Promene za prethodnih 7 dana uz jutarnju kafcu:
1. Unipromet na trasi pre tunela - pouzdan znak da se bliži kraj i da sledi SMA. Ograde su uz desnu, sad rade uz levu. Sve 3 kuće rastu.
2. U desnoj cevi Bancareva se radi osvetljenje, jer je ovo msm pirotski Elport, koji je radio to i u ostalim tunelima, kao i neke svetiljke pored trase.
3. Između tunela i B1 u levoj se stiglo do 0-31, tu bi trebalo da se zacrni za manje od 10 dana, čime će i leva biti 6km pod asfaltom kontinuirano.
4. Crni se i posle B1 u levoj i to sve na 2.BNS, čak i odmah posle njega gde je pre 7 dana bilo 0-31, ergo odradili su i 1. i 2. sloj za nedelju dana!
5. Nakon "pored" sada se ređuje i "između" - na 7:40 se nasipa humus u razdelnom pojasu. Da pojačam pod 4, radi se o delu sa 3+1 u levoj.
6. Na C17 otkopava se brdo zemlje u levoj pored potpornog (11:50) i odmah se radi zamena podtla (bravo) - 12:10.
7. Duž C17 u levoj počeli su 0-31 (12:20). Kad završe pod 6, i ovde bi u desnoj trebalo da se zacrni, po meni za manje od mesec dana.
8. Posle C17 u desnoj 13:00 rade kanal pored (nije bio ni počet). Propust koji su kopali na starom snimku 12:00, na novom je zatrpan 12:48.
9. Leva koja posle C17 pre 7 dana vidla nije 2. BNS sada je na tom pretposlednjem sloju sve do mosta B2 (14:28).
10. Finišer sa ekipom na 15:05 izgleda radi 1.BNS, na prethodnom snimku je bio samo bitumenski premaz. However 1. BNS je sad do podvožnjaka 15:30.
11. Taj podvožnjak je između "kuće sa zastavama" i deponije, na 15:26 možete videti skroz levo 1 od zastava, nznm koju, rotira srpsku, rusku i grčku.
12. Posle podvožnjaka je levo i dalje 0-31, ali je Robokap na 16:15 "iskakio" za 7 dana skoro 1km ivičnjaka do odmorišta (obično ide između 1. i 2. BNS).
13. Novina je i par stotina metara 1. BNS u desnoj između C20 i C22, tako da je "rupa" bez asfalta u desnoj svedena na 200-300m duž C22-23.
14. Između C22 i C23 ostalo je brdašce koje ruše, deluje da su završili zamenu podtla u levoj ispod C23 i da mogu da krenu sa tamponom.
15. Na C23 su prešli na gornji sprat potpornog (kao na 65.), kad završe pod 14. za prolaz mašina, očekujem popunu rupe desno za max 2-3 nedelje.
16. Malo parče asfalta u levoj posle C23 sada je na 2. BNS, bilo na 1., to je nekih 100-ak metara, al eto i to su čekirali.
17. Uz C24 pored leve sad rade kišnu 20:00, sve do dela pre B3, koji je na 0-31, pa i tu treba očekivati asfalt u levoj za najviše 2-3 sedmice.
18. Na C25 desno nasipaju taj srednji sprat, a ispod se u levoj zažutilo, što znači da spremaju 0-31 i nadalje asfalt sve do velikog pločastog propusta.
19. Posle propusta 22:07 u levoj rade zamenu podtla, kad pre uspe taj materijal da se zaprlja, u svakom slučaju bolje sad da to saniraju.
20. Duž famozne C26 u levoj su za 7 dana spremili 0-31 sa sve ivičnjacima skoro do nadvožnjaka i bogami će tu da se zacrni za cca nedelju dana!
21. Leva posle nadvožnjaka i podvožnjaka 23:27 više nije parking, možda je i na 0-31, pa će desni asfalt za nedelju-dve dobiti levog blizanca.
22. U desnoj se na kraju radi 0-31, koji je sad duž 0-31 skroz do kraja lota i mosta, što ukazuje da će se i ovde desna najzad zacrniti.
23. Zatvoren je desni most na kraju lota (potvrdio Golub na SSC), što ukazuje na spajanje desne do mosta, nadam se i generalci istog!
Moj komentar dok sam gledao uglavnom je bio: Kad pre???
Ljudi, ovo je od-lič-no! Čak 23 promene za 7 dana nabrojah, a ko zna šta sve još nisam primetio!? Napadaju 23+ tačaka, ej!
Kad su brljali - pljuvao sam ih, ali ovo rade onako kako je odavno trebalo i sad bi se već odavno vozili...
Mislim da nema potrebe bacati hejt, ovo je pri kraju i sredino!om jula bi zaista mogli da puste desnu, pa možda i veći deo leve sa par devijacija.
Čitam komentare tipa nema radnika i mašina po celoj trasi? Pa šta da rade od B2 do C17? Tu se čekaju Čačani i finišer za SMA i to bi bilo to!
Čak ni na ministarku ne treba skakati, jes malo lagila i otišla u budućnost, ali doće u "iznenadnu" posetu sredinom juna i biće "esam vam rekla".
A do tada će cela desna biti pod asfaltom, veći deo leve, čak verovatno podosta i na SMA, sa ogradama, belim linijama i td.
Nisam video ništa što bi ih sprečilo da do kraja juna ostane samo leva galerija na C6, možda C17, desna na C26 i levi spoj. I detalji pored i ispod.
Čak mislim da će kuće oko tunela biti gotove i desna cev tunela opremljena, ostaće leva da se radi kad i galerija.
Toliko od mene za sada.