Šta je novo?

Koridor 10

U tvom postu od (caribrod » Čet Mar 16, 2017 12:40 am) rekao si " Obilaznicu BG je ugovorio "bivši režim" sa sadašnjim Dačićem u koaliciji i to: Batajnica-Dobanovci (i izgradio sem petlje), Dobanovci-Ostružnica most (završeno kasnije) i Ostružnica-Straževica (1/2 autoputa ugovoreno i izgrađeno, sa 2 cela tunela,"

Nisi pomenuo ni Železnik ni Lipak. Rekao si deonica Ostružnica - Straževica. Verovatno sam ja glup pa nisam shvatio, ali tunel Straževica je deo te deonice. Mogao si i tada da napišeš Straževica jedan tunel urađen, drugi do 100m. Nije mala stvar iskopati jedan tunel te dužine. I to je uspeh, ne razumem zašto si to prećutao.

Svi će odgovarati kao što su odgovarali i oni iz Slobinog vremena, i Koštuničinog, i Tadićevog, i Đilasovog, i Pajtićevog ....
 
Samo da javim da su radovi na obilaznici oko Subotice zavrseni. Danas se pusta obilaznica u rad. Slike i snimak uskoro...

Za sada samo jedna...Ostale kad stignem da uploadujem

image.jpg
 
Бобчо,

Човек те аргументовано покопава из поста у пост, а ти се не смирујеш... Одмори мало.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441331#p441331:3qhij4dk je napisao(la):
Dalmatinac » Pon Mar 20, 2017 8:38 pm[/url]":3qhij4dk]
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg



E sad... Snimak...
Necete verovati koliko je ovo zapravo mala deonica :D

Snimak..


[YouTube]https://www.youtube.com/watch?v=eU3smGkAIRs&feature=youtu.be[/YouTube]
 
Pa to je samo petlja Subotica jug i izlaz sa E 75. Valjda ce se i nastaviti dalje na kruznom prema Kelebiji. I to je neki pocetak y kraka. Hvala Dalmatinac

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441290#p441290:3eomvyq5 je napisao(la):
sizif » Pon Mar 20, 2017 4:22 pm[/url]":3eomvyq5]Бобчо,

Човек те аргументовано покопава из поста у пост, а ти се не смирујеш... Одмори мало.

Svaka čast. Ko zna zna. Al brini ti svoju brigu
 
Nisam Igor ali ću dati sebi slobodu da kažem da je ova rasprava bespredmetna... Svakako za Caribrod 1k + za sve lepe izveštaje sa za većinu nas udaljene deonice :)
 
Nisam strucnjak, ali zar nije jeftinije izgraditi negde drugde ovih nekoliko kuca na snimku 11:25 nego rusiti celo ovo brdo ili je to onaj inat, necu jednu kucu nego tri i 2 ha i jos stan u Bg? Inace hvala na ovom videu, za mene, koji tuda necu proci dugo, je ovaj video pravi prikaz kakav je to mega projekat kroz te predele

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
Nudili su im i to, nisu prihvatili da ih isele, ali samo da bi moglo da se minira sa više eksploziva i brže. Projekat bi ostao isti!
Zamišljen je da zaobiđe kuće, nije ih baš malo, ima 15-20 domaćinstava, a da su spustili nadvožnjak blaže morali bi da ih sruše bukvalno sve.
Nema načina da se drugačije preskoče Nišava, pruga i međunarodni put, osim velikim nadvožnjakom.
Tu je i lokalni put za naselje desno iza brda, koji sada ide kroz podvožnjak buduće petlje pri kraju klipa.
Ipak, priča se da JEDAN objekat nije smeo biti porušen i da je to diktiralo neka projektna rešenja, pitala se i opština...
 
