Šta je novo?

Koridor 10

Mala ispravka: pre buduće čeone naplatne Dimitrovgrad biće 2 isključenja iz pravca granice u rasponu od 1km. Petlja Gradina, čija je izgradnja nonsens, je drugo isključenje gledano od granice. Prvo je kod AMSS i ex restorana King, odatle se ide i na napuštenu, pa sad ponovo aktiviranu karaulu Gradina. Po PPPPN je to servisno-uslužni centar. Ta je petlja aktivna i sada, ima ulaze i izlaze za sve pravce, s tim što sa granice ka Nišu ide trasom magistrale od pre izgradnje postojećeg parčeta autoputa, pored AMSS i bivše NIS pumpe i izlazi kod skretannja za Gradinje, tj. Restorana Happy. Ovom trasom idu i kamioni iz teretnog terminala i čak ni ja nemam pojma kako će da ih ubace na novi autoput, ali nekako će morati...
Potražiću neke stare fotke da vam to ilustrujem.
 
Po meni je potpuno normalno da ceona naplatna rampa bude nakon makar jednog iskljucenja iza granicnog prelaza.
Na taj nacin se omogucuje koriscenje velikih granicnih prelaza u kombinaciji sa NE KORISCENJEM puta pod naplatom.
Koliko mi je poznato, jos uvek postoji obaveza postojanja 'alternativnog' pravca puta pod naplatom.

Ceona rampa na A3 je tu postojala i pre nego je rasturena zajednicka zemlja, pa nije bilo potrebe razmisljati o eventualnim guzvama na (manjem) granicnom prelazu na 'alternativnom pravcu' jer jednostavno, granicnog prelaza nije ni bilo.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://.rs//viewtopic.php?p=454200#p454200:2yqgthf5 je napisao(la):
milos.tro » Суб Мај 27, 2017 9:11 pm[/url]":2yqgthf5]Postavljen poslednji od 110 nosača na mostu Džemin na Koridoru 10

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... oridoru-10
file.php

Ako sam dobro razumeo, nosac je ono sto mi zovemo greda? :)
 
Jel probijen tunel Manajle i druga cev, zna li neko?

Danas premijer kaze da ce do kraja godine sigurno biti gotova deonica Sprska Kuca Levosije, a Grdelicka klisura da cemo sledece leto ici autoputem tuda do Grcke :)
 
Srpska Kuca - Levosoje do kraja godine?! SRAMOTA!!! Nisu u stanju da jednu takvu, za gradnju laku u odnosu na druge, deonicu, zavrse sada pred početak letnje sezone...Sada nema sanse i da hoce, posto je počela. Za Grdeličku klisuru im niko ne bi uzeo za zlo, tu se vidi da ima posla i da je teren takav kakav je.

Licno mi ta deonica i ne padne teško, posto mi je tu prva pauza kada krenem na letovanje. Ali posle bi voleo da je sve autoput.
 
To ti je kada daš našim firmama da rade nešto. Ljudi al shvatate da smo mi nesposobni. Samo znamo da pričamo
 
bobcha78":1kxs1lj7 je napisao(la):
To ti je kada daš našim firmama da rade nešto. Ljudi al shvatate da smo mi nesposobni. Samo znamo da pričamo
Mani me tog autosovinizma 'mi nesposobni'
Inace strane kompanije ne kasne uopste na K10 (al za malo), strabag nije za duplo probio rok kada je svojevremeno radio obnovu kruznog puta u beogradu, a ni skorije na naplatnoj...
Pa Ona alpina , pa oni su pre nego sto su opljackali sve zive gde su radili, sve zavrsavali na vreme (al za malo)...



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Pa ako su sposobni zašto ga ne uradiše. Šta ih to sprečilo? Promenila voda korito Južne Morave?

Pa lako je da upoređuješ tako. Svi kasne slažem se. Ali šta? Alpina je bankrotirala, koliko je tunela ta Alpina uradila? Mostova? Vijadukta na obilaznici oko Dimitrovgrada?

K10. Grdelicka klisura do Vladičinog Hana nije baš lak poduhvat od 28 km. A Srpska kuća Levosoje? 8km. Vrlo je slično kao Grdelička klisura. AL za malo. U Klisuri imaš samo 9 mosta preko Južne Morave a kod Srpske kuće ogromnih jedan. Koliko potpornih zidova imaš u klisuri a koliko zadnjoj nezavršenoj deonici K10?

