Šta je novo?

Koridor 10

Да, код Параћина

Преврнуо се шлепер код Параћина
Новости онлине | 13. април 2017. 21:01 > 22:22 | Коментара: 0
На ауто-путу код Параћина шлепер се преврнуо и препречио пут у правцу ка Нишу. Нема повређених


http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 0%BD%D0%B0
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QuXUhw-gSCQ[/youtube]
Dušan Mijuk - Šef projekta "Istok" o deonici autoputa Pirot-Dimitrovgrad - (RTS 15.12.2016.)
 
Što znači za jedno devet godina ima da jurimo auto-putem ka Bugarskoj i njenim plažama.
 
Miloše, jel ovo deonica iz pravca Niša do tunela Bancarevo? A neke aktivnosti možda sa druge strane tunela?
 
Skuplja putarina zbog nove rampe, 13 km - 100 RSD

"Čeona naplatna stanica ne određuje mesto početka ili kraja naplate putarina, već referentna tačka. U slučaju petlje Lasta, koja je poslednja ili prva na ulazu i izlazu iz grada, rastojanje do Malog Požarevca iznosi 28 kilometara, što za cenu putarine od 3,64 dinara po kilometru ukupno iznosi 100 dinara", kažu iz Puteva Srbije.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1254586
 
13km ali preko brda - "brdarina". Realno je poskupelo samo za one koji su išli od M. Požarevca do Vrčina (izlaza) a takvih je malo. Još neki kažu da su neki rotirali tu da bi uštedeli. Siđu u Vrčinu pa opet uđu ka BG i bilo im je jeftinije. Onaj u kućici bi se smorio da je naplačivao manje od 10 din. kad treba kusur da vrati.

Ne znam kako misle da naplaćuju južni i istočni krak koridora 10 posle Niša? Da li se planira ubacivanje u zatvoreni sistem kad sve bude gotovo?
Mogli bi naplatu kod Niša da ugase a da prebace sve na bočne rampe u Nišu. Verujem da ne bi bilo povoljno po lokalno stanovništvo Niša ako se neko vozi rampa-rampa mada bi tu mogle da se eventualno nabave povoljne propusnice (ENP) za Nišlije koje bi važile na lokalnim rampama u okolini Niša.

Ovako im trebaju još 2 čeone za zatvoren sistem. Ona u Doljevcu da se pomeri severnije posle Prokupačke petlje npr.i jedna na izlazu ka istoku posle Zajčarske petlje tako da uz perlje u Preševu i Dimitrovgradu budu zatvoreni sistem gde je svaki od Y krakova samostalni zatvoreni sistem koji izuzima Niš iz napalate.

Ne znam kako ali bi lepo izgledala varijata zatvorenog Y gde Niš ima bočne naplate uz razvitak lokanih saobraćanica.
Onda neko ko ide za Grčku uđe u Vrčinu a plati u Preševu a onaj ko ide za Bugarsku plati u Dimitrovgradu i obrnuto. A imali bi varijatu i Istok - Jug.
Kad se pogleda na mapu ispada da je tako i projektovano. Tako npr. u Hrvatskoj imaju petlju Bosiljevo koja odvaja saobraćaj za Rijeku i Split bez čeonih rampi.

Podvarijata bi bila da se evenualno južni krak ceo zatvori a istočni da ima otvoren deo gde 3 rampe severno od Niša budu van naplate. Za to bi opet trebalo uraditi još jednu čeonu naplatu posle Zajčarske petlje. Naplatna Niš da bude pomerena bliže NIšu posle razdvanja krakova. Čak je ostavljen i prostor za tako nešto.
 
Obilaznica Dimitrovgrada
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=t0_Azy_sgpY[/youtube]
 
Caribrod
Kada se očekuje završetak ove deonice oko Dimitrovgrada tj. Jedne trake makar ?
Uostalom kad se ocekuje da budu gotove i ostale deonice?
Sta je realno , manimo ova obecanja na televiziji jer uvek slazu ?
Da li neko moze da da realne datume ?
 
