Šta je novo?

Koridor 10

Ko će da upravlja ovim čudom kad vratimo Kosovo pod ustavni poredak Srbije?
Koridori Srbije? :)

Nego - živo me interesuje koje je ograničenje brzine na ovoj zmijurini...
 
Fascinantan autoput, most duzine cak 6km, visine 80 metara, I to izgradjen relativno brzo od 2014-e. Ali ne znaju oni sta je najteza Grdelicka u Evropi koja se gradi 15 godina dabude otvoren do Olimpijade u Grckoj 2004-e, gde je most Vrla dug 10tak puta manje I nizi 20tak metara... Alo dobro, autoput se zavrsava za 5 godina kada finansiraju i grade Ameri ili Kinezi (njihova skola), a kad finasiraju I rade Evropejci tenderima se oduzi na 15 godina.
 
Pa i dva mosta pre Vladičinog Hana su izgrađena relativno brzo.
Problem u Grdeličkoj klisuri je bio sa kosinama... ovde su se odlučili za denivelisanu zmiju koja prati tok reke u kanjonu umesto razbijanja brda ili tunela.

Nisam uveren da je to bolje rešenje ni po pitanju troškova niti sigurnosti saobraćaja...
Mislim da se ipak radi o iznuđenom rešenju jer je ova klisura na Kosovu ipak dosta uža od Grdelice. Pošto je tunel bio preskup, računam da je ovo rešenje bilo najmanje zlo.

Ipak, kada već poredimo, voleo bih 1 na 1 poređenje.
Nemojmo porediti mostove sa razbijanjem brda... nema smisla...

A da sam fasciniran - nisam.
Hajduci napraviše betonsko čudovište, a okolo stotine naših crkava, manastira i grobova, srušenih i zatranih.
Može im se kad arče oteto!
 
Ne znam čime izazvan posle samo nedelju dana - novi snimak LOT2:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Fo_BX4sPggk[/youtube]
 
Caribrode, kapa dole!

Ovo je ozbiljno usitnilo... ne verujem da će Lot2 videti Turaka ove godine, ali do jeseni ovo je gotovo...
Kao da je neko odozgo dao nalog da se snimi ovih nekoliko kilometara novoasfaltirane trase... čini mi se da Beobuild ima gledanost i uticaj na javnost veću nego što mislimo...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625850#p625850:2cnwco7k je napisao(la):
Acoo » Сре Мај 29, 2019 4:49 pm[/url]":2cnwco7k]Otvoren jos jedan autoput u Srbiji. :mrgreen: :mrgreen:

https://youtu.be/P5VJyAnXXOI

Да ли неко зна колики је пројектовани ПГДС овог аутопута? А и осталих на Косову и Метохији?
 
Cena je najveca fora. 65 km oko 700 miliona eu.
Jel sad vidite u kakvoj olos lopovskoj drzavi mi zivimo. Za nas su i Siptari posteni i malo kraduckaju !!!
 
Vidi se napredak iod proslog snimka. Ako ovako nastave mogu ovo da urade do pocetka avgusta. Naravno bez galerije i leve cevke. Steta sto ne nece da puste desnu traku do pocetka jula.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625246#p625246:28ccbb0d je napisao(la):
vlasta » Mon May 27, 2019 1:45 am[/url]":28ccbb0d]Iz intervjua plave ministarke u Politici:

"Шта је проблем на источном краку? Опет се одлаже његов завршетак, најпре смо чули да ће бити завршен почетком лета, потом крајем лета?

Када бисмо данас одлучили могли бисмо да пустимо цео источни крак Коридора 10. На две тачке, од 500 и 800 метара, могла би да се користи по једна трака. Реч је о два клизишта. "

Jel opet ladno laže, kao šef joj?
Videh li na Caribrodovom snimku da ima par prekida ili sam sanjao?

Prebrojah 4 sektora bez asfalta obostrano na najnovijem snimku.

