Hvala Tikvica. Ta kosina, kad se predje most pre tunela Manajle je kosina Momin kamen i ona je po meni dosta sigurna jer je napravljena stepenasto, pa ako nesto i krene da pada, zaustavice se na spratu ispod. Meni su mnogo strasnije ove ostre vertikalne kosine ranije, visoke i po 15-20 metara, tik pored puta. Razumem ja sve i torketiranje betonom i ankerisanje par desetina metara dubine u planinu ali... Most Vrla je zaista visok, ne doduse kao Moracica sto se gradi sad u Crnoj Gori, ali je isto medju oblacima. Steta sto nisam snimio levo (vidi se sve do Svrljiga) i desno ispod ka Hanu.
Inace, mislio sam da je veci uspon ka Manajlu (kad se ide iz pravca Nisa) jer posle most Vrla bude na visokoj nadmorskoj visini, ali zapravo ceo nagib je blag. Doduse uspon pocne mnogo ranije tako da vec kad autoput prelazi preko Juzne Morave on je vec iznad starog puta, tako da uspon traje oko 5-6 km (mislim da je malo i u tunelu), ali je blag.
Markidjani, asfalt prva liga :kk: E sad, ne znam kolko ce da traje tako kvalitetan, nadam se da nece brzo da krene da se mrvi usled isparenja bitumena sto je ipak neminovno godinama. Asfalt deluje bas cvrst, stabilno. Ne znam dal sad po novom u asfalt autoputeva stavljaju tvrdji ali i skuplji erupcivac kamen. Jer taj povrsni deo dolazi u kontakt sa trenjem guma i on mora biti izdrzljiv, a ovaj i deluje tako solidno.