Hvala na pojasnjenju. Samo neka oni rade polako i bice sve ok. Ali te kuce izmedju pruge i ovih puteva izgledaju kao na ostrvu. Na kraju ce pobeci odatle zbog losih uslova zivota u takvim okolnostima
 
Svidja mi se snimak, sa ovakvim putevima, pocinjemo da licimo na neku normalnu zemlju :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441607#p441607:2grssaej je napisao(la):
kuburicsrdjan » Tue Mar 21, 2017 10:30 pm[/url]":2grssaej]Hvala na pojasnjenju. Samo neka oni rade polako i bice sve ok. Ali te kuce izmedju pruge i ovih puteva izgledaju kao na ostrvu. Na kraju ce pobeci odatle zbog losih uslova zivota u takvim okolnostima

Navikli su oni. I sada im kompletan tranzit za Tursku i Bliski Istok prolazi ispred i ispod kuća, još otkad su se naselili. Kad završe ovo čudo prolaziće im iza i iznad kuća, još će imati i bukobrane, koji su tu projektovani. Naravno ako se prethodno ne sruše od potresa prilikom miniranja ili ih nedobog zatrpaju.
 
Svaka cast i Caribrodu i RT Caribrodu :) Oni nam jedini trenutno daju snimke dronom sa gradilišta autoputeva :kk:
Ono brdo pred granicu izgleda da ima još dosta posla. Gledam tunele i ne vidim nigde elektrifikaciju a neka firma je dobila tender pre skoro pola godine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441583#p441583:3hbdwoux je napisao(la):
caribrod » 21 Mar 2017 08:55 pm[/url]":3hbdwoux][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4RoiAj1kR_Q[/youtube]

Hvala na novom snimku! Sve pohvale za trud i doprinos temi.
 
Nadam se da mu je ovo prva izjava koja će mu se ostvariti
 
Snimak je fenomenalan - caribrod + 1 :D

Ajd i ja da pitam nešto oko tog dubokog ukopavanja puta :)

Zasto mora put da bude toliko ,,ispeglan,, sta smeta da bude kao da pelazi preko velikih dina ? :roll:

Kolovozne trake su fizički odovojene tako da nema opasnosti da vozaču ,,s one strane brda,, iko naleti
Plice ukopavanje i doslednije pracenje konfiguracije terena
ne samo da bi smanjilo troškove izgradnje , vec bi sve bilo jako brze uradjeno

Mozda postoji neki deo u medjuanrodnim propisima gde je propisano to ,,duboko,, peglanje
jedino negativno je sto bi se samo malko više goriva trošilo na uzbrdicama

Eto ja pitah (i osta živ) :lol: , pa ko je iz struke i zna , nek napiše koje slovo ili postavi link za odgovor
:sesir:
 
Ako bi bilo kao po dinama, maksimalna dozvoljena brzina bi bila mnogo manja od 120, a onda to nije nikakaav autoput

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
To bi pre glasilo bez reči dozvoljena :
- ,,Ako bi bilo kao po dinama, maksimalna brzina bi bila mnogo manja od 120, a onda to nije nikakaav autoput,,-

to nije stvar propisa, nego stvar mogucnosti snage motora vozila st nema veze sa odredbom o vrsti puta :roll:
 
Ima propis, samo sam ovo sve skratio na razumljivo. Imaju tacno propisani nagibi, radijusi krivina, nosivost puta, koji uslovljavaju makimalnu dozvoljenu brzinu, a ne da li se vozis u Jugu ili Aston Martinu

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
Ima propis, samo sam ovo sve skratio na razumljivo...
Hvala
moracu malo da googlujem radi samoedukacije ;)

au setih se primera ... to znaci da deonica od Bubanj potoka ka Bgdu
nije auto put
zbog uzbrdice jer ne može da razvije 120 km-h ? :shok:
 
Ne sporim da je pozeljno izbegavati vece uspone i nizbrdice, ali i ja bih da vidim taj propis.
@Boca-ica
Ako ga izguglas, podeli. :)

Inace, podseti me na madjarski M1 koji ima upravo takvu prostiranje sa naizmenicnim uzbrdicama i nizbrdicama, koje se smenjuju.
Mozda su se propisi u medjuvremenu menjali.
Secam se da je svojevremeno pre 12-13god, neko od 'nadleznih' pricao kako revidiraju projekte, jer je preporuka evrope kako je bolje graditi skuplju trasu koja ce donositi ustede prilikom transporta.
;) :D
Pa naravno da je onom ko te kreditira bolje da ti trasa bude sto skuplja, jer on plasira kredit i sto veci uzmes, veca je i zarada...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh