Kada je rađeno postavljane bici staza u Bulevaru kneza Aleksandra Karađorđevića , na delu od Dr Milutina Ivkovića do Teodora Drajzera , postavljene su na kolovoz , uz trotoar. Dve široke trake su sužene na trake normalne širine. Od tog trenutka počinje da se stvara još veća kolona vozila nego pre , i bukvalno je na tom potezu saobraćaj gotovo stajao i vozila su to parče znala da prelaze i po 30 minuta. Kada je rađena kompletna rekonstrukcija Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića , na pomenutom delu , bici staze su postavljene na trotoar , u smeru ka Banjici napravljene dve trake , a smeru ka centru jedna sa uvučenim stajalištima. Kako je to urađeno , tako je gužva nestala , da se danas čak ni 5 minuta ne potroši na prelazak. Pomenuti problem je nastao zato što se odjednom 5 traka (3 iz pravca Muzeja Jugoslavije , po jedna iz Dr Milutina Ivkovića i Šekspirova) slivalo u jednu. Sličan problem imamo i po silasku sa Mosta na Adi u Bulevar vojvode Mišića (deo oko Topčiderskog parka , produžetak Drajzerove).[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654915#p654915:xru642xm je napisao(la):Bumbarevo brdo » Pet Avg 30, 2019 12:17 pm[/url]":xru642xm]Фреквенција саобраћаја (свима добро позната) пре обнове је била таква да је једина разумна одлука била да се овде направи 2+2. Иначе, трам баштице, које су практично биле у нивоу, нису користили само ´манијаци` како овај добро познати форумски спин-мајстор каже, већ сви нормални људи који не желе да оседе у многобројним саоб. чеповима.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654098#p654098:xru642xm je napisao(la):stf » Sre Avg 28, 2019 8:49 am[/url]":xru642xm]
Карађорђева баш и није сужена са две траке јер су само манијаци возили баштицама све ове године. Карађорђева је била и остала 1+1. Нема никаквог разлога ширити је на 2+2 када се са обе стране улица наставља на 1+1. Парче од 500 метара 2+2 није сврсисходно.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654925#p654925:xru642xm je napisao(la):Zuma » Pet Avg 30, 2019 12:48 pm[/url]":xru642xm]Kakve sad sporedne ulice? Nema ovde "sporednih ulica" niti možeš njihov saobraćaj prosto otpisati samo zato što si arbitrarno izabrao da ih nazoveš sporednim. Da je Karađorđeva svuda 2+2, onda bi bilo kao na ovoj slici. Oni prestrojeni u levu traku idu u Vojvode Bojovića, a oni iz desne idu u Parisku. I jednih i drugih ima približđan broj, pa se Pariska ne može nazvati sporednom zato što si bacio novćić, pa ovu drugu proglasio glavnim nastavkom Karađorđeve. Rekao sam da je nebitno pod kojim su uglom ulice u raskrsnici, bitan je samo protok po njima. Ovde bi se dva približna protoka iz Karađorđeve delila na dve ulice u nastavku, pa bi protok dolazne ulice trebao biti jednak zbiru protoka dve odlazne ulice. Dakle, Karađorđeva da ima dve trake, a svaka od ovih odlaznih po jednu. Onda nema ni uskog grla ni praznog hoda. Na drugom kraju je isto.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654838#p654838:xru642xm je napisao(la):stf » 30 Aug 2019 07:31 am[/url]":xru642xm]Код транзитних праваца потребно је да улице које га чине имају једнак број трака. Транзитни правац са Карађорђевом чини Булевар Војводе Бојовића. 2+2 у Карађорђевој не значи ништа ако В. Бојовића остаје 1+1. Са друге стране, Карађорђева се наставља на нову улицу у БнВ која излази на кружни ток код Митрополитена и која је такође предвиђена као 1+1.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654717#p654717:xru642xm je napisao(la):Zuma » 29 Авг 2019 08:13 pm[/url]":xru642xm]Nevažno je da li je ulica "bočna" ili "u pravcu", odnosno pod kojim se uglom jedna ulica uliva u drugu. Računa se samo broj i intenzitet saobrajanih tokova koji se na raskrsnicama sabira kad je to ulazni saobraćaj u raskrsnicu, odnosno koji se deli kad je izlazni.
Рачунати споредне улице у број трака главне је бесмислено. По твом принципу, рецимо, Кнеза Милоша би од Таковске до Мостара требала да се прошири за по траку после сваке раскрснице па би код Мостара морала да има 8 трака по смеру, дакле 8+8. Капираш колико је та математика бесмислена?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655541#p655541:2kfplcpf je napisao(la):Дошљак » 31 Aug 2019 10:36 pm[/url]":2kfplcpf]Па да, велика журка поводом отварања Карађорђеве у "Позоришту за све", ДЈ Хуго врти плоче.
Pa sad moram da pitam da li je neko primetio da su prilikom radova položili ogromnu gasovodnu cev od skoro pola metra u prečniku i ostalu zaštitnu infrastrukturu oko nje? Jer, ako nisu, onda ovo što su uradili sa Karađorđevom u priličnom delu mora da se ruši.Заштитна зона градског гасовода у којој је забрањена градња објеката супраструктуре износи по 3 m са леве и десне стране цеви. Растојање од објеката супраструктуре може бити и мање уз примену повећаних мера заштите (полагање гасовода у бетонски канал, постављање гасовода у заштитну цев, већа дебљина гасоводне цеви, квалитетнији материјал и др.). Ове мере заштите биће детаљније дефинисане на нивоу пројектне документације.
