Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Na ovim slikama mi neki od radnika po fizionomiji izgledaju kao da su iz Pakistana,Bangladeša i zemalja Srednjeg Istoka,ili sam ja to nešto umislio,da ne kažem istripovao...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654915#p654915:xru642xm je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Pet Avg 30, 2019 12:17 pm[/url]":xru642xm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654098#p654098:xru642xm je napisao(la):
stf » Sre Avg 28, 2019 8:49 am[/url]":xru642xm]
Карађорђева баш и није сужена са две траке јер су само манијаци возили баштицама све ове године. Карађорђева је била и остала 1+1. Нема никаквог разлога ширити је на 2+2 када се са обе стране улица наставља на 1+1. Парче од 500 метара 2+2 није сврсисходно.
Фреквенција саобраћаја (свима добро позната) пре обнове је била таква да је једина разумна одлука била да се овде направи 2+2. Иначе, трам баштице, које су практично биле у нивоу, нису користили само ´манијаци` како овај добро познати форумски спин-мајстор каже, већ сви нормални људи који не желе да оседе у многобројним саоб. чеповима.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654925#p654925:xru642xm je napisao(la):
Zuma » Pet Avg 30, 2019 12:48 pm[/url]":xru642xm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654838#p654838:xru642xm je napisao(la):
stf » 30 Aug 2019 07:31 am[/url]":xru642xm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654717#p654717:xru642xm je napisao(la):
Zuma » 29 Авг 2019 08:13 pm[/url]":xru642xm]Nevažno je da li je ulica "bočna" ili "u pravcu", odnosno pod kojim se uglom jedna ulica uliva u drugu. Računa se samo broj i intenzitet saobrajanih tokova koji se na raskrsnicama sabira kad je to ulazni saobraćaj u raskrsnicu, odnosno koji se deli kad je izlazni.
Код транзитних праваца потребно је да улице које га чине имају једнак број трака. Транзитни правац са Карађорђевом чини Булевар Војводе Бојовића. 2+2 у Карађорђевој не значи ништа ако В. Бојовића остаје 1+1. Са друге стране, Карађорђева се наставља на нову улицу у БнВ која излази на кружни ток код Митрополитена и која је такође предвиђена као 1+1.

Рачунати споредне улице у број трака главне је бесмислено. По твом принципу, рецимо, Кнеза Милоша би од Таковске до Мостара требала да се прошири за по траку после сваке раскрснице па би код Мостара морала да има 8 трака по смеру, дакле 8+8. Капираш колико је та математика бесмислена?
Kakve sad sporedne ulice? Nema ovde "sporednih ulica" niti možeš njihov saobraćaj prosto otpisati samo zato što si arbitrarno izabrao da ih nazoveš sporednim. Da je Karađorđeva svuda 2+2, onda bi bilo kao na ovoj slici. Oni prestrojeni u levu traku idu u Vojvode Bojovića, a oni iz desne idu u Parisku. I jednih i drugih ima približđan broj, pa se Pariska ne može nazvati sporednom zato što si bacio novćić, pa ovu drugu proglasio glavnim nastavkom Karađorđeve. Rekao sam da je nebitno pod kojim su uglom ulice u raskrsnici, bitan je samo protok po njima. Ovde bi se dva približna protoka iz Karađorđeve delila na dve ulice u nastavku, pa bi protok dolazne ulice trebao biti jednak zbiru protoka dve odlazne ulice. Dakle, Karađorđeva da ima dve trake, a svaka od ovih odlaznih po jednu. Onda nema ni uskog grla ni praznog hoda. Na drugom kraju je isto.


file.php
Kada je rađeno postavljane bici staza u Bulevaru kneza Aleksandra Karađorđevića , na delu od Dr Milutina Ivkovića do Teodora Drajzera , postavljene su na kolovoz , uz trotoar. Dve široke trake su sužene na trake normalne širine. Od tog trenutka počinje da se stvara još veća kolona vozila nego pre , i bukvalno je na tom potezu saobraćaj gotovo stajao i vozila su to parče znala da prelaze i po 30 minuta. Kada je rađena kompletna rekonstrukcija Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića , na pomenutom delu , bici staze su postavljene na trotoar , u smeru ka Banjici napravljene dve trake , a smeru ka centru jedna sa uvučenim stajalištima. Kako je to urađeno , tako je gužva nestala , da se danas čak ni 5 minuta ne potroši na prelazak. Pomenuti problem je nastao zato što se odjednom 5 traka (3 iz pravca Muzeja Jugoslavije , po jedna iz Dr Milutina Ivkovića i Šekspirova) slivalo u jednu. Sličan problem imamo i po silasku sa Mosta na Adi u Bulevar vojvode Mišića (deo oko Topčiderskog parka , produžetak Drajzerove).
 
