Šta je novo?

Koridor 10

Upravo u blizini te lokacije je 2014 godine u poplavama bilo i žrtava... Zanimljivo je da je 80 godina prošlog veka i tom području radjena sveobuhvatna komasacija zemljišta, radjeno je korićenje reke Ralje i upravo se zbog nedostatka para zaustavilo u toj zoni.
 
Da, selo Dražanj, a bilo je problema i u Begaljici. Ali čini mi se da nije bilo problema na autoputu. Da li je posle toga nešto rađeno, pa je voda našla novi put.
 
Tu neko nije uradio nesto kako treba i ne namjeravaju da to isprave
 
:notok: Koji, Bajazit ili Murat? Samo tad se nisu zvali investitorima nego drugim imenom. ccc mi se zadužujemo milijarde za Koridore da bi Kurte i Murte uzimali zicere od puta. Pa ajd da pravi fabriku mikročipova , ali koji će nam da ovako zicerske prihode dajemo strancima i to ovima, valjda kao zahvalnost što su nas maltene istrebili.
 
Što se Subotice tiče ipak je odlučeno da se odmah ide na zatvoren sistem tako što će Subotičku i 4 rampe ispod završiti do 15 jula i pustiti a istovremeno blokirati izlaz Zmajevo i možda Vrbas jer ih ne mogu završiti do tog datuma. Kućice sa Siriga će prebaciti na Novi Sad jer je saobraćaj na one 4 stanice jak i česte su gužve.
 
Nisu mi jasni. Zar čeona rampa za Suboticu ne bi trebala da bude u Bačkim Vinogradima između Horgoša i Subotice jer tamo već postoji nešto ali izgleda da će to parče da bude u otvorenom sistemu naplate.

Ispada da će čeona rampa biti južnije od izalza na Y tj. petlje Bikovo a posle petlje Žednik možda baš u nivou onog velikog odmoriša 4km južnije od petlje Bikovo. Ne treba im eksproprijacija ili je potrebna minimalna.

Bočne rampe Bikovo, Subotica istok, Palić bile bi van naplate ali ako krenete ka Horgošu opet se nailazi na čeonu rampu u Bačkim Vinogradima.

Jasno se vidi na Googlu Street view da je rampa do pola napravljena u traci ka Horgošu za 4 rampe dok ka Subotici nema ništa ako u nije napravljeno za ove 3 godine.

Ako je ministarka mislilila baš na Bačke Vinograde za rampu Subotica onda im zatvoren sistem ima rupu.
 
Pisali smo vec rampa je ispod Bikovacke petlje u smeru ka Beogradu,kada se zavrsi sredinom jula tu ce se uzimati kartica i placace su u Staroj Pazovi,radovi idu solidno ostalo je kos 3 ostrva i ove 4+2 bocne o kojima sam pisao.
image-0-02-04-b254a55528620176f978e5df783bbba7e3.jpg
 
Hvala StaraMo. Nešto mi je sećanje kroz maglu. Ovo će biti onda neki razlomljeni zatvoreni sistem ako je pravac ka severu na toj rampi slobodan tj. nema naplatne.

Uzmeš karticu u St. Pazovi i platiš u Bikovu tek ali gde su kućice samo za taj pravac. Kako će se naplaćivati u pravcu ka severu. Mora da postave onda naplate za taj pravac na gore pomenute rampe severno od ove ćeone. Kako napraviti zatvoren sistem za jedan pravac a drugi ostaviti otvorenim?
Mora da se postavi naplata na izlaznim rampama i izdavanje kartica na ulaznim za severni pravac.

