Šta je novo?

Koridor 10

Na kraku prema Bugarskoj - Koridor Xc, experti WB su izneli svoje mišljenje za gornji deo useka Gradinje, tj. klizište iz marta ove godine i tu se radi izmena projekta. Donji i srednji deo useka se uveliko radi po najnovijem projektu (gabioni, ankeri, geotekstil, pošumljavanje). Rade se i klizišta na paralelnom, po projektu sanacije koji je radio HPS, to je ono kod Crnoklišta što je bilo po medijima pre 2-3 nedelje, mada ima veće kod Ljubatovice gde se jedva prolazi, ali se ne vidi sa AP. Na 5A Staničenje-Sarlah sporne su 2 kosine - na početku i pre tunela Sarlah, delimično i iznad izmeštenog dela IIa221, ali i one imaju projekte sanacije i rade se. Na lotu 2 /Bancarevo - Crvena reka/ rade se sve sporne kosine po izmenjenim projektima, koje je radio HPS (a ne IzP koji je radio prvobitni), to su kosine C6 - pre, C7 - posle tunela Bancarevo, C17, C21-23, C25, na C26 se radi potporni sa šipovima, a na C27 je isti takav završen. Sad su kritike pre svega za C6 i C25 da je to presporo, ali kad pogledam Grdeličku - bolje da je sporo, samo neka "drži". Sve će biti gotove do kraja jula. Tako da ovde i nije bilo mnogo prostora za ekspertizu WB.
 
Caribrode,

Ako sam te dobro razumeo ,do kraja jula bice gotovi radovi na svim kosinama istocnog kraka?
Sta se desava sa onih nekoliko kilometara oko Pirota i onim mostom sa desne strane pre Gradinja?
KAKo za sada napreduje deonica Bancarevo -Crvena reka?
I kada pocinje EM opremanje ona 3 tunela ?
Ako se ne varam,nabrojao sam sve aktivnosti sa " istoka " ( uz petlju DM ,za koju si rekao da ce uskoro biti gotova ).
NApominjem da nikada nisam prosao tuda vec sam sve ovo naucio iz tvojih reportaza na cemu sam ti zahvalan... :sesir: :sesir: :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538813#p538813:exzowpat je napisao(la):
caribrod » 18 May 2018 04:16 am[/url]":exzowpat].... rade se sve sporne kosine po izmenjenim projektima, koje je radio HPS (a ne IzP koji je radio prvobitni)....

IzP je Institut za puteve, a koja firma je HPS?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538816#p538816:3qe2lbn1 je napisao(la):
Niko Kažanegra » Fri May 18, 2018 6:42 am[/url]":3qe2lbn1]Caribrode,

Ako sam te dobro razumeo ,do kraja jula bice gotovi radovi na svim kosinama istocnog kraka?
Sta se desava sa onih nekoliko kilometara oko Pirota i onim mostom sa desne strane pre Gradinja?
KAKo za sada napreduje deonica Bancarevo -Crvena reka?
I kada pocinje EM opremanje ona 3 tunela ?
Ako se ne varam,nabrojao sam sve aktivnosti sa " istoka " ( uz petlju DM ,za koju si rekao da ce uskoro biti gotova ).
NApominjem da nikada nisam prosao tuda vec sam sve ovo naucio iz tvojih reportaza na cemu sam ti zahvalan... :sesir: :sesir: :sesir:

