Šta je novo?

Koridor 10

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624379#p624379:33hs4yac je napisao(la):
Dalmatinac » Wed May 22, 2019 11:32 pm[/url]":33hs4yac]WTF, zasto zaustavna nema isti broj slojeva asfalta kao vozna i preticajna?

Zato što, kao što joj i ime kaže, služi za zaustavljanje vozila, a ne za odvijanje saobraćaja. Njen PGDS će za životnog veka ovog autoputa biti i ostati jednocifren ili dvocifren, dok će na ostale 2(3) biti četvoro ili u nekoj budućnosti petocifren. Brzine, koje se "razvijaju" na zaustavnoj su <50km/h, jer prvo uglavnom prikočiš na voznoj, pa se samo zaustaviš pored.
I nije samo to - pored toga što je umesto 1. BNS u zaustavnoj 0-31 (2. BNS ide celom širinom) najčešće se umesto SMA kao habajući ugrađuje AB, koji je dosta slabijih karakteristika, iz istih razloga. Nije to neuobičajena praksa samo kod nas, a uštedi se.
Samo se nadam (nisam merio, a ni gledao taj deo projekta) da je zaustavna na novim deonicama 2,5m, a ne 2 kao na BG-NI, pa kad se zaustavi šleper levim točkovima uđe u voznu... Btw, Bubanj potok - Batočina je po PGDS poodavno zrelo za proširenje na 3+1 (kao i Stara Pazova-Bataja, pa i Šimanovci-BG), ali to nije fensi i "ne vidi se", nešto poput BG obilaznice, pa niko nažalost ni ne razmišlja o tome. BG-NI je i sada "usko grlo" jer se slivaju A3 i severni krak A1 s jedne i južni krak A1 i A4 s druge strane, a tek će da se uvećava kad se završi sektor C obilaznice, šnelštrase do KG, moravski koridor, NI-PR, eventualno i PN-ZA ili čak BO-PO. E tek u slučaju tog proširenja bude problema sa takvom zaustavnom, ali se svejedno kopa za novu zaustavnu pa ne bude to najveći problem - gledao sam skoro širenje na 3+1 italijanskog A4 od Venecije ka Udinama i samo niču novi nadvožnjaci sa širim otvorima pored starih...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624407#p624407:1ri9ewat je napisao(la):
caribrod » Thu May 23, 2019 5:45 am[/url]":1ri9ewat]Btw, Bubanj potok - Batočina je po PGDS poodavno zrelo za proširenje na 3+1 (kao i Stara Pazova-Bataja, pa i Šimanovci-BG), ali to nije fensi i "ne vidi se", nešto poput BG obilaznice, pa niko nažalost ni ne razmišlja o tome. BG-NI je i sada "usko grlo" jer se slivaju A3 i severni krak A1 s jedne i južni krak A1 i A4 s druge strane, a tek će da se uvećava kad se završi sektor C obilaznice, šnelštrase do KG, moravski koridor, NI-PR, eventualno i PN-ZA ili čak BO-PO. E tek u slučaju tog proširenja bude problema sa takvom zaustavnom, ali se svejedno kopa za novu zaustavnu pa ne bude to najveći problem - gledao sam skoro širenje na 3+1 italijanskog A4 od Venecije ka Udinama i samo niču novi nadvožnjaci sa širim otvorima pored starih...
Ove deonice koje pominješ jesu pod velikim saobraćajem, ali prema PGDS trenutno je samo deonica kroz BG kritična. Na BG-Niš je problem što ima par deonica koje nemaju zaustavnu, ali je to teško rešivo bez mnogo para jer se radi o usponima.
Ono što se može uraditi bez mnogo para, a kako čujem nešto i planiraju, je sistem daljinske kontrole saobraćaja. Drugo, na ovim deonicama koliko toliko funkcioniše saobraćaj, ali kada se desi neki prekid saobraćaja usled nezgode, snega ili čega već, na alternativnom pravcu nastaje haos.
Pa majku mu, da li je toliki problem za državu da napravi nov most na starom putu preko Morave u Ćupriji? Sadašnji ima manje 4m širine tako da ne mogu da se mimoiđu dva kamiona. Tu je gužva i inače, a kada tu preusmere autoput nastaje totali kolaps.
Na autoputu BG-Niš u špicu sezone ima trenutaka kada je broj vozila u jednom satu veći od dnevnog broja na nekoj magistrali (npr. Ibarskoj)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624407#p624407:1fzj1d7r je napisao(la):
caribrod » 23 May 2019 05:45 am[/url]":1fzj1d7r]Btw, Bubanj potok - Batočina je po PGDS poodavno zrelo za proširenje na 3+1 (kao i Stara Pazova-Bataja, pa i Šimanovci-BG), ali to nije fensi i "ne vidi se", nešto poput BG obilaznice, pa niko nažalost ni ne razmišlja o tome. BG-NI je i sada "usko grlo" jer se slivaju A3 i severni krak A1 s jedne i južni krak A1 i A4 s druge strane, a tek će da se uvećava kad se završi sektor C obilaznice, šnelštrase do KG, moravski koridor, NI-PR, eventualno i PN-ZA ili čak BO-PO. E tek u slučaju tog proširenja bude problema sa takvom zaustavnom, ali se svejedno kopa za novu zaustavnu pa ne bude to najveći problem - gledao sam skoro širenje na 3+1 italijanskog A4 od Venecije ka Udinama i samo niču novi nadvožnjaci sa širim otvorima pored starih...

