Šta je novo?

Koridor 10

Поред Цариброда (свака му дала) вероватно неће имати шта да се каже, али када крене озбиљан рад у Бугарској, сваке недеље ћу подносити извештај. До сада је код њих углавном грађено у року и пре рока, па се надам да се пракса настави.
 
Iz intervjua plave ministarke u Politici:

"Шта је проблем на источном краку? Опет се одлаже његов завршетак, најпре смо чули да ће бити завршен почетком лета, потом крајем лета?

Када бисмо данас одлучили могли бисмо да пустимо цео источни крак Коридора 10. На две тачке, од 500 и 800 метара, могла би да се користи по једна трака. Реч је о два клизишта. "

Jel opet ladno laže, kao šef joj?
Videh li na Caribrodovom snimku da ima par prekida ili sam sanjao?
 
ako je tako bolje da ga puste odmah a klizišta kad se saniraju saniraće se. Najbitnija stvar ovde je zaobići Sićevačku klisuru. Sad pred sezonu bi to bilo najpametnije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624845#p624845:363o6hge je napisao(la):
Piccolo » 24 May 2019 09:50 pm[/url]":363o6hge]Kod nas su sve deonice koje su ugovarane tajno i direktno sa odabranim izvođačima (Azeri, Kinezi, Rusi za pruge) ispale dosta skuplje nego ove gde su izvođači birani preko otvorenih tendera i koje su finansirane preko institucija sa zapada, pritom ništa brže ili kvalitetnije nisu radili ovi prvi pa da opravdaju naduvanu cenu.

Velike firme koje su birane preko tendera cesto imaju taktiku da ponude jeftiniju cenu i dobiju na tenderu, ali sa namerom da kasnije kroz razne dodatne radove naplate to debelo. A ovo sto je ugovoreno u tajnosti kod nas, tj. sto nije transparentno, koliko sam do sada video na kraju ne ispadne skuplje nego sto je ugovoreno.
Ne kazem da je bolje tako kako nasi rade, samo kazem sto se ukupne cene tice ona kod drugih moze biti dosta veca nego pocetna. A da je transparentnost kao i odrzavanje nepoznata rec u Srbiji, to je nazalost cinjenica :violina:
 
Imali smo tender Horgoš-Požega i šta smo dobili? Nula kilometara, 10 izgubljenih godina. EU je jasno rekla da neće to da finaisra. Tender decenijama tamo nije bio sposoban da privuče ijednog kreditora, tj da reši najvažniju stvar u gradnji autoputa - finansiranje. Kolka je bila nuđena cena tada, oko 1,5 milijardi evra? A kolko je sada cena kad saberemo Obrenovac-Požega (i dodamo jednu cenu jedne trake Novi Sad-Subotica sa K10)? Pa skoro isto. I to ne računajući svetsku inflaciju evra i dolara zadnjih 10 godina koja je oko 2% godisnje, tj u totalu oko 20%. A kolko se razvlačio južni i istočni krak K10? Sećam se da su obećavali da će se otvoriti pred Olimpijske igre u Grčkoj još 2004-e, znači pre 15 godina! Ne vidim šta je tu onda jeftinije i bolje na tenderima?
 
Ali da nije bilo direktne pogodbe države za K11, on ne bi bio jeftiniji od K10 jer ne bi ni postojao.
 
Pratim Caribroda godinama već na SSC tako da sam navikao na njegovu posvećenost i požrtvovanje (koliko je samo vremena trebalo za ovakav tekst),ali u svakom slučaju sve pohvale i BRAVO majstore!
Šta mislite kako bi bilo da se pred sezonu (navalu nemaca iz Turske) pusti smer ka Pirotu autoputem a smer ka Nišu kroz Sićevačku klisuru?To bi možda malo usporilo radove na levoj traci ali bi se izbegle gužve i bilo bi mnogo sigurnije.

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625285#p625285:1d0iiryv je napisao(la):
Earthmoving » Pon Maj 27, 2019 10:15 am[/url]":1d0iiryv]Ali da nije bilo direktne pogodbe države za K11, on ne bi bio jeftiniji od K10 jer ne bi ni postojao.


