Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Bas mi nedostaje ovaj most Kralja Aleksandra :D eh to su bili dani kada nisam imao internet, i kada nije bilo toliko saobracaja i Novog Beograda, a ja ziveo u Porodicnoj Kuci u Kneza Milosa :p
 
Не видим ништа погрешно с тим како изгледа, ал ко што Боца каже има 100% да усеру мотку и да се не стрпе да се поваде прво старине које се ископају (а има да их бидне) а тек онда да се гради него удри по бетом

А и има да направе наопако нешто наравно
 
9c7ddd31d5f2d57e4afa2b432e573f4d.jpg
27c3e1df887c762a6d14490fa6f008a9.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sta se desava sa tim sinama kada svaki drugi vikend zatvaraju i popravljaju, ovo parce mislim peti put bar za dve godine?
 
Uvjek se pomjeraju nije bas isto parce ovo je podlivanje sina da ne ljulja tramvaj
 
Da li neko zna zašto je u poslednje vreme opet stara dobra gužva kroz Karađorđevu. Tuce šlepera, sijaset cisterni, pregršt nekih tegljača. Ma sve k'o u stara dobra vremena pre otvaranja Pupinovog mosta. Odmah da dodam tek poneki od kamiona mogu da povežem sa gradnjom BnV, sve ostalo je boktepita kako i zašto krenulo opet tom trasom.
 
BG: Lokali zjape prazni, zato velike promene
Beograd -- Rekonstrukcija Karađorđeve ulice između Brankovog mosta i Beton hale u Beogradu počeće krajem godine, najavio je glavni gradski urbanista Milutin Folić.

IZVOR: BETA, TANJUG SREDA, 26.07.2017. | 10:20



"Trotoari pored zgrada biće prošireni na pet metara, što će se pozitivno odraziti na komercijalne potencijale u prizemlju objekata koji sada zjape prazni. Na toj strani biće drvoredi, a nastavićemo i sa obnovom fasada. Tramvajska pruga pomera se prema reci, a baštice popločavaju kamenim kockama", naveo je Folić, a preneo danas Beoinfo.

Autobusi kojima je dozvoljeno da prelaze prugu da bi tik do reke pokupili turiste koji brodovima stižu u prestonicu posle rekonstrukcije dobiće rezervisana parking mesta uz ulicu, kako bi šetalište bilo oslobođeno od saobraćaja.

Potez uz Savu trebalo bi da bude prepoznatljiv i po obilju zelenila koje će presecati obnovljena biciklistička i pešačka staza, navodi se u saopštenju gradskog Sekretarijata za informiranje.

"Povezaćemo postojeću biciklističku stazu na pristaništu sa onom koja treba da se izgradi duž Crnogorske ulice. Delovi šetališta biće obloženi drvetom. Planirane su nove klupe, dečje igralište, prostor za skulpture, a spomenik lučkom radniku biće premešten na poziciju na kojoj će biti vidljiviji - na pravcu silaza sa velikih stepenica na reku", ističe Folić.

Projekat predviđa i uređenje platoa ispred velikog stepeništa, koje će funkcionalnije povezati Kosančićev venac i reku, a susret grada i Save u zoni Karadjordjeve ulice biće na još dva mesta kod malih stepenica i u podnožju Brankovog mosta.

"Prugu oko Kalemegdana izmestićemo 2019. i tek tada ćemo konačno moći da kažemo da se grad spustio na reku. Železnički tunel trebalo bi da postane prostor za javne, kulturno-umetničke i komercijalne sadržaje", dodaje gradski urbanista.




http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2017&mm=07&dd=26&nav_id=1286617
 
Ovo se lepo uklapa u Folićevu strategiju sa početka mandata: Prioritet pešacima pa biciklima, pa javnom saobraćaju, pa na kraju automobilima. Takođe, ovo je jedna od najreprezentativnijih ulica u gradu i zaslužuje ovakvu realizaciju.

Apsolutno mi smeta što se tri godine ništa nije radilo po gradu, a onda u predizbornoj četvrtoj godini - ajmo i ulice i bulevare i fasade i sve te lepe sjajne-bajne stvari. No, daj šta daš (i kad daš), rado ću konzumirati šetnje i voziti bajs tuda.
 
Bez tog proširenja trotoara Karađorđeva jednostavno ne može da oživi.
Logičan i pozitivan korak, apsolutno podržavam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467608#p467608:2onteixv je napisao(la):
relja » Sre Jul 26, 2017 1:23 pm[/url]":2onteixv]Bez tog proširenja trotoara Karađorđeva jednostavno ne može da oživi. Logičan i pozitivan korak, apsolutno podržavam.
Tako je, postojeći trotoar je izuzetno uzak, pešaci se tu teško mimoilaze. Nadam se da će ova rekonstrukcija ubrzati izgradnju lepših zgrada umesto ovih šupica u sredini:

 
I sve će to biti moguće samo zato što je razmak između zgrada i reke dovoljno veliki. Zato što su ljudi savesniji od ovih danas uklonili ostatke starih obalskih magacina i napravili travnjak umesto da ih poprave, prodaju zemljište, ili smisle šta bi tu sebi mogli da naprave. Nego su ostavili prostor tako da i ulica i obala mogu da se menjaju i prilagođavaju novim potrebama grada. A sad zamislite kako će buduće generacije ispravljati greške na novoj obali Save. Nikako, zato što tu više nema mesta za bilo šta. Zato što su prodane duše sada prodale i ono što je BILO javno zemljište, a kamoli da su ga proširile na račun bivših industrijskih dvorišta na obali, kao stare generacije. Eto šta smo dočekali.

quiz_image5672c0335d411.jpg
 
Da li neko zna postoje li ikakvi planovi za malu ulicu Svetozara Radica koja izlazi na Karadjordjevu?

