Razumem ja tvoj stav i politicku odluku. Situacija je sledeca. Nikakvog politickog razloga za zaobilazenje Srbije nema, jer smo svedoci da sve politicke opcije ma sta pricale dok su opozicija ili u kampanjama, bespogovorno slede instrukcije najmocnijih zemalja EU.nensav":2geyb0r0 je napisao(la):laki72":2geyb0r0 je napisao(la):Jel si pogledao mapu pre nego si ovo napisao?
Nedavno otvoreni most na dunavu izmedju BG i RO je prilicno blizu SR, zar ne?
Put do njega nije bas nesto, zar ne?
Bugarska ovaj pravac ne svrstava u prioritete, a ista je situacija sa Rumunijom. Takodje potencijalni pravac nije uopste na lakom terenu sto podrazumeva veliku cenu investiranja.
Sa druge strane od GP Horgos do Nisa postoji komplentan autoput u punom profilu, osim na delu obilaznice oko Beograda (sto je svakako velika sramota), a na pravcu Nis - Dimitrovgrad se intezivno radi.
Cak i da zanemarimo to sto se radi na tom pravcu, svakako da je od Nisa do Sofije bolji i kvalitetniji put nego alternativa preko novog mosta.
ma sve je to OK, ali AKO se donese POLITICKA odluka, onda svi ti argumenti padaju u vodu
Opet, sa druge strane, kriza koja traje i trajace je suzila manevarski prostor EU za finansiranje politickih projekata koji nemaju ekonomsku utemeljenost.
E sad, i u tom eventualnom slucaju, pitanje je koji bi pravac imao vecu frekventnost saobracaja, ali bi svakako deo saobracaja privukao novi koridor.
Imajuci te stvari u vidu mislim da za K10 kroz nasu zemlju nema brige.
Inace, umesto sto se drzava svake godine zaduzuje za budzetsku potrosnju, mnogo bi bolje bilo da jedan znatan deo tih sredstava usmeri u infrastrukturne projekte poput K10 i slicnih pravaca. Time bi efekat tog novca bio visestruko vredniji, ali to je vec neka druga tema.