Šta je novo?

Karađorđeva ulica

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413721#p413721:14rxtjqs je napisao(la):
Пантограф » Mon Oct 31, 2016 7:37 pm[/url]":14rxtjqs]Рио,
То је упрошћено виђење дела саобраћајних инжењера, које се не може буквално схватити и доследно примењивати на сваки случај.

Ja ni ne govorim uopsteno, vec bas za ovaj konkretan slucaj. Ne brini, nisam tolik odlijepio da bih i Kneza Milosa "stanjio".
Karadjordjeva je 2+2 samo u ovom dijelu od mosta do kraja ulice, i to samo zato jer se na nju vezuju bulevar VB koja je 1+1 i Pariska a sa druge strane Brace Krsmanovic i Crnogorska. To su 4 ulice koje dijele dionicu Karadjordjeve od mosta do okretnice. Zato je tu potrebno 4 trake.

U slucaju kad bi iz saobracaja izbacili bulevar VB nestala bi i potreba da Karadjordjeva ima i 4 trake. Jednostavno.
Medjutim, to se ne zeli iz ocitih razloga. S jedne strane "Beograd na Vodi" a sa druge "Donji Grad na Vodi".
 
A Dorćolci da idu kroz centar, gde god da su naumili... :lool:
 
Bespotrebno Relja banalizujes stvari i pokusavas prikazati uklanjanje bulevara VB iz Kalemegdana kao nesto sto ce donijeti katastrofu Beogradu. Vec napisah...postoji vise rjesenja a jedno od njih je da Dorcolci idu novom trasom po ukonjenim sinama kroz tunel Beton Hale. Trasom pruge.
(sad me pitaj a gde ce vozovi NIS-a :o )
 
Neću te pitati, i ovo do sada su bila retorička pitanja...

Na žalost, ja sam ti predočio samo deo problema koje bi tvoja idelja prouzrokovala, ali za tebe je to banalizovanje.
I razmem te - jednostavno, ti ne kapiraš. Ili troluješ. Svejedno, ne pišem sve ovo zbog tebe, već zbog ozbiljnosti foruma i onih nekoliko ljudi koji ovde ipak daju neki doprinos, ali su se zbog svoje naklonjenosti svakoj "nadahnutoj" ideji ovaj put malo istrčali.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413738#p413738:1tpr2ukj je napisao(la):
RioBL » Pon Okt 31, 2016 9:22 pm[/url]":1tpr2ukj]Bespotrebno Relja banalizujes stvari i pokusavas prikazati uklanjanje bulevara VB iz Kalemegdana kao nesto sto ce donijeti katastrofu Beogradu. Vec napisah...postoji vise rjesenja a jedno od njih je da Dorcolci idu novom trasom po ukonjenim sinama kroz tunel Beton Hale. Trasom pruge.
(sad me pitaj a gde ce vozovi NIS-a :o )

Ja cisto sumnjam da ce tu sine ostati...pre ili kasnije ce se nekome vise isplatiti da proda zemljiste okupirano sinama nego da ufurava tramvaje ili vozove i tako propusti da zaradi...

Inace, potpuno sam za to da se ukoni voz odatle, u svakom obliku.
 
Od sredine sledeće godine ako nas ne lažu gradski oci, trebalo bi da krene rekonstrukcija
priobalja (potez od brankovog mosta ka beton hali) i karađorđeve ulice, prema idejnom rešenju Borisa Podreke.
 
Da li to podrazumeva uklanjanje sina ili one ostaju?
 
Моја нека логика је да остају све док се не уради железничка обилазница Винча-Панчево са мостом. Чим то буде готово, лети цела пруга од главне до станице Дунав.
 
Sad videh na emisiji Beograd na vodi da je Folic rekao da ce se sine u dogledno vreme ukloniti i nece vise postojati problem prislaska reci...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414932#p414932:zn8a3bao je napisao(la):
MarcBg » Sun Nov 06, 2016 1:38 pm[/url]":zn8a3bao]Sad videh na emisiji Beograd na vodi da je Folic rekao da ce se sine u dogledno vreme ukloniti i nece vise postojati problem prislaska reci...

A jesi li cuo da spominje neku pasarelu nekog cuvenog britanca Dikina i nekog cuvenog naseg umjetnika?
Ako uklanjanjem sina vise nece "postojati problem prilaska reci" cemu onda pasarela?