Sta su poslednji planovi uopste za taj deo? Da li ce igde tu biti pesacke zone i kuda ce ici?

Hvala!
 
Železnički tunel će postati prostor za javne, kulturno-umetničke i komercijalne sadržaje - priča Milutin Folić.
Ohoho. Eto Las Vegasa na Savi za godinu dana. :D

Inače ovo ostalo zvuči razumno ovako u teoriji. Videćemo naknadno kako će da ispadne u praksi.
 
U suštini uglavnom pozitivna vest. Ono što se meni ne sviđa je što se ne skloni Beton hala koja je ruglo, i što mi se na crtežu pričinjavaju neki spomenici moderne arhitekture koji su mi mnogo ružniji od klasičnih spomenika. Ljudi koji u zadnje vreme guraju u grad takve skulpture imaju jako poremećen ukus, treba ih skoloniti sa tih mesta kako bi na njohovo mesto došli neki talentovaniji ljudi.
 
E a da znaš da si u pravu za Beton Halu, sad iz ove perspektive. Sad kad znamo da pruge tu više neće biti, i da LRT neće nikad proći tim tunelom, postavlja se pitanje koja je onda poenta postojanja te zgrade, koja jeste relativno uspešno adaptirana u novi sadržaj, ali opet... nije joj mesto tu.

Meni bi jedino bilo krivo što se ruši jedan tako neuništiv i kvalitetno napravljen objekat (šta ću, gotivim stvari koje su pravljene da traju, čak i ako su industrijske). Ali bolje tako nego da ostane ovaj džumbus.

Osim... ako bi se uradila jedna temeljna i smislena rekonstrukcija i adaptacija koja bi učinila da se ceo objekat i okolina maksimalno uklope i prilagode novim potrebama i izgledu. Daj bože da se pokrene ta priča, jer realno, zgrada (celokupna) je ipak zrela za jedno temeljno sređivanje.
 
Ne bih ja rušio Beton halu, može se ona samo još bolje srediti. Inače, gledao sam neke stare planove iz dvadesetih godina, kada se tu planirao jedan veliki trg-pristanište. Šteta što to nije ostvareno, imali bi sada jedan monumentalan "vodeni" ulazak u grad. Još da su u pravcu takvog trga široke stepenice uz padinu-milina..
 
Hajde da za početak vrate u staro stanje malu zelenu površinu ispod mosta koju su uništili prilikom rekonstrukcija fasada u Karađorđevoj.

Bilo je ovako, sa klupom i turističkom tablom:

79219055.jpg


A sada je devastirani prostor, naravno, spontano pretvoren u parking.

Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493123#p493123:2tmz6lq3 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Thu Nov 16, 2017 11:46 pm[/url]":2tmz6lq3]E a da znaš da si u pravu za Beton Halu, sad iz ove perspektive. Sad kad znamo da pruge tu više neće biti, i da LRT neće nikad proći tim tunelom, postavlja se pitanje koja je onda poenta postojanja te zgrade, koja jeste relativno uspešno adaptirana u novi sadržaj, ali opet... nije joj mesto tu.

Rusiti beton halu bi bila nevidjena glupost. Nit je gradjevina ruzna nit je beskorisna. Ona nudi toliko mogucnosti, Ako narednih nekoliko godina nece biti ni zeljeznice ni LRT-a u tunelu, to ne mora znaciti da se nece pojaviti potreba jednog dana. Objekat beton hale treba cuvati bez obzira za sta se bude koristio narednih godina.

Sto se tice Karadjordjeve, koliko sam mogao da vidim na slikama, predvidjeno je izmjestanje automobilskog saobracaja u obilazni pravac oko stuba mosta, sto pozdravljam. Pozitivne strane su i prosirenje trotoara, uredjenje parka...

Imam i nekoliko manjih zamjerki ali ono sto je najbitnije, sto bih volio da vidim jednog dana su ukidanje tzv bulevara kroz Donji Grad tvrdjave i uvodjenje putnickog sinskog saobracaja oko Kalemegdana. Ti potezi nisu trajno onemoguceni i ostaje sansa da se izvedu jednog dana.

P.S.
sto se tice ove zloupotrebe prostora ispod mosta na slikama koje je Zuma okacio, nadam se da ce i to da se promjeni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493129#p493129:2gvfxk2o je napisao(la):
Vox91 » Fri Nov 17, 2017 12:01 am[/url]":2gvfxk2o]Ne bih ja rušio Beton halu, može se ona samo još bolje srediti. Inače, gledao sam neke stare planove iz dvadesetih godina, kada se tu planirao jedan veliki trg-pristanište. Šteta što to nije ostvareno, imali bi sada jedan monumentalan "vodeni" ulazak u grad. Još da su u pravcu takvog trga široke stepenice uz padinu-milina..

Vox, gdje se mogu vidjeti ti planovi?
 
Vrh