Šta je novo?

Klinički centar Srbije

Mислим да Студентски центар Београд не распоређује студенте по близини факултета дому већ се праве ранг листе по успеху, мада и то би могло да се промени. 4. април, Мика, Лола и Вера су релативно близу. Али и даље највише студената је у Студењаку и по домовима на Звездари.
 
Отприлике послетарне свињарије, где је сматрано да студенте треба склонити из центра због потенцијалног бунта, али су опет задржали већину факултета у центру.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846631#p846631:1ei396o5 je napisao(la):
Пантограф » 02 May 2021 09:55 am[/url]":1ei396o5]Heh, baš su stari i bolesni za metro... npr. onkološki pacijenti na hemioterapiji u sezoni respiratornih virusa. A i bolesna deca. Pa tek rođene bebe - u javni prevoz. Još jače - da dolaze biciklom.

Bolje da se mi, sa ovako starim stanovništvom, manemo tih evroutopija o bezmotornim kretanjima i da olakšamo upotrebu automobila koliko je god moguće. I ovo mislim bilo gde, ne samo oko kliničkog centra. A tu posebno.
Mislio sam na zaposlene koji su lako pokretljivi i u punoj snazi. Nikako nisam mislio na bolesne i stare. Niti sam utopista niti sam za ukidanje motornog prevoza, već sam za smisleni metro koji će pored KCS pokriti i Prokop. Znamo se Panto.
 
Та веза је свакако неопходна. Иначе 78 је увек пун људи који иду или до КЦС или до ВМА.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846631#p846631:1lxoszlw je napisao(la):
Пантограф » Ned Maj 02, 2021 10:55 am[/url]":1lxoszlw]Heh, baš su stari i bolesni za metro... npr. onkološki pacijenti na hemioterapiji u sezoni respiratornih virusa. A i bolesna deca. Pa tek rođene bebe - u javni prevoz. Još jače - da dolaze biciklom.

Bolje da se mi, sa ovako starim stanovništvom, manemo tih evroutopija o bezmotornim kretanjima i da olakšamo upotrebu automobila koliko je god moguće. I ovo mislim bilo gde, ne samo oko kliničkog centra. A tu posebno.

Većina pacijenata koji dolaze u Klinički su u stanju da koriste javni prevoz i dobar deo njih i sad tako dolazi, uprkos katastrofalnoj povezanosti.
Dobar deo zaposlenih takođe dolazi javnim prevozom, a mnogi od nas bi koristili metro pre nego kola kad bismo bili u prilici. Na taj način bi se i za one stare koji moraju doći kolima rasteretile ulice i parking.
 
Znači ljudi će preferirati/bi preferirali da u bolesnom stanju (ne urgentnom, ali bolesnom) do KCS dolaze metroom nego svojim kolima?


Niđe veze.
Ali bukvalno niđe veze.
 
Mislim da nisi dobro pročitao. Preferirao bi deo nas zaposlenih da koristi metro pre nego svoja kola.
 
Sve je ok.
Poenta je da mnogi bolesnici sad svejedno dolaze busom iako im sigurno nije lako, ali nemaju izbora, pa bi im svakako metroom bilo neuporedivo lakše. A ja znam da bi meni kao radniku bilo mnogo jednostavnije da dođem metroom nego da jurim parking po onom paklu.
 
Ja sam za to da se poboljšava i postojeći pristup javnog prevoza*, i garaže, i metro.


* Naravno ovo kažem uslovno, jer jasno je da ne može da se tera autobus kroz Višegradsku ili Koste Todorovića pacijentima pod prozore jelte...
Nego mislim u smislu da od površinkog JGP ostane ovo što jeste, i da se gleda kako u budućnosti da se možda još unapredi, ako se stvore uslovi.
A u međuvremenu da se radi i na rešenjima za (bolji) kolski pristup i metro. Ja lično ne predviđam da će metro proći ispod KCS. ALI, naravno da bih voleo i bio srećan da se i to desi.

