Šta je novo?

Koridor 10

Hvala Paradox. Kad smo kod Predejana, pre oko godinu i po dana, kada je prosli put snimano, i jesam svratio tamo na rucak :) I onda je i snimljen deo petlje Predejane u izgradnji. Takodje, posle toga mi je stigao mejl odatle gde mi predlazu neku saradnju, ali posle toga nisam snimao jedno pola godine tako, pa nisam isao posle toga. Inace prolazio sam tada tim lokalnim puticima kroz Predejane, video da je motel sponzor lokalnom decjem fudbalsom klubu (pa sam odatle zakljucio da ipak pomazu lokalne ljude), ulice su bile dosta propale, pa mi je bilo zao, ali nisam bio neraspolozen nego sam gledao kako bi to moglo da se resi na bolje (tada sam i dosao na ideju da im drzava treba dati plac tu pored autoputa za novi motel&restoran tik pored autoputa da ne bi izgubili promet). Takodje, pored grdelicke magistrale, sve vreme ima jedan stari put koji se bas i ne vidi sa magistrale, kojim kola jedva idu, i tim putem sam skitao, i video kuce pored kojih prolaze (a kuce se vide uglavnom i sa magistrale, s tim da se brzo prodje pa se ne stignu zagledati) i video u kako teskim ljudima ljudi tamo zive.
Sto se tice samog motela, ja sam prvi put bio tamo oko 98-e, i normalno da mi je sve krajnje juzno bilo drugacije od Beograda i drugih, uglavnom zapadnih, krajeva gde sam odrastao. Medjutim vremenom sam poceo da razvijam sire shvatanje i razumevanje, da malo bolje razumem situaciju zasto je to tako kako jeste, pa sam posle toga uvek bio tolerantan, ne samo prema njima, nego i prema drugim u slicnim okolnostima. Slicno i u Visegradu pre 15tak godina, na onom restoranu kod mosta, pre vremena sada lepog Andricgrada kao atrakcije, jedna moja dobila crva u salati pa ih pita izvinite, jel vama ovde obicaj da sluzite crve? Mene bas bilo sramota sto je to rekla, pa nije sve kao kod nje u Beogradu, treba ima razumevanja da ugostiteljstvo nije svuda isto razvijeno, pa moze to i na blazi nacin da se kaze. Cak sam se i otrovao tih godina tamo ali se nisam naljutio niti sledecih puta prestao da jedem tamo na pola puta do mora. Uh, to kad sam se otrovao je bas bila katastrofa, nisam mogao da sedim i vozim kolko mi bilo lose, pa sam negde u pola noci izmedju Gackog i Bilece morao izadji iz kola i leci pored puta. Nije bilo kola ali kad neki lik prodje sa džipom, tamo su ljudi dosta prisniji nego ovde, pa se zaustavi i pita me da li mi treba pomoc, ja reko ne treba sve ok, i on produzi... Tako da ima svasta po tim restoranima ali ja sam pun razumevanja prema njima, dosta im tolerisem, i trudim se da budem pozitivan, gledam da im ostavim koji dinar da zarade. E sad, jedino gde mogu da me iznerviraju je ako vidim da neko ima losu nameru, ali ovo drugo, nesavrsenstvo usluge, i drugi propusti, ne zameram.
 
Evo, posto nam dugo nema druga Caribroda, da vam prosledim ovaj snimak istocnog kraka koji sam dobio ;)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_EyVrmDWCLo[/youtube]
 
Otvorim video i u prvih 10 sekundi se iznerviram... Pa zar nije trebalo na portalu da stoji Niš pravo a Vranje strelica ukoso udesno, a ne obe strelice pravo? Ako se već označava traka kretanja, onda se strelice usmeravaju nadole... Pa na 23s treba staviti pored usmerivači pravca i oznaku Pogrešan smer za levo...

Jel moguće da ove osnovne stvari niko više ne zna da uradi?

Edit: video A1 ka Nišu, ne ovo što je poslednje postavljeno...
 
