C
caribrod
Guest
Pa i tih da budemo precizni 1,2km pre tunela su njihova poddeonica, to su prvih 6 kosina, od kojih su C2-C4 pri kraju, C1 i C5 tako-tako, a C6 skoro nikako. Mada se sredinom prošle godine ni desna cev nije videla, sad su to otkopali, a kod leve cevi je 3x veći posao.
Ne možeš sve da ih vidiš zato što im je pozajmište u 3 p.m., nekih 20-25km od gradilišta, čuvena Saska, od petlje Bela Palanka pa još 3km levo u brdo. Barem su napravili novo odlagalište za izvoz materijala na 6:00 da ne moraju da teraju i to negde drugde.
Da ne smaram auditorijum detaljima, ali nikom normalnom nije jasno zašto je lot2 projektovan u nedođiji i zašto nije recimo kao lot1 pratio trasu regionalnog, sa tunelom ispod Ploče i uključenjem u postojeći projekat iznad Crvene reke, gde sad posle mosta trasa skreće naglo udesno.
Ne možeš sve da ih vidiš zato što im je pozajmište u 3 p.m., nekih 20-25km od gradilišta, čuvena Saska, od petlje Bela Palanka pa još 3km levo u brdo. Barem su napravili novo odlagalište za izvoz materijala na 6:00 da ne moraju da teraju i to negde drugde.
Da ne smaram auditorijum detaljima, ali nikom normalnom nije jasno zašto je lot2 projektovan u nedođiji i zašto nije recimo kao lot1 pratio trasu regionalnog, sa tunelom ispod Ploče i uključenjem u postojeći projekat iznad Crvene reke, gde sad posle mosta trasa skreće naglo udesno.