Šta je novo?

Koridor 10

Дошљак":2cd7enjk je napisao(la):
Ако већ мора да се гради ауто-пут према Косову, ја бих га направио на траси Краљево-Рашка-Косовска Митровица.



Потписујем.
 
markobg":8yichq0h je napisao(la):
Imam jedno pitanje koje me odavno kopka, a pošto sam pre neki dan vraćajući se iz S. Karlovaca prošao ovuda, podsetilo me je da ga postavim i vama, možda će neko znati tačan odgovor.

Naime, između Inđije i Beške postoji put koji povezuje auto-put sa starim novosadskim putem. Tačno mislim na:



Put je po svim karakteristikama izgleda građen kako auto-put odnosno jedna njegova traka (popularno polu-auto put), sa zaustavnom trakom sa jedne strane u pravcu ka Beogradu. Evo slike sa Google Street view-a.



Ono što me zanima je ideja zbog koje građen na ovakav način (a ne samo kao obična 1+1 magistrala)? Da li je trasa auto-puta za sever zapravo nekada davno zamišljena drugačije... ili je ovo bio samo neki davno zaboravljeni krak koridora 10 u Sremu koji je ostao danas da kao patrljak i predimenzionirana investicija podseća na neko staro vreme... Sigurno ga nisu napravili ovoliko širokim tek tako! Delom me na to navodi i činjenica pod kojim uglom se ova deonica uliva u auto put ka Beogradu, obratite pažnju na mapi! Takođe veza sa njim je moguća jedino pravcem iz/za Beograda, nije moguće skreniti iz/za Novi Sad. A i sam nadvožnjak na uključenju mi se čini prikladnijim za traktore nego motorna vozila...

Put prolazi kroz totalnu nedođiju i u odličnom je stanju. Ograničenje je 80km/h, a saobraćaj veoma slab (možda postane popularniji kad se konačno uvede plaćanje putarine po pređenom km). Malo me podseća na obilaznicu oko Kraljeva koja će svakako pre ili kasnije postati auto-put. Zna li neko nešto precizno o ovome da mi kaže?


@MarkoBg, da li si placao putarinu na ovoj deonici, s obzirom da vidim na Google street view-u da je naplatna rampa napustena?
 
@Маркос, до сад се никад није ту наплаћивала путарина. Наплатна рампа је изграђена 2013.године и ових дана се завршава (уграђује опрема) јер од 01.октобра 2015.године почиње на аутопуту Београд-Нови Сад наплаћивање путарине по пређеном километру. То значи важиће затворени систем путарине, као сад на аутопуту Београд-Ниш или Београд-Батровци. Мислим да до краја године треба да заживи и затворени систем наплате путарине и на деоници аутопута Нови Сад - Суботица, јер Путеви Србије треба још за заврше неке наплатне рампе.

@МаркоБг, магистрални пут М22.2 је изграђен баш да би повезивао стари новосадски пут са аутопутем Б-НС, да неко код иде старим путем или пак аутопутем и треба да иде у неко мање место, не би ишао на петљу па кроз рецимо Инђију или Бешку. Значи да би избегао пролаз кроз насељена места.
 
Гага":2ig36z9u je napisao(la):
@МаркоБг, магистрални пут М22.2 је изграђен баш да би повезивао стари новосадски пут са аутопутем Б-НС, да неко код иде старим путем или пак аутопутем и треба да иде у неко мање место, не би ишао на петљу па кроз рецимо Инђију или Бешку. Значи да би избегао пролаз кроз насељена места.

Nisi pažljivo čitao moj post! :) Meni je to potpuno jasno i logično. Ja isto nisam hteo da se lomatam kroz Inđiju, Pazove i Batajnicu (OK jeste besplatno ali za 240 din smara, ne idem tu svaki dan da bi mi bilo skupo!) već sam se odmah tu dokopao auto-puta. Osim toga ako idete uKarlovce ili na istični deo Fruške Gore ovo je najbrži put do tamo. Putarina se plaća normalno na čeonoj rampi kod Inđije na samom auto-putu.

Ono što mi nije jasno je profil puta!! Nemoguće je da je nekome tek tako palo na pamet da u profilu polu-auto-puta gradi prilično sekundarnu vezu a da u svemu tome nije planirana neka "šira slika". Pri tome je projekcija obima saobraćaja smešno mala da bio se opradvadala gradnja ovakvog profila, ovde ako prođe 200 vozila dnevno!