Manje-više sve kosine trebalo bi da budu gotove tokom leta, do kraja jula sa izuzetkom možda nekih koje su pod sanacijom (npr. gornji deo useka Gradinje) ili nedajbože "krene" klizište.
Kod Pirota je prekid na 2 mesta - oko tunela Sopot i Sarlah. Veći je "gap" kod Sopota, gde fali oko 3km. Jedna manja kosina na početku treba da se sanira,tu treba tek da se radi leva, pa da se od magistralnog pravi desna. Posle toga završavaju tampon pre mosta Nišava 2, koja je na 2. BNS, kao i tunel Sopot u nastavku i Nišava 3 posle njega i deo trase do Sopotske. Razbucali su duplu trokraku (veza 221 i 259) zvanu sopotska "petlja" i tu rade tampon, uskoro će sve biti pod asfatom. Kod Sarlaha treba da saniraju kosinu pre desne cevi, u tunelu je asfalt, na velikom mostu posle njega trebalo bi da su krenuli sa izolaciju, posle toga je asfalt do devijacije gde počinje 30km punog profila do granice.
Desni most B6 pre Gradinja je na 1. sloju (asfaltni beton), trebalo bi da početkom sledeće nedelje bude na 2. sloju BNS, al to ću obići za vikend vrv. Pre i posle tog mosta ima par desetina metara, koji bi takođe do kraja meseca trebalo kao i most da budu na SMA.
Više od 200 mašina svakodnevno ima na lotu 2 (Bancarevo-Crvena Reka), tako da mora da napreduje... Tek ćemo videti za šta je to dovoljno.
Za EM opremanje tunela još uvek nije izabran izvođač :bash: Od dana potpisivanja ugovora rok je 180 dana za Sarlah i Sopot, 280 za Bancarevo.
Ispustio si paralelni nekomercijalni put Pirot-Bela Palanka, gde se na većem, gotovom delu (Čiflik-Staničenje) saniraju 3 kosine, deo od 150m posle toga koji je rušen zbog kosine ispod na AP se radi, treba da naprave 2 spoja sa magistralnim, na silasku sa nadvožnjaka ka starom mostu Nišava 2 i starom tunelu Sopot, što mogu za 2 dana i kod mesta gde sada počinje 5+km punog profila, gde ima malo više posle i počeli su ga. Ovo je u ugovoru Trace. U ugovoru Aktora je veza petlje Pirot zapad sa starim tunelu Sarlah, gde se
Ima i gomila sitnica i ne baš sitnica, kao što je opremanje bočnih naplatnih rampi, odmorišta Bela Palanka, Pirot, Jerma, što je sve posao JP Putevi Srbije, nadvožnjak koji menja sopotsku petlju, ozelenjavanje, bukobrani...
 
Текст из Новости о окончању радова на источном краку Коридора 10, магистрала кроз Сићевачка клисура - историја.

Збогом магистрали смрти
В. Ћирић | 20. мај 2018. 16:02 | Коментара: 0
Пут кроз Сићевачку клисуру после 65 година одлази у историју. Возачима се од ове деонице с правом дизала коса на глави

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 1%82%D0%B8

 
Pa ova informacija da za EM opremanje tunela još nije izabran izvođač je za stvarno za Ginisa. Sećam se kad je @caribrod još pre 2 ili 3 godine pominjao da nas čeka taj tander posle probijanja cevi - to je tada delovalo toliko depresivno! Praktično već 5 godina unazad se nadamo da će sve biti sledeće godine kompletirano.
 
dugo sam ovaj forum pratio bez komentarisanja ali tek sad razumijem neke clanove i njihovu nestrpljivost da se koridor 10 zavrsi
i njihovo cudjenje da im treba 5 godina za otvaranje tendera
stvarno nemamo prava da se ljutimo na gradjevinske firme koje rade na koridoru kad ovin za papirologiju trebaju tolike godine
opet ja sam nestrucan za komentarisanje tog posla vezano za papirologiju pa nek me neko ispravi ako grijesim
 
Идући свакодневно старим путем од Пирота ка Димитровграду,дам закључити следеће - Држава избегавање аутопута од стране возача добро надокнади са два радара на старом путу.Људи убијају како раде :)
 
"Pre kraja godine do Bugarske i Grčke će građani moći da putuju u potpunosti autoputem - naglasio je Vučić.

On je rekao da ćemo "mi svoj deo u potpunosti završiti, pa će svima biti lakše da idu preko jedne uređene zemlje i divnih autopteva koje imamo".
 
Grci su najkrvaviji. Najrazvijeniji su a nisu ni pipnuli svoj deo puta. Ali im ne smeta da naplacuju putarinu.