Mislim kako može tako da laže?
 
vlasta":jy6k438p je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625246#p625246 je napisao(la):
vlasta » Mon May 27, 2019 1:45 am[/url]":jy6k438p]Iz intervjua plave ministarke u Politici:

"Шта је проблем на источном краку? Опет се одлаже његов завршетак, најпре смо чули да ће бити завршен почетком лета, потом крајем лета?

Када бисмо данас одлучили могли бисмо да пустимо цео источни крак Коридора 10. На две тачке, од 500 и 800 метара, могла би да се користи по једна трака. Реч је о два клизишта. "

Jel opet ladno laže, kao šef joj?
Videh li na Caribrodovom snimku da ima par prekida ili sam sanjao?

Prebrojah 4 sektora bez asfalta obostrano na najnovijem snimku.

Mislim kako može tako da laže?

Pa bag** naprednjacka šta misliš kako tek lazu za druge stvari


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Svaka cast I izvodjacu, I nadleznima, a I Caribrodu koji nas izvestava o ovome. Ovo je zaista vrhunski dobro organizovano bilo, mislim da niko od nas nije ocekivao asfalt u levoj traci tako brzo. Stvarno, svaka cast.
Moracu ovo da kopiran na temu K11 da vide kako ovima kisa ne smeta za gradnju I kolko ljudi uradise za 10tak dana, dok tamo gnjave mesecima...
Ono za Grdelicku, ne bi da ulazim u diskusiju da li je bolje bilo uraditi most ili onakve kosine koje se malo malo pa odrone I time odugovlacile radove, meni nije jasno sta je onda tu bolje ako su se takve pokazale... A I sad nakon zavrsetka, masa komentara na sajtovima je da ljudima one vertikalne kosine u Grdelickoj ne ulivaju poverenje, I da ce se truditi da ispod njih sto brze protutnje da im se ne svale na glave.
 