Evo nedvosmislenog dokaza da je "nešto čudno" ovde svakako bilo planirano!! Jedini nadvožnjak za traktore i ostale poljoprivredne mašine, obratite pažnju da je jasno ostavljeno mesto za drugu traku u punom profilu auto-puta!!! Slučajnost? Nemoguče!



Uz to samo spajanje sa današnjim auto-putem, tj radijus krivine mi govori da je tu svakako iz nekog razloga bio planiran put profil auto-puta, obratite pažnju da 2+1 ide faktički do samog spajanja sa auto-putem!!! Vrlo čudono rešenje da bi bilo slučajno, pogledajte, faktički kao spajanje dva auto-puta:



Ja imam neke svoje teorije, verovatno ćete ih imati i vi ali ne bih zaista da teoretišem već bih voleo precizno! Zato bih zamolio da nam neko ko zaista ima pouzadnu informaciju šta je ovde zapravo bilo planirano otkrije tajnu. :)
 
Ja bih ipak da spekulišem da je u pitanju začetak beogradske superobilaznice!!!
 
Zbog ove male deonice sam se registrovao na forum. :) Disclaimer: ne znam 100% pouzdano, nego iz sećanja.

Poluautoput do NS je prvo izgrađen do Beške. U trenutku gradnje još nije bilo sigurno da li će most preko Dunava biti tamo gde je sada ili na alternativnoj lokaciji bližoj Novom Sadu. (ne sećam se koja je tačno lokacija u pitanju). Zbog toga je i ostavljena mogućnost za pun profil puta. Ali i kad je ceo poluprofil do Novog Sada bio napravljen, ta deonica je često korišćena jer je u kombinaciji Beograd-Beška - ta deonica - stari put do Petrovaradina bila daleko najbrži put do sremskog dela grada i obližnjih naselja (Petrovaradin i sl.), pošto je poluautoput prilično zaobilazio a i uvek je bio veoma opasan za vožnju.

Ja sam recimo ceo život išao tom deonicom, u oba pravca. Most kod Beške i deonicu od Kovilja sam počeo da koristim tek kad je napravljena druga traka današnjeg A1 od Bg do Beške, sredinom 2000-ih.
 
Osim toga u urbanistickim planovima Novog Sada i okoline postojala je tzv. južna magistrala koja je od Mosta Slobode kao puni autoput trebala da prođe iza Bukovca, posluži kao obilaznica Sr. Karlovaca, i na kraju preko ove veze izbije na sadašnji auto put. Mislim da je i dalje u urbanističkom planu koridor za taj put i dalje ucrtan, jer realno, sadašnji auto put je dosta loše postavljen za sve stanovnike sremskog dela grada, pogotovo Kamenice, i malo dalje Beočina, jer moraju da prođu ceo grad da ga se dokopaju. Dok se probiju kroz grad, mogu pola puta ka BG da pređu putem preko Sr. Karlovaca ili preko Venca/Rume.
 
Hvala puno! Predpostavljao sam da mora da ima neke veze sa Mostom Slobode (čiji prilazi su mi uvek delovali nekako nedovršeni) ali nism hteo da se istrčavam. :) Bilo bi lepo ako bi neko uspeo da iskopa te stare planove.

Naravno sve će to ostati kao uspomena na neko druogo vreme, obzirom da zanmo da se trenutno sve fokusira na koridor preko Iriga uz novi most uzvodno od Mosta slobode, što je u ucrtano na vaćečem urbanističkom planu grada NS:

http://www.nsurbanizam.rs/sites/default ... sistem.dwf
 
Današnje fotke (slikano oko13h) autoput iz pravca Bg ka Nišu lokacija pre skretanja za Mladenovac IZBEGAVAJTE OVU DEONICU U ŠIROKOM LUKU kilomeratska kolona,radovi na putu čeka se oko 2sata,na gradilištu svega nekoliko radnika :bash:
fotografija5810.jpg

fotografija5814.jpg

fotografija5815.jpg

fotografija5818.jpg

fotografija5821.jpg

fotografija5822.jpg
 
Bio sam u koloni.
Mi smo retardiran narod, pa to ti je.
Posle vise od sat vremena voznje kreni-stani, stigao sam do mesta gde je put preusmeren u zutu traku.
Odatle narednih 700-800 metara (do prvih valjaka) kolona se kretala brzinom manjom od 20km/h !!!

