Šta je novo?

Koridor 10

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458112#p458112:29nr7tbp je napisao(la):
kuburicsrdjan » 13 Jun 2017 09:35 am[/url]":29nr7tbp]I ne mogu da se nacudim postojanjem samo jednog izlaza sa autoputa za Novi Sad. Trebalo bi ma autoputu bar pet km ranije da se naznaci Jedan izlaz Novi Sad, i na srpskom i engleskom

Ovo. Ja sam se pre par nedelja tu zeznuo. Znaci treba nekako da pise JEDINI izlaz za NS.
Tehnicki je to dobro reseno po meni, ali nije odmah jasno prosecnom vozacu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458132#p458132:3bldjq0m je napisao(la):
mekbejn » 13 Jun 2017 10:20 am[/url]":3bldjq0m]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458112#p458112:3bldjq0m je napisao(la):
kuburicsrdjan » 13 Jun 2017 09:35 am[/url]":3bldjq0m]I ne mogu da se nacudim postojanjem samo jednog izlaza sa autoputa za Novi Sad. Trebalo bi ma autoputu bar pet km ranije da se naznaci Jedan izlaz Novi Sad, i na srpskom i engleskom

Ovo. Ja sam se pre par nedelja tu zeznuo. Znaci treba nekako da pise JEDINI izlaz za NS.
Tehnicki je to dobro reseno po meni, ali nije odmah jasno prosecnom vozacu.
Formulacija na standardnom zelenom znaku: "Novi Sad - jedini izlaz" nije baš po PS-u.

Predlažem da na tom znaku piše za isključenje desno:

Novi Sad - Jug
Novi Sad - Sever
Temerin
Zrenjanin

A za pravo u smeru ka severu samo "Subotica" i "Budapest". (Naravno u smeru ka jugu, da piše samo "Beograd")

Ali zato može da se postavi jedan elektronski displej, na kome može da piše "Novi Sad - jedini izlaz"
 
Kad već spominjemo Makedoniju, da vidimo dokle se stiglo sa oko 50km dugom deonicom Kičevo - Ohrid koju gradi kineski Sinohydro. Nije direktno deo Koridora 10, više je njegov krak. Ljudi koji odavde idu za Ohrid idu Koridorm 10 do Skoplja, a onda motornim putem sa 4 trake između Tetova i Gostivara. Kad se ovo za godinu-dve završi, ostaje samo deo od 50tak km između Gostivara i Kičeva koji neće biti autoput na relaciji Beograd - Ohrid :) Lepo je što će nam uskoro Ohrid biti još bliže.
 
Žiko,
Šta će tu biti u Julu i Avgustu...Kada je promet vozila najveći? Sve je obelezeno lepo i teško da ce se iko izgubiti, ali zamisli da na onom puteljku treba da se mimoiđu dva šlepera...Ne kazem da se nekako nece mimoići, ali zamisli koje ce se zagušenje stvoriti dok se obavi ta radnja...

Zasto jednostavno nisu jednu traku radili, a drugu pustili dvosmerno? Pa kad zavrse, obrnuto...
 
Nisam postavio odgovor. Upravo o tome sam i napisao.
Drugo da li će put da izdrži opterećenje teških kamiona?
Ako i tamo krene krpačina eto problema preko leta.
 
Beograd -- V. d. direktora Koridora Srbije Zoran Babić kaže da je izvođač Azvi-Rubau na Koridoru 10 kod Vladičinog Hana kažnjen sa 100.000 evra zbog odugovlačenja radova.

“Pored objektivnih razloga, postoje i nerealni razlozi za kašnjenje na Koridoru 10. Na primer, kada jedna kompanija u ovom slučaju Azvi - Rubua desetak dana ne vrši pomeranje lansirne rešetke sa mosta Džemin Do na most Vrla”, rekao je Babić novinarima u Klubu poslanika.

