilo bi brže i ne ne bi se radile tolike kosine.
 
Zar šef gospodin Dušan Mijuk nije rekao sredinom jula da ce deonica obilaznice oko Dimitrovgrada tj usek Gradinje biti pustena 10 avgusta u saobracaj.

https://m.youtube.com/watch?v=vUXMHBRqlBY

A da , zaboravio sam u Srbiji moze da se laze bez ikakve odgovornosti. Leto , udarna sezona, nema kise idealni uslovi i sef sektora istok kaze da ce asfalt biti do 10 avgusta. I nista ne bude. I on je i dalje sef i radi na istom zadatku. E vidite u tome se razlikuju normalne i uredjene zemlje od Srbije. Odgovornost, obraz i postovanje zakona i rokova .
 
Ај ти друже мало на ту бициклицу, батали секирацију, пет шест кругића око Аде, па кад се лепо одспава, да видиш како овај свет има и срећнију страну... :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471878#p471878:20e88pt6 je napisao(la):
geovuk » Čet Avg 17, 2017 1:01 pm[/url]":20e88pt6]Satelitski snimak nam može samo reći da se nešto radi na celoj deonici, a šta to, reći će nam snimak. Pretpostavljam da će Caribrod uskoro uraditi snimak.
Asfalt ovde možemo da vidimo tek možda u martu, aprilu.
Mogli smo već da vidimo koliko ima kosina, i kakvo je zemljište. To treba dobro stabilizovati. Ima oni da rade i rade na tome celu jesen i zimu(ako budu mogli). Pomoć im stiže kad se završi Gradinje. Možda bi bilo skupo, ali trebali su ovde da rade dosta mostovskih konstrukcija, bilo bi brže i ne ne bi se radile tolike kosine.
Bio je Caribrodov snimak od pre mesec i po - dva dana https://www.youtube.com/watch?v=bHlcq3mFcVc
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471909#p471909:1i2qg0np je napisao(la):
Earthmoving » Čet Avg 17, 2017 3:43 pm[/url]":1i2qg0np]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471878#p471878:1i2qg0np je napisao(la):
geovuk » Čet Avg 17, 2017 1:01 pm[/url]":1i2qg0np]Satelitski snimak nam može samo reći da se nešto radi na celoj deonici, a šta to, reći će nam snimak. Pretpostavljam da će Caribrod uskoro uraditi snimak.
Asfalt ovde možemo da vidimo tek možda u martu, aprilu.
Mogli smo već da vidimo koliko ima kosina, i kakvo je zemljište. To treba dobro stabilizovati. Ima oni da rade i rade na tome celu jesen i zimu(ako budu mogli). Pomoć im stiže kad se završi Gradinje. Možda bi bilo skupo, ali trebali su ovde da rade dosta mostovskih konstrukcija, bilo bi brže i ne ne bi se radile tolike kosine.
Bio je Caribrodov snimak od pre mesec i po - dva dana https://www.youtube.com/watch?v=bHlcq3mFcVc

Jeste bio, ali čekamo novi da uporedimo koliko su napredovali.
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1294441

Najnoviji izvestaj. Obecava da ce sve biti gotovo do Nove godine ali imace jos da se radi do aprila :) :) :)

26 km potpornih zidova. Ovoga se ja bojim. Sta ce biti sa tim za 10 godina posle silnih kisa i erozija. Sve to rade Albanci i Makedonci mi izgleda vise nemamo ljude zanatlije armirace i ne znam ti koga sve jos.
Ma da zavrse do sledeceg leta i da pevamo......
 
Imamo mi dovoljno svega nego neće da rade za bedu. Lepo na Maltu ili Italiju i bude korektno nagrađen za svoj posao.
 
Doduše kod i da radi kad su svi na rukovodećim mestima. :D
Ostao samo kancelarijski nameštaj od kojeg sa nežnim rukicama nema koristi.
 
Vrh