A neko je gore pomenuo izbegavanje putarine. U Leptokariji ne moze normalno da se spava nocu od buke koju prave kamioni koji zaobilaze obliznju naplatnu rampu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537083#p537083:ln6y8obf je napisao(la):
Немања » 10 Мај 2018 09:25 am[/url]":ln6y8obf]Кроз Бугарску имаш 25 км од границе до Сливнице коректну магистралу.Наредних 25 до улаза у Софију су 4 траке без ограде,али сматрај их аутопутем јер иду кроз поље.Испред Софије имаш велики кружни ток на ком се одвојиш за Перник Кулата и тераш 100 км аутопутем.Иди до краја тог пута,јер имаш два искључења за Кулата (гранично село са Грчком).Одатле имаш неких 50 км магистрале која пролази кроз саму варошицу Кресну и ту зна да буде гужва.У граду Сандански,кроз који пролазиш,можеш да направиш паузу или бар сипаш гориво (Бензин и дизел око евро,плин од 45 до 50 центи).Последњих 15 км је аутопут.У Грчкој је пут скоро потпуно реконструисан,без неких 10ак км.У Бугарсској плаћај картицом,јер љуште на курсу.Ја сам Пироћанац,па имам левове,ал се ван Пирота тешко налазе.Вињета кошта 15 лева (око 8 евра) за 7 дана а 30 лева за 30 дана.Ако идеш на више од 7,купи одмах месечну.У Грчкој одмах иза границе плаћаш 2,4 евра до Солуна.На Градини од првог јула до 15ог августа можеш озбиљно да заглавиш викендом на излазу,а од 20ог јула до средине септембра на улазу у Србију.Граница између Бугарске и Грчке је лагана,јер ЕУ држављани махну личном картом кроз прозор.Србе одвоје на страну за проверу,али се не чека дуже од 20 минута.При повратку из код места Сливница,где се са 4 траке прелази у две,имаш радар на ком "падају турске главе".То запамти обавезно.Ако негде у Бугарској налетиш на полицију,стављај 10 евра у пасош и не секирај се.Надам се да ти значи нешта.А,да,имаш и радаре на делу од Просека до Црвене Реке,на најбезобразнијим местима,али ту нема 10 евра,него пишу те погани људске.

Од српске границе до Софије су честа ограничења на 50 кмнс, а полиција је увек присутна.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540439#p540439:2zxj4qeo je napisao(la):
Dzukis87 » Fri May 25, 2018 4:13 pm[/url]":2zxj4qeo]http://www.pirotskevesti.rs/gradska-hronika/koridor-10protest-kod-sopotske-petlje/

Cudi me da su ovo prevideli.

Nisu prevideli, nego ih bole rac, može im se, a trenutno nemaju para da to ljudski reše izgradnjom nadvožnjaka, koji će spajati IIA221 (put za Knjaževac) i IIA259 (paralelni put, staru magistralu Pirot-Niš) i praktično zameniti sopotsku "petlju".
Biće na kraju tresla se gora rodio se miš, ali sam ja upozoravao da je kompletno zatvaranje sopotske petlje potpuna budalaština. Mogli su do završetka EM opremanja tunela Sopot i puštanja punog profila AP da im ostave ukrštanje u nivou, kao što je bilo kod Staničenja dok se gradio taj deo deonice Rubau, manje-više i sad je takvo stanje. Tehnologija je da se izmesti raskrsnica 20m dalje na nekih 7-10 dana dok se ne zacrni asfalt na AP tamo gde je ranije bilo ukrštanje, onda se nasipa stara raskrsnica da se izravna sa novoizgrađenim autoputem, a izgradnja AP se posle nastavlja dalje. Ovako su im stvarno presekli pristup i da bi došli na drugu stranu autoputa treba da idu do Pirota i kruže nekih 15km ili da idu teško prohodnim putem do Staničenja pa okolo, opet nekih 8-10km.
I sad će u četvrtak da im obećaju i/ili odrade neki privremeni pristupni put i prikažu projekat iz ovog tendera za izradu projekta nadvožnjaka:

http://www.koridor10.rs/sr/n-a-5ac615fed013b

što su verovatno i završili HPS&co., koji su ugovor potpisali 26.04.2018.

http://www.koridorisrbije.rs/site/c... OBAVEŠTENJE O ZAKLJUČENOM UGOVORU - zav_.pdf

