Šta je novo?

Koridor 10

Da ne pomislite da nema HTZ opremu, slem je skinuo zbog slikanja. Inace slika je nastala na 450m od ulaska tunel.
 
Који је ово тунел Јанко, јел Предејане или Манајле? И може ли се сазнати колико су до сада укупно пробили тунела, рачунајући са обе стране.. Иначе оба тунела ради иста бугарска фирма, али нигде нема информација како напредују.. :?: :(
 
spatiotecte":3u6a57o8 je napisao(la):
spatiotecte":3u6a57o8 je napisao(la):
Ko je video da su grci vredni ljudi? :D

Zvezdara64":3u6a57o8 je napisao(la):
:) Baš ovde možeš da vidiš Grke koji dobro rade. Terna SA je grčka firma i konzorcijumu sa AktoromSA radi neke deonice. Rade ozbiljno a mislim da su im deonice medju najtežim

banacanin dovla":3u6a57o8 je napisao(la):
Grčka firma „Aktor“ ni godinu dana od početka radova na istočnoj deonici Koridora 10 ne pokazuje inicijativu da poveća angažovanje na terenu, pa je dosad obavila samo 1,42 odsto radova, a posao mora da završi do juna.

Zvezdara64 da li si siguran da Grci dobro rade?

Ja sam siguran da ne treba generalizovati,!
Razlikuje se od deonice do deonice istog izvođača, a kamoli od firme do firme, od države do države...
Grčka Terna je uz Rubau, pa i Čehe trenutno jedina ozbiljna priča na istočnom kraku! Oba tunela kod Dimitrovgrada su ZAVRŠILI i to je jedini kompletno završen lot na K10. E sad tu je neko genijalno raspisao tender za tunel i tunelsku opremu, ne i za elektromašinske radove (to trenutno čačka neka firma iz Prokuplja) i asfalt (to će Trace). Par mojih slika sa SSC:











Odlično guraju i na svom lotu (Prosek-tunel Bancarevo) zajedničke deonice sa Aktorom (čiji ja je deonica od tunela do Crvene reke). Za razliku od Aktora, koji je u rasulu, a imaju najviše deonica (tunel Bancarevo-Crvena reka, Crvena reka-Čiflik, Staničenje-Pirot istok). Isti problem imaju sa njima i Bugari na LOT4 autoputa Struma.
Trace najavljuje veliku mobilizaciju od sledeće nedelje na njihovim deonicama (Pirot istok - Dimitrovgrad, obilaznica Dimitrovgrad - sve osim tunela, paraleleni nekomercijalni put Pirot-Bela Palanka), pa ćemo videti...
 
caribrod":3twtnfqf je napisao(la):
Odlično guraju i na svom lotu (Prosek-tunel Bancarevo) zajedničke deonice sa Aktorom (čiji ja je deonica od tunela do Crvene reke). Za razliku od Aktora, koji je u rasulu, a imaju najviše deonica (tunel Bancarevo-Crvena reka, Crvena reka-Čiflik, Staničenje-Pirot istok). Isti problem imaju sa njima i Bugari na LOT4 autoputa Struma.
Trace najavljuje veliku mobilizaciju od sledeće nedelje na njihovim deonicama (Pirot istok - Dimitrovgrad, obilaznica Dimitrovgrad - sve osim tunela, paraleleni nekomercijalni put Pirot-Bela Palanka), pa ćemo videti...
@caribrod,

E hvala za ovako kvalitetne novosti. Da li možeš da proceniš koje deonice bi mogle biti otvorene u ovoj građevinskoj sezoni na istočnom kraku (da ne kažem frontu)?
 
GOJE":1qjuy2ym je napisao(la):
@caribrod,

E hvala za ovako kvalitetne novosti. Da li možeš da proceniš koje deonice bi mogle biti otvorene u ovoj građevinskoj sezoni na istočnom kraku (da ne kažem frontu)?

Mogu: NIJEDNA :laugh:
:bash:
I to što bi možda moglo da bude završeno nema gde da se uključi na postojeći put.