danas
a2a9589d3eef48b1f65b37e6023e6477.jpg
662f7cd81b2a1524800212f95355eb42.jpg
d7e4510053d414c1cf590d319aa6aac5.jpg
a4fc2bbf1e4fc965082077ae7b9e1437.jpg
e11e740dfc5e2148822ea1f88efac7d8.jpg
c2f3e90255046e5eb7dd06b6052fd7a1.jpg


Sent from my Lenovo K33a42 using Tapatalk
 
Па да, велика журка поводом отварања Карађорђеве у "Позоришту за све", ДЈ Хуго врти плоче.
 
Do sada smo imali svečana otvaranja završenih lokacija pre rokova , a od danas krećemo u proslave i žurke povodom puštanja u rad prve trećine od trećine celokupne ulice. Kako je krenulo , na kraju ima i da bude svečano otvaranje povodom puštanja u rad zakrpljene rupe na kolovozu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655541#p655541:2kfplcpf je napisao(la):
Дошљак » 31 Aug 2019 10:36 pm[/url]":2kfplcpf]Па да, велика журка поводом отварања Карађорђеве у "Позоришту за све", ДЈ Хуго врти плоче.
file.php

I od Vožda Karađorđa napraviše Monti Pajtona....što da ne, Beograd su i ovako pretvorili u cirkus.
 
Sem tajanstvene promene plana i nepotrebno sužene ulice koja će biti izuzetno opterećena, ovde ima još jedna meni nejasna stvar. Kada se pogleda ovaj PDR

NACRT PLANA DETALJNE REGULACIJE ZA IZGRADNJU GASOVODA OD GLAVNE MERNO-REGULACIONE STANICE (GMRS) PADINSKA SKELA DO PODRUČJA PROSTORNOG PLANA PODRUČJA POSEBNE NAMENE BEOGRAD NA VODI, GRADSKE OPŠTINE PALILULA I STARI GRAD SA IZVEŠTAJEM O STRATEŠKOJ PROCENI UTICAJA PLANA NA ŽIVOTNU SREDINU

https://www.ekapija.com/tender/1368167/ ... -od-glavne

tu se kaže da kroz ovaj deo Karađorđeve treba da prođe i gasovod. I to ne bilo kakav mali gasovod, nego magistralna gasovodna linija prečnika 406mm, za posebnom zaštitom trase, naime

Заштитна зона градског гасовода у којој је забрањена градња објеката супраструктуре износи по 3 m са леве и десне стране цеви. Растојање од објеката супраструктуре може бити и мање уз примену повећаних мера заштите (полагање гасовода у бетонски канал, постављање гасовода у заштитну цев, већа дебљина гасоводне цеви, квалитетнији материјал и др.). Ове мере заштите биће детаљније дефинисане на нивоу пројектне документације.

Извођење елемената гасоводне мреже и постројења које су предмет овог плана, омогућило би поред подручја ППППН ”Београд на води” и гасификацију насеља Крњача и Борче који сада практично нису прикључени ни на један централизован вид снабдевања природним гасом или топлотном енергијом. Такође, предметни гасовод би својим капацитетом омогућио значајно термичко проширење топлане ТО „Дунав”, која као основни енергент користи природни гас.
Pa sad moram da pitam da li je neko primetio da su prilikom radova položili ogromnu gasovodnu cev od skoro pola metra u prečniku i ostalu zaštitnu infrastrukturu oko nje? Jer, ako nisu, onda ovo što su uradili sa Karađorđevom u priličnom delu mora da se ruši.

Iz opisa ispada da je ova gasovodna linija veoma važna, ako treba da napaja čitavu Krnjaču i Borču, zatim toplanu Dunav, pa onda i čitav Beograd na Vodi. Pri čemu je čak za njega tu i dodatni problem krajnjeg roka da mi završimo svu infrastrukturu, pa dakle i gasovod, do Nove Godine. Inače valjda slede penali. Ali ako nisu provukli cev, a ne sećeam se da sam video nešto toliko veliko, pri čemu ona zbog promera i bezbednosti zbog velikog pritiska mora da zauzme nemalu površinu, šta ćemo onda? Da kopamo ponovo? Dakle, da li je taj gasovod provučen ili nije, pošto je moguće da prosto nisam obratio pažnju na to? Evo kuda bi trebalo da prođe (siva traka sa zelenom linijom u sredini):

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655545#p655545:2nox2fie je napisao(la):
solecar » Yesterday, 23:46[/url]":2nox2fie]Do sada smo imali svečana otvaranja završenih lokacija pre rokova , a od danas krećemo u proslave i žurke povodom puštanja u rad prve trećine od trećine celokupne ulice. Kako je krenulo , na kraju ima i da bude svečano otvaranje povodom puštanja u rad zakrpljene rupe na kolovozu.