Tako je, Caribrode, konačno mora da se otvori ta tema, a niko je ne pominje. Sada već imamo ozbijan saobraćaj na autoputevima oko Beograda i slika nema veze ni sa onom od pre deset godina. U širenje na 3+1 već mora da se kreće.
 
Super, sad cu natenane pogledam snimak Caribroda, sto kazu prvo lajk pa gledam :)
Vucko pre neki dan na otvaranju Grdelicke rece da sada imamo godisnje oko 60 miliona vozila a da bi on voleo 120 miliona. Ja znam da bi on voleo ali JA ne bi voleo. Autoput kroz Bg je svako jutro katastrofa cak od Plavog mosta do Geneksa, stoji se u koloni pola sata da se predje most, a kada bi bilo duplo vise vozila, beogradjani bi mogli samo da zive za odlazak na posao i dolazak sa njega. Naravno, oblizanica ce nesto popraviti ali nece resiti probleme u samom gradu, tu gradska vlast KATASTROFALNO nista ne radi, jer je pored autoputa planiran nastavak Unutrasnjeg Magistralnog Prstena (slika ispod), kao i Spoljne Tnagente koje bi dobrim delom resile saobracajni problem ali na kojima se NISTA NE RADI.
 
Mnogima nije jasno za sta je ovaj pesak ispred tunela, ali to je u stvari jedna velika skakaonica za kola.
 
Evo upravo odgledah novi Caribrodov snimak i necu kriti da sam odusevljen kako napreduje. Zaista nisam ocekivao da je do ovde stiglo, posebno s obzirom na mrcvarenja ranijih godina. Ima bas dosta masina, svuda se radi, ogroman deo posle tunela je asfaltiran, a i ovo drugo deluje da ce brzo krenuti da se stavlja asfalt. One 2 od ranije kriticke tacke izmedju tunela i Glogovca su skoro resene, trup puta ka reci lepo sredjen, a i ove kosine pre tunela mi deluju bolje obradjene nego one pre toga na Prosek-Bancarevo. Bas sam zadovoljan kolko je napredovalo, kraj avgusta mi sada uopste ne deluje nerealno. E sad jedino ta kosina C26...
I moram ovde da skrenem paznju na kolovoz tunela koji je betonski. Sad svi ljudi kod nas misle da je beton losa podloga zbog lose odradjenih, truckavih tunela Brdjani i Sarani na K11. Ovde je radio betonski finiser, i vidi se na snimku Caribroda kad prolazi kolima da uopste nema truckanja, da je snimak galadak sto znaci i da je beton ispod gladak. Nazalost, veina ljudi ce prolaziti Brdjanima i Saranima i imace utisak da betonski kolovoz ne treba dalje stavljati. Ali ja bi ipak blagu prednost u buducim gradnjama dao betonskom kolovozu u duzim tunelima jer beton ne gori i ne dimi kao asfalt, pa je bezbedniji za tunele. zatim beton je skroz domaci prozivod za razliku od bitumena iz asfalta, treba vam samo betonski finiser, a kod asfalta vam treba sem finisera i par valjaka, sto pegla-pegla, sto guma-guma, znaci bar 4-5 vise masina (veci troskovi), a i trebao bi biti duplo dugotrajniji od asfalta, pre nego sto se rekonstruise, jedno bar 30tak godina. Naravno to zavisi i da li je u startu bila dobra receptura betona.
 
Bravo Caribrod! :sesir: :sesir: :sesir:

Ukoliko se pusti poluprofil, u jednom delu bi mogao i pun profil zar ne?