Zemljani kakav si ti jedan veliki gospodin! Kapa dole!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623657#p623657:3e4rdlhe je napisao(la):
Earthmoving » Pon Maj 20, 2019 1:09 pm[/url]":3e4rdlhe]Evo, posto nam dugo nema druga Caribroda, da vam prosledim ovaj snimak istocnog kraka koji sam dobio ;)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_EyVrmDWCLo[/youtube]
Earthmoving bravo, svaka čast.
Čekamo Caribroda za stručnu analizu. Zanimljivo da galeriju jos nisu poceli ispred leve cevi tunela, ne razumem sta cekaju.
 
Hvala. Naravno, Caribrod ovo najbolje snimi, ima i bolji pristup sa trase pa nize snima (mada je i njemu zeznuto jer ima dosta dalekovoda), posveti dosta vise vremena da snimi celu deonicu. Ja sam razmisljao da li ovo uopste da se snimi ili ne, ali reko ajde zbog onih ljudi koji dugo cekaju novosti sa ove deonice, da bar nesto vide. Zao mi je sto je podloga ispala bljestece bela (ne znam zasto? sve okolne boje su normalne) pa se ne vide detalji, ali ok vide se osnovne stvari i generalni trend ove deonice :)
 
Bravo @Earth....mozda si mogao White Balance da pomeris u minus,ali super je i ovako,hvala puno na trudu i angažovanju.
 
Jutros sam cuo apel i molbu nadleznih upucenu putnicima da ne zaustavljaju vozila u tunelima radi “selfisanja” i slikanja. Mozda je vozilo iz Erth-ovog snimka zaustavljeno iz istog razloga.

Koliko god da je autoput kasnio, izgleda da opsta kultura kasni jos vise.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623634#p623634:2nlhl061 je napisao(la):
paradox polje » 20 May 2019 10:48 am[/url]":2nlhl061]Свака част Еартх, могао си да свратиш и на лепињу са кајмаком, да мало боље видимо ту петљу у ваздуху којом се хвале. Мислим, пројектанти су мењали трасу АП због те лепиње а ти се ниси удостојио... Шалим се наравно.
Severnomakedonci iz nekog razloga obožavaju da svraćaju tamo. Mnogi će im ostati verni i ubuduće. A najviše vozači autobusa i agencije. Ne brinem za njih niti očekujem da će se prebaciti na koridor. Ako to urade nadam se da će ući u aranžman sa nekim ko ima bolji know-how.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623467#p623467:173cp682 je napisao(la):
Earthmoving » Sun May 19, 2019 7:54 pm[/url]" Most Vrla je zaista visok, ne doduse kao Moracica sto se gradi sad u Crnoj Gori, ali je isto medju oblacima. Steta sto nisam snimio levo (vidi se sve do Svrljiga) i desno ispod ka Hanu.

Do Svrljiga teško... /hint:ima cca 100km vazdušnom linijom/
Do Surdulice vrlo verovatno!
Hvala za snimak sa istoka tj lot2, ja hteo juče sve da iznenadim slikovnicom, ali nije mi se dalo - smrklo se...

@dziggy
Ceo cut&cover tunel Sopot je prelaz za životinje i zato je građen. Iz građevinske perspektive ladno su mogli da ostave usek, podosta bi uštedeli!
 
Snimak sa istoka ne mogu puno da komentarišem, par segmenata su snimljeni, crni se tu i tamo gde ranije nije - oko C25 npr i to desna, leva ne baš.
Dronovođa TVC je bio van zemlje za lepog vremena koliko znam, teško da će sada nešto snimati. Šta da snimaju? Kišu s igračkom od 1k evrova?
Nađoh fotke bajate, 10-ak dana stare sa Gradinja, gde su počeli finalizaciju kosine, uticaja na saobraćaj naravno bez:

20190508-132828.jpg


20190508-132841.jpg


20190508-132900.jpg


Ne vidim razloga onolikom pesimizmu u komentarima ispod earthovog snimka, ono je 90+% gotovo, saće se malo sigraju sas finišerom i valjcima mesec-dva.
Nije ni meni jasno što ne počinju galeriju (ako je to projektno rešenje) pre tunela na C6, mada ni to nije bogznakoliko dug proces, videsmo kod Predejana mnogo veću.
Sve ide svojim tokom, Ozilovci će čekirati A4 bez klisure ovog leta, ako ne u odlasku, u povratku sasvim sigurno!
 