Rok od 40 dana za izradu idejnog projekta sa studijom opravdanosti ističe 05.06. i verovatno su pri kraju, nakon toga kad im reviziona komisija Koridora odobri projekat imaće dodatnih 15 dana za izradu projekta za građevinsku dozvolu (piše sitnim slovima). Realno, prvih dana jula trebalo bi da finalni projekat bude gotov. Veći je problem odakle će se finansirati taj nadvožnjak (možda sredstva odobri banka u ovom slučaju EIB, koja kreditira Staničenje- Pirot istok ili EBRD, koja kreditira paralelni put) i eksproprijacija par parcela između magistrale i pruge, što će svakako morati da reši država iz budžeta, a to je uvek problem. U normalnim zemljama problem bi bila i građevinska dozvola (čak je i u Bugarskoj to kočilo kapitalne projekte, npr. Severnu tangentu Sofije), jer ne bi bilo moguće dobiti je bez rešenog vlasništva nad zemljištem, ali poučen iskustvom sa Gradinja gde su Aktoru izdali GD da gruva u komšijskom, rekao bih da ni ovde to neće biti problem. Što se tiče same izgradnje, ovaj nadvožnjak bi trebalo da bude pandan mostu preko Nišave na petlji Dimitrovgrad zapad, sa 3 otvora, verovatno i kojom gredom manje (na DZ je 3x7, ovde će vrv 3x4 ili 3x5), a pritom neće biti fundiranja u koritu reke, jer su stubovi između 2 strane AP i između desne i magistralnog. Ovaj kod petlje su počeli u januaru, imali sneg 40+ dana u februaru i martu i uspeće da ga potpuno završe do kraja juna, ergo 4-5 meseci ne preterano intenzivnog rada dovoljno je za ovaj tip konstrukcija, može to i malo brže, ne previše jer ipak armirani beton zahteva i vreme. Realno je da do kraja godine to završe, a budući da su recimo nadvožnjak na Prisjanskom putu (naknadno asfaltiran) i manji na petlji Pirot zapad (i dan danas je tako) pustili na nivou ploče, bez izolacije i asfalta, može to i ranije da se pusti u saobraćaj...
Btw. tužan utisak je koliko je opustošen ovaj pirotski staroplaninski kraj. Iz svih sela, koja su ugrožena (Temska, koja je krajem XX veka još imala preko 1000 stanovnika, Sopot, Oreovica, Rudinje, Topli dol, Cerova, Orlja, Bazovik, Ragodeš, Šugrin, Mirkovci) jedva su skupili 50-60 kadrih da protestuju sa 2-3 traktora. Biće i da je komšijska solidarnost ravna nuli, jer su očigledno došli samo oni koji imaju imanja na tom potezu, a oni koji nemaju baš i ne, imali su juče neka važnija posla. Takav smo narod jbg.
 
Na Južnom kraku se radovi uglavnom privode kraju, radilo se punom parom i danas. Nadam se da će posle toga krenuti u masovnureparaciju postojećih autoputeva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540514#p540514:507aeeew je napisao(la):
beaver » Пет Мај 25, 2018 11:20 pm[/url]":507aeeew]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537083#p537083:507aeeew je napisao(la):
Немања » 10 Мај 2018 09:25 am[/url]":507aeeew]Кроз Бугарску имаш 25 км од границе до Сливнице коректну магистралу.Наредних 25 до улаза у Софију су 4 траке без ограде,али сматрај их аутопутем јер иду кроз поље.Испред Софије имаш велики кружни ток на ком се одвојиш за Перник Кулата и тераш 100 км аутопутем.Иди до краја тог пута,јер имаш два искључења за Кулата (гранично село са Грчком).Одатле имаш неких 50 км магистрале која пролази кроз саму варошицу Кресну и ту зна да буде гужва.У граду Сандански,кроз који пролазиш,можеш да направиш паузу или бар сипаш гориво (Бензин и дизел око евро,плин од 45 до 50 центи).Последњих 15 км је аутопут.У Грчкој је пут скоро потпуно реконструисан,без неких 10ак км.У Бугарсској плаћај картицом,јер љуште на курсу.Ја сам Пироћанац,па имам левове,ал се ван Пирота тешко налазе.Вињета кошта 15 лева (око 8 евра) за 7 дана а 30 лева за 30 дана.Ако идеш на више од 7,купи одмах месечну.У Грчкој одмах иза границе плаћаш 2,4 евра до Солуна.На Градини од првог јула до 15ог августа можеш озбиљно да заглавиш викендом на излазу,а од 20ог јула до средине септембра на улазу у Србију.Граница између Бугарске и Грчке је лагана,јер ЕУ држављани махну личном картом кроз прозор.Србе одвоје на страну за проверу,али се не чека дуже од 20 минута.При повратку из код места Сливница,где се са 4 траке прелази у две,имаш радар на ком "падају турске главе".То запамти обавезно.Ако негде у Бугарској налетиш на полицију,стављај 10 евра у пасош и не секирај се.Надам се да ти значи нешта.А,да,имаш и радаре на делу од Просека до Црвене Реке,на најбезобразнијим местима,али ту нема 10 евра,него пишу те погани људске.