Takodje procena ukoliko je moguće pustiti jednim delom pun profil, koliko bi to km bilo?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624407#p624407:z5bd1qrn je napisao(la):
caribrod » Čet Maj 23, 2019 6:45 am[/url]":z5bd1qrn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624379#p624379:z5bd1qrn je napisao(la):
Dalmatinac » Wed May 22, 2019 11:32 pm[/url]":z5bd1qrn]WTF, zasto zaustavna nema isti broj slojeva asfalta kao vozna i preticajna?

Btw, Bubanj potok - Batočina je po PGDS poodavno zrelo za proširenje na 3+1 (kao i Stara Pazova-Bataja, pa i Šimanovci-BG), ali to nije fensi i "ne vidi se", nešto poput BG obilaznice, pa niko nažalost ni ne razmišlja o tome. BG-NI je i sada "usko grlo" jer se slivaju A3 i severni krak A1 s jedne i južni krak A1 i A4 s druge strane, a tek će da se uvećava kad se završi sektor C obilaznice, šnelštrase do KG, moravski koridor, NI-PR, eventualno i PN-ZA ili čak BO-PO. E tek u slučaju tog proširenja bude problema sa takvom zaustavnom, ali se svejedno kopa za novu zaustavnu pa ne bude to najveći problem - gledao sam skoro širenje na 3+1 italijanskog A4 od Venecije ka Udinama i samo niču novi nadvožnjaci sa širim otvorima pored starih...

Slažem se za navedene deonice. :kk:

Imao sam prilike da putujem od Trsta do Milana. Deonica od Venecije ka Milanu je 3+1, mada koliki je promet bliže Milanu, ni 4+1 ne bi zadovoljio trenutne potrebe :wink: Toliki obim saobraćaja je za sad nezamisliv kod nas.
 
Snimak RTV Caribrod jeste impresivan i intenzitet radova takođe i prelepo je videti tako nešto, ALI....

Tenderi na svim lotovima ovog kraka su zaključeni 2012. (a neki i ranije). Finansijska sredstva obezbeđena, ugovori dodeljeni i radovi otpočeli iste te godine. Rok za završetak je bio 720 dana!!!!!!! Dakle prvi rok je bio kraj 2014. Te 2012. smo svi mi na forumu napadali kolegu forumaša @vučka koji je tvrdio da će se oba kraka privesti kraju 2016. Na ovoj deonici Bancarevo - Crvena reka se ne sećam nekog velikog razloga koji opravdava produženje roka sa 2 na 7 godina!!!! Tom izvođaču i državi koja ga takvog toleriše, nikakve čestitke, već samo penali.
 
@GOJE tacno tako, apsolutno si u pravu i ja vrlo cesto razmisljam da nema nikakvog logicnog objasnjenja zasto je to tako! Evo naprimer samo da se uporedi lo1 i lot 2 na ovom istom putu! Koja je logika? Ista drzava, isti poslodavac, isti nadzorni organ, isti kreditor, isti pocetak radova, doduse razliciti izvodjaci i doziveli smo da se lot 1 zavrsi i evo par godina "trune" bez saobracaja, jer lot dva gotovo nije bio ni pocet u vreme kad se zavrsavaolot 1. Da stvar bude i gora najtezi objekat je u potpunosti bio zavrsen, mislim na tunel na tom istom lotu 2, a drugo nista gotovo i ne dohtaknuto! Secam se onih tadasnjih snimaka u caribrodovim reportazama dole lot 1 crni se od asfalta i linije udarene, a malo dalje one kosine ka tunelu kompletno u blatu stoje, prosto iritira kao zubobolja!
P.s. u moru pozitivnih stvari i sve pohvala tv caribrodu samo jedna mala sugestija. Ako je moguce kad prolazi dron podrucjem c17 nek nekom drugom prilikom "baci pogled na celu kosinu! Da bi forumasi shvatili koliko je se materijala moralo odneti i koliko je opasna bila ta kosina! U prilogu evo snimka c17 sa najnovijeg googl update na toj deonici. Mislim da je c26 sitnica u poredjenju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624486#p624486:3bludqz8 je napisao(la):
tragac » Čet Maj 23, 2019 1:05 pm[/url]":3bludqz8]ale još je nisu ubacili u rute, kad staviš navigaciju Beograd-Vranje još te vodi starim putem.
Tako je. Kada se zumira vidi se da spojeve sa vec izgradjenim deonicama nisu uradili i kod Grdelice i kod Hana. Ali isto je zanimljivo da su ucrtali autoput kroz grdelicku klisuru a deo Srpska kuca-Levosoje nisu ucrtali kod Bujanovca. Valjda ce resiti do sezone putovanja. Zato ja google maps ne koristim jer me je nekoliko puta odvela zaobilaznim putevima ili negde gde zapravo put ne postoji. Here WeGo zakon navigacija. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624465#p624465:xzowxbrg je napisao(la):
Earthmoving » Čet Maj 23, 2019 10:57 am[/url]":xzowxbrg]Mnogima nije jasno za sta je ovaj pesak ispred tunela, ali to je u stvari jedna velika skakaonica za kola.
file.php