Pa za ovu deonicu je prilično realno ono što se priča u poslednje vreme, jer se radilo i po aprilskom snegu. Osim kod useka biće to za 2 meseca.
Obe strane od početka Aktorove deonice, od čeone naplatne rampe, tj. od neobeleženog dela pa do mosta pre ogromnog useka plus deo od poslednjeg mosta do ulivanja u staru deonicu autoputa biće gotove do kraja juna. Kod useka Gradnje je u planu da se radi leva i na jednom delu - ukoliko bude potrebno - devijacija, koja ide pored leve, kako bi mogli da se nastave radovi pod saobraćajem. Rok za opremanje tunela je negde sredina jula, radi italijanski Elef, videćemo.
Plan je da se cela deonica pusti krajem juna, ajd nek bude početkom jula, kako bi spremno dočekala najezdu turskih gastarbajtera. S tim što kod useka neće biti autoput nego 1+1 nekih 800m, koji bi trebalo da se završe u septembru/oktobru. To je realno po postojećoj dinamici.
Time će moći da se pusti i ova deonica sa početka snimka Pirot istok - Dimitrovgrad, koja završava posle naplatne, a koja je spremna za saobraćaj još od prošle godine. Sa te 2, takođe krajem juna bi trebalo da se pusti i 5B od tunela Sarlah na ulazu u Pirot pa do petlje Pirot istok, tj. do početka gotove deonice. Ukupno nekih 26-27km u punom profilu od Pirota do granice sa Bugarskom.
U maju se radi završni sloj na Crvena reka - Čiflik, koji je pompezno pušten na 2 sloja još 2015. i Čiflik-Staničenje pušten na 2 sloja bez pompe krajem 2016. To je 25 km koji će takođe biti gotovi u fulu pre turske najezde u julu ove godine.
Ostaje 5A, od Staničenja do tunela Sarlah, gde tek treba saobraćaj da se odvrne u novu levu, i to na nekih 5/9km, pa da se radi desna na mestu postojećeg magistralnog, kao i opremanje 2 tunela, završetak 3 mosta preko Nišave i plus paralelni put. Realno je da to bude sredinom 2018.
Konačno, ostaje deo koji zaobilazi Sićevačku klisuru Prosek-Crvena reka oko 21km. Tu je pola potpuno završeno (Prosek - Bancarevo 9km) i tunel Bancarevo, a druga polovina Bancarevo - Crvena reka (oko 12km) je skoro nepipnuta. Sad tek kreću nešto ozbiljnije i u najboljem slučaju biće koliko-toliko osposobljeno u drugoj polovini 2018., a završeno u potpunosti možda tek 2019. Problem je što tu nema trika da se pusti parcijalno.
Eto, to je otprilike neko realno stanje na terenu.
 
Hvala Caribrod.
Znaci to je ono sto svi znamo. Laz je u ovoj zemlji postala potpuno normalna pojava. Niko ni za sta ne odgovara. Ne postoji pravo , ne postuju se rokovi i vlada opsti javasluk. Iskreno moze im se. Jer, da li je se i jedan gradjanin ove zemlje pobunio protiv tih lazi. Nije. Totalna indolentnost, bez svesti i spremnosti na kritiku. I naravno da politicari i svi ostali rade sta hoce. Kradu , lazu, mazu. Javasluk totalni. Sramotno i tuzno. Sta reci ........
 
Onaj veliki usek pred granicu na snimku dobro napreduje u odnosu na prethodni snimak. Deluje da ta velika kosina sa desne strane može da se očisti od zemlje i obradi za sledeća 3 meseca i još koji mesec posle da se stavi asfalt. U principu i ja, po postojećoj dinamici, dolazim do istog zaključka za tu deonicu kao Caribrod.
 
