Šta je novo?

Koridor 10

Moram da pokrenem malo bajatu temu posto je rec o severnom kraku ka Horgosu. Da li neko zna zbog cega se u toku izgradnje desene strane Novi Sad - Horgos nije presvukla cela deonica novim asfaltom, vec su delovi na iskljucenjima koje je jos Milosevic napravio ostali? Odnosno zbog cega su nove delove pravili samo do pocetka postojecih iskljucenja pa sad postoji situacija u kojoj vozite fino 120 opusteno na ok podlozi i onda odjednom ta podloga nestane i ulecete u karambol.
Jedan motociklista je zbog toga i poginuo pre 2 godine kada je (krecuci se vecom brzinom) sa novog dela naleteo na stari i izgubio kontrolu nad motociklom i ograda ga je samlela (nazalost licno sam video prizor i danas mi je ta slika u glavi).

2.jpg

1.jpg


Ranije nije bilo cak ni ovog znaka koji je upozoravao da se uspori. Takodje, velika je sramota za izvodjaca sto prelazi preko betnoskih konstrukcija nisu blagi vec su morali postaviti znakove da je moguce gubljenje kontrole nad vozilom.

:bash:

Isto bi postavio pitanje, cija je nadleznost za deo autoputa kod Rodica u Novom Sadu? Ono je stvarno velika sramota.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397841#p397841:g8p4n8wu je napisao(la):
Kartograf » 17 Jul 2016 02:00 pm[/url]":g8p4n8wu]Evo, Goje, pratili su te i odozgo dok si išao pa poslali fotografiju:

005387598f5dcfe1ec054640303c47282372636e06073f20ea7e8ef496261f28f39c0cab.jpg


Na kom sajtu idete da gledate te satelitske snimke?
 
ovo gore izgleda nego na tvojim slikama. Ne mrdaju sa mesta. Koji li je projektant napravio ovako oštru krivinu na novom mostu magistralnog preko Nišave kod Šarlah tunela? Pogledajte ljudi sa strane Pirota koliko će to biti oštra krivina, a da ne pričam pre mosta koliko put ide cik cak a ne postoji ništa što bi smetalo da bude pravo.

Oni još nisu uradili par stubova na mostu ispred tunela Sopot, da ne pominjem grede koje stoje 1000 godina. Tunel Sopot kao puž napreduje. A poslednji most nema portale za most, preko Nišave i pruge, ima stubove i portal sa Pirotske strane, naravno stubovi su posebna priča.

Meni je ovo neverovatno
 
Ma do kraja godine 40 km gotovo sigurno ;)
Mali je smajli pa se ne vidi, al' to je onaj sto namiguje ;)
 
Može li neko da mi objasni zašto se šahtovi u tunelima ne projektuju da budu sa strane?

Sećam se da su baš poklopci šahtova pravili probleme u hrvatskom tunelu Sv. Rok jer su par puta izletali.

Poslato sa telefona
 
To jednostavno nema objašnjenja da pri brzinama od 120 km/h idete preko šahta plus šleperi od 20t pri brzini od 100km/h preko šahta. Iako nije direktno na putu točka, kad, tad će ga nagaziti. Verovatno će brzina u tunelu bez zaustavne trake biti ograničena na 100 km/h, ali opet to je stvarno nemoguće da bi bio šaht na kolovozu.
 
Predviđeno ograničenje u tunelima je 80km/h. Nema zaustavne, ali imaš SOS kabine. To su neki moderni trendovi, ne samo kod nas.
 
Šaht na autoputu, pa hit.
Da li postoji tema na forumu "Šahte na putevima u Srbiji"? Kakvih bi tu fotki bilo. Možda bismo saznali zašto u Srbiji i dalje ne umemo da napravimo put koji ima šahte a da iste ne upadnu posle max godinu dana upotrebe puta. Izvinjavam se za offtopic.
 
Nisu u pitanju samo autoputevi. Šahtovi se nalaze i na običnim saobraćajnicama, a i na sred renoviranih (VOjvode Stepe).

Sa obzirom da su po Beogradu počeli tek ove godine da uvlače slivnike, možda će za par godina početi i da šahtove sklanjaju sa kolovoza.
 
Колико ја знам, у старим дугачким друмским тунелима су шахтови служили за вентилацију.
 
Treba se učiti na tuđim greškama. U Makedoniji je juče palo 94mm kiše po kvadratnom metro za sat vremena. Njihov autoput je jedan krak koridora 10, a zanimljivo je kako je veoma važno održavanje okoline autoputa i kanala. Sećam se da su u onoj emisiji SAT prikazali kada su prošli kroz Makedoniju ka Grčkoj visok stpen zapuštenosti neposredno uz auto put. Pogotovu što su neki saobraćajni znaci u korovu okruženi. Možda bi ta sređenost smanjila posledice ovog nevremena, jer kao što vidimo takve stvari se dešavaju za 15 minuta. U ovom slučaju je to bilo predveče, tako da za putnike koji se nađu tada na putu kao što vidimo nema pomoći osim da je svaki deo puta dobro održavan prema zahtevima okolnog terena i reljefa. Kažu da je u celoj zemlji ukupno poginulo 22 ljudi od ovog nevremena, a neki su i sa ovoga auto puta.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TirFiO5SXp0[/youtube]


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=taNcSE6SSzY[/youtube]
 
Betoniranje kolovoza u tunelu Bancarevo bi trebalo početi iduće sedmice. Betonski finišer je stigao, trenutno se radi probno testiranje mašine i recepture betona. Od trenutka kada počnu trebaće im oko 2 nedelje da obe cevi završe.
 
Lepo deluje :)
Betoniranje tunela Bancarevo je trebalo da krene pre 10tak dana ali je bilo problema sa podešavanjem mašine i pogađanjem prave recepture betona. Beton mora da bude dovoljno gust da se ne razlije posle izlivanja ali i sa dosta sitnih čestica da bi mu površina bila glatka. Ovako je izlgedalo testiranje pre 2 nedelje ali je ono moralo još da se popravi. Trenutno ne znam da li su sve sredili, ali vidim da čovek na snimku spominje da je juče počela sa radom komisija za tehnički prijem pa se nadam da su spremni.
 
Jedno pitanje, zbog cega je na deonici koja se trenutno asfaltira, asfaltom presvucen i deo izmedju dve trake? I da li ce se saditi nesto izmedju (gde nema asfalta) ili ce stavljati crne mreze protiv zaslepljivanja? Mislim da je to standard u EU ili jedno ili drugo
 
Vrh