Šta je novo?

Koridor 10

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411164#p411164:2454o5se je napisao(la):
direktor » 17 Oct 2016 01:50 pm[/url]":2454o5se]Sto bi se odricali kiliometara na ap kim tamo ce sw vratimo kad izgrade ap da se nemucimo onamo onamo za brda ona de vidu prizren bio je dvor mojega cara ja tamo moram oruzan poc da srbin nebude vise rob
Na žalost, ne razumem ovaj esperanto. :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411168#p411168:2f6uqogl je napisao(la):
GOJE » 17 Oct 2016 02:00 pm[/url]":2f6uqogl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411164#p411164:2f6uqogl je napisao(la):
direktor » 17 Oct 2016 01:50 pm[/url]":2f6uqogl]Sto bi se odricali kiliometara na ap kim tamo ce sw vratimo kad izgrade ap da se nemucimo onamo onamo za brda ona de vidu prizren bio je dvor mojega cara ja tamo moram oruzan poc da srbin nebude vise rob
Na žalost, ne razumem ovaj esperanto. :sesir:

transmissions-20120215.jpg


Nase brigade rade i dalje na razjasnjavanju ove poruke.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410979#p410979:258nv27e je napisao(la):
vladimir79 » Ned Okt 16, 2016 3:42 pm[/url]":258nv27e]Вођа је рекао.

Vučić: Završetak radova na Koridoru 10 naredne godine

Premijer Srbije Aleksandar Vučić najavio je da će naredne godine biti završen kompletan Koridor 10, navedeno je na sajtu Vlade Srbije. Vučić je takođe najavio i da će od 1. januara minimalac u javnom i privatnom sektoru biti za osam odsto veći.
Vučić je, prilikom obilaska radova na izgradnji deonice Caričina Dolina - Vladičin Han na južnom kraku Koridora 10, rekao da će država uraditi sve da se završe deonice ovog autoputa prema Makedoniji, Grčkoj i Bugarskoj.
Premijer je naveo da je jedino problematična deonica Levosoje - Srpska kuća.
On je najavio da će 31. oktobra ili 1. novembra otvoriti i deonicu na putu Ljig - Preljina na Koridoru 11.
http://rs.n1info.com/a201653/Biznis/Vucic-o-povecanju-minimalca.html

Da su prvi put najavili da ce biti gotovo do kraja 2017 pa i da im poverujemo.
Medjutim, isto je Zorana pricala da je istocni gotov do kraja 2015, a juzni eto malo tezi i gotov do kraja 2016. Itd itd. znaci ista prica. U najboljem slucaju do sredine 2018 ( a neko je ovde uhvatio da to pise i u eskpozeu premijera pa mi nije jasno zasto covek laze sada sa tom pricom 2017? ).
Premijer je takodje u Nisu imao nekoliko lapsusa kad je pricao da ce da otvori Prosek- Bancarevo, gde se videlo da nema pojma ni gde se to nalazi.
Jasno je da ih boli uvo za to kad ce biti gotovo, inace bi do sad trebalo da budu smenjeni i Zorana i Djurovic, i da se dovede neko kome je stalo do toga.
I kako to da samo Terna zavrsava deonice, jel moze neko da da razumno objasnjenje za taj fenomen?
 
Novi snimci Google maps, gde se jasno vidi zavrsena deonica Grabovnica - Grdelica (koja nije jos obojena kao autoput) i deonice kroz klisuru.
 
Ako su svezi snimci i juzno od tog dela, onda deluje kao da je bas dosta posla ostalo.
 
Snimci su od 5. jula 2016. Datum moze da se vidi kada se iz google earth aplikacije gleda.
 
Koridori su prošle nedelje dodelili ugovor za izradu projekta, nabavku i ugradnju mehaničke i elektro opreme za tunele Progon i Pržojna Padina na obilaznici oko Dimitrovgrada kompaniji ELEF iz Vićence (Ita) po ceni 558.332.877 din bez PDV-a + 6.377.419 din za preporučene rezervne delove. Očekuje se da će radovi početi narednog meseca, a rok je 250 dana - znači jul 2017.
https://www.youtube.com/watch?v=5FmT5CltzIQ
 
Aj i ovde da napisem, posto je Y krak oko Subotice, sastavni deo koridora 10, Vucic je na konferenciji za novinare u Novom Sadu rekao da je prebaceno 197 000 000 za izgradnju tog dela puta.

