Šta je novo?

Koridor 10

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399916#p399916:3tw3pqx2 je napisao(la):
markomarkovic » Čet Avg 04, 2016 8:19 am[/url]":3tw3pqx2]Šaht na autoputu, pa hit.
Da li postoji tema na forumu "Šahte na putevima u Srbiji"? Kakvih bi tu fotki bilo. Možda bismo saznali zašto u Srbiji i dalje ne umemo da napravimo put koji ima šahte a da iste ne upadnu posle max godinu dana upotrebe puta. Izvinjavam se za offtopic.
Ako ne upadne onda izleti posle prve jake kiše i to se sa onim betonskim prstenom.
 
U saobraćaj puštena deonica autoputa Kragujevac-Batočina
put.jpg

Deonica autoputa od Kragujevca do Batočine, dužine šest kilometara, u četiri trake puštena je u saobraćaj.

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Zorana Mihajlović kazala je na otvaranju deonice da se kompletan završetak auto puta i povezivanje sa Koridorom 10 očekuje do kraja 2017.

Prethodnih godina završeno je devet kilometara tog autoputa, a predstoje radovi na još 3,7 kilometara deonice kod Batočine, kao i još pet kilometara do povezivanja sa Koridorom 10.
autoput.jpg

Direktor Javnog preduzeća Putevi Srbije Zoran Drobnjak kazao je da je do sada u radove na izgradnji autoputa uloženo 1,3 milijarde diinara, a da je za preostale radove potrebno još 1,6 milijardi dinara.

Izgradnja tog autoputa traje vise od jedne decenije.

http://rs.n1info.com/a181705/Biznis/Otvorena-deonica-autoputa-Kragujevac-Batocina.html
 
Auto put Batočina-Kragujevac je priključni put Koridora X
Prva deonica od desetak kilometara ispred Kragujevca, je otvorena baš odavno, pre tridesetak godina, u formi polu-autoputa. Ta deonica je i prva završena kao pun autoput, koliko se sećam 2007.

Radovi idu neverovatno sporo. Doduše, ima problema sa klizištem i sa nerešenim imovinskim odnosima, ali ipak se radi o pitomim šumadijskim brežuljcima.

Početkom meseca je, konačno otvorena još jedna deonica.

Sada ostaje vrlo lak deo kroz šumu od Koridora do Batočine, dug oko 5km, ali i teška deonica kroz Batočinu (3km).
Naravno, treba srediti i petlju kod naplatne rampe "Batočina" na Koridoru X. Tu je neophodno da rešiti skretanje ka Nišu iz pravca Kragujevca, kao i ukrštanje sa regionalnim putem (paralelan put autoputu) koje je sada u nivou, što se vidi ovde:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402563#p402563:2h02kc8b je napisao(la):
Dalmatinac » 29 Aug 2016 09:16 am[/url]":2h02kc8b]Jedno pitanje, zbog cega je na deonici koja se trenutno asfaltira, asfaltom presvucen i deo izmedju dve trake? I da li ce se saditi nesto izmedju (gde nema asfalta) ili ce stavljati crne mreze protiv zaslepljivanja? Mislim da je to standard u EU ili jedno ili drugo
Ovo je zanimljivo pitanje. Postoji nekoliko deonica sa izuzetno dugačkim pravcima (npr. ispred Zagreba ili kod Pazove), gde je asfaltiran taj pojas između traka. Kad sam bio mali, objašnjavali su mi da je to rezervna pista za avione u slučaju raznih scenarija, mada nikad nisam razumeo suštinski kako bi to izgledalo da se zaista i ostvari. Najneverovatnije mi je bilo sečenje metalnih barijera na sredini, osim ako nisu postavljene montažno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402572#p402572:13t3kbj6 je napisao(la):
Pendolino » 29 Aug 2016 10:14 am[/url]":13t3kbj6]Auto put Batočina-Kragujevac je priključni put Koridora X
Prva deonica od desetak kilometara ispred Kragujevca, je otvorena baš odavno, pre tridesetak godina, u formi polu-autoputa. Ta deonica je i prva završena kao pun autoput, koliko se sećam 2007.

