Šta je novo?

Koridor 10

Izgleda da se sprema obnova autoputa.
Od petlje Mladenovac pa sve do petlje Smederevo (nažalost nisam išao dalje) postavljeno jako puno znakova koji su trenutno pokriveni crnim najlonom. Naziru se ograničenja 60, sužavanje traka, radovi na putu... Na par mesta je skinuta razdelna bankina i postavljene su privremene plastične barijere. Znakovi su postavljeni u oba pravca.
Inače je deonica u katastrofalnom stanju.
 
boby07":31nl1tbx je napisao(la):
Izgleda da se sprema obnova autoputa.
Od petlje Mladenovac pa sve do petlje Smederevo (nažalost nisam išao dalje) postavljeno jako puno znakova koji su trenutno pokriveni crnim najlonom. Naziru se ograničenja 60, sužavanje traka, radovi na putu... Na par mesta je skinuta razdelna bankina i postavljene su privremene plastične barijere. Znakovi su postavljeni u oba pravca.
Inače je deonica u katastrofalnom stanju.

To je obnavljano 2001. godine, 'difens'... ;)
Interesantna spravica koja je skidala asfalt i odmah asfaltirala uz dodavanje 'svezeg' asfalta.
Tada je radjen samo tanak habajuci sloj, ne deblji od nekoliko centimetara.

Nije u sjajnom stanju, ali daleko od toga da se moze okarakterisati katastrofalnom, posebno ako je uporedimo sa dosta drugih putnih pravaca. :)
 
Meni nije jasno zasto putevi srbije nekupe tu masinu za recikliranje asfalta plus dodavace itd
 
Ne znam direktore, to sam se i ja pitao uvek.
Mozda je odgovor u tome sto se kod nas tekuce odrzavanje u koje bi trebalo da bude ukljucena i zamena habajuceg sloja ne podrazumeva, vec se radje pusta da voda i teret ostete mnogo vise konstrukciju puteva pa se tek onda reaguje.

Mozda bi neko ko ima vise saznanja kako o ovakvoj masini, tako i o trajnosti habajuceg sloja mogao da nam pojasni tih par nedoumica.
 
Ne treba JP "Putevi Srbije" da kupuje mehanizaciju, već da propiše u tenderima za održavanje i izgradnju minimalne uslove za ponuđače. Tu se specificiraju kvalitet kadrova i opreme i kvalitet i rokovi za izvođenje radova.
 
Evo par slika sa istočnog kraka od Staničenja ka granici sa Bugarskom. Ovo je uži izbor za odabrano društvo, ko hoće detalje ima ih na podforumu A4 na SSC-u.
Tunel Sopot (cut&cover sa 2 trake) na km66, L=148,75 na slici desno, u pravcu Niša, do njega se dolazi preko mosta



Most na km.67+274,50 (L=141), na početku mosta preko pruge i Nišave. Pogled ka Pirotu, a desno je isti takav most na postojećem međunarodnom magistralnom putu.



Petlja Pirot zapad (km. 69+758)



Pogled ka Nišu



Šta zna dete šta su električni vodovi



Baza Aktora kod petlje Pirot zapad





Nadvožnjak za regionalnu deponiju (km.70+822)





Tunel Sarlah km~73 (L=422,87) - ulazni portal



Izlazni portal tunela Sarlah i armatura stuba mosta- nadvožnjaka, koji vodi u tunel, iznad puta za Babušnicu, Vlasotince i Leskovac



sa istog mesta pogled na suprotnu stranu - trasa ka Dimitrovgradu - km 74



Prelaz preko autoputa, budući nadvožnjak opštinskog puta za selo Prisjan, kilometraža na slici





km 77 ka km 76



km 77+100 ka 78



Petlja Pirot istok na km 80+300 - pogled ka Dimitrovgradu



Most (km 80+500)- valjak se smorio i ušao da se malo rashladi u improvizovanom jezercetu - prelaz AP preko železničke pruge Niš-Sofija u okviru same petlje



Preko odvodnog kanala biće preusmeren sadašnji magistralni put iz pravca Dimitrovgrada



i ovim podvožnjakom ispod AP dalje ka Pirotu



od podvožnjaka preko opštinskog puta za selo Obrenovac na km ~93+200 pogled na km94 ka Pirotu



podvožnjak



od podvožnjaka ka Dimitrovgradu



Most preko Nišave kod s. Goin dol na km 94+200 pogled ka Dimitrovgradu i budućoj nalatnoj rampi na km95



Sa mosta na km94+200 pogled ka km93 u pravcu Pirota. Odatle, pa sve do mosta na Jermi na 89. kilometru u levoj traci (na slici je desna) je prethodnih par nedelja postavljen ovaj sloj.