Slažem se da nema tih direktnih pogodbi ne bi bilo k11. Cenim da je to bio jedini način da se gradi jer EU nije htela da ga finansira.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625293#p625293:7b10jc4p je napisao(la):
Tikvica » Pon Maj 27, 2019 10:55 am[/url]"]Pratim Caribroda godinama već na SSC tako da sam navikao na njegovu posvećenost i požrtvovanje (koliko je samo vremena trebalo za ovakav tekst),ali u svakom slučaju sve pohvale i BRAVO majstore!
Šta mislite kako bi bilo da se pred sezonu (navalu nemaca iz Turske) pusti smer ka Pirotu autoputem a smer ka Nišu kroz Sićevačku klisuru?To bi možda malo usporilo radove na levoj traci ali bi se izbegle gužve i bilo bi mnogo sigurnije.


Mislim da je ideja genijalna!!! :gobb:
Ali ko bi se od ovih nasih strucnjaka tako neceg setio?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625374#p625374:q6s0ij1y je napisao(la):
slaninar » Пон Мај 27, 2019 3:47 pm[/url]":q6s0ij1y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625293#p625293:q6s0ij1y je napisao(la):
Tikvica » Pon Maj 27, 2019 10:55 am[/url]":q6s0ij1y]Pratim Caribroda godinama već na SSC tako da sam navikao na njegovu posvećenost i požrtvovanje (koliko je samo vremena trebalo za ovakav tekst),ali u svakom slučaju sve pohvale i BRAVO majstore!
Šta mislite kako bi bilo da se pred sezonu (navalu nemaca iz Turske) pusti smer ka Pirotu autoputem a smer ka Nišu kroz Sićevačku klisuru?To bi možda malo usporilo radove na levoj traci ali bi se izbegle gužve i bilo bi mnogo sigurnije.


Mislim da je ideja genijalna!!! :gobb:
Ali ko bi se od ovih nasih strucnjaka tako neceg setio?

Иако си питао Цариброда, можда могу и ја да одговорим - нема теоретске шансе. Не можете људима из Црвене Реке, Долца, Островице (села која се налазе на садашњем путу, увести једносмеран пут).
 
Pa neka puste smer ka Pirotu novom trasom a stara kroz Sicevacku moze i dalje dvosmerna. Kome je volja ili potreba neka ide Sicevackom u smeru Pirota. Ko je u tranzitu ka Bugarskoj odgovarace mu ova nova.
 
@Nemanja ne znam kako si zaključio da sam pitanje postavio samo Caribrodu?Obratio sam se svima vama,u množini.Čak šta više,obratio sam se još širem krugu,pošto ovaj forum prate i ljudi koji nisu registrovani (i sam sam ga pratio godinama) kao i ljudi koji su na raznim nivoima vlasti i koji donose odluke,u želji da im dam ideju koja bi ubrzala prolazak vozila i obezbedila bezbednost.
Što se tiče tvoje primedbe,mislim da grešiš pošto ta sela imaju lokalni put do Crvene reke.

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
Иако си питао Цариброда, можда могу и ја да одговорим - нема теоретске шансе. Не можете људима из Црвене Реке, Долца, Островице (села која се налазе на садашњем путу, увести једносмеран пут).

...Vrandol, Špaj, Glogovac, Veta, Toponica, Kosmovac, Crveni Breg, Krupac (BP), Crnče, Lanište, Gradište, Sićevo itd.
Ali zato recimo mogu da puste desnu za pravac ka Pirotu, a da kroz Sićevačku (od Crvene reke do Proseka) ostane za dvosmeran saobraćaj!
Mislim da je to bilo pitanje jer sumnjam da neko misli da put koji direktno prolazi kroz centar 5-6 naseljenih mesta može biti jednosmeran.
Šta bi se time (eventualno) dobilo?
Pa, ceo špic tranzita ka Turskoj (jul, početak avgusta) išao bi u punom profilu autoputa, brzo, sa tendencijom da gužva na naplatnoj bude do Pirota.
S druge strane, na 259 bi se drastično smanjila gužva iz pravca Niša, ali opet pitanje je da li to ne bi izazvalo veći haos kod vozača.
Grci su recimo na obilaznici Verije puštali jedan pravac, pa posle nedelju dana drugi, ali to je par dana razlike.
Dugoročno, ne znam koliko je pametno, osim ako ne bi baš muški navalili na levu pa da to kompletiraju do kraja jula, kad počinje najezda sa Bosfora.
Ovo nije previše neizvodljivo, u smislu da bi mogli da puste do tada i levu sa par devijacija, kao kad su radovi na postojećim deonicama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625422#p625422:3vks0y35 je napisao(la):
Tikvica » Mon May 27, 2019 6:36 pm[/url]":3vks0y35]@Nemanja ne znam kako si zaključio da sam pitanje postavio samo Caribrodu?Obratio sam se svima vama,u množini.Čak šta više,obratio sam se još širem krugu,pošto ovaj forum prate i ljudi koji nisu registrovani (i sam sam ga pratio godinama) kao i ljudi koji su na raznim nivoima vlasti i koji donose odluke,u želji da im dam ideju koja bi ubrzala prolazak vozila i obezbedila bezbednost.
Što se tiče tvoje primedbe,mislim da grešiš pošto ta sela imaju lokalni put do Crvene reke.