Lako je praviti se pametan, znaš kako svi sve znaju i u sve se razumeju
 
E ovo je strasna sramota.
Verovatno najgore stanje od svih autoputnih pravaca u Srbiji, a zanemaruje se konstantno.
Prvi utisak po ulasku u Srbiji iz HR je ocaj.
Nema osvetljenja, ocajan kolovoz sa ispupcenjima, udubljenjima, kolotrazima... zarasli i neodrzavani parkinzi sa napistenim motelom...
Stice se utisak da se nije uslo u drugu drzavu, vec da se proslo u drugo vreme, drugi kontinent, ma totalno drugaciju dimenziju sveta...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ako se dobro sećam, slično je stanje odmorišta i parkinga i na delu puta nakon ulaska u Hrvatsku. Ne opravdavam, samo poredim. Što bi rekli, samokažem :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455003#p455003:rzfel485 je napisao(la):
laki72 » Wed May 31, 2017 1:13 pm[/url]":rzfel485]E ovo je strasna sramota.
Verovatno najgore stanje od svih autoputnih pravaca u Srbiji, a zanemaruje se konstantno.
Prvi utisak po ulasku u Srbiji iz HR je ocaj.
Nema osvetljenja, ocajan kolovoz sa ispupcenjima, udubljenjima, kolotrazima... zarasli i neodrzavani parkinzi sa napistenim motelom...
Stice se utisak da se nije uslo u drugu drzavu, vec da se proslo u drugo vreme, drugi kontinent, ma totalno drugaciju dimenziju sveta...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk

A najgore od svega sto je srednja traka pre nekoliko godina renovirana a vec skroz potonula,i sve tako do Ostruznickog mosta ,katastrofa... a nista bolja ni situacija od Horgosa,pa pored Novosadske deponije,pa pored deponije Indjija itd...dzabe nama i Studenica i Zica itd kad je prvi utisak katastrofa...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455020#p455020:2ydgdqw9 je napisao(la):
astrodule » Sre Maj 31, 2017 1:50 pm[/url]":2ydgdqw9]Asfalt je mnogo bolji u tom pograničnom delu oko granice u Hrvatakoj.

Jesu, mislio sam na usputne stvari, parkinge i odmorišta koji su i više od ruine.
 
Koliko se vidi posle zadnjeg tunela kliziste je pomerilo potporni zid pa sad skidaju to brdo.!!!
Sta se desava sa postavljanjem zavrsnog sloja asfalta na deonicama koje su vec pustene? Receno je da ce da zavrse nesto do kraja maja, a nesto do kraja juna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455025#p455025:1gbdn9a1 je napisao(la):
StaraMo » Sre Maj 31, 2017 1:58 pm[/url]":1gbdn9a1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455003#p455003:1gbdn9a1 je napisao(la):
laki72 » Wed May 31, 2017 1:13 pm[/url]":1gbdn9a1]E ovo je strasna sramota.
Verovatno najgore stanje od svih autoputnih pravaca u Srbiji, a zanemaruje se konstantno.
Prvi utisak po ulasku u Srbiji iz HR je ocaj.
Nema osvetljenja, ocajan kolovoz sa ispupcenjima, udubljenjima, kolotrazima... zarasli i neodrzavani parkinzi sa napistenim motelom...
Stice se utisak da se nije uslo u drugu drzavu, vec da se proslo u drugo vreme, drugi kontinent, ma totalno drugaciju dimenziju sveta...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk

A najgore od svega sto je srednja traka pre nekoliko godina renovirana a vec skroz potonula,i sve tako do Ostruznickog mosta ,katastrofa... a nista bolja ni situacija od Horgosa,pa pored Novosadske deponije,pa pored deponije Indjija itd...dzabe nama i Studenica i Zica itd kad je prvi utisak katastrofa...

Od Horgoša i ka Horgošu katastrofa , trese kao da se vozi po polju.
Mađari stavljaju obaveštenja od oštećenjima na kolovozu a ono ni približno kao naša.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455277#p455277:oik3j169 je napisao(la):
geovuk » Thu Jun 01, 2017 9:26 pm[/url]":oik3j169]Koliko se vidi posle zadnjeg tunela kliziste je pomerilo potporni zid pa sad skidaju to brdo.!!!
Sta se desava sa postavljanjem zavrsnog sloja asfalta na deonicama koje su vec pustene? Receno je da ce da zavrse nesto do kraja maja, a nesto do kraja juna.