Kaze da nece biti slikanja, i najavljivanja kao ranije vec da se odma krece raditi.
Inace, na obilaznici vec postoji jedna strana (nesto kao polu-autoput) i ranije su vec izgradjeni nadvoznjaci, tako da realno gledano nema mnogo posla.
Jedan od nadvoznjaka
24992-obilaznica-nadvoznjak.jpg


Nadam se da je tacno ovo sto je rekao.
Bilo bi to super da se konacno zavrsi. Svakodnevno se tom obilaznicom odvija saobracaj jer trenutno povezuje 2 pristupna pravca gradu.
 
Evo par slika severnog kraka. Radi se stalno na rehabilitaciji kolovoza. Ima dosta delova koji nisu sjajni, ali vidi se da pokusavaju da obnove stranu od Subotice ka Novom Sadu.












































Postavljena je signalizacija kao za maglu, medjutim po meni je totalni fail.
Kada je magla kakva je bila juce, ne vidis znak na kom ti pise koliko treba brzo da vozis...

Mislim da je takva signalizacija postojala u HR pa su batalili.


Strana od NS ka Horgosu je skroz ok, neravnine su samo na petljama kao i ranije tu se nista nije promenilo.
 
IPSILON KRAK POČINJE DA SE GRADI SEDMI PUT
Postavljeno pre 4 sata i 11 minuta

Ukoliko ne bude prigovora na tender, od 10. novembra počinje da teče rok „Vojputu” za asfaltiranje jednog kilometra puta na ipsilon kraku i izgradnju kružnog toka.

Ipsilon krak počinje da se gradi sedmi put
Radovi na obilaznici oko Subotice, poznatoj kao ipsilon krak, možda će ipak, sedmi put, početi ove godine.

Iako najavljen za april, tender za izvođača radova, kao i za izradu dela projektne dokumentacije, raspisan je u avgustu ove godine. Od tri prijavljena ponuđača, posao je dodeljen konzorcijumu na čijem čelu je „Vojput” iz Subotice. Informacija o ovome objavljena je 25. oktobra na sajtu Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i na portalu javnih nabavki, i ukoliko neko od ponuđača nije zadovoljan do 4. novembra može da podnese zahtev za zaštitu prava ponuđača.

Ukoliko ne bude primedaba na izabranog izvođača, Ministarstvo će sa njim zaključiti ugovor 10. novembra ove godine. U tom slučaju radovi počinju odmah po zaključenju ugovora, uz rok za završetak od 100 dana.

U ovoj fazi predviđena je gradnja leve trake obilaznice, i to od kružne raskrsnice na ukrštanju sa Bikovačkim putem do petlje „Subotica – jug”, kao i usluge izrade projektno-tehničke dokumentacije za levu traku autoputa E-75, deonice od graničnog prelaza Kelebija do petlje „Subotica – jug”, navedeno je na sajtu Ministarstva. Za ove namene prema ranijim izjavama bilo je predviđeno 197 miliona dinara, dok je ponuda izabranog ponuđača 123,5 miliona dinara.

Projektna dokumentacija obuhvata snimanje izvedenog i izradu predmera za završetak svih radova. Projekat isto tako obuhvata i povezanu saobraćajnicu između ipsilon kraka i postojećeg puta Subotica – granični prelaz Kelebija.U pisanom odgovoru na pitanja „Politike”, Imre Kern, državni sekretar u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture kaže da je javnom nabavkom predviđena rekonstrukcija petlje „Subotica – jug”, završetak saobraćajnice u dužini od jednog kilometra od navedene petlje do ukrštanja ipsilon kraka sa Bikovačkim putem, kao i izgradnja kružnog toka na ovoj raskrsnici. Radovi uključuju i postavljanje javne rasvete, saobraćajne signalizacije i ostale potrebne radove.