Pa hajdemo redom:
Prosek - tunel Bancarevo (Terna): Pojavila se klizišta, koja je Terna uglavnom sanirala, gabioni na sve strane, radi(će) se udarnički, možda mogu da završe taj deo do kraja godine, ali je na kraju tog dela tunel.
Tunel Bancarevo (Subtera): probijene obe cevi, sređuju se portali i platoi ispred, najviše se radi unutrašnje opremanje - onako grubo, oko godinu dana posla, nastavlja se na:
Tunel Bancarevo - Crvena reka (Aktor): osim što su buldožerom trasirali, ništa pod milim bogom nije pipnuto, započeti i bataljeni mostovi, nadvožnjaci i podvožnjaci, neki nisu ni započeti. Tu je na kraju sektora i pronađena bazilika iz 4. veka na sred trase puta, pitanje je šta će se sa njom raditi. Ova deonica je ta 1% završena. Dalje ide:
Crvena reka - Čiflik (Aktor): nema nikakvog napretka već skoro godinu dana. Most preko Nišave i paralelnog puta netaknut mesecima, stoji na stubovima. Na jednom delu za publiku postavljena cementna stabilizacija. Gomila toga nedovršena.
Čiflik - Staničenje (Rubau): tu se pravi nova traka, nakon čega se saobraćaj seli u nju, a stara se renovira. Taj deo će biti gotov i svakako pušten ove godine kao poluautoput, da bi se radovi preselili na pretvaranje ove postojeće u drugu traku AP. Rubau radi odlično, od većih stvari ostalo im je miniranje na 2 mesta i dovršetak par većih konstrukcija.
Staničenje - Pirot istok (Aktor): prokopan tunel Sarlah i to bi bilo otprilike to. Nedostaje zilion mostova, podvožnjaka, nadvožnjaka, 2 petlje, a cut&cover tunel nije još ni cut, a kamoli cover. Sad se kao nešto pokreću poslednjih dana. Ova deonica je spojiva sa ostatkom, ali da ga u Zokinom roku završe, morali bi da rade u 3 smene, u šta ne verujem.
Pirot istok - Dimitrovgrad (Trace, ex Alpina): rade trenutno neke nadvožnjake, najavljuju opštu mobilizaciju od marta pa nadalje, rok je avgust, završiće ga sigurno do kraja godine, jer je još Alpina tu već bila odmakla, a i ravnica je. Ka Nišu je spojiv sa aktuelnim putem, ali nema gde da izađe ka Bugarskoj dok se ne završi:
Obilaznica Dimitrovgrada (Trace, ex Alpina, tuneli Terna) - nastavlja se na postojećih 1-1,5km postojećeg autoputa do same granice. Glavni posao oko 2 tunela, od kojih je 1 najveći na trasi (Progon), je gotov. Na trasi je veliki problem poslednjih 1-2km ka Sofiji zbog klizišta, gde tek sledi miniranje. A i bez toga Trace generalno mora da podigne borbenu gotovost.
Paralelni nekomercijalni put Pirot - Bela Palanka (Trace) - ovde ima najviše problema sa projektom, trasom, čak i sa eksproprijacijom, a nije da se neko mnogo i cima, jer je taj put važan samo za meštane sela između ta 2 grada, a njih ko... šiša - izgleda da je to logika "nadležnih".

Izvinite, ako sam malo udavio :blah:
 
Veliki Vracar":3c99enbb je napisao(la):
Који је ово тунел Јанко, јел Предејане или Манајле?

već sam napisao, Koridor 10, Grdelicka klisura,Momin kamen
 
@caribrod,

Puna hvala. Sada je mnogo jasnije. Plusič uknjižen.

PS: Samo mislim da si u naslovima 3. i 4. deonice Crvenu Reku prekrstio u Prosek.
 
U pravu si. :kk:
Evo, ispravljeno :)
Ako ima zainteresovanih posetilaca ovde, mogu ja da pravim ovakve preseke na svakih mesec dana i da i ovde napravim odabir nekih fotki sa istočnog kraka, kao na Skyskrapercity-ju, gde je to posebna tema.
 
Cuj jos pitas postavis na jedan i kopiras na drugi forum
 
caribrod":767waex7 je napisao(la):
U pravu si. :kk:
Evo, ispravljeno :)
Ako ima zainteresovanih posetilaca ovde, mogu ja da pravim ovakve preseke na svakih mesec dana i da i ovde napravim odabir nekih fotki sa istočnog kraka, kao na Skyskrapercity-ju, gde je to posebna tema.

Paaaaa, kako da ti objasnim?

Osim tebe, jedini izvor informacija je Dmitar Đurović. OK, u 2013. je rekao da je izgrađeno 50 kilometara autoputa (znamo da je bilo 8). Reklo bi se da je kraduckao.
Onda je za 2014. rekao da je izgrađeno više od 60 (znamo da je bilo 0), tako daaaaaaaa... prijatelju sa carske galije, samo ti piši i što više to bolje (dobićeš više plusića) :gobb:

EDIT: Kad bih ja bio odgovorno lice izvođača radova, posle tih izjava Đurovića, povukao bih sve radnike sa gradilišta, napravio proslavu za završetak radova, i ispostavio konačni račun za ukupnu ugovorenu vrednost svih pobrojanih deonica.
 