Što se tiče završnog na puštenim deonicama leva (pravac Niš-Sofija) je pri kraju. Kasne zbog kiša tipa monsunskih cele prošle nedelje. Ostalo im je baš baš malo, Aktoru (Crvena reka-Čiflik) ostao je još 1 most i 1km od mosta do spoja sa Rubau. Na deonici Rubau ostalo je još par km, ne računajući poslednjih 800m kod nove bazilike kod Staničenja. Za 5-7 dana kad završe SMA i šišteće bele linije saobraćaj se seli u levu, a finišeri u desnu kojom se sad vozi. Posle toga, imaju par dana da odrade popravke na drugom sloju BNS u desnoj (desna je mnogo manje oštećena kod Rubau, jer je skoro puštena, a Aktor je krajem prošle godine već zatvarao desnu i radio na popravkama) i onda oko 15.6. kreću sa završnim. Za to vreme trebalo bi i pomenutih 800m na kraju u desnoj preko bazilike da bude dovedeno do završnog (ovo je važno i zbog paralelnog puta). Obe deonice su cca 12km, a SMA se postavlja ~1km dnevno, tako da im treba 10-ak sunčanih dana za habajući i linije. Uglavnom, sve je pod kontrolom i pre 1.7. i najezde Turaka biće u funkciji oko 25km potpuno završenog autoputa od Crvene reke do Staničenja.
Što se tiče potpornog zida u pravu si - gradila ga je još Alpina i krenulo je sada klizište, pa delju brdo. To je negde pri kraju i trebalo bi naredne nedelje da sklone tih 5-6 poslednjih ploča zida i naprave nove i naravno odrade nove kanale na vrhu kosine. Mislim da je tako po projektu, mada možda samo poprave postojeće.
 
Koliko vidim i obilaznica dobro napreduje i zadnja kosina deluje obećavajuće. Izgleda da neće moći da završe do Crvene reke, a ostalo mi deluje moguće do kraja godine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455315#p455315:vgqp173z je napisao(la):
Žika » Čet Jun 01, 2017 11:48 pm[/url]":vgqp173z]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455025#p455025:vgqp173z je napisao(la):
StaraMo » Sre Maj 31, 2017 1:58 pm[/url]":vgqp173z]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455003#p455003:vgqp173z je napisao(la):
laki72 » Wed May 31, 2017 1:13 pm[/url]":vgqp173z]E ovo je strasna sramota.
Verovatno najgore stanje od svih autoputnih pravaca u Srbiji, a zanemaruje se konstantno.
Prvi utisak po ulasku u Srbiji iz HR je ocaj.
Nema osvetljenja, ocajan kolovoz sa ispupcenjima, udubljenjima, kolotrazima... zarasli i neodrzavani parkinzi sa napistenim motelom...
Stice se utisak da se nije uslo u drugu drzavu, vec da se proslo u drugo vreme, drugi kontinent, ma totalno drugaciju dimenziju sveta...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk

A najgore od svega sto je srednja traka pre nekoliko godina renovirana a vec skroz potonula,i sve tako do Ostruznickog mosta ,katastrofa... a nista bolja ni situacija od Horgosa,pa pored Novosadske deponije,pa pored deponije Indjija itd...dzabe nama i Studenica i Zica itd kad je prvi utisak katastrofa...

Od Horgoša i ka Horgošu katastrofa , trese kao da se vozi po polju.
Mađari stavljaju obaveštenja od oštećenjima na kolovozu a ono ni približno kao naša.
Ako ti trese ka Horgosu onda ti mogu dati savet da promenis kola :) Moze ti tresti jedino na iskljucenjima jer je tamo asfalt koji je Milosevic postavio.
 
Da se nisam vratio preksinoć pa da poverujem u gluposti koje pričaš.
Daj savet liku u CLS-u koji je na potpuno praznom auto putu vozio u levoj traci.
Što se tiče auta, da promenim auto koji me sa lakoćom preveze 900 km u cugu i iz njega izađem i nastavim šetnju po gradu ??????
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455368#p455368:33cx6l60 je napisao(la):
geovuk » Fri Jun 02, 2017 9:10 am[/url]":33cx6l60]Koliko vidim i obilaznica dobro napreduje i zadnja kosina deluje obećavajuće. Izgleda da neće moći da završe do Crvene reke, a ostalo mi deluje moguće do kraja godine.

Pored Bancarevo-Crvena reka nemoguće je da završe 5A, Aktorova deonica od Rubau (Staničenje) do izlaza iz tunela Sarlah. Tender za elektromašinsko opremanje tunela tek je raspisan, otvaranje ako ne bude odlaganja 22.08., nema sile da završe do kraja godine. Pored toga, tek krajem meseca puštaju u saobraćaj novoizgrađenu levu, pa onda tek rade desnu od starog magistralnog na nekih 5-6km. A najvažniji razlog je što stara deponija još nije izmeštena, nema ni projekta, a tu treba da prođe paralelni put od petlje Pirot zapad do starog Sarlaha.
Ovo ostalo će da završe do kraja godine 1/1.
 
Vrh