Ispada da onaj ko uđe na Paliću ne mora da plati ako izađe u Bikovu ali obrnuto mora da plati? Ako ne izdaju kartice kako će npr. u Bačkim Vinogradima da se pojavi na čeonoj rampi bez kartice? :?: :!:
 
Nema Bačkih vinograda, od Horgoša do Bikova besplatno. To je ustupak SVM, a nekako u to vreme baš Madjari uvedoše županijsku vinjetu do Segedina, a glavni razlog je bio taj što bi se većina Subotičana vozila lokalnim putevima do Bačkih vinograda i tako..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456913#p456913:hqqpejbg je napisao(la):
StaraMo » 08 Jun 2017 09:22 pm[/url]":hqqpejbg]Nema Bačkih vinograda, od Horgoša do Bikova besplatno. To je ustupak SVM, a nekako u to vreme baš Madjari uvedoše županijsku vinjetu do Segedina, a glavni razlog je bio taj što bi se većina Subotičana vozila lokalnim putevima do Bačkih vinograda i tako..

Jes u pravu si. Mislim da su bili napravi tu stranu kad su radili tu drugu traku ali je posle srušeno. Vidi se na snimcima. Ja sam omanuo.
Zato kad pređeš gore kod njih moraš odmah vinjetu a kod nas se baškare. Nema veze. Njihovi su i ovde i tamo zato je tako.

Znači čeona rampa Bikovo biće kompletna. Čim završe stranu ka NS-u prelaze na drugu stranu da rade rampu ka severu.

Da li se zna da li će za ove ostale boćne rampe južnije raditi nove "trubice" sa jednom koncentaciom ulaza i izlaza kao npr. Beška ili Inđija što je rađena? Ima ukupno 5 rampi Zmajevo, Vrbas, Feketic, Bačka Topola, Žednik(Čantavir). Potrebno je mnogo "trubica".
 
edgeman":30cs7vjx je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456913#p456913 je napisao(la):
StaraMo » 08 Jun 2017 09:22 pm[/url]":30cs7vjx]Nema Bačkih vinograda, od Horgoša do Bikova besplatno. To je ustupak SVM, a nekako u to vreme baš Madjari uvedoše županijsku vinjetu do Segedina, a glavni razlog je bio taj što bi se većina Subotičana vozila lokalnim putevima do Bačkih vinograda i tako..

Jes u pravu si. Mislim da su bili napravi tu stranu kad su radili tu drugu traku ali je posle srušeno. Vidi se na snimcima. Ja sam omanuo.
Zato kad pređeš gore kod njih moraš odmah vinjetu a kod nas se baškare. Nema veze. Njihovi su i ovde i tamo zato je tako.

Znači čeona rampa Bikovo biće kompletna. Čim završe stranu ka NS-u prelaze na drugu stranu da rade rampu ka severu.

Da li se zna da li će za ove ostale boćne rampe južnije raditi nove "trubice" sa jednom koncentaciom ulaza i izlaza kao npr. Beška ili Inđija što je rađena? Ima ukupno 5 rampi Zmajevo, Vrbas, Feketic, Bačka Topola, Žednik(Čantavir). Potrebno je mnogo "trubica".
Neće za sada, truba košta puno nemaju para jer moraju proširivati postojeće rampe, nadam se da na Staroj Pazovi dodati još dve trake i otkupiti deo zemlje da se ona devijacija koja blokira Enp traku konačno sredi, popuniće N. Sad jug sa po dve kabine i N. Sad sever takodje, uz povećano korišćenje taga na toj deonici više neće biti gužvi, zanimljivo je da su se naši gastarbajteri baš obradovali tagovima i sve ih više kupuju.
 
Za one što pitaju radi li se Bancarevo - Crvena reka: radi se kao nikada do sada, ali to i nije neki reper, jer se do sada radilo ništa ili skoro ništa :wink:
Ima fotki sa fb stranice Rukovaoci građevinskih mašina, koliko vidim uglavnom rade kosine, a ima ih skoro 30, a gotove su 2 ili 3.
Nije nešto wow da se smrzneš, ali ima napretka posle zastoja od 2-3 godine. Dinamika im je srednje žalosna. Ako ih prethodno ne najure, pravi bum može da se očekuje, kao što sam već najavio, u septembru kad im uskoči Svolos.
 