Da zakljucim. Uklonice sine koje su lazno prestavljene u medijima kao prepreka a ostavice tzv bulevar kojim su probili vanjske zidine tvrdjave na dva mjesta i uvezli saobracaj unutar tvrdjave i onda ce preko tog bulevara graditi pasarele.

Da podsjetim sta nas ceka...



Koliko vidimo pasarela? Sta je stvarna prepreka prilasku rijeci?
 
Nije rekao za taj deo da sine smetaju prilazu,vec za onaj oko starog mosta...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414936#p414936:2wp3og3w je napisao(la):
direktor » Ned Nov 06, 2016 3:37 pm[/url]":2wp3og3w]Dosta save ce se uliti u dunav do tada


Nazalost...iskreno, ja jedva cekam da se to desi.

Uopste mi se ne dopada ideja prolaska teretnih vozova kroz najlepsi deo grada.
 
Teretnim vozovima sigurno nije mjesto u centru grada. Da se oni uklone nepohodno je izgraditi most i prugu kod Vince a i to je jos jedan od projekata koji stoji u redu za realizaciju.

Sto se tice pruge, ona bi mogla ostati i naci svoju drugu najmenu. I o tome je bilo dosta rijeci ranije.
 
Folic kaze u emisiji BNV da ono za karadjordjevu nije konacno resenje vec okvirno (sta god to znacilo ) i da tek treba da se razradi resenje i da ce trotorari biti siroki 5 metara ispred ovih fasada sto rekonstrujisu sto znaci da tacno ona traka izmedju tramvaja i trotoara ce biti prosirena za pesake.
 
Profil saobracajnice izmedju mosta i kapetanije ce ostati isti, samo ce biti pomjeren od zgrada prema rijeci tako da ce dobiti siri trotoar. Ajd, i to je nesto.
 
Bilo bi lijepo da se na istom mjestu izgradi novo pozoriste a Karadjordjevoj vrati nekadasnji profil.
 
Maketa na Vozdovoj fotografiji nalazi se pozorisnom muzeju Srbije pored muzeja Vuka i Dositeja
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415020#p415020:30y6cvse je napisao(la):
RioBL » 06 Nov 2016 19:51[/url]":30y6cvse]Da podsjetim sta nas ceka...
file.php

Nisam siguran da nas baš to čeka :shock:
pre ce biti da nas čeka obnova iz raznih epoha nekih delova i dr. kulturno istoriskih spomenika
kako bi sve epohe dobile svoju zasluženu ravnopravnost

Prekriti Donji grad sa Enterprajzovskim Despotovim gradom je ne fer prema svom nasledju
al da se vrtimo fokusu teme... :)
Karadjordjeva ulica obiluje lepim zgradama čije fasade treba da se obnove
Čumurkana po istoriskoj vrednosti jeste značajna ali
po dimenzijama na tom prostoru i estetski nije baš turistima interesantna
te više sam za obnovu nekog njenog dela , koj je ce jasno svedočiti o nj. postojanju

Mozda bi tako i dobili malo više prostora za neophodno uredjenje Velikih stepenica
koje uprvo i vode spustajuci se u Karadjordjevu i Savsko pristanište
baš danas izašao je i novinski članak o stepenicama
link: http://www.danas.rs/beograd.39.html?news_id=332645
treba uzeti u obzir da Velike stepenice iz Karadjordjeve
čine izuzetnu saobracajnu pešačku vrednost povezivanja više značajnih celina grada
Karadjordjeve - Konsančicevog venca - gornjeg Kalemegdana pa i K. Mihajlovom
 
Maketa Donjeg Kalemegdana je jeziva. Ne zbog same makete, vec sto bi to verovatno bila najveca devastacija kulturnog nasledja svih vremen koju su Srbi sami sebi ucinili. Nista vise, potom, ne bi bilo sveto, ni postedjeno.
Sva arheoloska blaga, znana i neznana, bi bila zacementirana u temelje kao ispod TC u Rajicevoj, samo mnogo vise i gore.
 
Искрено се надам да је то етно село Станишић у Доњем граду само фантазија и да никада неће доћи до реализације таквог фалсификата историје.
 
Vrh