Извођење елемената гасоводне мреже и постројења које су предмет овог плана, омогућило би поред подручја ППППН ”Београд на води” и гасификацију насеља Крњача и Борче који сада практично нису прикључени ни на један централизован вид снабдевања природним гасом или топлотном енергијом. Такође, предметни гасовод би својим капацитетом омогућио значајно термичко проширење топлане ТО „Дунав”, која као основни енергент користи природни гас.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655545#p655545:2nox2fie je napisao(la):solecar » Yesterday, 23:46[/url]":2nox2fie]Do sada smo imali svečana otvaranja završenih lokacija pre rokova , a od danas krećemo u proslave i žurke povodom puštanja u rad prve trećine od trećine celokupne ulice. Kako je krenulo , na kraju ima i da bude svečano otvaranje povodom puštanja u rad zakrpljene rupe na kolovozu.
He He, Bravo Zuma sto si ivo iskopo...Zuma":24ndp9l6 je napisao(la):Sem tajanstvene promene plana i nepotrebno sužene ulice koja će biti izuzetno opterećena, ovde ima još jedna meni nejasna stvar. Kada se pogleda ovaj PDR
NACRT PLANA DETALJNE REGULACIJE ZA IZGRADNJU GASOVODA OD GLAVNE MERNO-REGULACIONE STANICE (GMRS) PADINSKA SKELA DO PODRUČJA PROSTORNOG PLANA PODRUČJA POSEBNE NAMENE BEOGRAD NA VODI, GRADSKE OPŠTINE PALILULA I STARI GRAD SA IZVEŠTAJEM O STRATEŠKOJ PROCENI UTICAJA PLANA NA ŽIVOTNU SREDINU
https://www.ekapija.com/tender/1368167/ ... -od-glavne
tu se kaže da kroz ovaj deo Karađorđeve treba da prođe i gasovod. I to ne bilo kakav mali gasovod, nego magistralna gasovodna linija prečnika 406mm, za posebnom zaštitom trase, naime
Pa sad moram da pitam da li je neko primetio da su prilikom radova položili ogromnu gasovodnu cev od skoro pola metra u prečniku i ostalu zaštitnu infrastrukturu oko nje? Jer, ako nisu, onda ovo što su uradili sa Karađorđevom u priličnom delu mora da se ruši.Заштитна зона градског гасовода у којој је забрањена градња објеката супраструктуре износи по 3 m са леве и десне стране цеви. Растојање од објеката супраструктуре може бити и мање уз примену повећаних мера заштите (полагање гасовода у бетонски канал, постављање гасовода у заштитну цев, већа дебљина гасоводне цеви, квалитетнији материјал и др.). Ове мере заштите биће детаљније дефинисане на нивоу пројектне документације.
Извођење елемената гасоводне мреже и постројења које су предмет овог плана, омогућило би поред подручја ППППН ”Београд на води” и гасификацију насеља Крњача и Борче који сада практично нису прикључени ни на један централизован вид снабдевања природним гасом или топлотном енергијом. Такође, предметни гасовод би својим капацитетом омогућио значајно термичко проширење топлане ТО „Дунав”, која као основни енергент користи природни гас.
Iz opisa ispada da je ova gasovodna linija veoma važna, ako treba da napaja čitavu Krnjaču i Borču, zatim toplanu Dunav, pa onda i čitav Beograd na Vodi. Pri čemu je čak za njega tu i dodatni problem krajnjeg roka da mi završimo svu infrastrukturu, pa dakle i gasovod, do Nove Godine. Inače valjda slede penali. Ali ako nisu provukli cev, a ne sećeam se da sam video nešto toliko veliko, pri čemu ona zbog promera i bezbednosti zbog velikog pritiska mora da zauzme nemalu površinu, šta ćemo onda? Da kopamo ponovo? Dakle, da li je taj gasovod provučen ili nije, pošto je moguće da prosto nisam obratio pažnju na to? Evo kuda bi trebalo da prođe (siva traka sa zelenom linijom u sredini):
Sad me podseti i na ono svečano otvaranje lifta sa sve presecanjem vrpce iz samog lifta.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655662#p655662:2iugjsof je napisao(la):astrodule » Ned Sep 01, 2019 11:45 am[/url]":2iugjsof][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655545#p655545:2iugjsof je napisao(la):solecar » Yesterday, 23:46[/url]":2iugjsof]Do sada smo imali svečana otvaranja završenih lokacija pre rokova , a od danas krećemo u proslave i žurke povodom puštanja u rad prve trećine od trećine celokupne ulice. Kako je krenulo , na kraju ima i da bude svečano otvaranje povodom puštanja u rad zakrpljene rupe na kolovozu.
Ne zaboravi da smo imali i svečana otvaranja semafora, ograde, (a mislim i WC-a), tako da ništa ne treba da nas čudi. :bash:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655753#p655753:k8urtake je napisao(la):Bender Rodriguez » 01 Sep 2019 02:42 pm[/url]":k8urtake]Jel na kraju rešena misterija oko pravougaonog parčeta kolovoza i cik-cak trotoara?
Al ko velis da ipak prokomentarises[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655810#p655810:ahb9dkeq je napisao(la):Earthmoving » Ned Sep 01, 2019 5:20 pm[/url]":ahb9dkeq]Upravo prodjoh, smesno da tih 200m bila jedna od glavnih gradskih tema mesecima, nije ni vredno detaljnijeg komentarisanja.