Šta je novo?

Koridor 10

StaraMo":36ug6tze je napisao(la):
Bravo @Earth....mozda si mogao White Balance da pomeris u minus,ali super je i ovako,hvala puno na trudu i angažovanju.


ne ide to bas tako lako sa dronovima...kada menjas cesto fokusne tacke sunce zna bas da poremeti sve...jedino je opcija kasnijeg editovanja ali resultat nije isti kao kada te usere da setujes manuelno podesavanja go4 aplikaciji...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kaze "mozda najvece kliziste u Srbiji". A Duboka kod Umke? To kliziste iznad Save je bar 500m dugo. Ne znam kolka je sirina te kosine 26 na istocnom kraku, Caribrod ce bolje znati, ali sa ranijih snimaka ne verujem da je siroko kao Duboka. Jel ima slika te kosine sa nekog ranijeg snimka?
 
Dobro je da je tu konačno raščišćena trasa, to parče desne trake je stajalo prekriveno brdom godinama.
 
C26



Ja stvarno ne vidim da ovo može da bude baš toliko strašno, taman i da sklizne ovo desno - očistiće ga!
 
Zaista ne deluje tako strasno a i sama trasa je mogl jos levo da se pomeri...to su valjda jedine tri kosine sa desne strane gledajuci ka Dimitrovgradu.
 
Gledajuci sve nase inrastrukturne projekta, dolazim do zakljucka da:
Kompententnost izvodjaca radova minimalna
Nedovoljno radnika
Losa logistika
Nedostatak strucnog nadzora od strane drzava - a ako ga ima onda manje korumpirani nadzor.


Po meni se treba fokusirati na manje projekata u isto vreme kako bi se postojeca mehanizacija i ljudstvo iskoristilo sa boljom efikasnoscu.....

Sanjati je dozvoljeno )))
 
Mozda je tunel umesto useka bio bolje resenje kod projektovanja trase osim ako se vec znalo da je brdo nestabilno. Sada je gotovo i ostaje nam da se nadamo da nije mega kliziste u perspektivi.
 
Možda je dubina klizišta problem pa može da sklizne i leva i desna strana i put sa njima. Lek je da se preseku podzemne vode koje napajaju taj deo.
 
Kakva je situacija sa kvalitetnim benzinskim stanicama, na deonici Niš - Makedonija? Mislim na ozbiljne brendove, sa restoranima, toaletom i bez silaženja sa autoputa. Ima li ih uopšte?
 
Nema. Samo onaj albanski Valoni. Mislim da nikome nije u interesu da pravi pumpu blizu Makedonije zbog toga što svi znaju da je tamo jeftinije.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Hvala Caribrod, da nisi stavio ja bi mislio da je u pitanju neka od većih kosina oko Glogovca, tj bliže tunelu. Ovako je sad jasno.
Pošto je već počelo da se pominje "najveće klizište" itd, evo u startu da napadnem te tvrdnje, i to sa klizištem koje mi je prvo palo na pamet, a verovatno ima i dtugih većih. Evo ispod je predlog sanacije klizišta Umka-Duboko iz vremena kada se planiralo da K11 ide od Ostruznice ka Obrenovcu, tj tzv varijanta desnom obalom Save. Tu se kaže da je klizište Umka dugačko 1,45km + klizište Duboko isto 1,45km, znači u totalu 3km (mada sam ja na crtežu obeležio manje od toga). A kada se izmeri dužina klizišta C26, dobije se oko 0,5km dužine. Pa ako je tako onda nije jasno kako je najveće ako je samo od ovog jednog klizišta kojeg sam se prvo seti, manje oko 6 puta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624191#p624191:27ai3mmx je napisao(la):
astrodule » 22 May 2019 11:11 am[/url]":27ai3mmx]Nema. Samo onaj albanski Valoni. Mislim da nikome nije u interesu da pravi pumpu blizu Makedonije zbog toga što svi znaju da je tamo jeftinije.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
Lukoil nekoliko km južno od Hana. Ali tu je samo najosnovnija ponuda. Ima valjda i OMV kod Preševa, ali nisam siguran, išao sam samo do Bujanovca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624204#p624204:sy94nshp je napisao(la):
Earthmoving » Sre Maj 22, 2019 12:39 pm[/url]":sy94nshp]Hvala Caribrod, da nisi stavio ja bi mislio da je u pitanju neka od većih kosina oko Glogovca, tj bliže tunelu. Ovako je sad jasno.
Pošto je već počelo da se pominje "najveće klizište" itd, evo u startu da napadnem te tvrdnje, i to sa klizištem koje mi je prvo palo na pamet, a verovatno ima i dtugih većih. Evo ispod je predlog sanacije klizišta Umka-Duboko iz vremena kada se planiralo da K11 ide od Ostruznice ka Obrenovcu, tj tzv varijanta desnom obalom Save. Tu se kaže da je klizište Umka dugačko 1,45km + klizište Duboko isto 1,45km, znači u totalu 3km (mada sam ja na crtežu obeležio manje od toga). A kada se izmeri dužina klizišta C26, dobije se oko 0,5km dužine. Pa ako je tako onda nije jasno kako je najveće ako je samo od ovog jednog klizišta kojeg sam se prvo seti, manje oko 6 puta.
file.php

