Šta je novo?

Koridor 10

nensav":2geyb0r0 je napisao(la):
laki72":2geyb0r0 je napisao(la):
Jel si pogledao mapu pre nego si ovo napisao?
Nedavno otvoreni most na dunavu izmedju BG i RO je prilicno blizu SR, zar ne?
Put do njega nije bas nesto, zar ne?
Bugarska ovaj pravac ne svrstava u prioritete, a ista je situacija sa Rumunijom. Takodje potencijalni pravac nije uopste na lakom terenu sto podrazumeva veliku cenu investiranja.
Sa druge strane od GP Horgos do Nisa postoji komplentan autoput u punom profilu, osim na delu obilaznice oko Beograda (sto je svakako velika sramota), a na pravcu Nis - Dimitrovgrad se intezivno radi.
Cak i da zanemarimo to sto se radi na tom pravcu, svakako da je od Nisa do Sofije bolji i kvalitetniji put nego alternativa preko novog mosta.

ma sve je to OK, ali AKO se donese POLITICKA odluka, onda svi ti argumenti padaju u vodu
Razumem ja tvoj stav i politicku odluku. Situacija je sledeca. Nikakvog politickog razloga za zaobilazenje Srbije nema, jer smo svedoci da sve politicke opcije ma sta pricale dok su opozicija ili u kampanjama, bespogovorno slede instrukcije najmocnijih zemalja EU.

Opet, sa druge strane, kriza koja traje i trajace je suzila manevarski prostor EU za finansiranje politickih projekata koji nemaju ekonomsku utemeljenost.

E sad, i u tom eventualnom slucaju, pitanje je koji bi pravac imao vecu frekventnost saobracaja, ali bi svakako deo saobracaja privukao novi koridor.

Imajuci te stvari u vidu mislim da za K10 kroz nasu zemlju nema brige.

Inace, umesto sto se drzava svake godine zaduzuje za budzetsku potrosnju, mnogo bi bolje bilo da jedan znatan deo tih sredstava usmeri u infrastrukturne projekte poput K10 i slicnih pravaca. Time bi efekat tog novca bio visestruko vredniji, ali to je vec neka druga tema.
 
A moga bi lepa Zorana da izadje u medijume i da kaze na pr dokle su radovi na koridorima. Mrkonjic je barem to radio
 
Mrkonjić je pre otprilike 2 godine "obišao" radove na tunelima kod Dimitrovgrada, tako što je svratio u Ćupriju kod nekog njegovog ortaka što drži kafanu i opio se kao mazga, jedva su ga vratili do Beograda. Naravno, Tanjug je u severnokorejskom maniru snimio neku izjavu ispred kafane iz žablje perspektive (da se ne vidi gde se Mrka nalazi), snimili neke pokrivalice u i ispred tunela i prodali priču po medijima kako je ministar obišao gradilište K10 na licu mesta!? Mislim da taj blam možete naći i u video arhivi Tanjuga ili RTS-a.
 
Prošle godine sam detaljno komentarisao izjave Aleksandra Antića i Dmitra Đurovića koji su proglasili prošlu godinu uspešnom, jer su "izgradili" 40km autoputa na koridorima 10 i 11. Ispostavilo se naravno, da su izgradili 7,5km u punom profilu, a ostalo su bile sabrane rampe na petljama, paralelne deonice i najjače: prvi sloj asfalta na K11!!!!

Ali ove godine su nadmašili nenadmašivo:

Dmitar Đurović, direktor preduzeća Koridori Srbije, koje bi trebalo uskoro da se pripoji Javnom preduzeću Putevi Srbije, o čemu je Vlada Srbije već dala saglasnost, rekao je da je to preduzeće do sada izgradilo 51 km autoputa u punom profilu, a do kraja godine će završiti preostalih 15-ak.

"Mogu sa ponosom da kažem da ćemo tokom ove godine, koja je bila najteža od osnivanja Koridora Srbije zbog lošeg vremena i obilnih padavina, uspeti da napravimo 64,4 km autoputa u punom profilu", naglasio je Đurović u izjavi za Tanjug.



Istina je sledeća: u 2014. novih deonica autoputa NEMA. Izgrađeno i pušteno u promet NULA. Ako puste 5km oko Vladičinog Hana, možda spuste laž sa 100% na podnošljivih 93%.
 
Nije to Djurovic izjavio.
U pitanju je "kradja identiteta" !!!! ;-)

Ej bre ljudi, pa sta ocekujete od ovakvog ljudskog otpada???
 