Pre bi rekao da sa ovom skakaonicom zadržavaju kosinu da se ne sruči dok nešto pametno ne smisle.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623345#p623345:39k4vyc7 je napisao(la):
Prcha » Ned Maj 19, 2019 9:41 am[/url]":39k4vyc7]Koliko je ova nova deonica kroz Grdelicu kraca, i koliko je procena da ce biti dobitak u vremenu?

Alvirević u emisiji SAT reče oko 4 km kraća i u proseku dobitak vremena 10 minuta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624492#p624492:3njp5wxb je napisao(la):
Stefan-BG » Thu May 23, 2019 12:13 pm[/url]":3njp5wxb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624407#p624407:3njp5wxb je napisao(la):
caribrod » Čet Maj 23, 2019 6:45 am[/url]":3njp5wxb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624379#p624379:3njp5wxb je napisao(la):
Dalmatinac » Wed May 22, 2019 11:32 pm[/url]":3njp5wxb]WTF, zasto zaustavna nema isti broj slojeva asfalta kao vozna i preticajna?

Btw, Bubanj potok - Batočina je po PGDS poodavno zrelo za proširenje na 3+1 (kao i Stara Pazova-Bataja, pa i Šimanovci-BG), ali to nije fensi i "ne vidi se", nešto poput BG obilaznice, pa niko nažalost ni ne razmišlja o tome. BG-NI je i sada "usko grlo" jer se slivaju A3 i severni krak A1 s jedne i južni krak A1 i A4 s druge strane, a tek će da se uvećava kad se završi sektor C obilaznice, šnelštrase do KG, moravski koridor, NI-PR, eventualno i PN-ZA ili čak BO-PO. E tek u slučaju tog proširenja bude problema sa takvom zaustavnom, ali se svejedno kopa za novu zaustavnu pa ne bude to najveći problem - gledao sam skoro širenje na 3+1 italijanskog A4 od Venecije ka Udinama i samo niču novi nadvožnjaci sa širim otvorima pored starih...

Slažem se za navedene deonice. :kk:

Imao sam prilike da putujem od Trsta do Milana. Deonica od Venecije ka Milanu je 3+1, mada koliki je promet bliže Milanu, ni 4+1 ne bi zadovoljio trenutne potrebe :wink: Toliki obim saobraćaja je za sad nezamisliv kod nas.

Od Bergama do Milana je 4+1 i opet je knap.
 
Nekad smo ovo pratili s pažnjom, čekajući da se pusti u saobraćaj ispod:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tVwp0-6H1wk[/youtube]

Sad se to lagano privršava gore (biće za par meseci), a dole je saobraćaj pušten pre skoro 2 godine, u punom profilu pre godinu i 2 meseca.
Nadam se samo da će isto ovako pod saobraćajem da završavaju C26, C17, eventualno C6 i C23 na lotu 2.
 
I s one strane grane:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MxoZO9aL6jY[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624521#p624521:1wnuadwz je napisao(la):
KrCan » Thu May 23, 2019 1:52 pm[/url]":1wnuadwz]
P.s. u moru pozitivnih stvari i sve pohvala tv caribrodu samo jedna mala sugestija. Ako je moguce kad prolazi dron podrucjem c17 nek nekom drugom prilikom "baci pogled na celu kosinu! Da bi forumasi shvatili koliko je se materijala moralo odneti i koliko je opasna bila ta kosina! U prilogu evo snimka c17 sa najnovijeg googl update na toj deonici. Mislim da je c26 sitnica u poredjenju.
file.php

Gde njima nešto može da se kaže, velike su to zvezde...
 
Na snimku sat-ove patrole se može videti kosina C17 i cei prostor iznad. Ja sam tek tada video koliki je potencijalni problem, čak je i veći od kosine u Grdeličkoj. Na ovu aktuelnu c26 nisam nikad ni obraćao previše pažnje jer mi nije delovala problematično. Sa aspekta svih današnjih informacija mislim da možemo da kažemo da čitav lot 2 uopšte nije naivan. Lakše je raditi mostove i vijadukte nego se zezati sa nasipima, kosinama.
 
Vrh