GOJE":1qjuy2ym je napisao(la):
@caribrod,
E hvala za ovako kvalitetne novosti. Da li možeš da proceniš koje deonice bi mogle biti otvorene u ovoj građevinskoj sezoni na istočnom kraku (da ne kažem frontu)?
Mogu: NIJEDNA :laugh:
:bash:
I to što bi možda moglo da bude završeno nema gde da se uključi na postojeći put.
Pa hajdemo redom:
Prosek - tunel Bancarevo (Terna): Pojavila se klizišta, koja je Terna uglavnom sanirala, gabioni na sve strane, radi(će) se udarnički, možda mogu da završe taj deo do kraja godine, ali je na kraju tog dela tunel.
Tunel Bancarevo (Subtera): probijene obe cevi, sređuju se portali i platoi ispred, najviše se radi unutrašnje opremanje - onako grubo, oko godinu dana posla, nastavlja se na:
Tunel Bancarevo - Crvena reka (Aktor): osim što su buldožerom trasirali, ništa pod milim bogom nije pipnuto, započeti i bataljeni mostovi, nadvožnjaci i podvožnjaci, neki nisu ni započeti. Tu je na kraju sektora i pronađena bazilika iz 4. veka na sred trase puta, pitanje je šta će se sa njom raditi. Ova deonica je ta 1% završena. Dalje ide:
Crvena reka - Čiflik (Aktor): nema nikakvog napretka već skoro godinu dana. Most preko Nišave i paralelnog puta netaknut mesecima, stoji na stubovima. Na jednom delu za publiku postavljena cementna stabilizacija. Gomila toga nedovršena.
Čiflik - Staničenje (Rubau): tu se pravi nova traka, nakon čega se saobraćaj seli u nju, a stara se renovira. Taj deo će biti gotov i svakako pušten ove godine kao poluautoput, da bi se radovi preselili na pretvaranje ove postojeće u drugu traku AP. Rubau radi odlično, od većih stvari ostalo im je miniranje na 2 mesta i dovršetak par većih konstrukcija.
Staničenje - Pirot istok (Aktor): prokopan tunel Sarlah i to bi bilo otprilike to. Nedostaje zilion mostova, podvožnjaka, nadvožnjaka, 2 petlje, a cut&cover tunel nije još ni cut, a kamoli cover. Sad se kao nešto pokreću poslednjih dana. Ova deonica je spojiva sa ostatkom, ali da ga u Zokinom roku završe, morali bi da rade u 3 smene, u šta ne verujem.
Pirot istok - Dimitrovgrad (Trace, ex Alpina): rade trenutno neke nadvožnjake, najavljuju opštu mobilizaciju od marta pa nadalje, rok je avgust, završiće ga sigurno do kraja godine, jer je još Alpina tu već bila odmakla, a i ravnica je. Ka Nišu je spojiv sa aktuelnim putem, ali nema gde da izađe ka Bugarskoj dok se ne završi:
Obilaznica Dimitrovgrada (Trace, ex Alpina, tuneli Terna) - nastavlja se na postojećih 1-1,5km postojećeg autoputa do same granice. Glavni posao oko 2 tunela, od kojih je 1 najveći na trasi (Progon), je gotov. Na trasi je veliki problem poslednjih 1-2km ka Sofiji zbog klizišta, gde tek sledi miniranje. A i bez toga Trace generalno mora da podigne borbenu gotovost.
Paralelni nekomercijalni put Pirot - Bela Palanka (Trace) - ovde ima najviše problema sa projektom, trasom, čak i sa eksproprijacijom, a nije da se neko mnogo i cima, jer je taj put važan samo za meštane sela između ta 2 grada, a njih ko... šiša - izgleda da je to logika "nadležnih".
Izvinite, ako sam malo udavio :blah: