Šta je novo?

Koridor 10

Nakon nekoliko godina zmurenja na poznat problem finansiranja nekih deonica, napokon jedna lepa vest od Ministarke da ce se Srpska kuca - Levosoje finansirati iz budžeta. Tako da na K10 ostaje samo problem finansiranja obilaznice oko BG. Ko bi rekao da ce BG postati usko grlo autoputeva Srbije. :D
 
Rekla tj najavila , ajd da sacekamo i taj Avgust pa da vidimo ! ps pre koji dan slucajno sam prosao pored y kraka na severnom k10 ! Zamislite sve stoji kako se ekipa slikala za majske izbore 2012 ! Navukli zemlju za nadputnjak i kod pruge uboli po dva sipa kao za nadvoznjak , slikali se , naobecali ...
I sad moze samo trava da raste !
 
Par fotki svežeg asfalta između Staničenja i Crvenčeva, km~62-64 istočnog kraka K10 između Bele Palanke i Pirota. Deonica je Čiflik-Staničenje, izvođač španski Rubau. Asfaltira se leva strana budućeg AP, kada je završe ona se pušta u saobraćaj, a širi se desna, odnosno sadašnji magistralni Ib 43 put od Niša do granice sa Bugarskom (GP Gradina).













 
20150523135753.jpg
 
Ајде да видимо и то чудо !

Издате опомене извођачима на Kоридору 10

ПИРOT - Директор Kоридора Србиjе Дмитар Ђуровић казао jе данас приликом обиласка деонице Kоридора 10 од Ниша ка бугарскоj граници да ће ова деоница бити завршена до половине наредне године, а оним извођачима коjи не испуњаваjу динамику радова издата су прва упозорења.

Директор jе изjавио и да поред извођача коjи одлично раде своj посао, попут шпанске компаниjе "Рубау" има извођача коjи не раде како треба па су издата прва упозорења и то компаниjама "Aктор" и "Tреjс".

http://www.tanjug.rs/full-view1.aspx?izb=180397
 
A izgleda da su jednako casne, obrazovane kao i elokventne...
 
Malo slika iz kola u prolazu...nisu neke posebne slike, ali da ipak okacim...

Deluje da se lepo radi...

img3341.jpg


img3343.jpg


img4207.jpg


img4211.jpg


img4213.jpg


img4219.jpg


img4235.jpg


img4243.jpg


img4260.jpg


img4264.jpg


img4266.jpg
 
Beograd “pregazio” Niš: Kamionima preko bazilike na Koridoru 10

Republički zavod za zaštitu spomenika u Beogradu poništio je sva rešenja niškog Zavoda za zaštitu spomenika kulture i dozvolio je da se zatrpa bazilika na lokalitetu Kladenčište kod Crvene Reke (opština Bela Palanka) na Koridoru 10.

Kladenciste_selo_Spaj.jpg


Reč je o kompleksu iz ranohrišćanskog perioda (4 – 6. vek), a sam lokalitet je višeslojan, jer su istraživači registrovali ostatke iz gvozdenog doba, kasne antike, ranohrišćanskog perioda i ranog srednjeg veka, saopšteno je danas Tanjugu u niškom Zavodu.
Radovi na izgradnji autoputa na tom mestu zaustavljeni su 2012. godine kada su se ukazali građevinski ostaci za koje se tada pretpostavilo da pripadaju kasnoantičkom periodu.
Istraživanja su započeta 2013. godine i tada je, već na samom početku, konstantovano da je reč o sakralnom objektu, da bi do kraja istraživanja bila otkopana bazilika, jednobrodna građevina koja je imala pripratu (predprostor), brod i apsidu.
Istraživanja su nastavljena izvan bazilike prošle godine i tada su počeli da se ukazuju novi ostaci zidova.
Zavod za zaštitu spomenika kulture u Nišu je izdao konzervatorske uslove i zadatak je bio da se istraži ceo kompleks.
Istraživanja su koncentrisana na zapadne i severne zidove izvan bazilike i kada je ceo prostor istražen otkriven je veliki atrijum u čijem su se centralnom delu nalazili ostaci stopa nosećih stubova samog portika.
Kako je Tanjugu rekla direktor Zavoda Elena Vasić Petrović, ukazujući na hronologiju događaja, lokalitet Kladenčište registrovan je još 2004. godine prilikom istraživanja terena za potrebe izgradnje istočnog kraka Koridora 10.

