Šta je novo?

Koridor 10

Pa i tih da budemo precizni 1,2km pre tunela su njihova poddeonica, to su prvih 6 kosina, od kojih su C2-C4 pri kraju, C1 i C5 tako-tako, a C6 skoro nikako. Mada se sredinom prošle godine ni desna cev nije videla, sad su to otkopali, a kod leve cevi je 3x veći posao.
Ne možeš sve da ih vidiš zato što im je pozajmište u 3 p.m., nekih 20-25km od gradilišta, čuvena Saska, od petlje Bela Palanka pa još 3km levo u brdo. Barem su napravili novo odlagalište za izvoz materijala na 6:00 da ne moraju da teraju i to negde drugde.
Da ne smaram auditorijum detaljima, ali nikom normalnom nije jasno zašto je lot2 projektovan u nedođiji i zašto nije recimo kao lot1 pratio trasu regionalnog, sa tunelom ispod Ploče i uključenjem u postojeći projekat iznad Crvene reke, gde sad posle mosta trasa skreće naglo udesno.
 
IMG_20170624_152938.jpg


Radi se naplatna rampa Bikovo, i na svim iskljucenjima se rade prosirenja i postavljaju se kucice za naplatu putarine. Vecina iskljucenja od Su do NS nije u funkciji zbog izgradnje
 
Konačno smo se setili da krenemo da uzimamo pare za ono što smo sami izgradili pre par godina.

Kad bi neko izračunao koliko smo otprilike izgubili za nenaplaćivanja putarine bilo bi odlično. Ja nemam podatke koji je promet po kategorijama na deonici koja se trenutno ne naplaćuje.
 
Da se nadovežem na priču - čeona naplatna stanica Dimitrovgrad poprima finalni izgled:







Ostaje da se sa leve strane izgradi montažno-demontažna upravna zgrada od 45,19 kvadrata, a TM inženjering ima 60 dana da to odradi.
Još samo da puste ovu deonicu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461084#p461084:msnry6iq je napisao(la):
banacanin dovla » 24 Jun 2017 01:09 am[/url]":msnry6iq]Dal neko ima inf. kako napreduju radovi na deonici Srpska Kuca - Levosoje ?
To je izgleda jedna od najstrože čuvanih državnih tajni. Neko ima debelu korist od zapuštanja ovog gradilišta. Ono što je tu posebno sumnjivo je da nijedna novinska redakcija izgleda ne sme samostalno da piše o ovome, ni da postavlja pitanja. A posebno ne sme da se piše činjenica da je gradilište potpuno neaktivno već više od godinu dana.Ostaju samo forumi, društvene mreže i lokalne zajednice kao mogućnost da se kako-tako izvrši pritisak na vlast da se makar objasni, ili pokuša objasniti ovo stanje stvari.
 
Može se videti na Google earthu, pojavili su se svi mostovi, betonske ploče, postoji i trup puta, relativno je nešto urađeno. E sad u kojoj su fazi sada to se ne može zaključiti. Neko ko putuje za Grčku može da da odgovor. Ja putujem za Grčku 13.09, pogledaću tada, mada biće mrak kada budem tu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461619#p461619:dd6h5tx2 je napisao(la):
Earthmoving » Пон Јун 26, 2017 3:53 pm[/url]":dd6h5tx2]Srpska kuća -Levosoje 10.06.2017.
file.php

Nigde asfalta ali ipak je trasa probijena. Možda bi mogli u polu-profilu do kraja godine, da se povežu deonice.
 
Kratak istorijat gradnje Koridora 10. I par zanimljivih starih slika
Samo se sa G-dinom magistrom ne bi složio da su prvi autoputevi bili u Nemačkoj jer su autoputevi u Nemačkoj 1930-ih građeni po uzoru na italijanski autoput Milano-Laghi koje je dizajnirao Italijan Piero Puricelli, a koji se gradio 1921-26. Stoga se Italija smatra prvom zemljom na svetu koja izgradila autoput.
Takođe, neverovatno je da niko kod nas nema evidenciju koliko je K10 koštao od početka radova do danas.
 