Promene za prethodnih 7 dana uz jutarnju kafcu:
1. Unipromet na trasi pre tunela - pouzdan znak da se bliži kraj i da sledi SMA. Ograde su uz desnu, sad rade uz levu. Sve 3 kuće rastu.
2. U desnoj cevi Bancareva se radi osvetljenje, jer je ovo msm pirotski Elport, koji je radio to i u ostalim tunelima, kao i neke svetiljke pored trase.
3. Između tunela i B1 u levoj se stiglo do 0-31, tu bi trebalo da se zacrni za manje od 10 dana, čime će i leva biti 6km pod asfaltom kontinuirano.
4. Crni se i posle B1 u levoj i to sve na 2.BNS, čak i odmah posle njega gde je pre 7 dana bilo 0-31, ergo odradili su i 1. i 2. sloj za nedelju dana!
5. Nakon "pored" sada se ređuje i "između" - na 7:40 se nasipa humus u razdelnom pojasu. Da pojačam pod 4, radi se o delu sa 3+1 u levoj.
6. Na C17 otkopava se brdo zemlje u levoj pored potpornog (11:50) i odmah se radi zamena podtla (bravo) - 12:10.
7. Duž C17 u levoj počeli su 0-31 (12:20). Kad završe pod 6, i ovde bi u desnoj trebalo da se zacrni, po meni za manje od mesec dana.
8. Posle C17 u desnoj 13:00 rade kanal pored (nije bio ni počet). Propust koji su kopali na starom snimku 12:00, na novom je zatrpan 12:48.
9. Leva koja posle C17 pre 7 dana vidla nije 2. BNS sada je na tom pretposlednjem sloju sve do mosta B2 (14:28).
10. Finišer sa ekipom na 15:05 izgleda radi 1.BNS, na prethodnom snimku je bio samo bitumenski premaz. However 1. BNS je sad do podvožnjaka 15:30.
11. Taj podvožnjak je između "kuće sa zastavama" i deponije, na 15:26 možete videti skroz levo 1 od zastava, nznm koju, rotira srpsku, rusku i grčku.
12. Posle podvožnjaka je levo i dalje 0-31, ali je Robokap na 16:15 "iskakio" za 7 dana skoro 1km ivičnjaka do odmorišta (obično ide između 1. i 2. BNS).
13. Novina je i par stotina metara 1. BNS u desnoj između C20 i C22, tako da je "rupa" bez asfalta u desnoj svedena na 200-300m duž C22-23.
14. Između C22 i C23 ostalo je brdašce koje ruše, deluje da su završili zamenu podtla u levoj ispod C23 i da mogu da krenu sa tamponom.
15. Na C23 su prešli na gornji sprat potpornog (kao na 65.), kad završe pod 14. za prolaz mašina, očekujem popunu rupe desno za max 2-3 nedelje.
16. Malo parče asfalta u levoj posle C23 sada je na 2. BNS, bilo na 1., to je nekih 100-ak metara, al eto i to su čekirali.
17. Uz C24 pored leve sad rade kišnu 20:00, sve do dela pre B3, koji je na 0-31, pa i tu treba očekivati asfalt u levoj za najviše 2-3 sedmice.
18. Na C25 desno nasipaju taj srednji sprat, a ispod se u levoj zažutilo, što znači da spremaju 0-31 i nadalje asfalt sve do velikog pločastog propusta.
19. Posle propusta 22:07 u levoj rade zamenu podtla, kad pre uspe taj materijal da se zaprlja, u svakom slučaju bolje sad da to saniraju.
20. Duž famozne C26 u levoj su za 7 dana spremili 0-31 sa sve ivičnjacima skoro do nadvožnjaka i bogami će tu da se zacrni za cca nedelju dana!
21. Leva posle nadvožnjaka i podvožnjaka 23:27 više nije parking, možda je i na 0-31, pa će desni asfalt za nedelju-dve dobiti levog blizanca.
22. U desnoj se na kraju radi 0-31, koji je sad duž 0-31 skroz do kraja lota i mosta, što ukazuje da će se i ovde desna najzad zacrniti.
23. Zatvoren je desni most na kraju lota (potvrdio Golub na SSC), što ukazuje na spajanje desne do mosta, nadam se i generalci istog!

Moj komentar dok sam gledao uglavnom je bio: Kad pre???
Ljudi, ovo je od-lič-no! Čak 23 promene za 7 dana nabrojah, a ko zna šta sve još nisam primetio!? Napadaju 23+ tačaka, ej!
Kad su brljali - pljuvao sam ih, ali ovo rade onako kako je odavno trebalo i sad bi se već odavno vozili...
Mislim da nema potrebe bacati hejt, ovo je pri kraju i sredino!om jula bi zaista mogli da puste desnu, pa možda i veći deo leve sa par devijacija.
Čitam komentare tipa nema radnika i mašina po celoj trasi? Pa šta da rade od B2 do C17? Tu se čekaju Čačani i finišer za SMA i to bi bilo to!
Čak ni na ministarku ne treba skakati, jes malo lagila i otišla u budućnost, ali doće u "iznenadnu" posetu sredinom juna i biće "esam vam rekla".
A do tada će cela desna biti pod asfaltom, veći deo leve, čak verovatno podosta i na SMA, sa ogradama, belim linijama i td.
Nisam video ništa što bi ih sprečilo da do kraja juna ostane samo leva galerija na C6, možda C17, desna na C26 i levi spoj. I detalji pored i ispod.
Čak mislim da će kuće oko tunela biti gotove i desna cev tunela opremljena, ostaće leva da se radi kad i galerija.
Toliko od mene za sada.
 
Ako, Bože pomozi, sva ova gradilišta na K10 i K11 budu otvorena za saobraćaj do kraja godine, imaćemo svi mi na Beobuildu čudan problem - šta sad da pratimo?

Dok se nova gradilišta ne otvore i ne zahuktaju, proći će godina dana,a da tada ima da se smorimo samo tako...
I gde da nađemo novog Caribroda i KrCana za deonice do Požege ili za Moravski koridor?

