[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652830#p652830:2z0hxptv je napisao(la):Bulbulderac17 » Нед Авг 25, 2019 7:19 pm[/url]":2z0hxptv]
I meni nešto slično pade na pamet. Sa ovakvim rešenjem koje smo dobili , imamo čak 3 prelaska vozila preko šina. Lose - lose situacija.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652976#p652976:3nekuj1g je napisao(la):Саша » Pon Avg 26, 2019 12:32 am[/url]":3nekuj1g]На овој слици се види лепо како је десна страна Булевара Војводе Бојовића могла да прође кроз тунел Бетон-хале и даље према мосту. Много шта би се исправило, прелаз пруге би се свео на један (за Париску), улица би била дупло шира, трамвај би ишао уз широки тротоар у Карађорђевој, и било би знатно више места за широке тротоаре и дрвореде:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652830#p652830:3nekuj1g je napisao(la):Bulbulderac17 » Нед Авг 25, 2019 7:19 pm[/url]":3nekuj1g]
Тешко да је тако нешто јавни интерес довољног значаја да оправда целу причу. Зашто? Зато што се и без рушења те бараке сви елементи улице могу провући а да испуњавају прописе. Друга би прича била да рецимо ширина тротоара не испуњава законом прописани стандард. Е у таквим случајевима је оправдано прогласити јавни интерес за експропријацију.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652146#p652146:1cqzfv2r je napisao(la):Zuma » 23 Авг 2019 06:23 pm[/url]":1cqzfv2r]Šira i pravija Karadjordjeva ulica.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652023#p652023:1cqzfv2r je napisao(la):stf » 23 Aug 2019 02:17 pm[/url]":1cqzfv2r]
А шта је по теби овде конкретно јавни интерес?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652146#p652146:1cqzfv2r je napisao(la):Zuma » 23 Авг 2019 06:23 pm[/url]":1cqzfv2r]
Pa ta zgrada Crvenog Signala se inako ruši! Rekli smo to više puta, a piše i u planu. Pa ionako MORA da bude otkupljena sasvim nezavisno od pitanja ispravljanja ulice. Pošto dakle pare moraju da se daju, zašto onda ne bi ulicu provukli kako treba, pošto je posle rušenja sve na državnom zemljištu?
Vesić: Karađorđeva od sutra opet prohodna za saobraćaj, u planu i LIFT OD KOSANČIĆEVOG VENCA
Beoinfo
25.08.2019. 20:52
Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić zajedno sa pomoćnikom gradonačelnika Andrejom Mladenovićem, glavnim urbanistom Markom Stojčićem i direktorkom Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda Dušicom Anđelković obišao je danas radnike u Karađorđevoj ulici i istakao da je u poslednja dva dana u ulicu ugrađeno 280 tona asfalta.
Vesić je naglasio da je ulica za ovaj vikend potpuno asfaltirana od Pariske ulice do Brankovog mosta, a radovi se nastavljaju i u naredna dva dana u Crnogorskoj ulici koja će biti rekonstruisana.
– Ova ulica se privodi kraju onako kako smo i obećali građanima, a pred nama u narednih sedam dana je veliki posao. Postavljena je kontaktna mreža za tramvaje, postavljena će biti i rasveta, kamena kocka, sprovedena proba tramvaja, a zatim će uslediti i uređenje trotoara – rekao je on i dodao da izgled Karađorđeve ulice veoma promenio u odnosu na pre tri godine, jer je tada bila jedna od najgorih ulica u gradu u kojoj su soabraćala tranzitna vozila.
On je podsetio da je bilo potrebno zabraniti saobraćanje kamiona, zatim su sklonjene železničke šine, preuređene su fasade, prošireni su trotoari i pristaništa za turističke autobuse.
– U drugoj fazi biće urađen kompletan kej od Brankovog mosta do Kalemegdanskog parka i onda će se prvi put vratiti smisao ove ulice, koji je imala u periodu pre Drugog svetskog rata, a to je najlepša trgovačka beogradska ulica – istakao je Vesić.
Zamenik gradonačelnika je naglasio da je rekonstrukcijom ove ulice učinjeno mnogo za razvijanje turističkih i ugostiteljskih potencijala centra grada.
– U planu je da se renovira zgrada „Baruta” u kojem je osnovano prvo pozorište u našoj prestonici. Takođe, u planu je i ugradnja lifta za spuštanje sa Kosančićevog venca u Karađorđevu ulicu i obrnuto, i to će biti prvi takav lift u našem gradu – najavio je on.
Vesić je zahvalio radnicima na velikom radu i odličnom obavljenom poslu, a potom im podelio okrepljenje i vodu, napominjući da je u poslednja dva dana ulica bila zatvorena i da su urađeni veliki radovi.
– Zahvaljujući velikom trudu radnika posao koji je planiran za ovaj vikend u Karađorđevoj je gotov, od sutra će biti puštena za saobraćaj jedna traka kao što je i bilo do sada, tačnije u pravcu od Brankovog mosta do Pariske ulice – rekao je Vesić i dodao da se posle ovih radova već jasno vide konture ulice i kako će ona izgledati.
Stojčić je naglasio da su u rekonstrukciji rađeni veoma obimni radovi i ovom prilikom zahvalio je izvođačima, javnim preduzećima i svim radnicima na tom poduhvatu.
– Preostaje uređenje objekata uz ulicu, jer cilj nam je bio da ova ulica oživi i da objekti koji su u njoj dobiju namenu bilo turističku, ugostiteljsku ili kulturnu – rekao je glavni urbanista.