Istočni krak:
On najavljuje da će "sredinom jula od Crvene Reke do Staničenja biti pušteno 24 kilometra u javni saobraćaj, a otprilike do sredine septembra, biće pušteno još oko 30 kilometara od Pirota do granice sa Bugarskom". Zatim, najavljuju, za saobraćaj će biti puštena u rad deonica Staničenje-Pirot Istok, početkom septembra. Leva traka ovog puta, navode, biće puštena u saobraćaj krajem sledećeg meseca.Završetak radova na deonici Prosek-Bancarevo, kažu, očekuje se oko 30. juna. http://www.blic.rs/vesti/ekonomija/oziv ... ma/zzw08e4
Još samo Caribrod kao supervizor da oceni koliko je sve ovo tačno ;)
Plus kratak snimak oko tunela Sarlah (uvek mi malo fali da pogrešim i kažem šarlah) https://www.youtube.com/watch?v=OxZYsBfKG1U
Zatim malo duži snimak od Bancareva ka Crvenoj Reci https://www.youtube.com/watch?v=ObsE27zWhqM
i jos jedna reportaza https://www.youtube.com/watch?v=V2ULVJdlBkc
 
Crvena reka - Staničenje su 2 deonice: Aktor (Crvena reka - Čiflik) i Rubau (Čiflik - Staničenje).
Trenutno rade habajući SMA u desnoj i jedni i drugi, imaju još po 4-5km, a saobraćaj ide završenom levom sa crveno-belim stubićima u sredini.
Ovo će biti gotovo oko 10.07. za "javni saobraćaj" tj. sa završnim slojem asfalta, do aprila je bilo u "tajnom saobraćaju" bez završnog sloja.
Da se podsetimo Aktorove deonice, kako je izgledala pre nedelju dana:

[YouTube]https://www.youtube.com/watch?v=RJJ46a3j0ho&t[/YouTube]

Od Pirota do granice sa Bugarskom će pustiti tih 30 kilometara i to od nekih 1,5km od izlaznog portala Sarlaha do granice.
To su 2,5 deonice:
- 5B (tunel Sarlah-Pirot istok) ~7,5km, autoputna obilaznica Pirota, trenutno je leva komplet završena, a u desnoj se radi SMA i gotov je 1/2
- Pirot istok - Dimitrovgrad, 14,3km još prošle godine Trace to završio i čekaju se susedne 2 da se pusti, naročito sledeća:
- Obilaznica Dimitrovgrada, ~8km, gde je 7km skoro gotovo (desna stigla do SMA, levoj fali 500m) i usek Gradinje gde se minira 3x nedeljno.
Završiće do septembra taj usek i verovatno levu stranu za saobraćaj kako tih ~800m ne bi zadržavali 30km.

Konfuzija je sa deonicom Staničenje - Pirot istok. Deo te deonice, pomenuti 5B, će svakako biti pušten kad i sve ostalo iz prethodnog pasusa.
Ostatak deonice - 5A je mnogo komplikovaniji. Počinje usekom pa slede most na Nišavi, cut&cover tunel Sopot, pa još 2 mosta na Nišavi.
Posle poslednjeg od 3 mosta ide deo od 5,5km, gde se trenutno radi nova, leva strana (fali joj još SMA), a stari magistralni postaje desna.
Do kraja 5A ostaju tunel Sarlah, veliki nadvožnjak posle njega preko IB39, most preko Rasničke i na kraju odmorište pre 5B.
Pretpostavljam da se mislilo na puštanje tih 5,5km novoizgrađene leve, taj deo završava neposredno pre novog tunela Sarlah. Resto za godinu dana!

Ne samo Prosek - Bancarevo (Terna), već je i Subterra završila tunel Bancarevo. Neće biti puštanja, jer Aktoru treba 1,5-2 godine da završi ovo:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bHlcq3mFcVc[/youtube]
 
U poslednjih 6 meseci sam prelazio više puta preko Horgoša, Batrovaca, Gradine pa čak i Vatina, i moram da se požalim da su nove EU mere drastično produžile vremena i na ulasku i na izlasku iz EU zemalja. Čak i kad ima par automobila čeka se 15 minuta, a kad vidite manju kolonu sa 15 automobila ode čitav sat. Ne mogu da zamislim za koju nedelju šta će biti kad krenu Šiponi i Turci.

Evo par slika izgradnje nove naplatne rampe Bikovo:

Pogledajte prilog 1

 
Hvala Caribrod :)
Alvirović u SAT-u danas izračuna da će od cele deonice Niš (Prosek)-bugarska granica 85 km, ovo što si pobrojao uskoro biti završeno 55 km i da za sledeću/e godine ostaje da se pusti 30km (dve deonice: Prosek-Crvena reka (gde ostaje tih problematičih 10tak km Bancarevo-Crvena reka dok je dobar deo ostatka gotov, možda 10tak km al se neće puštati pre nego što se sve poveže) i ovo između Staničenja i Pirota).
 
Meni deluje izvodljivo da ove godine puste tih 5,5 km deonice 5A, tunel Sarlah, nadvožnjak posle njega. Možda ih muči ta deponija ali to se valjda može brzinski uraditi, ima jos dosta vremena do kraja godine. Čak se i ona 3 mosta i tunel koji se prekriva mogu završiti do kraja godine. Deluju mi pri kraju i potrebno je samo uključiti još nekog izvođača kao na deonici Bancarevo-Crvena reka. Usek već nema šanse da se završi.
 