Цариброде, само шкљоцај и постављај слике, уз наравно краћа објашњења, плусићћћ укњижен
 
Jankauskas":xj3u5jdq je napisao(la):
Veliki Vracar":xj3u5jdq je napisao(la):
Који је ово тунел Јанко, јел Предејане или Манајле?

već sam napisao, Koridor 10, Grdelicka klisura,Momin kamen

Procitao sam ja to naravno,detaljno pratim tvoje postove i nista mi ne promice, ali u ovom slucaju ne mogu da se sam snadjem oko lokacije. Naime u Grdelickoj klisuri se rade dva tnela, Predejane duzine 1112m i Manajle duzine 1804m. Naveo si da se ljudi na slikama koje si postavio nalaze na oko 450m od ulaza, pa eto pomislih da ako su i sa drugog kraja toliko napredovali a da je rec o tunelu Predejane, onda bi uskoro mogli i da ga probiju sto bi bas bio izuzetan rezultat. Pokusao sam preko odrednice Momin kamen da nesto saznam, ali samo nadjoh da su to nekakvo kameno brdo i istoimeni kamenolom koji ce se izgleda zatvoriti zbog izgradnje auto puta, ali pored kojeg od ova dva tunela se nalazi nemam pojma, pa sam pomislio da bi mozda prijatelj sa fejsa mogao da pomogne! :kk: Inace je velika sramota koliko malo informacija sa terena se moze naci u nasim medijima, kao da se novinari plase da izadju iz kancelarije ako u blizini nije ministarka i kao da nema drugog teksta do brifinga iste osobe. Najsmesnije i najjadnije je kada izadju na teren, stoje ispred nekog tunela ili mosta, a kamera fiksira ministarkinu glavu sa slemom i tek pomalo okolo naziremo ambijent, a ona se rasprica o politickoj situaciji u partiji, odnosu sa predsednikom, uznapredovalim evrointegracijama i jos kojecemu a o radovima nista konkretno, vec samo nerealni rokovi za koje niko da je priupita da pojasni kako je to moguce sprovesti na terenu, kad vec do sada nije moglo....
 
Janko care , uvek nas prvi informises! Pa ti imas i extra Insajdere ! Odlicne fotke , kao da si ti slikao !
Moras konkurisati za posao u Ministarstvo saobracaja , pa da im budes super vizor !
Zamisli da ih slikas ih helihoptera , i da im lova zavisi od tvoje ocene ...
Al bi se onda ozbiljno gradilo !
 
Jankauskas":1x2ds0rd je napisao(la):
Proverio sam, u pitanju je Vladičin Han.

Важи хвала ти, то је онда онај дужи тунел Манајле (1804м), ако буде још слика ми смо спремни! :kk: :kk:
 
Obzirom na dinamiku, njegova procena je da će probijanje tunela trajati 3 godine
 
Jankauskas":214kx4dy je napisao(la):
Proverio sam, u pitanju je Vladičin Han.

Dakle Manajle, koji izvodi bugarski konzorcijum i čiji je rok 05.09.2016., a po svemu sudeći teško da će biti gotov do kraja 2017. Uopšte, južni krak je u još grđem kašnjenju od istočnog, s tim što je tamo između Vladičinog Hana i Vranja (oko 25km) napravljen saobraćajni kolaps, koji neće biti rešen do leta, pa će i tokom ove letnje turističke sezone svi koji idu ka MKD i Grčkoj morati "kroz šljivike i livade" lokalnim putem preko sela (Prevalac, Mazaraće, Bresnica, Suvi dol). Strašno.
A plusiććć od mene si dobio da zaokružimo na 2222. Čisto, for the record, da sam ti ja dao taj 2222-gi plusić :)
 
Pošto ima zainteresovanih za istočni krak K10, evo jednog video snimka od prošlog ponedeljka sa prvog miniranja u 2015. na trasi obilaznice Dimitrovgrada.

http://www.youtube.com/watch?v=fUnzA9YfCuQ

U međuvremenu, prošlog petka je izvršeno još jedno miniranje, nešto većeg obima, a naredno će biti verovatno prekosutra. I tako dok ne poravnaju brežuljak. Nije da on nešto preterano smeta budućem putu, usek je kao što vidite već probijen, ali se tako dobije dž materijal za nasipe. Ovo kamenje sa snimka ide u drobilicu, pa za nadvožnjake na Pirot istok - Dimitrovgrad.
 
Ima li neka nova informacija, gde je zapelo sa jednom deonicom na juznom kraku koja se jos ne radi? U pitanju je Srpska Kuca-Levosoje(8km). Poslednji info koji je bio ranije da je zavrsena eksproprijacija . Ili su grcke pare isprarile?
 
Grčka je odavno saopštila da nije u mogućnosti da finansira tu deonicu, a naši do sada nisu ništa uradili na obezbeđivanju novih izvora finansiranja. Mislim da je ta deonica trenutno zaboravljena.
 
Vrh