Ja sam shvatio da je ovo potencijalno klizište najveće u smislu problema koji predstavlja, a ne u dužini. Ako je klizište mnogo duboko onda šipovi u neposrednoj blizini nemaju efekta. Mora drenaža da se radi. Moraće više redova šipova da se uradi iznad puta i čak ispod puta.
 
Evo i zvanicne potvrde Makedonaca o nove 2 rampe koje su u planu na njihovom dedelu koridora 10.

"Али када је у питању побољшање услуга за грађане, ЈП за државне путеве касни са реализацијом обећања. Електронска наплата путарине требало је да буде уведена у првој половини 2016. године. Директор Јавног предузећа за државне цесте Зоран Китанов рекао је да ће електронска наплата путарина ускоро почети да функционише. За 20 дана очекује се отварање путарине код Гевгелије, а на јесен ће бити спремна за Демир Капију"
 
Meni nešto ne deluje da je ovde problem i da se boje klizanja od gore na ovoj kosini C26, meni po ovim terasicama ispod puta izgleda kao da se to i ranije nekad pomeralo, i da se oni možda boje da to sve zajedno ne krene da klizi ulevo, tj. u podnožje brda - dakle ne da će nešto zatrpati put već da će sve zajedno sa auto putem krenuti dalje dole nizbrdo.
 
Svasta je moguce ...ali ovo naselje stoji tu sigurno nekoliko decenija,mada se jasno vidi malo poluostrvo..Onda je tu u opasnosti i magistrala..Na 3 D slici se vas jasno vidi da tu fali ovo parce koje je skliznulo ka dole ko zna kada ali je samim time i magistrala u opasnosti...
aac86163a7b77cab1b92623badf0712e.jpg

5b509d486fc5c2ca6e92163b151a9cb3.jpg
 
Prodajem kuću na klizištu. Nije puno prešla.
Požurite, kada bude u centru, cena će joj skočiti.
 

Primetio sam recimo da na izgradnji autoputa u CG malo drugačije nalaze rešenja za potporne zidove koji su za razliku od Grdelice stepenastno pravljeni...
 
Markidjani":v9lgfsa6 je napisao(la):

Primetio sam recimo da na izgradnji autoputa u CG malo drugačije nalaze rešenja za potporne zidove koji su za razliku od Grdelice stepenastno pravljeni...
Laik sam ali mislim da ne moze da se poredi crnogorski kamen sa crvenom zemljom na ovom delu gde se stvaraju klizista.
 
Ceo lot 2:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=58pk1-kLiYQ[/youtube]
 
Konacno, bravo majstori :sesir:
Ovo moze skoro da bude gotovo. Jel to opremaju jednu cev tunela?
 
WTF, zasto zaustavna nema isti broj slojeva asfalta kao vozna i preticajna?
 
Caribrode ta vasa lokalna TV je cudo! Nijedna druga tv stanica u celoj Srbiji se ne moze porediti sa vama tamo! Svaka cast! A na snimku ocigledan progres! Ispasce na kraju da ce pre oni odraditi taj kompletan posao na tih 12km sa svim objektima, nego ovi ovamo zakrpiti par km na glinenoj na isto toliko dugoj deonici! Kad gledam kolicinu i debljinu naneseneg materijalan istocnom kraku i kad se setim onoga sto sam video na glinenojSIT BIH SE ISPLAKAO!
 
Vrh