Naprotiv, usek kod Gradinja, ako na njega misliš, sa 3 miniranja nedeljno menja lični opis iz dana u dan. Ja stalno prolazim, ali samo dron i to kad je baš visoko daje pravu sliku stvari na terenu. A ostalo im je uglavnom da završe samo poslednju bermu, koja će biti betonirana koliko ja znam. Na srednjem delu ima 5 "spratova" i 3 su potpuno završena. Na početnih 50-ak metara je završen kompletan usek, cela kosina, sve 3 berme i počinju kanalizaciju! Štaviše, planovi su da se do kraja avgusta, početkom septembra završi kompletan usek i da stupe na scenu finišeri, u levoj i malo pre toga. Leva na poslednjih 100m i sada ima stabilizaciju, otud i ta obećanja o puštanju, mada će biti "poluautoput" na kraju bar neko vreme. Šteta što se nisu otvorili za devijaciju oko useka, pored leve nekih 400-500m, spasili bi nas osmanske najezde, u subotu je bila kolona 4-5km, a naredni vikend je udarni!
To nas vodi u drugi deo priče: kad završi Gradinje Svolos se sa svojim mašinama, damperima i podizvođačima seli na Bancarevo-Crvena reka, kao i ostala ekipa Aktora.
Na 5A mogu da približe kraju do kraja godine sve što si nabrojao, ali nikako da puste u saobraćaj, javni ili "tajni", jer je problem mnogo kompleksniji. Prvi i osnovni je što nijedan od 2 tunela neće pustiti bez elektromašinskog opremanja, pre svega ventilacije, a tender se ako ne bude odlaganja otvara tek 22.08. Žuti je FIDIC pa će se baška ocenjivati tehnički, a baška finansijski deo ponude - biće dobro ako izvođača odaberu do kraja godine, ali realnije je da se to desi prvih meseci 2018. Dakle tek u ovo vreme naredne godine može se očekivati kraj EM opremanja tunela u najboljem slučaju. A cut&cover će zatrpati i to relativno brzo, parapetni zidovi su mu gotovi, brzo će da mu nalepe hidroizolaciju, već je spremaju, poprave deo potpornog zida, ujedno i nastave kosinu pre poslednjeg od 3 mosta (Nišava 4), jer će ga odatle zatrpavati. Veliki problem #2 je taj deo između mostova Nišava 3 i 4. Ne u građevinskom smislu, već zbog toga što to uključuje zatrpavanje sopotske "petlje", ustvari su 2 trokrake raskrsnice kojim se povezuju IIA259 (Niš-Pirot-Gradina, tj. aktuelni međunarodni) i IIA221 (Pirot-Knjaževac). Kompletna industrijska zona Pirota (čitaj: Tigar & co.) se sa putem Niš-Sofija povezuje preko sopotske petlje i nema sile da se ista razbuca, pre nego što se završi veza preko petlje Pirot zapad. A to je pomenuta stara deponija, njena delimična rekultivacija i po novom projektu izmeštanje korita Nišave. Sve to nije izvodljivo do kraja ove godine. Treći problem je još i najmanji, a to je da ni tih 5,5 km ne mogu da se puste u punom profilu, jer mora da ostanu uključenja za lokalce, a to će u većem delu Trace završiti vrlo brzo. Ipak, opet ostaje deo posle petlje Pirot zapad, a to je čuvena veza pored deponije iz Aktorovog ugovora.
 
Sto odlazu otvaranje za tek novembar, tada nece biti ni 1/3 saobracaja kao u letnjoj sezoni?
 
nema reči za ovo od sinoć:


Kolaps na auto-putu kod stare rampe Bubanj potok

Beograd -- Na auto-putu Beograd-Niš, između naplatne rampe Vrčin i stare naplatne rampe Bubanj Potok u smeru ka Beogradu došlo je do kolapsa saobraćaja.

Izvor: Beta| nedelja, 2.07.2017. | 21:31

Do kolapsa je, kako navodi agencija Beta, došlo zbog neadekvatne signalizacije kod dela puta gde se izvode radovi.

Kolaps je nastao zbog velike gužve i suženja puta kod stare naplatne rampe gde radovi nisu dobro obezbeđeni, ne postoji odgovarajuća signalizacija i vozače niko ne obaveštava o zagušenju.
Vozila Hitne pomoći, koja pod rotacijom idu iz unutrašnjosti ka Beogradu, ne mogu da se probiju jer je zbog pojedinih nesavesnih vozača blokirana i zaustavna traka.

Deonica od nekoliko kilometara prelazi se skoro sat i po vremena, a nije primećeno prisustvo saobraćajne policije, javlja Betin reporter.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... id=1278631

Gužva u nedelju uveče je iznenadila nadležne ne po prvi put, a policiju ne zanima da reguliše saobraćaj.