Za one što pitaju radi li se Bancarevo - Crvena reka: radi se kao nikada do sada, ali to i nije neki reper, jer se do sada radilo ništa ili skoro ništa :wink:
Ima fotki sa fb stranice Rukovaoci građevinskih mašina, koliko vidim uglavnom rade kosine, ima ih skoro 30, a gotove su 2 ili 3.
Nije nešto wow da se smrzneš, ali ima napretka posle zastoja od 2-3 godine. Dinamika im je srednje žalosna. Ako ih prethodno ne najure, pravi bum može da se očekuje, kao što sam već najavio, u septembru kad im uskoči Svolos.
 
Da ne bude da raspirujem lažni optimizam, sledi malo foto-dokumentacije.
Juče je puštena u (dvosmerni) saobraćaj leva strana autoputa A4 (pravac Sofija-Niš) sa završnim habajućim SMA slojem od Crvene reke do Staničenja.
Reč je o cca 24 km, od čega cela deonica Aktora (Crvena reka-Čiflik) 12,7km i nekih 11km deonice Rubau (Čiflik-Staničenje), bez poslednjeg km.
Taj poslednji km je deo gde su pronađeni temelji bazilike, "konzervirana" je i tamo su u obe 2 sloja BNS. Tu je i tromeđa Aktor/Rubau/Trace.
Krećem se u pravcu od Pirota ka Nišu - od Staničenja ka Crvenoj reci.
SMA - Rubau:



























Aktorov deo u narednom postu.
 
SMA - Aktor:





























Ovo potonje sa leve strane je pustoš zvana Bancarevo-Crvena reka, sad je krenulo sa mrtve tačke, a pravo devijacija koja spušta AP na trasu starog magistralnog. Ako neko ide u pravcu Sofije ili iz Sofije ka Nišu bolje da se isključi na magistralni i paralelni, jer se stvaraju opake kolone, ako se poput mene zaglavite iza kamiona ili Bugarina koji iz straha poštuje ograničenje 60km/h.
Na par poslednjih fotki vide se ovi što stružu 2. sloj asfalta i popravljaju podlogu i most. Od njihove brzine zavisi kada će početi postavljanje habajućeg u desnoj, sinoć su oko 22h još radili! To se koristilo od 30.12.2015. bez završnog pa ima oštećenja, mada su neka reparirali krajem 2016. Po dinamici koliko ja znam trebalo bi za desetak dana da završe krpljenje i da oko 20.6. počnu SMA i u desnoj.
Rubau nema tih problema, jer je desna u funkciji manje od godinu dana, oni će brzo početi habajući, ali je kod njih pitanje da li će u narednih 20-ak dana završiti poslednji kilometar, koji je na 2 sloja BNS u obe strane i fali samo SMA, od prekjuče i u desnoj gde je bila "bazilika".

I na ostalim deonicama istočnog kraka juče se radilo baš žestoko!
 
Bile su SAT-ove patrole ka Grčkoj u obe varijante. 04.06. išli su pored Dimitrovgrada i dalje preko Bugarske ka Grčkoj.
Od granice do sofije su skoro neprekidna ogranicenja na 60km/h, uzasno zamarajuce za tecnu voznju. Iskreno, dok ne naprave auto put, ne verujem da cu ponovo ici tuda. I na auto putu posle Sofije su kamere na svakih par kilometara, pre i posle svakog tunela, u kom je ogranicenje 80 ili 90 km/h, pa polocija odvaja one koji su prebrzo vozili. Nakon toga magistrala do granice sa Gr, koja je prijatna za voznju i uglavnom je 90 km/h. U Gr je put preko Drame i Seresa fenomenalan za voznju, osim nekih 20 km lose deonice. Sve u svemu, ukoliko vam se ne zuri i ako ste strpljivi, vredi ovuda ici.