Можда би требало обратити пажњу на семантичку :p разлику између појмова изграђено (што користи Ђуровић) и пуштено у саобраћај, што ми очекујемо.
Међутим мене више нервира одомаћена политикантска флоскула - "50км ауто-пута годишње, што је европски просек у изградњи путева..." :roll: :evil: :notok: :violina: Новинари ко папагаји понављају ову мантру, народ слуша и нико да се бар запита шта бре значи овај податак, који заправо не значи ништа и не говори ништа, јер где 50км, јел по једној држави (што је блесаво поредити због несамерљивих разлика у површини, економској моћи и сл.), можда по некој јединици површине, којој? :?: И чему уопште то размеравање по години, битно је да се започну радови, да се испоштују рокови, да се посао уради квалитетно и по што мањој могућој цени за захтевани квалитет и тачка. Све ово остало натезање и прежвакавање је обично свир.кур. :kum:
 
Bitno je koliko putne infrastrukture fali!
Mogu u HR sebi da dozvole da malo grade, kada im odplaniranog fali 2/3 ZG-SI, deo od ploca do Dubrovnika i od Drave(osijek) do Madjarske granice.
Sve u svemu nesto vise od 150km i pri tom su to manje optereceni pravci.
Kod nas fali mnogo, mnogo vise, i to na najopterecenijim pravcima. Nije isto zar ne?
 
Svakako se ne mozemo uporediti sa Hrvatskom ali (polako) im se priblizavamo po broju kilometara autoputa.
 
Zasto poredim bas sa HR?
Zato sto su slicne istorijske okolnosti kroz koje smo prosli.
Ujedinjenje, raspad, socijalisticko samoupravljanje, pluralizam, gradjanski rat, privatizacija, tajkunizacija, rasprodaja i kradja, korupcija.
Pa ipak Putna infrastruktura, i auto putevi znacajno bolji nego kod nas.
Znaci, moze se, nema opravdanja!
 
Veliki Vracar":ykkg7bpf je napisao(la):
Можда би требало обратити пажњу на семантичку :p разлику између појмова изграђено (што користи Ђуровић) и пуштено у саобраћај, што ми очекујемо.
Pa tu i nema neke razlike, jer on ubraja kilometre deonica na koje je "udaren" prvi sloj asfalta i to na poluprofilu. Pod izgrađenom deonicom, smatra se pun profil, u potpunosti izgrađen sa kompletnim ogradama, signalizacijom, svim pristupnim putevima (petlje, rampe, paralalni putevi...).

Batajnička petlja je odličan primer toga. Kada je izgrađen prvi nadvožnjak u poluprofilu, gos'n Dmitar je normalno ubrojao 5km u izgrađenu deonicu. Onda je ove godine ubrojao 5km drugog profila, a sledeće će (unapred čak i ako bude kasnilo) ubrojati 10km rampi, novog Bat. bulevara itd... Tako je u ovogodišnjih 60+km ubrojao i deonicu poluprofila koju je najavio da će biti izgrađena posle NG!

Prošle godine je ubrojao 10km asfaltiranog prvog sloja na K11, a ove godine je istih tih 10 ponovo računao, jer sada je već 20.

Uostalom osećam se prilično glupo što uopšte moramo da dešifrujemo gos'n Dmitra, ali izgleda nema ko drugi :bash:
 
Čisto malo da osvežim temu u novoj godini. Ako se ne varam, prema planu, do 31.12.2015.-e bi trebalo da imamo gotov istočni krak. Ima li neko svežiju informaciju da li ima naznaka da će ovo biti ispoštovano?
 
Tako je - na mapi na sajtu Koridora i dalje stoji 31.12.2015. kao poslednji datum za izgradnju posledjih deonica istočnog kraka. NAravno, jasno je da od toga nema ništa. Neke deonice će verovatno biti gotove, ali puno je tunela, mostova koji su tek predviđeni za ovu građevinsku sezonu da krenu u ozbiljnu gradnju. Rekao bih da ćemo na kraju ove sezone imati pola istočnog kraka.
 