Kako više ne mogu da shvate da su neki autoputevi prerasli sadašnje metode regulacije saobraćaja i reakcija na vanredne događaje.
To su niški autoput kroz Beograd i dalje, negde do Batoćine, kao i po dvadesetak kilometara prilaza Beogradu na ostalim autoputevima.
 
# Caribrod


Mislio sam na usek(kosinu) ispred tunela koji se zatrpava.
Svi ti mostovi mi deluju građevinski pri kraju. A za te raskrsnice nisam upoznat zato sam dao optimistički sud.
 
Lepo ste objasnili kakva je situacija na istocnom kraku ali da li moze neko da objasni i da analizu za juzni krak i Grdelicku klisuru. Koliko vidim iz prilozenog tamo ce debelo probiti novi termin koji je obecan a to je kraj ove godine. Zna li neko realno stanje i koji je najrealniji rok za tu deonicu ?
 
U Gredličkoj klisuri, možda će neki od izvođača i uspreti da završe svoju deonicu do kraja godine ali mislim da Momin kamen i tunele neće. E sad dal će se to završeno moći puštati postepeno, pre završetka svih deonica, ne znam... Sve u svemu, radi se ali teško bez još godinu dana. Ispod je stanje na 26.06.2017.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463058#p463058:38f6clvc je napisao(la):
geovuk » Mon Jul 03, 2017 11:26 am[/url]":38f6clvc]# Caribrod


Mislio sam na usek(kosinu) ispred tunela koji se zatrpava.
Svi ti mostovi mi deluju građevinski pri kraju. A za te raskrsnice nisam upoznat zato sam dao optimistički sud.

Sad tek ne znam na šta misliš. Pre tunela je most,



a pre mosta kosina koju su počeli pre nedelju-dve, ona ide svojim tokom i ne treba im baš više od mesec-dva da probiju to, trenutno izgleda ovako:



Gornji deo je gotov i tu već privršavaju paralelni put, ostaje donji, biće da će i tu neki potporni da rade:



Ako misliš na još jedinu preostalu kosinu-usek pre mosta Nišava 4, ona će da raste kad počnu da zatrpavaju tunel.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463135#p463135:1pzk96tf je napisao(la):
caribrod » Pon Jul 03, 2017 5:44 pm[/url]":1pzk96tf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463058#p463058:1pzk96tf je napisao(la):
geovuk » Mon Jul 03, 2017 11:26 am[/url]":1pzk96tf]# Caribrod


Mislio sam na usek(kosinu) ispred tunela koji se zatrpava.
Svi ti mostovi mi deluju građevinski pri kraju. A za te raskrsnice nisam upoznat zato sam dao optimistički sud.

Sad tek ne znam na šta misliš. Pre tunela je most,



a pre mosta kosina koju su počeli pre nedelju-dve, ona ide svojim tokom i ne treba im baš više od mesec-dva da probiju to, trenutno izgleda ovako:



Gornji deo je gotov i tu već privršavaju paralelni put, ostaje donji, biće da će i tu neki potporni da rade:



Ako misliš na još jedinu preostalu kosinu-usek pre mosta Nišava 4, ona će da raste kad počnu da zatrpavaju tunel.


Na tu kosinu ispred mosta na drugoj slici. Na snimku mi je delovalo da imaju dosta da skidaju brdo plus deonica magistralnog puta pa spajanje sa urađenim mostom preko autoputa.
Sad kad kazes da idu dobro radovi onda ceo taj potez sa mostom i tunelom mogu da se urade ali ne mogu da se puste u saobraćaj zbog Sopotske petlje.
Ma dobro je, važno je da se radi i da se vidi napredak.
 
Na severnom kraku su u toku rekonstrukcije petlji, zbog naplatnih rampi, Sirig, Feketić i Žednik, a pravi se čeona rampa Bikovo.
0e4acd07c6f0f07a7e4b300e7a1e6464.jpg
e0ce47774b51aa52ac294797ab1dea4a.jpg
80b43b6c32c3a9a39eeeca4fa3940b52.jpg
a78d334e07b049a04dd32fb50ee8ab0f.jpg
6fe1f2e4adcd13dd2700605f5584c129.jpg


Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463046#p463046:33770ve8 je napisao(la):
Pegasus » Pon Jul 03, 2017 10:40 am[/url]":33770ve8]Sto odlazu otvaranje za tek novembar, tada nece biti ni 1/3 saobracaja kao u letnjoj sezoni?

Odlazu Demir Kapija - Smokvica zato sto na jednom mestu visokonaponski kabl visi svega metar-dva iznad zemlje, ceka se njihov EMS, i zato sto nije dovedena struja za tunele i mostove.
 
Vrh