Nevažno je da li je ulica "bočna" ili "u pravcu", odnosno pod kojim se uglom jedna ulica uliva u drugu. Računa se samo broj i intenzitet saobrajanih tokova koji se na raskrsnicama sabira kad je to ulazni saobraćaj u raskrsnicu, odnosno koji se deli kad je izlazni.
Na južnoj strani već danas imamo jedan skoro neprekidi niz vozila, odnosno saobraćajni tok, koji u Karađorđevu ulazi iz Crnogorske. Pa je onda tu i drugi isto tako praktično neprekidni tok koji dolazi iz nastavka Karađorđeve. Tu se dakle dve stalno popunjene saobraćajne trake spajaju, pa bi zato i Karađorđeva trebala da se nastavlja sa DVE trake po smeru, a ne sa jednom. Na severnoj strani je isto. Jedna veoma intenzivna kolona vozila dolazi iz Vojvode Bojovića, i ona kompletno mora da skrene baš u Karađorđevu, a druga iz Pariske, mada oni mogu da nastave i pravo. Tako da i sa te strane, za saobraćaj od severa ka jugu, TAKOĐE imamo dva saobraćajna toka koji se spajaju u Karađorđevoj. Pa zatim, taj zbirni saobraćaj po Karađorđevoj, u oba smera, na svojim izlaznim raskrsnicama može da se podeli u dve ulice, tj ima na raspolaganju takođe dve izlazne trake, pa nema uskog grla na izlazu sa 2+2 ulice.
Dakle i na ulazu i na izlazu iz ovog segmenta Karađorđeve, saobraćaj ulazi po dve trake i izlazi po dve trake. Pa mi sad objasni kako to da i Karađorđeva na tom potezu ne treba takođe da bude 2+2, iako sada IMA mesta? Pošto su šine uklonjene sa jedne strane, a sa druge su na kritičnom delu gde smeta Rečna kapetanija, barake već porušene i na državnom zemljištu (sem Crvenog Signala koji će se takođe sigurno rušiti). A upravo se završava rekonstrukcija ulice pa je to lako moglo da se uradi, kao što je i bilo u planu. Ranie nije moglo, sada jeste, i to lako.
Što se tiče trokrakih raskrsnica po gradu, ulice koje vode iz njih bi naravno mogle da budu 3+3, ali za to retko kada ima mesta, a i nivo zbirnog saobraćaja koji bi ulazio u tu ulicu je retko kada takav da bi opravdao cenu 3+3 trake. Takođe, dobitak u kapacitetu i opštoj upotrebljivosti ulice (nemogućnost preticanja i posledični zastoji čitave kolone čim bilo ko stane) pri prelazu sa jedne trake po smeru na dve trake je DALEKO veći od dobitka prelaza sa dve na tri trake. Tako da 3+3 trake treba posebno opravdati, a 2+2 retko kada, pošto je njihova prednost očigledna na skoro svim mestima iole većeg saobraćaja. Ovde će već samo uključivanje mnoštva lučkih turističkih autobusa u tu jednu traku, da ne spominjemo stajanje taksija za Beton halu, obalu i buduće kafane u samoj ulici, stalno da zaustavlja kompletan saobraćaj.
Potpuni je apsurd da posle očekivanog dodatnog saobraćaja budućeg Beograda na vodi, tunela od Save do Dunava, gradnje stambenog kompleksa kod Beka, fokusa na pešačkoj zoni Knez Mihajlove, na turističkoj luci sa desetak kruzera i opšteg uređenja Savske obale, neko ne uspeva da shvati da će saobraćaj u ovom delu Karađorđeve postati još daleko veći, pa NE ŽELI da pređe na 2+2 trake (i usput ispravi ulicu) iako je to sada bilo ne samo besplatno nego i predviđeno projektom. To je potpuno ludilo, a ti to braniš?