Šta je novo?

Koridor 10

Тераш само право.Добар аутопут до Благоевграда.Написао сам,код Благоевграда имаш искључење Кулата.Можеш да скренеш,није лош пут,а можеш и да продужиш право,јер после 7,8 км имаш опет искључење.У суштини,није нека разлика,осим што пар километара више аутопутем.Што се тиче пута преко окупираног Косова и Метохије - Пре ћеш добити батине у кафани у Пироту суботом увече него ли тамо.Постоји други проблем.У повратку,свако ко уђе на Косово и Метохију из Албаније,Црне Горе или Македоније,не може да уђе на територију централне Србије ПАСОШЕМ.Можеш да на Албанско "Косовској" граници даш пасош,а да на Мердарама даш личну карту.Ако имаш децу у ауту или било кога ко нема личну карту ЕУ,не можеш да уђеш и вратиће те да одеш у неку другу земљу и уђеш у Србију.То се може видети и на Гугл мапи,где путеви из Србије на окуприано КиМ воде преко других земаља.Иначе,од Куле до Игуменице је комплетан аутопут,плаћа се око 12 евра (на 5 места по 2,4 ваљда беше).Немају пумпе на аутопуту,већ се силази са искључења,где су обично у близини.За Албанију ти треба зелени картон и понеси га из Србије.Ако га вадиш на граници иде систем "Магаре се је*е кад се заглави".
 
Predejane danas.

Radi se punom parom iako je subota. Skoro celom dužinom fronta kroz klisuru.
51f834dd1a5d759cdc4d0b3697a5cf0c.jpg


Послато са Redmi Note 4X уз помоћ Тапатока
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1B-u6bqSuvo[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537521#p537521:3lbynzw5 je napisao(la):
Пантограф » Pet Maj 11, 2018 11:24 pm[/url]":3lbynzw5]Па, за тебе је вероватно логичнији пут преко Приштине и Тиране. Између та два града је све аутопут и брзо се стигне.

Ако ти је брига безбедност, возио сам пре десетак година, послом, поприлично са БГ таблама кроз Приштину. Не би требало да буде опасно.

Ma nemam ja problem da se nesto cimam zbog bezbednosti, ali imam premalo AP tom varijantom. Od Tirane do Sarande ima dosta km, a put kolko sam cuo nije neki, magistrala i to sa dosta krivina. Ovom rutom mi je manje vise sve AP i necu se toliko umoriti nego da se resim da idem na Pristinu i celu ALB
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537576#p537576:2iv3ddi1 je napisao(la):
Немања » Sub Maj 12, 2018 10:52 am[/url]":2iv3ddi1]Тераш само право.Добар аутопут до Благоевграда.Написао сам,код Благоевграда имаш искључење Кулата.Можеш да скренеш,није лош пут,а можеш и да продужиш право,јер после 7,8 км имаш опет искључење.У суштини,није нека разлика,осим што пар километара више аутопутем.Што се тиче пута преко окупираног Косова и Метохије - Пре ћеш добити батине у кафани у Пироту суботом увече него ли тамо.Постоји други проблем.У повратку,свако ко уђе на Косово и Метохију из Албаније,Црне Горе или Македоније,не може да уђе на територију централне Србије ПАСОШЕМ.Можеш да на Албанско "Косовској" граници даш пасош,а да на Мердарама даш личну карту.Ако имаш децу у ауту или било кога ко нема личну карту ЕУ,не можеш да уђеш и вратиће те да одеш у неку другу земљу и уђеш у Србију.То се може видети и на Гугл мапи,где путеви из Србије на окуприано КиМ воде преко других земаља.Иначе,од Куле до Игуменице је комплетан аутопут,плаћа се око 12 евра (на 5 места по 2,4 ваљда беше).Немају пумпе на аутопуту,већ се силази са искључења,где су обично у близини.За Албанију ти треба зелени картон и понеси га из Србије.Ако га вадиш на граници иде систем "Магаре се је*е кад се заглави".

Cek, pa ne bese li da smo mi ista zemlja? Sta ce mi pasos ako zelim da udjem iz KS u SRB kad je to ista zemlja sa istim precednikom :)

A da, to su neke druge price. Da ne idem u off, hvala jos jednom na detaljnim objasnjenjima, izvadicu zeleni karton u mom osiguranju i cepam preko Bugraske i Grcke u ALB i istom rutom nazad.
 
Ova zemlja je skliznula jer ima prazan prostor između donjeg I gornjeg potpornog zida. Mada ovaj gornji zid nije pravi potporni već samo zaštita od spiranja zemljišta jer je posečeno drveće. To je torket ili prskani beton debljine možda 10-tak cm. On je usidren sidrima ili ankerima za podlogu i to ga drži. Samo površinska zaštita od erozije. I normalno je da ima sitne pukotine jer se pri izradi ne prave dilatacije kao kod betoniranja klasičnog potpornog zida.
 
Korak dalje od konačnog završetka kompletne autoputizacije E75 kroz Srbiju.
 
Zašto lepo nisi napravljene galerije i izbegnute ove stvari, ovo nije normalno da se sve raspada a plaćeno boga oca.
 