Ako grčki Aktor S.A. doživi katarzu i preko noći postane ozbiljna firma, polovina 2016 je realan rok. Ta firma ima najviše deonica a rade kao da je rok 2020
 
Zvezdara64":2oprz2pa je napisao(la):
Ako grčki Aktor S.A. doživi katarzu i preko noći postane ozbiljna firma, polovina 2016 je realan rok. Ta firma ima najviše deonica a rade kao da je rok 2020

Ko je video da su grci vredni ljudi? :D
 
:) Baš ovde možeš da vidiš Grke koji dobro rade. Terna SA je grčka firma i konzorcijumu sa AktoromSA radi neke deonice. Rade ozbiljno a mislim da su im deonice medju najtežim
 
Da li neko zna gde moze da se vidi sta je uradjeno i sta se radi na deonici Nis - Presevo?
 
A posto sam primetio i da tema K10 miruje, evo i zasto miruje!
http://www.kurir.rs/vesti/biznis/grci-z ... ak-1682890

Grčka firma „Aktor“ ni godinu dana od početka radova na istočnoj deonici Koridora 10 ne pokazuje inicijativu da poveća angažovanje na terenu, pa je dosad obavila samo 1,42 odsto radova, a posao mora da završi do juna.

Ovo je samo jedna od stavki koje je Fiskalni savet naveo kao primer kako se u Srbiji ne koristi oko 3,7 milijardi evra odobrenih kredita za javne investicije.

Ovaj novac bi pomogao da se ublaži ekonomska kriza u Srbiji koja će dodatno biti produbljena merama štednje. Korišćenjem ovih milijardi na hiljade radnika bi moglo da dobije posao. Izgradnja 16,64 kilometra deonice Staničenje - Pirot istok, kako navodi FS, ugovorena je maja 2013, a za izvođača je izabran „Aktor“. Vrednost ugovora je 8,38 milijardi dinara, planiran početak radova bio je jun 2013, a rok završetka 730 dana ili jun 2015.

Izvesno je, međutim, da će rok biti probijen, što može da se vidi i na sajtu „Koridora Srbije“, državne firme zadužene za sprovođenje ovog posla, gde je upisan novi rok - 20. septembar.
- Radovi znatno kasne. Fizički završetak radova je na 1,42 odsto umesto planiranih 14,16, a iskorišćeno je 1,68 odsto umesto planiranih 17,23 odsto novca. Međutim, ono što je daleko važnije jeste to što su evidentni veliki problemi sa samim izvođačem i zasad se ne vidi rešenje za ubrzanje radova - navodi Fiskalni Savet.

Ovim bi trebali da se pozabave PR timovi i menadzeri AV ! Pa nek objasne gde je onih 60km asfaltiranoih puteva i Nazalost nema teoretske sanse da se komplet K10 zavrsi do kraja 2016.
I ono parce od 8km sto je bilo u sklopu Helenik plana kod Srpske kuce tj Bujanovca za to jos nije obezbedjen ni novac niti je odabran izvodjac !!!
Menadzeri i PR-ovi mislite o tome !!!
 
Radovi se nemogu pratiti na Gogle earthu zato sto neapdejtuju slike bas tako cesto ! To se moze videti i kod Bg gde je Kineski most stanje od NG a Zr petlja od pre godinu dana . Tako da ko ima neki drugi izvor neka okaci !
 
spatiotecte":16qyuvk1 je napisao(la):
Ko je video da su grci vredni ljudi? :D

Zvezdara64":16qyuvk1 je napisao(la):
:) Baš ovde možeš da vidiš Grke koji dobro rade. Terna SA je grčka firma i konzorcijumu sa AktoromSA radi neke deonice. Rade ozbiljno a mislim da su im deonice medju najtežim

banacanin dovla":16qyuvk1 je napisao(la):
Grčka firma „Aktor“ ni godinu dana od početka radova na istočnoj deonici Koridora 10 ne pokazuje inicijativu da poveća angažovanje na terenu, pa je dosad obavila samo 1,42 odsto radova, a posao mora da završi do juna.

Zvezdara64 da li si siguran da Grci dobro rade?
 
spatiotecte":39d7guj1 je napisao(la):
Zvezdara64":39d7guj1 je napisao(la):
Ako grčki Aktor S.A. doživi katarzu i preko noći postane ozbiljna firma, polovina 2016 je realan rok. Ta firma ima najviše deonica a rade kao da je rok 2020

Ko je video da su grci vredni ljudi? :D

Post je sa ove strane.. Cemu ovo?
 
Koridor 10, Grdelicka klisura,Momin kamen ,

1497775_793016017434335_650547245231618815_n.jpg


11026315_793016010767669_8110995644492313930_n.jpg


10986966_793015937434343_2574793279875601449_n.jpg


10983538_793015934101010_942625544051199624_o.jpg
 
Vrh