bazilika.jpeg


Niški Zavod 2012. je odmah, po uočavanju šuta prilikom izgradnje autoputa, doneo Rešenje o obustavi radova i predložio arheološka iskopavanja koja je sprovodio Republički zavod, najpre, septembra 2013. godine.
Uprkos što Republički zavod nije bio nadležan i što iskopavanja nisu završena, on 2013. godine „donosi odluku da se bazilika pokrije sa dva metara peska i da preko nje pređe autoput,“ navode iz niškog Zavoda.
Nastavlja se prepiska niškog i beogradskog zavoda kako bi bilo razjašnjeno šta je čija nadležnost, pa je niški Zavod za zaštitu spomenika kulture formirao svoju komisiju i u skladu sa njenom procenom propisao tehničke mere zaštite u skladu sa zakonskim ovlašćenjima i ujedno naložio nastavak iskopavanja.
Niški Zavod je investitoru ponudio dve mogućnosti: zaštitu i prezentaciju IN SITU (u izvornom položaju) ili izmeštanje odgovarajućom metodologijom.
Republički Zavod nastavlja istraživanja novembra 2014. godine, a Koridori Srbije početkom ove godine podnose zahtev za ponavljanje postupka i izmenu rešenja iz 2013. godine i niški Zavod taj zahtev odbija jer nove okolnosti na koje se pozivaju Koridori Srbije zapravo potvrđuju Rešenje iz 2013, navode iz niškog Zavoda.
Na kraju, Republički zavod zanemaruje sve što se događalo između 2012. i 2015. godine i donosi svoje rešenje o zatrpavanju bazilike.

Izvor:

http://www.niskevesti.info/beograd-preg ... ridoru-10/
 
Svestan gorke činjenice da ću ostati bez nekoliko pluseva, pišem ove redove u vidu izveštaja sa puta u Grčku, ovaj put (avaj) bez foto materijala. Oprostite drage kolege forumaši na tome.

Beograd - Grabovnica: Funkcionalan pun profil autoputa, a naročito na deonici do Smedereva intenzivni radovi na zameni nosećih i habajućih slojeva. Deonica Niš - Leskovac vrlo zrela za popravke, a Leskovac - Grabovnica već godinama u odličnom stanju.

Grabovnica - Grdelica: Iako najkraća deonica (oko 4km), i dalje nije blizu završetka. Napretka u odnosu na prošlu godinu svakako ima i moguće je otvaranje do novembra (kraj građevinske sezone).

Grdelica - Vladičin Han: Najteža deonica iz više lotova, kroz grdeličku klisuru - napreduje odlično i svuda se intenzivno radi. Obzirom da su radovi otpočeli prošle sezone, teško da će biti gotovi pre 2017. Trenutni put kroz klisuru je odličan i prijatan, osim jednog semafora gde se naizmenično propuštaju vozila, jer je šalung za stub novog nadvožnjaka praktično usečen u sadašnji kolovoz.

Vladičin Han - Vranje: Ova dugačka deonica je i prošle godine bila u završnim fazama, a i sada je gotovo cela asfaltirana i postavljeno je dosta zaštitnih ograda od buke i ostalih detalja. Deluje da bi mogla biti puštena u saobraćaj u naradnih mesec-dva. Ipak sam malo razočaran napretkom u poslednjih 12 meseci jer se čini da je moglo i trebalo (po originalnim rokovima) da se pusti u novembru 2014. Naročito, jer se saobraćaj trenutno odvija krivudavim i opterećenim devijacijama.

Vranje - Levosoje: Status kvo. Deonica iz Hellenic plana (Donji Neradovac - Srpska kuća) u punom profilu, a pre i nakon toga ništa.

Levosoje - Preševo: Mrkina deonica izgrađena 95%. I dalje devijacija na mestu buduće naplatne rampe. Potpuno neverovatno da to ne mogu 3 godine da naprave kako treba.
 
Kroz Makedoniju i Grčku:

Tabanovce - Katlanovo: Status kvo, osim što vreme uzima svoj danak. Makedonsko sunce i kvalitet asfalta, nisu baš najbolji prijatelj nama vozačima.

Katlanovo - Veles: Smer ka jugu odrađen pre koju godinu u solidnom stanju. Smer ka severu koji je bio komedija-tragedija-drama, konačno pred raspletom. Radovi su veoma intenzivni i cela severna deonica se širi na pun profil (osim tunela i nadvožnjaka). Radovi deluju vrlo kvalitetno i kompletno (dakle menja se sve). Moguće je da se deonica završi do kraja leta, mada tokom leta svakako računajte na usporen saobraćaj tuda u povratku.

Veles - Demir kapija: Pun profil, ali loš kvalitet, i čuveni "ležeći policajci" svuda po putu.