Bilo bi bolje i lepše da su uradili galerije, ali je neko promenio projekat zbog uštede od nekoliko miliona.
Mislim da ne bi ništa skliznulo da tokom izrade nije palo toliko kiše. Vidite koliko još kosina je urađeno i nije ništa krenulo. Kosine se rade od vrha ka dnu. Dok se kopa na dole i dok se ne uradi torket i mestimično ove grede i stubovi kao ojačanja, prođe nekoliko dana. Ako u tom periodu padne dosta kiše onda je već urađena kosina potkopana i neobezbeđena. Mora bolje da se planira posao i vodi računa o padavinama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538061#p538061:34fcwz22 je napisao(la):
mmlad239 » Pon Maj 14, 2018 5:23 pm[/url]":34fcwz22]Ovo je izgleda samo početak onoga što nas čeka...

http://jugmedia.rs/ponovo-se-obrusio-de ... ideo-foto/
Grdelicka-klisura_ponovo-se-obrusio-potporni-zid.jpg

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1DzoAwXT7E0[/youtube]

Bojim se da je tako. Ne spadam u "dezurne kriticare", ali od samog pocetka ukazujem da se ove kosine zbog komplikovanog geoloskog sastava previse "olako shvataju", ako mogu da upotrebim taj eufemizam.
 
Put Sofija-Blagojevgrad-Kula, je prepun policije, kamera itd. Ne treba se preterano zaletati, ni opuštati.
 
Тунел Предејане
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KAx1oA3DGUg[/youtube]
 
Коридори и Светска банка ангажују експерте за Грделицу

"Коридори Србије", заједно са Светском банком, ангажоваће посебан експертски тим за радове у Грделичкој клисури како би се тај грађевински пројекат завршио у року.

Да би се део Коридора 10 кроз Грделичку клисуру, као један од најзахтевних грађевинских пројеката у овом делу Европе, завршио у прописаним роковима, најбољем квалитету и у складу са свим безбедносним стандардима, "Коридори Србије" заједно са Светском банком договорили су се о ангажовању посебног експертског тима који има велико искуство у санацији косина и потенцијалних клизишта, истиче се у саопштењу.

Како наводе "Коридори Србије", тим ће предводити професор Маринос Скемпас, грађевински инжењер и експерт Светске банке за проблеме косина.

"Тим ће у најкраћем временском року предложити техничка, технолошка и пројектна решења која ће обезбедити пре свега, стабилност свих косина у Грделичкој клисури, а тиме гарантовати како безбедност саобраћаја, тако и самог објекта ауто-пута као добра у јавној употреби", поручују из Коридора.

"Коридори Србије" и поред претходно спроведених геолошких истраживања у сарадњи са Светском банком, желе да обезбеде највећи могући квалитет радова на Коридору 10, као најзначајнијој саобраћајници у Србији која ће додатно допринети економском развоју Србије, наводи се у саопштењу.

http://www.rts.rs/page/stories/ci/s...tska-banka-angazuju-eksperte-za-grdelicu.html
 
Zar to nije trebalo da se predvidi prilikom projekta? Da li je neko bio na terenu, zar se ne vrše neka geološka istraživanja i ko zna šta još?

Nisam iz struke, pitanje mi se samo nametnulo.
 
Jedan od komentara na kraju članka sve lepo objašnjava:

"Šta te čudi kad je tu samo partijski kadar? Tu nema stručnjaka .... "
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538591#p538591:39lax1bw je napisao(la):
vlasta » Sre Maj 16, 2018 11:56 pm[/url]":39lax1bw]Jedan od komentara na kraju članka sve lepo objašnjava:

"Šta te čudi kad je tu samo partijski kadar? Tu nema stručnjaka .... "

Kamo srece kad bi razog bio tako jednostavan. Kriv je partijski kadar a sve ostalo je sjajno… Naprotiv, nista nije sjano.

Ovo je iznudjeno i jedino moguce resenje. Razlozi su mutifaktorijalni i svi smo ih svesni. Kad se 20 godina ne radi apsolutno nista I to sto se radi ne radi se kako treba, dolazimo do ovoga gde smo danas. Sad mora sve iz pocetka uz nadu da i ovi koji su stekli neko iskustvo nece otici u inostranstvo.
 
Malo snimaka sa istočnog dela istočnog kraka:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fNHRfeihAhw[/youtube]
 
nije problem sto u grdelickoj klisuri, gdje je geoloski sastav zemlje takav dolazi do stvaranja klizista,probijaju rokove .
ali srpska kuca levosoje strasno .prvo razvlace do beskonacnosti a onda raskidaju ugovor i ponovo iste uvode u posao.
pa nek mi neko kaze da se iza ne pravi neki lopovluk.
 
Kada mozemo da ocekujemo zavrsetak petlje Dmg zapad?

Poslato sa EML-L29 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538763#p538763:2a8ab6o0 je napisao(la):
vostic.pfn » Thu May 17, 2018 7:17 pm[/url]":2a8ab6o0]Kada mozemo da ocekujemo zavrsetak petlje Dmg zapad?

Poslato sa EML-L29 uz pomoć Tapatoka

Oko 20-25.06.2018.
 
Ni ja nisam iz građevnske struke, ali vidim šta i gde su ljudi u svetu sve napravili, a na još gorim terenima. Znači - rešenja ima i za ovo, a onaj ko je školovan u ovoj oblasti, trebalo bi da ima ideju o tome kako rešiti ovaj problem. Kao što se od svih nas koji radimo neki posao, a radimo pošteno svojim znanjem i trudom, očekuje da isti znamo, tako se očekuje i od ljudi koji rade na ovom delu puta. A pošto to nisu nikakvi stručni ljudi, nego partijske gnjide i ulizice, može im se da urade fušeraj za koji ne odgovaraju, pošto se pokaže kao loš. I sreća je što se pokazao vrlo brzo, dok još nije pušten saobraćaj.

Ne sporim da je to veliki, zahtevan i u svakom smislu težak posao, ali zato bi trebali da rade oni koji su se školovali za to. A ne rade - i zato se dešava ovo što se dešava.

Gde počinje Srbija, tu se završava logika.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CgNqwqXx1ws[/youtube]


Zasto samo Grdelicka kisura? Sta je sa krakom prema Bugarskoj?
 
Vrh