Radovi idu neverovatno sporo. Doduše, ima problema sa klizištem i sa nerešenim imovinskim odnosima, ali ipak se radi o pitomim šumadijskim brežuljcima.

Početkom meseca je, konačno otvorena još jedna deonica.

Sada ostaje vrlo lak deo kroz šumu od Koridora do Batočine, dug oko 5km, ali i teška deonica kroz Batočinu (3km).
Naravno, treba srediti i petlju kod naplatne rampe "Batočina" na Koridoru X. Tu je neophodno da rešiti skretanje ka Nišu iz pravca Kragujevca, kao i ukrštanje sa regionalnim putem (paralelan put autoputu) koje je sada u nivou, što se vidi ovde:


file.php
Treba pomeriti i naplatnu rampu ka Batočini, jer će biti ukrštanje autoputeva. Rampa treba da bude jedinstvena poput Naisa i Bubanj Potoka.
 
Misliš kao u Jagodini? Petlja "Batočina" na koridoru, koja se zapravo nalazi u Lapovu Selu, je gotovo ista kao ona u Jagodini.

Ne mora, jer ako bi se skretanje iz pravca Kragujevca ka Nišu premestilo sa druge strane nadvožnjaka ostalo bi mesta za još jednu naplatnu rampu (ili više) od Beograda ka Kragujevcu, što bi rešilo sadašnje gužve.


Google Street View
 
пре неки дан сам прошао новом деоницом на југу. морам да признам да изгледа врло лепо, скоро нестварно за Србију
 
Dionica gdje je asfalt izmedju traka je pista zlu netrebalo to je pravilo koje se za divno cudo postuje pravilo koje je postavio ssno o dvostrukoj namjeni civilnih objekata
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402601#p402601:baf1npea je napisao(la):
tragac » Mon Aug 29, 2016 12:04 pm[/url]":baf1npea]Uz malu ogradu jer ne znam šta su rešili da rade sa Batočinom

evo šta će:
Реализација везног коридора државног пута I реда Баточина - Крагујевац, који би се водио трасом државног пута бр. 1.11 вршиће се фазно, имајући у виду да он треба да остварује везу између постојећег аутопута Београд – Ниш (Е-75) и планираног западно - моравског аутопутског коридора. Постојећа траса државног пута пролази
кроз центар Баточине, као део примарне уличне мреже, те се стога предвиђа њено измештање на позицију јужно од насеља, у складу са усвојеним решењем из ГП Баточине до 2022. године. У складу са чланом 6, Закона о јавним путевима, траса постојећег државног пута бр. 1.11 кроз насеље прелази у ранг улице, а на основу планске документације и одлуке Скупштине општине, по претходно прибављеној сагласности надлежног министарства.
Нова траса ће имати функцију обилазнице, што је од кључног значаја за измештање транзитног саобраћаја из насеља. Укрштања са постојећом мрежом путева решаваће се денивелисано, док ће се веза са осталом путном мрежом остварити преко две планиране петље у југоисточном делу насеља Баточина и у зони насеља Градац, односно на прилазу из правца аутопута Београд - Ниш. У првој фази саоабраћајница ће функцонисати са две коловозне траке раздвојене разделним острвом, са по две саобраћајне траке по смеру. Након реализације аутопута
Београд – Јужни Јадран (Е-763) и западноморавског коридора (Е-761) могуће је приступити реализацији друге фазе, са циљем реализације пуног аутопутског профила, уколико то остане стратешко опредељење.
За изградњу везног државног пута I реда резервише се коридор дужине око 14,7 km, укупне ширине 700 m, укључујући пун попречни профил и обостране појасеве заштите.
Изградња спољног магистралног прстена, који би повезивао радијалне путне правце према Крагујевцу, Рачи, Јагодини, Лапову, Великој Плани и другим околним насељима у циљу преусмеравања транзитних и теретних саобраћајних токова из насеља ка путу Баточина – Крагујевац, подразумева и изградњу два нова моста преко реке Лепенице.
Резервише се коридор дужине око 5,6 km и минималне ширине 40 m (минималне регулационе ширине 18 m), у складу са решењем из Генералног плана Баточине.
http://www.sobatocina.org.rs/Prostorni plan/Tekstualni deo/PPO BATOCINA, 30.4.2010..pdf
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402582#p402582:30zvoqtx je napisao(la):
GOJE » 29 Авг 2016 11:53 am[/url]":30zvoqtx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402563#p402563:30zvoqtx je napisao(la):
Dalmatinac » 29 Aug 2016 09:16 am[/url]":30zvoqtx]Jedno pitanje, zbog cega je na deonici koja se trenutno asfaltira, asfaltom presvucen i deo izmedju dve trake? I da li ce se saditi nesto izmedju (gde nema asfalta) ili ce stavljati crne mreze protiv zaslepljivanja? Mislim da je to standard u EU ili jedno ili drugo
Ovo je zanimljivo pitanje. Postoji nekoliko deonica sa izuzetno dugačkim pravcima (npr. ispred Zagreba ili kod Pazove), gde je asfaltiran taj pojas između traka. Kad sam bio mali, objašnjavali su mi da je to rezervna pista za avione u slučaju raznih scenarija, mada nikad nisam razumeo suštinski kako bi to izgledalo da se zaista i ostvari. Najneverovatnije mi je bilo sečenje metalnih barijera na sredini, osim ako nisu postavljene montažno.
Сваки аутопут мора да има те "испусте" где су на неки начин спојене траке и где је тај део асфалтиран. Служе да у случају већих саобраћајних несрећа се прелази из једне у другу траку. Наравно тада мора да се исече део металне ограде, која је иначе постављена по средини тог дела. И кад су неке реконструкције аутопута, скида се ограда и усмерава саобраћај из траке у траку. Такође и аутопутеви служе и у војне сврхе, полетно-слетна стаза, односно ово што је @Директор рекао/написао.