Carobrode, jel ti stvarno verujes da ce biti pun profil do kraja avgusta ili si mislio tu vise na poluprofil ( koji mislim da je odbacen kao varijanta) ?
 
Ma od poluprofila nema nista. Treba da se organizuje veliko otvaranje a sigurno nece da se ponizavaju za poluprofil, nije to to. Vec su najavili otvaranje slicno kao ovo u Grdelici. :bash:
 
Autoput izgleda top. Prolazi preko prelepih, divljih predela, a nema zeleni prelaz za zivotinje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623814#p623814:1zx27pam je napisao(la):
slaninar » Mon May 20, 2019 8:42 pm[/url]":1zx27pam]Carobrode, jel ti stvarno verujes da ce biti pun profil do kraja avgusta ili si mislio tu vise na poluprofil ( koji mislim da je odbacen kao varijanta) ?

Ne znam da li je odbačen ili ne, ali biće spreman sredinom ili krajem jula, možda čak i ranije incl. popravke na Terninom lotu 1.
Mislim da pun profil šanse nema da bude završen do kraja avgusta celom dužinom zbog galerije nad levom pre tunela (C26), pa i C17.
Ove kiše ubiše, pa ne znam progress na C17, C23 i dokle je tu stigla desna, ali ako su zaista rekli da će početi SMA i to bi trebalo da je ok.

Na Earth-ovom snimku interesantne tačke:
0:15 mesto gde će se pun profil prebaciti u polu- ako se ne čeka sanacija C6 - galerija.
1:20 skroz levo - gabioni na vrhu C7
1:40 desno od desne kuća u izgradnji, koja će postati centar za upravljanje tunelom Bancarevo
1:50+ grejder u akciji, znak da se i u levoj rade slojevi neposredno pre asfalta između tunela i mosta B1
3:20 interesantna Kedepozidisova korekcija kosine C8b msm ili C9 gabionom, ispod je u levoj vrv 0-31, uskoro bi trebalo da se zacrni
3:35 odatle je i u levoj asfalt, a možda je i pre toga od mosta, sad već nisam siguran
3:47 ovo sam čak uspeo da printskrinujem iako je baš kratko snimljeno, C23 i dalje C22, C21 ka Nišu

C23-dron.jpg


Mislim da je dobar napredak na C23, prišli su skroz uz kosinu, gde mašine rade, a čini se da je i nasip odozdo "porastao".
Takođe, mislim da su i u daljini radili na samom nasipu ispod C22-C21, jer je ranije tu falilo još dosta kamena.
Konačno, i u levoj (na slici je desno) se crni skroz do C23, što je još jedan znak da taj ključni deo dobro guraju.

5:00+ posle mosta B3 je 2.BNS u desnoj i spojeno je (od 6:00) sa parčetom posle C25, to pre mesec dana nije bilo, a i leva je pred zacrnjenjem.
5:35 kosina C25 (ustvari usek, mnogo blaži levo kod kuće), prva od 3 desne na kraju lota, konačno deluje završeno
6:55 još nema asfalta ni u desnoj kod C26, to me više nervira nego brine, posle od jedinog nadvožnjaka ka kraju opet je asfalt u desnoj

Ne znamo stanje na C17, to je i najveća nepoznanica, ostalo je ok u desnoj, većinom i u levoj mogu da šetaju finišere, jul za poluprofil je realan.

Edit: moram samo da pohvalim Eartha koji se kozjim stazama i razbucanim lokalnim putevima incognito probio iz vazduha do trase, bez izlaska na istu, samo još da se šteknuo do Glogovca da vidimo C17 bilo bi idealno, ali i ovako je veliki posao završio. Earth, ne obaziri se na hejtere na YT, meni je ovo značilo ko da sam bio tamo!
 