A što se tiče garaža, što više razmišljam, a i što više prolazim pored MUPovog kompleksa u Kneza Miloša, to više vidim potencijal da se na njegovom mestu izgradi sve i svašta, pa tako i jedna od garaža za opsluživanje KCS. O čemu sam već pisao ovde.

Ovih dana ću da vidim da proširim to rešenje i da vidim da li se može naći još neka pogodna lokacija oko KCS. Kao npr ona na uglu Svetozara Markovića i Pasterove, što je predlagao Došljak.


Ima i mesta, i para, i potencijala za sve. Samo da bude volje i pameti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846748#p846748:1qr3ybp9 je napisao(la):
vucko » 02 May 2021 06:55 pm[/url]":1qr3ybp9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846631#p846631:1qr3ybp9 je napisao(la):
Пантограф » 02 May 2021 09:55 am[/url]":1qr3ybp9]Heh, baš su stari i bolesni za metro... npr. onkološki pacijenti na hemioterapiji u sezoni respiratornih virusa. A i bolesna deca. Pa tek rođene bebe - u javni prevoz. Još jače - da dolaze biciklom.

Bolje da se mi, sa ovako starim stanovništvom, manemo tih evroutopija o bezmotornim kretanjima i da olakšamo upotrebu automobila koliko je god moguće. I ovo mislim bilo gde, ne samo oko kliničkog centra. A tu posebno.
Mislio sam na zaposlene koji su lako pokretljivi i u punoj snazi. Nikako nisam mislio na bolesne i stare. Niti sam utopista niti sam za ukidanje motornog prevoza, već sam za smisleni metro koji će pored KCS pokriti i Prokop. Znamo se Panto.
Da, da, naravno. Ali me već hvata glavobolja i srdobolja kad razni Stojčići ponavljaju kao papagaji ono što su čuli od neke drtine iz Zapadne Evrope - čije društvo se možda baš upravo raspada po moralnoj osnovi, samo što ćemo mi to da primetimo na vreme kao i kada je pao zid u Berlinu - 'nova hijerarhija: pešaci, bicikli, javni prevoz, automobil...' U Beogradu, u decembru, kad je najveća potreba za prevozom, bicikl će da bude važnije prevozno sredstvo od automobila? U jednom od prosečno najstarijih društava na svetu? Takve budalaštine, u praktičnim životnim sferama, nikad nisu imale pravo građanstva, do našeg vremena. I sad, treba da otežavamo i dolazak u bolnicu automobilom.

Pomislim, impulsivno, da su Teksas, Australija i slični jedini u pravu po ovom pitanju, a da smo smi svi tupani koji dozvoljavaju da nas šikaniraju grupe zaluđenika bez veze sa realnim životom. I da nas lažu - odseli se naš Karlo u Holandiju, i shvati da je njihov biciklistički raj samo obična šarada, i da oni tamo u principu više voze kola i nego što hodaju. Šer javnog prevoza mizeran. Onda shvatim da je istina ipak tu negde između - da je zapravo luksuz i kvalitet kad postoji dobar javni prevoz, a da je nekome zgodno kad može da vozi bicikl - ali bogme istina je mnogo daleko od strane aktuelne ideološke talibanije.

U svakom slučaju: za Klinički centar garaže za još 2.000 kola. U širem centru za više desetina hiljada. Za pacijente besplatno u KCS, za sve Beograđane, gde god da žive, pod povoljnim uslovima parking mesto za bar 1 automobil po porodici.
 