Од српске границе до Софије су честа ограничења на 50 кмнс, а полиција је увек присутна.


Грешиш.Знам пут напамет.То је махом гранична полиција која служи за украс.Једна патрола на паркингу за камионе иза железничког моста на улазу у Бугарску и друга испред Драгомана,код одвајања за Годеч.Има их увек на КАТ пункти код Сливнице,али снимају возила на излазу из Србије.Ту је јадац и ко не зна за радар,мора да "черпи" (части) 10 евра ако уме или да иде у Сливницу да плати казну.Деси се понекад да их има на тзв. Гергани у месту Хераково,али ретко.Могу и да се нацртају на семафору код Метроа,али углавном јуре камионе.Ограничење,осим код радара у Сливници,нигде није 50.У Србији на старом путу,радар иде
1 - У правцу Софије после одвајања за Држину,на правом путу при ограничењу 80 и код хотела Хепи при ограничењу 60,где из кривине долазиш на волеј.
2 - Ка Нишу такодје иза кривине,после хотела Хепи а пре скретања за Лукавицу,при ограничењу 60 и код одвајања за Војнеговац при 80.Нисам их видео месецима на раскрсници за Чиниглавце,где су на пуној линији на правом путу годинама "падале турске главе".
 
Пардон.Код Сливнице снимају возила која иду ка Србији.
 
Obnovljena deonica u duzini od nekoliko km nakon Backe Topole. Takodje stara naplatna je uklonjena.





 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540652#p540652:2q2ogdss je napisao(la):
Немања » Sat May 26, 2018 10:00 pm[/url]":2q2ogdss]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540514#p540514:2q2ogdss je napisao(la):
beaver » Пет Мај 25, 2018 11:20 pm[/url]":2q2ogdss]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537083#p537083:2q2ogdss je napisao(la):
Немања » 10 Мај 2018 09:25 am[/url]":2q2ogdss]
Од српске границе до Софије су честа ограничења на 50 кмнс, а полиција је увек присутна.


Грешиш.Знам пут напамет.То је махом гранична полиција која служи за украс.Једна патрола на паркингу за камионе иза железничког моста на улазу у Бугарску и друга испред Драгомана,код одвајања за Годеч.Има их увек на КАТ пункти код Сливнице,али снимају возила на излазу из Србије.Ту је јадац и ко не зна за радар,мора да "черпи" (части) 10 евра ако уме или да иде у Сливницу да плати казну.Деси се понекад да их има на тзв. Гергани у месту Хераково,али ретко.Могу и да се нацртају на семафору код Метроа,али углавном јуре камионе.Ограничење,осим код радара у Сливници,нигде није 50.У Србији на старом путу,радар иде
1 - У правцу Софије после одвајања за Држину,на правом путу при ограничењу 80 и код хотела Хепи при ограничењу 60,где из кривине долазиш на волеј.
2 - Ка Нишу такодје иза кривине,после хотела Хепи а пре скретања за Лукавицу,при ограничењу 60 и код одвајања за Војнеговац при 80.Нисам их видео месецима на раскрсници за Чиниглавце,где су на пуној линији на правом путу годинама "падале турске главе".

Grešiš i ti. Ne stoje na odvajanju za Držinu, ono je čim se prođe ispod autoputa u krivini gde i ne možeš brže od 50-60, nego se sakriju iza nadvožnjaka za Veliki Jovanovac, a tu su kod oba nadvožnjaka nebulozna ograničenja 50, kao i u Belom Polju, ali tamo ih nema odavno, 50 pa 60 je od Željuše pa sve do izlaza iz Dimitrovgrada, osim na mestima koja si pobrojao retko ih ima, ponekad u Lukavici ili Belešu.
Na 2+2 je od Slivnice do Sofije 90, pre toga gledano odavde redom je 50 u dragomanskoj klisuri par km, pored Dragomana takođe, pa kod crvene pumpe pre punkta u Slivnici, tu ih ima baš baš retko, ali sam ih sretao. Na 2+2 je 50 i na skretanju za Boben, kod restorana Route 80 i posle na izlazu iz Božurišta, ovo novo koje si pomenuo kod pumpe Petrol je nova kako oni kažu "hranilica" za saobraćajce i ne pecaju samo kamione, znam par likova s kolima odavde koji su "pali" i morali da "čerpe".
 
Vrh