Ne zaboravi da smo imali i svečana otvaranja semafora, ograde, (a mislim i WC-a), tako da ništa ne treba da nas čudi. :bash:
 
Zuma":24ndp9l6 je napisao(la):
Sem tajanstvene promene plana i nepotrebno sužene ulice koja će biti izuzetno opterećena, ovde ima još jedna meni nejasna stvar. Kada se pogleda ovaj PDR

NACRT PLANA DETALJNE REGULACIJE ZA IZGRADNJU GASOVODA OD GLAVNE MERNO-REGULACIONE STANICE (GMRS) PADINSKA SKELA DO PODRUČJA PROSTORNOG PLANA PODRUČJA POSEBNE NAMENE BEOGRAD NA VODI, GRADSKE OPŠTINE PALILULA I STARI GRAD SA IZVEŠTAJEM O STRATEŠKOJ PROCENI UTICAJA PLANA NA ŽIVOTNU SREDINU

https://www.ekapija.com/tender/1368167/ ... -od-glavne

tu se kaže da kroz ovaj deo Karađorđeve treba da prođe i gasovod. I to ne bilo kakav mali gasovod, nego magistralna gasovodna linija prečnika 406mm, za posebnom zaštitom trase, naime

Заштитна зона градског гасовода у којој је забрањена градња објеката супраструктуре износи по 3 m са леве и десне стране цеви. Растојање од објеката супраструктуре може бити и мање уз примену повећаних мера заштите (полагање гасовода у бетонски канал, постављање гасовода у заштитну цев, већа дебљина гасоводне цеви, квалитетнији материјал и др.). Ове мере заштите биће детаљније дефинисане на нивоу пројектне документације.

Извођење елемената гасоводне мреже и постројења које су предмет овог плана, омогућило би поред подручја ППППН ”Београд на води” и гасификацију насеља Крњача и Борче који сада практично нису прикључени ни на један централизован вид снабдевања природним гасом или топлотном енергијом. Такође, предметни гасовод би својим капацитетом омогућио значајно термичко проширење топлане ТО „Дунав”, која као основни енергент користи природни гас.
Pa sad moram da pitam da li je neko primetio da su prilikom radova položili ogromnu gasovodnu cev od skoro pola metra u prečniku i ostalu zaštitnu infrastrukturu oko nje? Jer, ako nisu, onda ovo što su uradili sa Karađorđevom u priličnom delu mora da se ruši.

Iz opisa ispada da je ova gasovodna linija veoma važna, ako treba da napaja čitavu Krnjaču i Borču, zatim toplanu Dunav, pa onda i čitav Beograd na Vodi. Pri čemu je čak za njega tu i dodatni problem krajnjeg roka da mi završimo svu infrastrukturu, pa dakle i gasovod, do Nove Godine. Inače valjda slede penali. Ali ako nisu provukli cev, a ne sećeam se da sam video nešto toliko veliko, pri čemu ona zbog promera i bezbednosti zbog velikog pritiska mora da zauzme nemalu površinu, šta ćemo onda? Da kopamo ponovo? Dakle, da li je taj gasovod provučen ili nije, pošto je moguće da prosto nisam obratio pažnju na to? Evo kuda bi trebalo da prođe (siva traka sa zelenom linijom u sredini):

He He, Bravo Zuma sto si ivo iskopo...
Naravno da nisu uradili gasovod jer on ide u betonskoj kaseti ( kao toplovod).Eto nama ponovno kopanja....ma nema veze, sve ce to narod pozlatiti...

Sent from my Lenovo K33a42 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655662#p655662:2iugjsof je napisao(la):
astrodule » Ned Sep 01, 2019 11:45 am[/url]":2iugjsof]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655545#p655545:2iugjsof je napisao(la):
solecar » Yesterday, 23:46[/url]":2iugjsof]Do sada smo imali svečana otvaranja završenih lokacija pre rokova , a od danas krećemo u proslave i žurke povodom puštanja u rad prve trećine od trećine celokupne ulice. Kako je krenulo , na kraju ima i da bude svečano otvaranje povodom puštanja u rad zakrpljene rupe na kolovozu.