Postoji trik da se Prosek - Crvena reka pusti parcijalno: sada se pusti završen deo autoputa Prosek - 2 km pre tunela Bancarevo - prelaz na stari put koji je tik uz auto put i kojim se ide 10tak km do Crvene reke. Prošao sam tim putem pre par meseci uopte nije loš put. Umesto 20km puta sa dve trake kroz Sićevačku klisusru, imali bi 10km autoputem i svega 10km putem sa dve trake dok se Bancarevo-Crvena reka ne pusti. Ne znam što tako ne urade.
 
Znam ja za taj trik, preko regionalca IIa427 (Niška Banja-Jelašnica-Crvena reka preko Ploče), koji ide ispod Terninog novog mosta 9 (stari je zatrpalo klizište) tamo gde ti počinje crvena linija. Oko 11,5-12km je do sada aktivnog magistralnog Ia43, tj. odskora IIa259.
Problema u tom slučaju ima više:
1. Teretni saobraćaj, međunarodni tranzit, koji čini dobar procenat na ovoj deonici ni u ludilu ne može da prolazi tuda. Nije ni 2006. kad su remontovani tuneli u Sićevačkoj klisuri, jednostavno je nemoguće, njih su pustali noću, dok su automobili išli nesmetano starim putem IIa247.
2. Regionalac je u užasnom stanju. Remontovan je 2005/06., posle toga su ga izoveravali svi izvođači: Aktor, Terna, Subterra, koji ga i sada koriste. A i da nisu već je pre njih bio propo. I koristiće ga još neko vreme, tek nakon toga ide još 1 remont.
3. Na ulazu u Crvenu reku gde su ove krivine, na samom kraju je naselje, gde sve i da hoćeš ne možeš brže od 30-40, preticanja nema ni tu, pa skoro ni celom dužinom (uspon, nizbrdica, krivina)...
Teoretski, mogu da za 2 meseca presvuku regionalac i puste isključivo putnički saobraćaj, ali šta ćemo početkom jula kad Nemci, Austrijanci i ostali Švajcarci krenu kući na Bosfor. Gužve bi bile celom dužinom regionalca, možda i na delu autoputa. I koja je onda poenta?
Mislim da se u ovom trenutku odustalo od te ideje i da je realnije da se pojuri Aktor i njegov novi podizvođač i da se proba da se za nekih godinu dana osposobi za saobraćaj bar 1 strana i da se tako pusti u saobraćaj pre kompletnog završetka u roku koji sam pomenuo!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448539#p448539:2hjkd2aa je napisao(la):
edgeman » Čet Apr 27, 2017 8:06 pm[/url]":2hjkd2aa]13km ali preko brda - "brdarina". Realno je poskupelo samo za one koji su išli od M. Požarevca do Vrčina (izlaza) a takvih je malo. Još neki kažu da su neki rotirali tu da bi uštedeli. Siđu u Vrčinu pa opet uđu ka BG i bilo im je jeftinije. Onaj u kućici bi se smorio da je naplačivao manje od 10 din. kad treba kusur da vrati.

Ne znam kako misle da naplaćuju južni i istočni krak koridora 10 posle Niša? Da li se planira ubacivanje u zatvoreni sistem kad sve bude gotovo?
Mogli bi naplatu kod Niša da ugase a da prebace sve na bočne rampe u Nišu. Verujem da ne bi bilo povoljno po lokalno stanovništvo Niša ako se neko vozi rampa-rampa mada bi tu mogle da se eventualno nabave povoljne propusnice (ENP) za Nišlije koje bi važile na lokalnim rampama u okolini Niša.

Ovako im trebaju još 2 čeone za zatvoren sistem. Ona u Doljevcu da se pomeri severnije posle Prokupačke petlje npr.i jedna na izlazu ka istoku posle Zajčarske petlje tako da uz perlje u Preševu i Dimitrovgradu budu zatvoreni sistem gde je svaki od Y krakova samostalni zatvoreni sistem koji izuzima Niš iz napalate.