11.06. klasična deonica kroz Grdelicu , preko Makedonije pa Evzoni i dalje.
Radovi su svuda i na obe deonice usporen saobraćaj sa solidnim brojem kamiona.
U Makedoniji su kod Kumanova krenuli sa radovima na novoj naplatnoj rampi, usput ima radova na AP i što je najgore krenuli su sa kompeletnom rehabilitacijom dela AP između Negotina i Demir Kapije. Tu se vozila usmeravaju na stari auto put tj magistralu, dvosmerno. Verovatno da će biti većih gužvi. Demir Kapija - Smokvica još nije puštena i navodno reče za mesec dana dakle jul.

http://www.rts.rs/page/tv/sr/story/20/r ... 5705/.html

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Mqv5gMT95iI[/youtube]

http://www.rts.rs/page/tv/sr/story/20/r ... 2538/.html

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5G22eZ1dwfA[/youtube]
 
Ono preusmeravanje kod Negotina nikako nije dobro, pošto će tu biti guzva u špicu sezone. Razlog očigledan. Sama magistrala na koju je preusmereno nije problem, nego prilaz od skretanja sa autoputa do nje, gde prognoziram teška zagušenja saobraćaja. Nadam se da nisam u pravu.

'ladno naplacuju putarinu kod Preševa??? Ne radi se o 80, 100 ili 200 dinara. Da je gotovo bar parče Srpska kuća - Levosoje, pa da naplacuju...Ovako, sta naplacuju? Krnji auto-put? Maglu? Još autoput nisu zavrsili, ali bitno je da su pustili u rad naplatnu rampu. Ako hoceš nešto da naplatis, moraš to i da imaš. Kada autoput bude u celosti gotov, neka i više od trenutne putarine naplate, nemam problem sa tim. Ali to sto se naplacuje sada je sramota.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458056#p458056:2897tbt9 je napisao(la):
Blade » Уто Јун 13, 2017 2:42 am[/url]":2897tbt9]Ono preusmeravanje kod Negotina nikako nije dobro, pošto će tu biti guzva u špicu sezone. Razlog očigledan. Sama magistrala na koju je preusmereno nije problem, nego prilaz od skretanja sa autoputa do nje, gde prognoziram teška zagušenja saobraćaja. Nadam se da nisam u pravu.

'ladno naplacuju putarinu kod Preševa??? Ne radi se o 80, 100 ili 200 dinara. Da je gotovo bar parče Srpska kuća - Levosoje, pa da naplacuju...Ovako, sta naplacuju? Krnji auto-put? Maglu? Još autoput nisu zavrsili, ali bitno je da su pustili u rad naplatnu rampu. Ako hoceš nešto da naplatis, moraš to i da imaš. Kada autoput bude u celosti gotov, neka i više od trenutne putarine naplate, nemam problem sa tim. Ali to sto se naplacuje sada je sramota.


Nemoj sad preterivati. Mi smo napravili autoput do Subotice i do sada nismo dinar uzeli od putarine, toliko smo velikodušni. Neko bi mogao da sedne i izračuna koliko bismo para zaradili da smo naplaćivali BG - SU i šta bismo mogli da obnovimo da smo imali tih para.

Poštenije je i pametnije naplaćivati makar kratku deonicu autoputa nego ne naplaćivati gotovu deonicu.
 
Dugo je naplacivano do Subotice poluautoput, pa kasnije i autoput 330 dinara, tek kad se izgradilo sve sto se izgradilo u NS je prestala da bude naplacivana ta cena, a to je pre dve godine a mozda i manje. I ne mogu da se nacudim postojanjem samo jednog izlaza sa autoputa za Novi Sad. Trebalo bi ma autoputu bar pet km ranije da se naznaci Jedan izlaz Novi Sad, i na srpskom i engleskom

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
Blade Ha ha ha to smo isto i komentarisali.
Bezobrazluk za putarinu. Šta naplaćuju ševrdanje levo desno i frtalj AP ?
Makedonci su mogli traku po traku da odrade već od marta meseca , ovako skoro krenuli sa obe. Isto očekujem zagušenja i pitanje je kako će taj put da podnese opterećenje teških kamiona.
 
Vrh