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока

Ovo potonje ti baš i ne pije vodu jer bi od skretanja za devijaciju bilo zatvoreno na 259 za pravac ka Beloj Palanci, pa bi sva nabrojana sela da bi stigla do opštinskog centra morala skroz do Niša, pa nazad na autoput. Tako da varijanta da 259 bude samo za pravac ka Nišu u startu otpada! Tačno je da sva sela imaju put do CR, ali se upravo ne bi moglo od CR do Bele Palanke nikako i u tome je problem.
 
Sigurno si bolje upoznat,nekako mi se činilo mogućim da ta sela sa leve strane(gledano ka Nišu) mogu negde ispod 259 pa preko Krupca i Vrandola da izađu iza devijacije u CR ka BP starom džadom.


Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
Caribrod je li puštena desna cijev tunela Sarlah za saobraćaj i jesu li završeni svi radovi u lijevoj cijevi ili su je samo privremeno pustili? Isto pitanje i za tunel Sopot, jesu li završili rasvjetu i drugo šta treba...
 
Desnom cevi se ide već mesec i više dana, sad kompletiraju levu, idu ispitivanja, šta li, a nikla je i kuća ispod, trebalo bi da je to pri kraju.
Isto važi i za Sopot, stvarno bi trebalo da početkom juna u ta 2 pirotska tunela saobraćaj bude u punom profilu.

Nisam išao na trasu, ali neko drugi jeste - Golub0206 sa SSC na preostalim radovima oko Pirota:

Kosina Crnoklište iznad paralelnog:

QqZXd9k.jpg


WWawh6R.jpg


Kosina na km 65:

NK8k7g6.jpg


zcefz8i.jpg


jgRTWgR.jpg


bBuVr2L.jpg


Kosina iznad večitog odrona - magistralni, budući paralelni - Trace

D62pLFA.jpg


cbQnpeK.jpg


Kuća ispred Sarlaha:

c0zwx8w.jpg


Vule sa SSC i Sale na lot 1 i 2

Glinena između 2 mosta. skoro gotovo

IMG-eeba7f77befe0917c4def9de31be2498-V.jpg


IMG-75ade59c95c6661d2fd804e697f4a525-V.jpg


C17

IMG-d12c7c793d038772dd86b00314a6102c-V.jpg


IMG-6cced54e2e981ead853922ec071d0d5b-V.jpg


IMG-4d191256733b6d36bd1a363f11ac9d05-V.jpg


C23

IMG-4b631e5274f3a2a23ebeff0209a4dba7-V.jpg


IMG-dd90d1cd080bd6f4671c834692b2b09b-V.jpg


Za samo 5 dana vidljiv je napredak,glinena rupa za manje od mesec dana biće na sva 3 sloja asfalta, asfalt u desnoj dogurali su do C22-23 (ovo je doduše bitumenski premaz), na C17 otkopavaju levu, na 65. rade gornji sprat, kosine oko paralelnog takođe privršavaju.
 
Kako ovu glinenu zavrsise brzo a ona na k11 kao ne moze. A ni ovde nije radilo puno masina
 
Pa ili rade burazerske firme koje nemaju ljudstvo/mašine ili je Mrkonjić kriv što kasni cela deonica, inače bi oni sve to pustili mnogo ranije.
 
@StaraMo "Amerikanci imaju rutu 66, ami km65"
Ma nek je i samo jedan br, al da smo ispred njih! :lol: :grand:
Hvala za odlicne slike!
 
Vrh