KartmenBG
Higher intermediate
Bas mi nedostaje ovaj most Kralja Aleksandra eh to su bili dani kada nisam imao internet, i kada nije bilo toliko saobracaja i Novog Beograda, a ja ziveo u Porodicnoj Kuci u Kneza Milosa
BG: Lokali zjape prazni, zato velike promene
Beograd -- Rekonstrukcija Karađorđeve ulice između Brankovog mosta i Beton hale u Beogradu počeće krajem godine, najavio je glavni gradski urbanista Milutin Folić.
IZVOR: BETA, TANJUG SREDA, 26.07.2017. | 10:20
"Trotoari pored zgrada biće prošireni na pet metara, što će se pozitivno odraziti na komercijalne potencijale u prizemlju objekata koji sada zjape prazni. Na toj strani biće drvoredi, a nastavićemo i sa obnovom fasada. Tramvajska pruga pomera se prema reci, a baštice popločavaju kamenim kockama", naveo je Folić, a preneo danas Beoinfo.
Autobusi kojima je dozvoljeno da prelaze prugu da bi tik do reke pokupili turiste koji brodovima stižu u prestonicu posle rekonstrukcije dobiće rezervisana parking mesta uz ulicu, kako bi šetalište bilo oslobođeno od saobraćaja.
Potez uz Savu trebalo bi da bude prepoznatljiv i po obilju zelenila koje će presecati obnovljena biciklistička i pešačka staza, navodi se u saopštenju gradskog Sekretarijata za informiranje.
"Povezaćemo postojeću biciklističku stazu na pristaništu sa onom koja treba da se izgradi duž Crnogorske ulice. Delovi šetališta biće obloženi drvetom. Planirane su nove klupe, dečje igralište, prostor za skulpture, a spomenik lučkom radniku biće premešten na poziciju na kojoj će biti vidljiviji - na pravcu silaza sa velikih stepenica na reku", ističe Folić.
Projekat predviđa i uređenje platoa ispred velikog stepeništa, koje će funkcionalnije povezati Kosančićev venac i reku, a susret grada i Save u zoni Karadjordjeve ulice biće na još dva mesta kod malih stepenica i u podnožju Brankovog mosta.
"Prugu oko Kalemegdana izmestićemo 2019. i tek tada ćemo konačno moći da kažemo da se grad spustio na reku. Železnički tunel trebalo bi da postane prostor za javne, kulturno-umetničke i komercijalne sadržaje", dodaje gradski urbanista.
Tako je, postojeći trotoar je izuzetno uzak, pešaci se tu teško mimoilaze. Nadam se da će ova rekonstrukcija ubrzati izgradnju lepših zgrada umesto ovih šupica u sredini:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467608#p467608:2onteixv je napisao(la):relja » Sre Jul 26, 2017 1:23 pm[/url]":2onteixv]Bez tog proširenja trotoara Karađorđeva jednostavno ne može da oživi. Logičan i pozitivan korak, apsolutno podržavam.
Ohoho. Eto Las Vegasa na Savi za godinu dana.Železnički tunel će postati prostor za javne, kulturno-umetničke i komercijalne sadržaje - priča Milutin Folić.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493123#p493123:2tmz6lq3 je napisao(la):Bender Rodriguez » Thu Nov 16, 2017 11:46 pm[/url]":2tmz6lq3]E a da znaš da si u pravu za Beton Halu, sad iz ove perspektive. Sad kad znamo da pruge tu više neće biti, i da LRT neće nikad proći tim tunelom, postavlja se pitanje koja je onda poenta postojanja te zgrade, koja jeste relativno uspešno adaptirana u novi sadržaj, ali opet... nije joj mesto tu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493129#p493129:2gvfxk2o je napisao(la):Vox91 » Fri Nov 17, 2017 12:01 am[/url]":2gvfxk2o]Ne bih ja rušio Beton halu, može se ona samo još bolje srediti. Inače, gledao sam neke stare planove iz dvadesetih godina, kada se tu planirao jedan veliki trg-pristanište. Šteta što to nije ostvareno, imali bi sada jedan monumentalan "vodeni" ulazak u grad. Još da su u pravcu takvog trga široke stepenice uz padinu-milina..