Pogled na prva 3 km obilaznice sa njenog početka



Sa istog mesta ka Pirotu - kraj deonice Pirot istok - Dimitrovgrad i buduća naplatna rampa na km~95



na obilaznici Dimitrovgrada na ~km97+400, i dalje se vrši miniranje:



Materijal ide na trasu, pošto je to i jedini razlog miniranja, jer brdašce uopšte ne smeta trasi puta.







To je to, za sada...
 
Hvala caribrod, uknjizen + :)
Reci mi, po tvojoj proceni sta se desava sa Aktorom, kako mi se cini oni maltene nazaduju umesto da sljakaju punom parom?!
 
Za razliku od zemljaka iz Terne, Aktor se nije proslavio na istočnom kraku, a ima 3 poveće deonice: Tunel Bancarevo - Crvena reka skoro netaknuta, Crvena reka - Čiflik, koja je još prošle godine trebalo da bude završena, a pitanje da li je i 50% gotova i Staničenje - Pirot istok, odakle je gro snimaka u mom postu, računajući i 2 tunela. Bilo je i štrajkova radnika, poslednju platu koju su primili je decembarska. Uglavnom sada ima nekih pomaka u odnosu na drugu polovinu prošle godine. Građevinska sezona se tek rasplamsava, videćemo kako će se ponašati, gledam dosta su materijala za velike konstrukcije, odvode i dr. dovukli u svoje baze. Valjda im neće stajati neiskorišćen.
 
a sad malo ja :)

moja reportaža je od 16.4. i kreće od izlaza iz Pirota ka Nišu:

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


16.jpg


17.jpg


18.jpg


19.jpg
 
Nadam se da će uvaženi član @caribrod dati kvalitetnije tumačenje mojih slika od mene, jer je znatno upućeniji, a ja sam samo iskoristio priliku da u prolazu malo doprinesem forumu.
 
Da odgovorim na izazov:
pre postojećeg tunela na magistralnom putu, a uhvatio si levo na slici armaturu zidova novog tunela i dole po sredini šipove mosta koji vodi od tunela ka Pirotu. Bravo!

1.jpg


iz postojećeg tunela prema kraju deonice Rubau i početku Aktorove (ja uvek pišem gledano od km0 ka km104, a ti ideš u suprotnom pravcu u ovom slučaju). Prašinu podižu kamioni Aktora, koji su baš napali most koji vodi na tunel iz pravca Niša.

2.jpg


Kraj deonice Rubau, ova kosina mora još da se kreše, a gore desno bi trebalo da je paralelni nekomercijalni put Pirot-Bela Palanka u izgradnji (Trace):

3.jpg


most na r.Temska km~64, tu radi neki podizvođač na F, gore o5 paralelni put

4.jpg


isto

5.jpg


km63+500 prema km63 sa prvim slojem asfalta

6.jpg


nadvožnjak na km63

7.jpg


Novi c&c tunel Sopot na km~66 i baza Aktora ispred, pogled sa Sopotske petlje, tj. puta ka Knjaževcu. Štaš ti ovde leba ti?

8.jpg


nadvožnjak na 60+200

9.jpg


ulaz u s. Crnoklište gde je baza Rubau, km~59

10.jpg


km56 ka mostu kod Čiflika na km55, tu se vrši miniranje

11.jpg


pomenuti most kod Čiflika (L=211m) u levoj traci, na slici je desna, gde zaista punom parom gazi Deneza

12.jpg


km54-53, asfalt u levoj traci (desna će biti ova kojom se krećeš)

13.jpg


ka km52+759 = kraj deonice Aktora (Crvena reka - Čiflik), početak Rubau (Čiflik-Staničenje)

14.jpg


km~52+500 gde se razdvajaju trase postojećeg magistralnog i novog autoputa, odavde do NIša grade se po 2 trake AP, deonica je Aktora, asfalt u levoj traci do nedovršenog mosta na km 51+059 - 51+508