Već me hvata panika! :shock:
 
Trenutno na N1 debata o koridorima, vredi gledati!
Caribrode vodim te letos u banju na oporavak!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=626020#p626020:1ea49hak je napisao(la):
Perkan » Čet Maj 30, 2019 10:58 am[/url]":1ea49hak]Ako, Bože pomozi, sva ova gradilišta na K10 i K11 budu otvorena za saobraćaj do kraja godine, imaćemo svi mi na Beobuildu čudan problem - šta sad da pratimo?

Dok se nova gradilišta ne otvore i ne zahuktaju, proći će godina dana,a da tada ima da se smorimo samo tako...
I gde da nađemo novog Caribroda i KrCana za deonice do Požege ili za Moravski koridor?

Već me hvata panika! :shock:
NE brini, bice Obilaznica , Preljina - Pozega ,Moravski koridor,bice zabave za nas....
Krcane, hvala za info,ukljucio sam se u livestrime.....
 
Da li postoji računica koliko tačno će kilometara autoputa Srbija imati kada se kompletno završi K10, K11 do Požege i Moravski koridor?
 
E da, jedina zamerka sto su kucice posle tunela, bar po meni, preblizu autoputu, mogli su ih slobono jos malo odaljiti, jer ako je zabranjeno saditi drvece preblizu autoputu da se kola koja izlete ne bi skucala u njih, onda je istu daljinu i iz istih razloga trebalo primeniti i ovde za kucice koje prate stanje u tunelu. I da pohvalim zanimljiv dizajn kucuca ispred tunela Brancic na K11, nadam se da ce i ovde imati neki lep eksterijer a ne samo prefarbane belom bojom ili sl.
Vezano za Marlonov komentar, mislim da ce na Grdelickoj jos mesecima okolna brda iza kosina da se struzu dok ne dodju na planiranu geometriju. Jer kolko vidim Integral i dalje koristi bazu u Vladicinom Hanu.
I naravno pohvale za Caribrodov detaljan komentar, sad cu natenane da ga izucim :)
 
Мало да одскочим са теме, надам се да је опроштено. Македонци деоницу Кичево Охрих пролонгирају упорно, али сам још прошлог лета видео да је добар део са охридске стране привршен. Зна ли неко да ли ће се делимично тај део пустити овог лета? Деоница је 60км, бар 30 који прате садашњи ми је деловало готово изграђено.
 
Bas steta sto je neprofesionalna i neuka voditeljka propustile sve penale koji su joj dati. Pa cak je i ljigavi Ivanisevic prilicno puno rekao s obzirom na svoju funkciju. Donekle je i receno pametnih stvari, pogotovo u drugoj polovini emisije. Nazalost ona nije umela da prepozna kada gosti prelaze na stvar i odsecala ih je bas pred udarni deo izjave, vise puta.

Ono sto je propusteno da se kaze kad se vec pominje nadzor, Luj Berze i ostali, je da ljudi rade pod pretnjama, pritiscima, da dobijaju otkaze za neposlusnost, da im se poturaju falsifikovana dokumenta na potpis, tako da od nadzora tu nema nista. Srecom su slozno odbacili ono lupetanje o deonici Ub-Lajkovac koje je predstavljena primitivno i jeftino, a na moje cudjenje to je proslo glatko, kao sto prolazi i ova nova prica o "rekonstrukciji" te deonice.
 
Vezano za Kicevo-Ohrid pitanje, prijatelj iz Makedonije iz oblasti putarstva veli da ce trebati još 2-3 godine, što meni deluje premnogo. Mislim da kineski Sinohydro to gradi ali bila je je duga pauza nakon smene vlasti u Makedoniji, pa su sad valjda nastavili.
Ali za autoput Skoplje Štip isti izvor kaže da je pri kraju I da bi se uskoro trebao pustiti...
 
Vrh