Govoreći o potezu uz reku Stojčić je naglasio da je plan da to bude jedan od najlepših rekreativnih površina u gradu koji se radi po projektu Borisa Podreke i koji bi trebalo da bude gotov do 20. januara 2020. godine.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652475#p652475:3ac0kwxb je napisao(la):astrodule » Суб Авг 24, 2019 4:45 pm[/url]":3ac0kwxb]Ja zaista ne znam kako (programerski) može da se da prioritet tramvaju. Ne može da se pali zeleno svaki put kada tramvaj priđe (krene sa poslednje stanice pred semafor) jer bi to potpuno poremetilo bočne ulice, jer tramvaj ima promenljivo vreme stajanja na stanicama, plus što mogu da postoje više linija na jednoj trasi koje imaju različiti interval i tek onda je skoro nemoguće naći neko pravilo.
Zna li neko stručniji kako se to radi u "belom svetu".
ps: Imam ja neke ideje kako bi se to uradilo, ali to bi zahtevalo umrežavanje svih semafora Beograda i GPS u svakom vozilu javnog prevoza i brojače vozila na svakoj raskrsnici.
To je za prosti zeleni talas (kao što je bilo u Kneza Miloša (možda i dalje postoje ti semafori za preporučenu brzinu)). Tu se saobraćaj prilagođava semaforima. Kada imamo tramvaje, tj, gradski prevoz, tu nemamo pravila zbog mnogo linija sa različitom frekvencijom i stanica gde se može čekati 30 sekundi, a može i 2-3 minuta. Takav sistem bi morao da ima umrežene skoro sve semafore na trasi i brojače vozila (jer nije poenta samo otvarati zeleno za tramvaje, a automobili da staju na svakom semaforu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653091#p653091:22nv95n3 je napisao(la):Прашњави » 18 minutes ago[/url]":22nv95n3][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652475#p652475:22nv95n3 je napisao(la):astrodule » Суб Авг 24, 2019 4:45 pm[/url]":22nv95n3]Ja zaista ne znam kako (programerski) može da se da prioritet tramvaju. Ne može da se pali zeleno svaki put kada tramvaj priđe (krene sa poslednje stanice pred semafor) jer bi to potpuno poremetilo bočne ulice, jer tramvaj ima promenljivo vreme stajanja na stanicama, plus što mogu da postoje više linija na jednoj trasi koje imaju različiti interval i tek onda je skoro nemoguće naći neko pravilo.
Zna li neko stručniji kako se to radi u "belom svetu".
ps: Imam ja neke ideje kako bi se to uradilo, ali to bi zahtevalo umrežavanje svih semafora Beograda i GPS u svakom vozilu javnog prevoza i brojače vozila na svakoj raskrsnici.
У Солину, на веома прометној цести ка Клису (и даље ка аутопуту), постоји семафор и испред њега мјерач брзине. Ако возиш 50, и ако сви возе 50, на семафору је стално зелено. Ако си, пак, претјерао са брзином, аутоматски се пали црвено. Наравно, пјешаци имају тастер за укључивање црвеног за аута.
Значи, све се може.
JohnnyLee":1t5i5ab6 je napisao(la):лифт је некада и постојао са Косанчића до Карађорђеве. и данас се виде његови стубови
astrodule":18ard0lz je napisao(la):Baš me zanima kako će da reše ova ukrštanja sa jednom trakom saobraćaja.
Mešaš lift i dizalicu i vređaš i lupetaš.stf":1kw7cgol je napisao(la):То јесу стубови лифта и то теретног. Превозила се роба са бродова прво вагонетима до магацина у пећинама испод косанчића, а затим лифтом за даљу дистрибуцију по граду. Карађорђева је била некада најактивнија трговачка улица.
По обичају немаш знање али имаш мишљење.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653114#p653114:2k9ifadi je napisao(la):dejjan » 26 Авг 2019, 12:31[/url]":2k9ifadi]To nisu stubovi od lifta jer 19. vek nije poznat po liftovima, a ne znam ni ko je tada toliko masovno silazio u Karađorđevu, pogotovo u privatno dvorište ove kuće.
Pisali su već u temi o tim stubovima.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653121#p653121:2k9ifadi je napisao(la):dejjan » 26 Авг 2019, 12:47[/url]":2k9ifadi]Ako se trgovalo u 19. veku, to nije bila posebno razvijena aktivnost za potrebe grada od 100.000 stanovnika.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653121#p653121:2k9ifadi je napisao(la):dejjan » 26 Авг 2019, 12:47[/url]":2k9ifadi]Mešaš lift i dizalicu i vređaš i lupetaš.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653179#p653179:2dnovnsf je napisao(la):dejjan » 26 Авг 2019, 14:15[/url]":2dnovnsf]Nije se iz Beograda ništa izvozilo u Austriju niti na veliko trgovalo.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653179#p653179:2dnovnsf je napisao(la):dejjan » 26 Авг 2019, 14:15[/url]":2dnovnsf]Nije se iz Beograda ništa izvozilo u Austriju niti na veliko trgovalo.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653179#p653179:2dnovnsf je napisao(la):dejjan » 26 Авг 2019, 14:15[/url]":2dnovnsf]Izmišljate istoriju na ovom forumu na veliko.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653179#p653179:2dnovnsf je napisao(la):dejjan » 26 Авг 2019, 14:15[/url]":2dnovnsf]Kada dam konkretno objašnjenje, obrišeš mi post, a ostane ovaj u kome me vređaju.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653179#p653179:2dnovnsf je napisao(la):dejjan » 26 Авг 2019, 14:15[/url]":2dnovnsf]Neka obrate pažnju ovi kojima ne brišeš postove.
Niko na forumu ne zna kada su Turci izašli iz Karađorđeve i izmišljaju istoriju na temelju 2 zgrade.Igor":mf3xc9o0 je napisao(la):Molim vas da obratite paznju na medjusobno obracanje.