Ne zaboravi da smo imali i svečana otvaranja semafora, ograde, (a mislim i WC-a), tako da ništa ne treba da nas čudi. :bash:
Sad me podseti i na ono svečano otvaranje lifta sa sve presecanjem vrpce iz samog lifta.
 
Jel na kraju rešena misterija oko pravougaonog parčeta kolovoza i cik-cak trotoara?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655753#p655753:k8urtake je napisao(la):
Bender Rodriguez » 01 Sep 2019 02:42 pm[/url]":k8urtake]Jel na kraju rešena misterija oko pravougaonog parčeta kolovoza i cik-cak trotoara?

Jeste: nestrucnost, aljkavost...
 
Upravo prodjoh, smesno da tih 200m bila jedna od glavnih gradskih tema mesecima, nije ni vredno detaljnijeg komentarisanja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655810#p655810:ahb9dkeq je napisao(la):
Earthmoving » Ned Sep 01, 2019 5:20 pm[/url]":ahb9dkeq]Upravo prodjoh, smesno da tih 200m bila jedna od glavnih gradskih tema mesecima, nije ni vredno detaljnijeg komentarisanja.
Al ko velis da ipak prokomentarises ;)
 
I šta ima loše u tome što je neko izneo svoje mišljenje? Da nam živi različitost mišljena još 100 vekova , minimum.
 
Pa tolkog komentarisanja od 3 reda je vredno, al 92 strane za 200 metara, ne cak ni nove, ne cak ni bulevara, nego stare ulice, sigurno nije. Sem za Veštića & Co koji bi da ulože mrvu, a da dobiju reklamu mesecima. Vec skoro 2 godine skoro da ni ne komentarisem gradske projekte jer su sr.nja I jadni za grad od 2 miliona ljudi (izuzetak pesacka zona) koji ima hiljade I hiljade kilometara ulica, ali je dobio da mu mesecima bude dogadjaj ovih 200 metara, sto je samo pokazatelj kolko mi grad infrastrukturno stagnira dok ozbiljni projekti poput UMP, Spoljne tangente... nemaju para ni da ih mrdnu sa nule...
O onoj betonskoj nakazi za pesake kad se nastavi dalje ispod Kalisa me bilo sramota sto sam je I video. Ako nastavi tako podrugljivo da na nasa cula vrsi agresiju I da nas gleda, ljudi treba imaju pravo na samodbranu da ga dignu u vazduh. Isto kao onaj sat na Trgu, puf...
 
I ni jedna fotografija ovog veličanstvenog građevinskog poduhvata nakon što je pušten saobraćaj po završetku radova u rekordno kratkom roku?


Pogledajte prilog 1

 
I da, na tramvajskim bašticama je velikim žutim slovima ispisano "BUS"?!?
 
Ali da se uopšte sete da ovako “organizuju ulicu” da im automobili ne prolaze ispred elitnih bašta? Svaka čast i kapa dole.
 
Stub mosta i zgrada Kapetanije diktiraju geometriju saobraćajnica.
Sve bi bilo daleko jednostavnije da je bio srušen niz zgrada u Braće Krsmanovića do (bivše) pruge... ali tzv "Španska kuća", KC Grad, tamo neki klub u nekoj ruševini ali na dobrom glasu u kojem sam jednom bio jednom i ne znam ni kako se zove... to je prioritet, a ne logična saobraćajna infrastruktura...
Tako da ne treba prozivati te iz "Pozorišta", oni su došli na gotovo, uzrok je sa druge strane mosta.
 
A zašto na primer tramvaj jednostavno nije prebačen na trasu železničkih šina a ukinut tamo kuda je išao do sada? Svuda oko Kalemegdana, pa i kroz tunel Beton hale, su ranije išla bar DVA železnička koloseka. Tako da je čak i okretnica mogla da se ukine, i da bude na Dunavu na bivšoj železničkoj stanici, a da uz Savu tramvaj ide trasom železničkih šina i Pomenadom sve do iza Geozavoda, pa zatim preko placa porušenog Simpa i iza hotela Bristol (Zvornička ulica) da uđe nazad na Karađorđevu ulicu. Tako bi tramvajske šine išle sa jedne strane Kapetanije, a ulica bi bila sa druge. Onda, sem na tom spajanju sa starom trasom, nigde drugde ne bi bilo ukrštanja tramvaja i kolovoza.

Svuda ima mesta za dva koloseka, zašto to nije iskorišeno za tramvaj:

 
Overio kolima smer ka Brankovom mostu. Šahtovi se osećaju pod točkovima, a neki i lupaju. Pešački, tj, ležeći policajac ispod mosta nije ofarban.
 
Vrh