Ne znam kako ali bi lepo izgledala varijata zatvorenog Y gde Niš ima bočne naplate uz razvitak lokanih saobraćanica.
Onda neko ko ide za Grčku uđe u Vrčinu a plati u Preševu a onaj ko ide za Bugarsku plati u Dimitrovgradu i obrnuto. A imali bi varijatu i Istok - Jug.
Kad se pogleda na mapu ispada da je tako i projektovano. Tako npr. u Hrvatskoj imaju petlju Bosiljevo koja odvaja saobraćaj za Rijeku i Split bez čeonih rampi.

Podvarijata bi bila da se evenualno južni krak ceo zatvori a istočni da ima otvoren deo gde 3 rampe severno od Niša budu van naplate. Za to bi opet trebalo uraditi još jednu čeonu naplatu posle Zajčarske petlje. Naplatna Niš da bude pomerena bliže NIšu posle razdvanja krakova. Čak je ostavljen i prostor za tako nešto.

Bila je rampa odmah kad se skrene ka Sofiji / ispred Niša , ona je sada samo kao proširenje odmorište.
Niš jug postoji kao predviđena rampa.
Prokuplje postoji kao predviđena rampa.
Doljevac (izlaz za Niš i Prokuplje preko Žitorađe) mislim da ima predviđeno za rampu.
Tako da rampe Nais i Doljevac mogu da se u skorije vreme ukinu.
Ostaje da se reši Niš sever.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448590#p448590:1vzm8i2d je napisao(la):
biciklista » Fri Apr 28, 2017 8:13 am[/url]":1vzm8i2d]Hvala Caribrod.
Znaci to je ono sto svi znamo. Laz je u ovoj zemlji postala potpuno normalna pojava. Niko ni za sta ne odgovara. Ne postoji pravo , ne postuju se rokovi i vlada opsti javasluk. Iskreno moze im se. Jer, da li je se i jedan gradjanin ove zemlje pobunio protiv tih lazi. Nije. Totalna indolentnost, bez svesti i spremnosti na kritiku. I naravno da politicari i svi ostali rade sta hoce. Kradu , lazu, mazu. Javasluk totalni. Sramotno i tuzno. Sta reci ........

A šta drugo da očekuješ kada je na vlasti najveći lažov i najveći stručnjak za sve i svašta svih vremena na ovim prostorima.
 
Možda je to tako, ne sporim, istorija će pokazati, ali on ne može da ide na gradilište i da radi uz Aktor (da uvezuje armaturu, da betonira, asfaltira). Deonica tunel Bancarevo Crvena reka NEMA RADNIKA i MAŠINA sve je isto kao pre tri godine (izvođač radova Aktor), ne može da se uradi ako se ne radi. Pogledaj koliko vremena stoji na drugom sloju Crvena reka - Čiflik, opet izvođač Aktor, od decembra 2015 do danas nije urađen završni sloj. Sarlah tunel nije pipnut do skoro, stoji od decembra 2015. Koliko kilave paralelni put od Staničenja do Pirota.
 
Pa ne postoji nikakva kontrola nicega. Glavni i jedini kontrolor za sve je veliki vodja. Pre neki dan gledam na niski belle amie kako se AV dere na Djurovica i pita jel ce da bude do kraja godine (Bancarevo - Crvena Reka) , jel tako, i ovaj klima glavom, tako je, i Vucic kao eto, culi ste, tako je. Onda pita ovog iz Rubau dal ce da bude Dzeman Do do kraja godine, ovaj kaze yes, yes, i drugarski se pozdravljaju (kao ono de si brate fazon...)
Da u ovoj zemlji postoji uspostavljen sistem gde se zna da ako se zakasni duze od 10% vremena da ce sto posto nekom da "leti glava" tj. da odgovara za to, pa cak i sam predsednik, da vidis kako bi bilo gotovo sve u roku. Mislim da je na taj nacin Ljig- Preljina zavrsen, mnogo veca ozbiljnost svih, postavljeni realni rokovi u staru, i najvise verovatno zbog toga sto je Azvirt hteo da se pokaze u sto boljem svetlu za svoje buduce projekte. A ne ovako, de si brate, sine, jel ce bude sine, evo ce bude brate.
 
Vrh