Ne razumem se uopste, ali upravo sam gledala nekog coveka iz Koridora i priča o tom Istočnom kraku, ali kaže na kosini 26 cekajui izvestwj geologa, izgleda da se otvorilo najveće klizište u Srbiji. Plan je avgust otvaranje, ali zbog tog klizista ne zna,a njegov intervju je u Alo novinama, pa će vam biti jasno o kome je reč,ja ne znam njegovo ime.
Ako ste već upoznati sa ovim klizistem izvinite na dupliranim informacijama
 
Drakche":3oxfmwg8 je napisao(la):
Autoput izgleda top. Prolazi preko prelepih, divljih predela, a nema zeleni prelaz za zivotinje.
A gde da predju kada je klisura sa strmim stranama u pitanju,dole je reka,pa pruga pa opet magistrala.Po meni ovde je veca opasnosti da neka zivotinja padne sa litice na neko vozilo na nekim mestuma strmina ide do ispod mostova pa te zivotinje mogu ispod autoputa da prodju .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623882#p623882:33lz7m8f je napisao(la):
StaraMo » 21 Maj 2019 07:48 am[/url]":33lz7m8f]
Drakche":33lz7m8f je napisao(la):
Autoput izgleda top. Prolazi preko prelepih, divljih predela, a nema zeleni prelaz za zivotinje.
A gde da predju kada je klisura sa strmim stranama u pitanju,dole je reka,pa pruga pa opet magistrala.Po meni ovde je veca opasnosti da neka zivotinja padne sa litice na neko vozilo na nekim mestuma strmina ide do ispod mostova pa te zivotinje mogu ispod autoputa da prodju .

Nije svuda klisura. Kada se izgradi autoput preko sume, to brutalno podeli jedan ekosistem na dva dela.
 
Pa kazem ti na dosta mesta je autoput na stubovima i zivotinje mogu ispod pa dalje preko reke ako znaju da plivaju a da ih pre toga nije pregazio voz.Na istočnom kraku su kako reče Caribrod to uradili tunelom Sopot i Bancarevo ali bi sigurno moglo da se napravi još nekoliko.
 
Hvala Caribrod. Ipak su tvoji snimci ovde meni omiljeni tako da znam da ces ti to kad bude adekvatno vreme detaljnije odratiti :) E sad, i ja sam razmisljao da skoknem do Glogovca ali posto sam uopste razmisljao da li da skrecem ka istocnom kraku sa svog puta i potrosim 2 sata vremena (i to vikenda :) a tog dana sam sedeo 10 sati u kolima od 5 ujutru), rekao ajde i ovo je od mene dovoljno :) Jer sam hteo kuci stici imam razne druge stvari koje sam zeleo da zavrsim. Kazem, to sam vise uradio zbog ljudi koji ovo revnosno prate, a dugo nisu imali tvog snimka da vide.
 
Moze neko da se slaze, da se ne slaze! Moze imati i diametralno suprotno misljenje, ali ovo se mora postovati! Respekt Eart! E ovakve stvari samo inspirisu i za svaku su pohvalu! Sad zamislite mnoge nas koji smo rasuti po celom svetu, kad nam neko kao Eart ili Car odvoje po citav dan, prosetaju i po kisi i suncu i blatu, pri tom sve o svom trosku, da bi nam preneli ovo sve sto nam prenose!
E eto zbog toga nije ni meni tesko uraditi sve sto mogu, bar skromno da se oduzim svima ovakvim forumasima! :kk: Hvala i klimoglav do zemlje!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623839#p623839:ofprh0fq je napisao(la):
Acoo » 20 May 2019, 22:44[/url]":ofprh0fq]Naletih na ovaj ubrzani video autoputa kroz Grdelicu, u smeru ka Nisu.
https://youtu.be/MiAXPMh3B8Y

Kolko ima dosta lepih belih zidova, bojim se da će to izgledati vrlo ružno kad se ekipa seti da ih “ulepša” grafitima. :?
 
Senic o istocnom kraku:

Na istocnom kraku preko vikenda uradjeno preko 2000 tona asfalta.

Ogradio se sto se tice avgustovskog roka:

Geotehnicki elaborat o kosini 26 kod crvene reke stize u petak. Ako se potvrdi ono sto geolozi predpostavljaju, da se pokrenulo ogromno kliziste, nema nista od otvaranja u Avgustu.

Na 18:30

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=AE3YDMZgXQQ[/youtube]
 
Vrh