15.jpg


isto:

16.jpg


podvožnjak na 52+300

17.jpg


najslikaniji most na trasi kod Crvene reke iznad: magistralnog puta, pruge, reke Nišave na km41, početak deonice Crvena reka - Čiflik (Aktor)

18.jpg


isto, a levo skroz levo mu dođe ranohrišćanska bazilika iz IV veka posred trase, na samom kraju deonice Tunel Bancarevo - Crvena reka, takođe Aktor

19.jpg
[/quote]

GOJE, ako nas se sete za Dan bezbednosti...
 
caribrod":36e908ym je napisao(la):
Novi c&c tunel Sopot na km~66 i baza Aktora ispred, pogled sa Sopotske petlje, tj. puta ka Knjaževcu. Štaš ti ovde leba ti?

8.jpg


GOJE, ako nas se sete za Dan bezbednosti...

Pa ovo si maestralno obradio, i kako si me samo provalio za put ka Knjaževcu. Ta slika mi je praktično bila prva na redu, jer sam tu prolazio u povratku sa uskršnjeg skijanja na Staroj planini (taj put mi je otkrovenje - vodopad Bigar i kaskadna jezera, selo Temska....).

Što se tiče bezbednjaka, bolje da nas se ne sete :) Mi smo svoju dužnost obavili. :gobb: Kad već delimo kredite, ja sam samo govorio ženi šta da slika, pa da javno i nju pohvalim.
 
Vodopad je vrh, da je u Nemačkoj ili Francuskoj bio bi atrakcija koja donosi milione. U kombinaciji sa manastirom Temska recimo, Ovako samo lokalci i poneko usput svrati da se povrati od izbegavanja rupa na putu...
Čudna ali živopisna trasa za Babin zub. Obično svi idu mainstream varijantom: Malčanska petlja na kraju autoputa kod Niša-Svrljig-Knjaževac preko Tresibabe i dalje ka Staroj planini. Neki čak idu na Čestobrodicu: Paraćin-Zaječar-Knjaževac i dalje. Ovo je dalja varijanta, ali je vredi videti...
 
Išao sam i trasom Niš-Svrljig-Kalna-St. planina (srednji deo apsolutni kralj horora). Ova trasa preko Pirota je nestvarno lepa. Jeste duža, ali je značajno manji udeo lošeg puta.
 
To je državni put IIa reda br.222 (Vrelo-Popšica-Svrljig-Periš-Jalovik-Kalna-Janjski most-Crni Vrh-Jabučko
ravnište). Tu sam jednom vodio bus za Svrljig radi uštede, bilo je najbliže :bash: Naravno, vratili smo se preko Malče, odustalo se od štednje... :mrgreen:
 
У одсуству нових вести и слика са Коридора 10, један виц:

Разговарају аутопут и Коридор 10.
Коридор пита:
– Како је синоћ било у граду ?
На то ће аутопут:
– Не сећам се, пун сам рупа! А код тебе ?
На то ће коридор:
– Ја не успевам да се саставим !
:D
 
Danas na Rts na Sat plus bila mini reportaza sa gradilista k10 i k11 ! Ko zeli da se malo nasmeje neka pogleda emisiju ! Bila i lepa Zoka a Mirko Alvirko joj se samo smeskao !
K10 koliko su lepo opisali napredak radova pa to je cudo po njima Istocni krak je skoro gotov a Juzni se privodi kraju ! Onaj deo kod Srpske kuce krece da se radi u Avgustu , al neznam koje godine ! Znaci ove godine otvaraju tj bolje reci asfaltiraju 120km !
a tkz k11 e tu jos caskaju sa Kinezima ! A deo od Obrenovca do Cacka kompletiraju marta 2017 ! Toliko od mene, ja sam bio shokiran !
I slag na tortu je bilo da gradjanstvo nije upoznato kako graditelji lepo rade tj napreduju ! Izgleda da nisu culi za rec Forum , samo znaju za zutu stampu !
 
А Алвирко није смео ни да је пита, како је и да ли је решено, за онај храст који је стар 600 година и који се налази на траси будућег аутопута у месту Савинац код Горњег Милановца.
Да ли је то решено и ако јесте, како ? То сам чекао да пита, али ..... А то ме баш интересовало.
 
решиће тако што ће да ископају рупу код корена храста и сипају буре нафте.
 
Vrh