[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461101#p461101:x1qteu84 je napisao(la):
Earthmoving » Sat Jun 24, 2017 7:46 am[/url]":x1qteu84]Super snimci.
Ko zna kad ce ovi zavrsiti Bancarevo-Crvena Reka kad imaju ovako malo masina I ljudi I kad se mnogi delovi ni ne pipaju. U principu moze I jedan covek da gradi autoput sa lopatom pa ce ga zavrsiti za 100 godina.
Imaju 80-100 mašina na 12km svakodnevno, što je malo. Biće znatno više kad završe onaj usek na obilaznici Dimitrovgrada kod Gradinja, što će se po mojoj proceni desiti u septembru.
Kako nisu ništa radili godinama i ovo je top. A inače rade uglavnom svuda gde može da se radi. Daleko je od maximuma, ali se radi. Na 8:10 recimo izlivaju nosače greda za most posle tunela. Dobra stvar je što ova deonica nema bogzna koliko mostovskih konstrukcija, a i to što ima je manje-više privršeno ili bar stiglo do nekog nivoa. Osim nadvožnjaka i podvožnjaka na putu za Špaj, pri kraju deonice 18,00-18,10, a i to će početi uskoro. Više od pola od čuvenih 27 kosina su napali i to stoji, ali ne znam da li sve do jedne imaju konačan projekat.
Gradilište je u celini problematično, projekat je menjan ko zna koliko puta, problematično je što je uopšte i odabrano da prolazi kroz ovaj potpuno zabačeni deo. Ne rade trasu 10,10-10,30 jer treba dodatno da se izmesti el. vod, deo 11,45-12,00 gde treba najpre da dođu arheolozi, 16:30 gde se radi izmeštanje seoskog vodovoda, ne rade trasu 16:40-18:20 u selu Crvena reka, gde EMS treba da izmesti el. stubove oko 1km, koji piče posred trase (tj. EMS da odobri, a ovlašćeni podizvođač izmesti) itd. itd.
Problem plus je što je to eto tako stajalo 2 godine i sad se tek krenulo sa mrtve tačke da se rešavaju neki problemi, koji su većinom trebali biti rešeni pre početka gradnje, a Aktor je sve to mangupski koristio i klejmovao ništa ne pipajući... A pritom je to 1/2 deonice, koji su dobili u konzorcijum sa Ternom, koja je odlično radila svoju možda i težu 1/2 deonice i faktički je završila još krajem prošle godine, sad privršava i oko puta, autoput je odavno sa SMA i belim linijama.
Ova deonica je sad u stadijumu u kome je 5B (Sarlah-Pirot istok, 7,5km) bio u aprilu prošle godine, kada se nije ni naziralo gde prolazi trasa, samo velika močvara, a svuda oko nje objekti, stub dalekovoda po sred trase i još nekoliko manjih vodova, ukrštanja sa lokalnim i atarskim putevima... Sada je na 5B cela leva na SMA, a od sledeće nedelje kreću i u desnoj.
Razlika je u tome što je tamo ravnica, nema kosina, ali ima podzemnih voda pa su morali da "menjaju" podtlo i sl. Ovde nema močvara, ima kosina, ali je tlo stabilnije. Po meni, važno bi bilo da ovog leta pojačaju ljudstvo i mehanizaciju i da do oktobra krenu nasipe da bi moglo da se radi i preko zime, jer ako kiše kad krenu ujesen raskaljaju ovu ilovaču neće moći ni da uđu na gradilište. Onda bi mogli da to privršavaju tokom naredne godine.