Nakon procene izvedenih radova i izrade projektne dokumentacije, kako kaže Kern, biće jasno koliki je iznos potreban za završetak ipsilon kraka, a da je cilj Ministarstva da radovi budu okončani u naredne dve godine.

Gradnja ipsilon kraka započeta je još 1990. godine, ali se njegovih 23,6 kilometara puta koji „obilazi” Suboticu i saobraćaj direktno vodi ka graničnom prelazu Kelebija, iz različitih razloga pokazalo kao nesavladiva deonica. U poslednjih 26 godina izgrađena je tek polovina, oko 11 kilometara, a radovi na toj deonici različite političke garniture započinjale su bar
 
bio sam juce do skoplja i nazad pa sam u odlasku uspeo malo da slikam stanje na deonici u grdelickoj klisuri. bilo je oko 13h kada sam prosao, bilo je ljudi i mehanizacije ali daleko od toga da izgleda da se tu nesto ozbiljno radi

prva slika je u stvari kod vladicinog hana a poslednja na ulasku u klisuru. sunce je bilo bas sa te strane pa mnoge fotke nisu uspele, evo ovih koliko toliko upotrebljivih
 
Fala klincu da se od Horgoša do NS presvlači onaj užas od puta.

Mogli bi usput da se sete da osposobe odmorišta na kontra smeru, previše su retka a mesta su ostavljena, neki preko google mapa izgledaju i završeno ili skoro završeno ali proletos kad sam išao tuda ni jedno nije bilo u funkciji.
 
Zna li neko kako napreduje deonica Srpska kuca '-Levosoje ! Cim je nespominju kontam da ce i to kasniti !!!
Ova deonica kroz Grdelicku klisuru je bas zahtevna !
 
banacanin dovla":zh9ga8w4 je napisao(la):
Zna li neko kako napreduje deonica Srpska kuca '-Levosoje ! Cim je nespominju kontam da ce i to kasniti !!!
Ova deonica kroz Grdelicku klisuru je bas zahtevna !
Gradi se,ali slabije.
Deonica je dosta laka,ali to radi nasa firma,konkretno Ratko Mitrovic tako da mislim da ce oduziti oni to.
Ali se barem radi.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
AV: ''Za deset dana otvorićemo 10 kilometara iza Niša, za mesec dana Pirot-Dimitrovgrad, do kraja godine do bugarske granice" - kazao je AV.

A ja pitam na koje petlje da se izadje ili udje na iste. :gobb:
 
'Volem' sto je premijer 'REČIT'...
"Iza Niša"....
Stvarno jasno i precizno receno... :(

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Nije ćorsokak, možeš koji km pre Bancareva da se prestrojiš na stari put ka Crvenoj Reci koji ide preko brda. Put je u ok stanju, treba svega 10tak minuta do Crvene Reke.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415424#p415424:1pm8c7iz je napisao(la):
Stomatolog » 08 Nov 2016 15:16[/url]":1pm8c7iz]B92, 8.11.2016.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1197075

Vozači, evo kolika je putarina za novi auto-put

Putarina na auto-putu Ljig - Preljina počeće da se naplaćuje od 1. januara 2017. i iznosiće oko 140 dinara za automobile.

To je najavila potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović i dodala da je planirano povećanje cene putarine na auto-putevima u Srbiji. Vlada Srbije će, kaže, do kraja ove godine razmatrati zahtev Puteva Srbije da se putarina poveća do 10 odsto.

"Mi smo imali najavu i neki okvirni dogovor da će u toku godine biti povećanja putarine. Dobili smo od Puteva Srbije zahtev za povećanje putarine do 10 odsto", kazala je Mihajlović i dodala da će se taj zahtev razmatrati u Ministarstvu finansija.

"Očekujem da će i doći do povećanja putarine", rekla je Mihajlović.

Kada je reč o putarini na novom autoputu Ljig - Preljina dugom 40,3 kilometra, koji je juče svečano otvoren, cena od 140 dinara je planirana prema sadašnjem cenovniku za putarinu.

"Putarina će se naplaćivati od 1. janura 2017. i za sada je to oko 140 dinara za automobile", kazala je Mihajlović Tanjugu.