Opsirnije na B92: Babić deli kazne: Dva-tri dana razumem, ali 10? http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1271510

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Pa oni ovo nema sanse da zavrse ni do narednog leta. Ovo je sramota kako lazu narod. Nikada u istoriji nije bilo ovoliko laznih obecanja bez imalo blama. Ponasaju se kao da te informacije prezentuju ovcama i zabole ih. I ovo pre su lagali ali ovo danas je patologija
 
Ako su lansirne rampe trebale da idu oko 800m na jug na drugi nadvožnjak pa da i razumemo kaznu ali pitanje je i to. Ko zna šta ih koči?
Treba da postoji koordinacija gradnje oba nadvožnjaka i da je uplaniralno to kako treba ovakve operacije bi lako bile izvodnjive i ubrzale bi gradnju.

Pitanje je da li imaju nekih prepreka za ovo prebacivanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458474#p458474:1cemry9o je napisao(la):
biciklista » Sre Jun 14, 2017 10:56 am[/url]":1cemry9o]Pa oni ovo nema sanse da zavrse ni do narednog leta. Ovo je sramota kako lazu narod. Nikada u istoriji nije bilo ovoliko laznih obecanja bez imalo blama. Ponasaju se kao da te informacije prezentuju ovcama i zabole ih. I ovo pre su lagali ali ovo danas je patologija
Da da, niko nikada dok ovi nisu došli.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=e_rM8SX4Pyk[/youtube]

od 0:37 kreće
 
Juce sam bio baš na ovoj deonici u Grdeličkoj klisuri sa koje je Milos postavio sliku - Momin kamen (u daljini slike se vidi tunel Manajle). Ovaj 36 tonski bager na slici sklanja kamen visoko iznad puta. Bukvalno radi nad ogromnom provalijom I to ne može da radi bilo koji rukovaoc, vec samo najiskusniji. Neki što su bili sa mnom su se penjali skroz do tih mašina (bušilice I koji bager), a ja sam slikao mašine I deonicu ispod, samo moram da smanjim rezoluciju da bi mogao okačiti, a komp mi nije tu pa cu za koji dan. Na toj deonici, ispod bagera na slici je ostalo oko 300m kroz planinu da se prokrči, a kašnjenje zbog problema sa eksproprijacijom, tj. raniji vlasnik kamenoloma kroz koji ovaj deo puta prolazi, je bio mašinama blokiro pristup pa izvođači nisu mogli da priđu da počnu da rade. To je bilo pre koju godinu, sada je sve ok radi se punom parom, ostaje jos tih 300 metara da se ukloni planina, ostatak Integralove deonice je poprilično gotov, klizište pre Mominog kamena koje se bilo pojavilo je sanirano. Slike za par dana.
 
Evo jedne. Mislim da je ista mašina kao na Milosevoj slici ali iz druge perspektive. Tough world - tough equipment
 
Haos na koridoru X (iks) kod Novog Sada zbog saobraćake.

Službe na visini zadatka :)
 
Zemljani , ne kači više ovakve slike. :grand:
Nije mi dobro. :D
Nije imala neka bolja metoda da se krajcuje brdo ?
 
Pendolino":2l9nfnt0 je napisao(la):
Haos na koridoru X (iks) kod Novog Sada zbog saobraćake.

Službe na visini zadatka :)
E kakav komentar moj @Pedolino...
Sve si nam rekao ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ne znam Ziko ali ova deonica oko Mominog kamena i tunela Manajle je po meni ubedljivo najteži deo autoputa koji se do sad radio u Srbiji.
 
Koliko je ozbiljno, do sada na Moravi postoje 10 ili 11 mosta od Požarevca do Stalaća. Taj broj je napravljen (lupam) od nastanka SFRJ do danas. A u ovom delu Grabovnica Vladičin Han čak 9 puta se prelazi Južna Morava, za mnogo manji vremenski period biće napravljeni. A gde su Manajle, Predejane, Vrla, Džemen do ....
 
Probijanje brda na Mominom kamenu u smeru ka tunelu Manajle sa jedne strane (prve 3 slike , deo koji gleda južno, u smeru Makedonije), i sa druge vijadukt preko Mominog kamena i u nastavku deo posle mosta Morava 2, tj. kosine ojačane betonom (ostale slike, deo koji gleda severno ka Nišu).
Primetićete na samom vrhu prve slike bager na brdu, to je onaj sa gornjeg posta.
 
Vrh