Ja sam utiska da se Grdelička dobro gradi. Nije bilo menjanja izvođača kao na istočnom kraku, ima više mašina i ljudi na terenu nego na istočnom kraku, jače je finansiranje (banke) nego na preostalih lakših 8km južnog kraka (država iz budžeta). Doduše teren je najteži od svih deonica (klisura, uspon, stubovi 60 metara visine, dva duža tunela, puno kosina i mostovi preko Morave...), čini mi se da je i teži od Niš-Crvena Reka koji zaobilazi Sićevačku klisuru, a koja je takođe teška. Sve u svemu, prema Integralovom filmu iz februara, ako se nastavi ovom dinamikom i ne bude nekih zastoja, meni ne deluje nerealno da će Grdelička biti pod autoputem za letovanje sledeće godine u Grčkoj, tj. za godinu dana. Možda i ranije, do početka sledeće godine. Ja sam trenutno optimista za ovu deonicu da dobro napreduje.
Najviše me brine deonica tunel Bancarevo-Crvena Reka, tamo ne znam dal uopšte ima radova, stoji godinama? Bio sam prošle godine 2 puta u tunelu, u proleće i jesen kad je završen, između je prošlo pola godine vremena ali nisam video nekog napretka za to vreme. Nije bilo mašina ni ljudi iza tunela.