Ona je istakla da je otvaranje te deonice Koridora 11, pre svega, znak da se projekti u Srbiji završavaju i da je otvoreno više od 40 kilometara ođednom.

"Mislim da je taj autoput vrlo značajan ne samo po pitanju bezbednosti nego i kao znak za investitore da ćemo završiti Koridor 11. Nama je to važno za investitore koji će ulagati u razne fabrike, ali i za razvoj turizma pošto je to jedan od strateških pravaca ove vlade", rekla je Mihajlović dodajući da ćemo imati autoput ka Zlatiboru.

Putevi Srbije su više puta tražili da putarina poskupi za 10 odsto ističući da cena nije menjana od 2008, a da su uprkos tome rasle cene materijala, energenata i opreme koji se koriste za održavanje autoputeva i ostalih puteva.

V.d direktora Puteva Srbije Zoran Drobnjak je u januaru 2016. izjavio da bi to povećanje cene putarine tom javnom preduzeću donelo 1,6 milijardi dinara više za održavanje puteva u 2016.

Tolika je procena povećanja prihoda od naplate putarina koji za 2015. godinu iznosi 16,6 milijardi dinara.

Procena je da će priliv od putarine u 2016. iznositi 19,1 milijardi dinara uključujući i prihode sa novoizgrađenih naplatnih stanica Preševo i deonice autoputa od Siriga do Subotice.

U novom cenovniku koji Putevi Srbije predlagali vladi na deonici Beograd-Niš bi se umesto sadašnjih 730 dinara naplaćivalo 800 dinara, umesto dosadašnjih 340 dinara za Beograd-Šid vozači bi morali da izdvoje 370 dinara, dok će na primer za deonicu Beograd-Subotica putarina sa sadašnjih 290 dinara koštati 320.

U Putevima Srbije su ranije naveli da Srbija za putnička vozila ima najnižu cenu putarine po pređenom kilometru u odnosu na ostale evropske zemlje koje koriste isti sistem naplate putarine.

Dok je putarina za deonicu Beograd-Niš dugu 240 kilometara oko 6,5 evra, a nešto duža kilometraža od graničnog prelaza Batrovci do Zagreba od oko 300 kilometara vozače košta 16,5 evra.


Oni koji samo prolaze kroz Sloveniju moraju kupiti nedeljnu vinjetu od 15 evra za bilo koju kilometražu, dok bi ih prolazak kroz Austriju putničkim vozilom koštao 8,7 evra, kažu u Putevima Srbije dodajući ističući da dnevna vinjeta za prolazak bugarskim putevima košta 10 evra. Tako je Srbija sa 0, 03 evra po kilometru putarina duplo jeftinija u odnosu na Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku i Portugaliju gde iznosi 0,06 evra. U Turskoj to iznosi 0,039 evra, Grčkoj 0,045 evra, Italiji 0,05 evra, Španiji 0,085 evra, Francuskoj 0,095 evra.


Putevi objašnjavaju da su kao mogući model naplate Srbiji ranije pominjane vinjete, ali da se toga odustalo, jer se taj sistem pokazao kao nepravedan prema vozačima koji povremeno koriste kraće delove auto-puta i one koji su u tranzitu.
U Republici Srbiji ima oko 700 kilometara auto-puteva na kojima se naplaćuje putarina.


1. Od uvođenja vinjeta se je u Srbiji definitivno odustalo.
2. Povećanje putarine od 10% kako stoje stvari će se desiti uskoro.
3. Da li se putarina od Novog Sada do Subotice naplaćuje u zatvorenom sistemu ili ne i ako ne kada se planira uvođenje zatvorenog sistema naplate na toj deonici?
4. Zašto se deonica od Beograda do Šida naplaćuje 340 RSD, a od Beograda do Subotice samo 290 RSD kada je razdaljina od Beograda do Subotice sigurno 40 do 50 km duža nego deonica od Beograda do Šida?
 
3. Putarina od ns do su se ne naplaćuje. To je ujedno odgovor i na tačku 4.

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
MilisaV, hvala na odgovoru.

Da li neko možda zna razlog za to i kako i kada planiraju to da reše?
 
Vrh