Има у ужем центру града толико локација које пропадају безбезе, а могу се искористити за изградњу гараже, ево из главе, цео онај блок у Булевару ослобођења код ћошка са Кнегиње Зорке, затим у Београдској велики празан плац, а пре њега низ нижих кућа напуштених и запуштених, онда они напуштени темељи у Кнеза Милоша, онда рушевине МУПа, онда велики празан плац поред СУПа Савски венац, ту може да се направи велика гаража и за грађане, и за полицију, да не паркирају више по улици и уз разделно острво, затим паркинг у Ресавској иза зграде министарстава, може да се искористи за изградњу велике гараже на спрат да се укину резервисана паркинг места ту у Немањиној и Ресавској, онда у Карађорђевој онај приземни салон Џип комерц може да се замени за вишеспратну гаражу, а у приземљу да остане локал, па бројне бараке у блоку између Гаврила Принципа и Ломине, ето, све побројане локације могу да се искористе за гараже од 300-600 паркинг места, угрубо предложено 10 локација, то је око 3000 до 6000 паркинг места у гаражама. На то додати и већ најављиване гараже, попут оне иза Народне библиотеке (најављено 350 места), па у Фрушкогорској (најављено 320 до 380 места), Влајковићева (исто 350 места), ето скоро 7000 угрубо, а може се наћи и још простора, типа испод сваког школског игралишта или отвореног спортског терена.
 
dosljak, sve se slazem sem ovoga za skolska dvorista i sportske terene, brzinom koji ovi grade to bi znacilo da bi generacije i generacije dece odrastalo na gradilistima
 
obrt kapitala u investiciji sa garazama se meri na deceniju+. nije u interesu onih koji odlucuju o tome. cetka kofica farbe i sad crtanje zona po naseljima je unosnije.
 
Због таквог погледа на инвестиције и јесмо у овом чабру.
 
Kolika će beše biti garaža u Tiršovoj 2? Ako mene pitate svakako bi trebalo graditi još neku garažu u tom brdu ka Hitnoj kao što će graditi denivelisano u Fruškogorskoj kod Brankovog mosta.
 
Napraviću i okačiću ovih dana neke moje predloge i rešenja, kako za garaže, tako i generalno za saobraćaj unutar bolničkog kruga.
A u međurvemenu, jedno zapažanje.

Kriminalno je i suludo kako za sve ove decenije, i tokom izgradnje autoputa, i KCS, i svega između, nije razmatran i planiran nikakav način da se omogući i ubrza kolski pristup (pod kolski pristup mislim i na Hitne pomoći jelte) KCS i Urgentnom sa jugoistične strane. :bash:
KCS.jpg

Ovo je jako aljkavo dugoročno planiranje, jer iako je do KCS doveden pravi pravcati autoput, zbog inertnosti i lenjosti da se menjaju njegove pristupne saobraćajnice, kao i njegova okolina, na kraju se svelo da se do KCS i Urgentnog ipak stiže iz samo dva pravca grada (ne dve ulice, nego dva pravca) - sa zapadne strane preko Višegradske i sa severne strane preko Svetozara Markovića i Resavske.

To je apsurdno. I mada sada postoji prilaz od Hitne pomoći do KCS (što pozdravljam i podržavam), on de facto je samo paralela nekadašnjoj ruti preko autoputa i Višegradske. Kažem, dobro je što je napravljen, ali obrni okreni, opet i on služi kao prilaz sa zapadne strane. Južna i istočna i dalje ne postoje. :bash:

O ovome je trebalo misliti kada su se gradili autoput, pa Autokomanda, pa i čuveni Prokop. Naravno, opet se našao neki aspekt u kome je moralo da se zabrlja, i eto, sada osećamo posledice. A (praktičnog i isplativnog) rešenja nigde na vidiku. :roll:
 
Цео круг КЦС плаче за надвожњаком Прокоп-Делиградска.
 
Koji bi problem to konkretno rešilo? (ne prozivam, pitam jer ne znam)
 
rasteretio bi se pravac slavija-autokomanda i skupština-mostarska petlja za potrebe korisnika kruga bolnica, a otvorio bi se i koridor za javni prevoz koji bi povezao prokop sa slavijom na brz i efikasan način
 
Генерално, цео Београд јужно од Саве има бољку преласка аутопута на четири тачке - Мостару, Аутокоманди, Душановачком мосту и Плавом мосту, где прва два одвлаче већину саобраћаја. Овом везом могу да се нпр. из правца Вождовца, Дедиња, Раковице и свих брда испод Бановог заобиђу и Мостар са Кнеза Милоша и Аутокоманда.
 
Vrh