Један од "испуста" на аутопуту кроз Нови Београд, а мислим да су на сваких 300 метара размака један од другог. Следећи је рецимо, гледано у правцу аеродрома "Никола Тесла", нешто пре оног хотела Ин, а после тога код Арене, итд.
 
Po toj logici onda je i deo novog autoputa u blizini Vranja napravljen kao "pista" za svaki slucaj...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Поготово тај део пошто има благу узбрдицу, идеално за полетање. са леве стране слике се ионако види "испуст" између трака.
 
Da li ste primetili divlji restoran na autoputu. nalazi se na izlazu iz beograda ka šidu/novom sadu. posle šume kod ikarbusa, pre autokomerca (koji se nalazi sa leve strane).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402596#p402596:bk2ed58m je napisao(la):
Pendolino » Pon Avg 29, 2016 12:55 pm[/url]":bk2ed58m]Misliš kao u Jagodini? Petlja "Batočina" na koridoru, koja se zapravo nalazi u Lapovu Selu, je gotovo ista kao ona u Jagodini.

Ne mora, jer ako bi se skretanje iz pravca Kragujevca ka Nišu premestilo sa druge strane nadvožnjaka ostalo bi mesta za još jednu naplatnu rampu (ili više) od Beograda ka Kragujevcu, što bi rešilo sadašnje gužve.


Google Street View
file.php

U Jagodini je totalno drugačija petlja. U Lapovu i Batočini imaš sa svake strane naplatnu rampu (ulaz i izlaz), u Jagodini imaš jednu na istoj strani, sa strane grada su obe ulazne i izlazne

Ne znam da li je bilo

E 80
https://www.youtube.com/watch?v=R8rgGNCV_Ko

https://www.youtube.com/watch?v=mA4fOENHbMA

https://www.youtube.com/watch?v=Xlm0x7b9IDs
 
Nadam se da će pod hitno da... "lete" odatle.

::tadummtss::

Koliko vidim na google earthu, tamo je na istoj parceli ilegalno podignuto celo naselje isključivo (ilegalno) vezano za autoput, bez ikakvih drugih ulica.
 
Vrh