Nakon toga (uz obavezan pogled na radove, koji su uzgred receno bili minimalni), sva vozila ubrzavaju i voze i brze, 60-70km/h.
Zakljucak:
Svi moraju da uspore, neki i da zastanu da "vide"!!!
Kad bi kojim alicajem mogli da vide i neki deo tela onog nesrecnika sto je nastradao pre neki dan, bili bi najzadovoljniji!!!
To sto time prave strasne guzve i zastoje, apsolutnu vecinu ne zanima!!!
 
U ovakvim situacijama obično se postavi policijska patrola koja ubrzava i reguliše saobraćaj... Ali...
 
Зато је у граду највећа гужва у супротном смеру, а не у оној у којој се десила саобраћајка. Па, на Газели је увек била гужва до постављања баријера између јер су кочили да виде шта се дешава. Само што главе блејачима не испадну.
 
Čepovi nastaju jer se iz 3 saobraćajne trake saobraćaj preusmerava u jednu (ta deonica je oko 3km).Juče sam video par radnika na gradilištu,valjak (nažalost blokirala mi se kartica pa ih nisam postavio),neverovatno mi je da ovo ciguljaju mesecima,koliko sam video radove obavlja "Ratko Mitrovic"
U čemu je bio problem da su zatvorili jednu traku umesto 2?
 
Al kad mi spomenu 'ministarku'!!!!
Covece, pa kad nju vidim i cujem, Mrka mi dodje kao melem na ranu...
 
Михаило":2x7952ri je napisao(la):

Почетком новембра, вероватно од 02. новембра о.г. креће наплата путарине по затвореном систему наплате. Разлози зашто није почело 01. октобра о.г. стоји у саопштењима Путева Србије од 30.септембра и 04. октобра о.г.:

30.09.15. САОПШТЕЊЕ
ЈП „Путеви Србије“ обавештава да затварање система за наплату путарине на деоници од Старе Пазове до Сирига није могуће реализовати 01. октобра 2015.године из два разлога:
Редовним прегледом надлежних надзорних органа ЈП „Путеви Србије“ установљено је да на сервисној саобраћајници на деоници Суботица – Нови Сад (на км 110 + 100м ), после наплатне станице Север, надвожњак није у функцији и да је неопходно да се изврши рехабилитација истог.
Очекивани рок завршетка радова на рехабилитацији надвожњака, уколико временски услови дозволе је 15.октобар 2015.г.
Обзиром да су створени предуслови за отварање нових наплатних станица: Марадик, Ковиљ, Нови Сад –југ и Нови Сад –север, неопходан је хитан пријем адекватног броја новозапослених радника који би завршили неопходну обуку док траје санација надвожњака.
Сагласност за пријем новозапослених је у надлежности „Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава“.
Након горе наведеног нове наплатне станице и затворени систем наплате путарине могле би бити пуштене у рад у пуном капацитету.

http://www.putevi-srbije.rs/index.php?o ... 55&lang=rs

04.10.15. САОПШТЕЊЕ
Обавештавамо Вас да су у циљу стављања у функцију затвореног система за наплату путарине на деоници од Старе Пазове до Сирига почетком новембра, предузете следеће активности:
- У току је рехабилитација надвожњака на сервисној саобраћајници на деоници Суботица – Нови Сад (на км 110 + 100м ), после наплатне станице Север, који није у функцији, што је утврђено редовним прегледом надлежних надзорних органа ЈП „Путеви Србије“.
Очекивани рок завршетка радова на рехабилитацији надвожњака, уколико временски услови дозволе је 15.октобар 2015.године.
- Поднесен је захтев за хитан пријем адекватног броја новозапослених радника који би завршили неопходну обуку док траје санација надвожњака, јер су створени предуслови за отварање нових наплатних станица: Марадик, Ковиљ, Нови Сад –југ и Нови Сад –север.
Сагласност за пријем новозапослених је у надлежности „Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава“.
Након реализације горе наведеног нове наплатне станице и затворени систем наплате путарине могле би бити пуштене у рад у пуном капацитету.

http://www.putevi-srbije.rs/index.php?o ... 80&lang=rs
 
Čak i kad ih pritisnu oni stvari ne urade na vreme

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Pa sta?
Kakvi razmazeni stavovi ? ;)
Odlazak na more? :D
Ima mora do kojih se stize autoputem
 
Vrh