Demir kapija - Smokvica: Jedina nedostajuća deonica je dosta odmakla u izgradnji u odnosu na prošlu godinu. Obzirom na težak teren i stepen izgrađenosti, deluje da neće biti puštena u promet do kraja ove godine, ali možda se i varam. Svejedno, trenutna deonica kroz lepe krajeve pored Vardara je u odličnom stanju i nema gužvi.

Smokvica - Gevgelija: Status kvo. Debilna ograničenja od 80kmh na punom profilu autoputa i još par gluposti i dalje prisutni.

Gevgelija - Solun. Tuga, i onaj poluprofil koji postoji, godinama propada, stare poluizgrađene betonske konstrukcije za naplatne rampe deluju sve postapokaliptičnije.

I tako.....
 
Još samo jedan post, namerno izdvojen jer čini 2 veoma važna tiska i saveta za sve koji putuju na jug:

1. Celom dužinom puta od Soluna do Bujanovca kreću se nepregledne i beskrajne kolone izbeglica iz Sirije i Iraka. Ponekad ih nema 100km, a nekad je to bukvalno reka ljudi. Mučenici idu peške, kao u partizanskim marševima, osim što u Makedoniji izgleda da je neko razvio biznis da im iznajmljuje bicikle na Gevgeliji i sa uzimanjem kod Tabanovaca. Osim jako ružne i tužne slike, koja će sigurno odvratiti koncentraciju i pažnju sa vožnje, jako je opasna situacija sa pešacima i biciklistima na autoputu i naročito u tunelima kroz Makedoniju!!!!! I umesto da ljudi pate, ginu i guše se po kombijima, mislim da bi možda Vojska (kad već ne radi ništa pametno), mogla da ih prevozi do nekih improvizovanih kampova, da ne bi razni profitirali na njihovoj nesreći.

2. Kad pada kiša, na devijacijama u Srbiji i na užasnim Grčkim putevima ogroman je broj prevrtanja i iskliznuća naročito kamiona. U Makedoniji su puni kolotrazi vode. Dakle, po kiši, te deonice se drastično opasnije za vožnju.
 
ето, од мене си добио по + за сваки пост, јер ми значи твој извештај :)
 
JohnnyLee":26atgouy je napisao(la):
ето, од мене си добио по + за сваки пост, јер ми значи твој извештај :)
E pa hvala! Snašao sam se za pluseve i bez fotki. :sesir:
 
Па наравно да си се снашао и без слика, раздвојио си поруке :lol:
Укњижио сам ти плусићћће по свакој поруци.
 
Гоје, можда не би било лоше да ово о избеглицама из Сирије, Ирака,... тј. азилантима, напишеш и у новој теми на Релаксу "Азиланти у Србији", као ето једно твоје искуство са лица места.
 
sramota koja se ponavlja iz godine u godinu!!! :twisted:



Haos na autoputu Beograd - Niš! Zbog radova usred sezone kilometarska kolona!


Čitalac Kurira poslao nam je slike sa deonice kod isključenja za Mali Požarevac i dodaje da na zatvorenom delu nema nijednog radnika osim u delu po kojem prolazi mašina za asfaltiranje
guzva-na-autoputu-beograd-nis-foto-mladen-radulovic-1435949962-693687.jpg

Po srpskoj tradiciji radovi na auto-putu obavljaju se usred sezone godišnjih odmora! Najlepše vreme, dugačak dan, i "samo" jedan problem. Stotine hiljada domaćih i stranih turista baš u ovo vreme idu na odmor ili kući. I to baš našim auto-putem, čuvenim pravcem Koridor 10.
Ništa strašno, osim sat i po vremena koliko je potrebno da se pređe dvadesetak kilometara. Po koji pokidani živac, gubljenje vremena, za naše vozače. Nije to sve - hiljade stranaca dogodine će možda otići kroz Bugarsku i Rumuniju, što je milionski gubitak za Srbiju. Naravno, nadležni imaju važnije brige nego da rade svoj posao, odnosno da brinu o tome kada se put popravlja, kada mora da bude prohodan, jer su gužve ogromne i bez ovih radova.
Čitalac Kurira poslao nam je slike sa auto-puta na deonici kod isključenja za Mali Požarevac, odnosno Mladenovac. Dodao je da na celoj deonici nije video nijednog radnika, osim u delu po kojem prolazi mašina za asfaltiranje. Da li vam je poznata ova priča...

http://www.kurir.rs/vesti/srbija/br...red-sezone-kilometarska-kolona-clanak-1844641


Da dodam, da je moja zena sa decom juce putovala ovom deonicom autoputa i da potvrdjuje navode iznesene u clanku.
 
Čitalac kurira malo sere. Danas ssm prošao tom deonicom iako je bila nedelja bilo je radnika. Kolona se uspori do 80 km/h. Znači ok brzina
 
Vrh