Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Tramvaj ovde neće skoro. Neko je ranije pominjao i okretnicu koja je u međuvremenu verovatno još više devastirana, a možda će se i ona rekonstruisati.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Rdja ispod mosta nije bitna, bitnije je najmodernije osvetljenje te rdje.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Jesu spremili tribine i zastavice da proslave što su postavili 500 metara šina posle 10 meseci radova :bash:
 
I pečenje sa rakijom. Mile se razume u rakiju, čak i sam peče...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=649721#p649721:39nj95wm je napisao(la):
zoran_m » 17 Avg 2019, 22:28[/url]":39nj95wm]Sta fali behatonu? To sto sadasnje poplocavanje granitom stvara utisak da smo bogata zemlja kojoj to prilici ne znaci da je behaton los. Mnogo bogatije zemlje se ne razbacuju granitom kao Beograd zadnjih godina. Behaton je sasvim pristojno i ekonomicno resenje koje se dobro pokazalo u Beogradu, uz malo odrzavanja moze da traje i 30 i vise godina, medjutim kod nas se pokazalo da kamen kao vecni materijal moze trajati nekoliko meseci..

Dao bi ti 1000+ da mogu :kk:
 
Данас касно поподне су асфалтирали другу - леву - половину улице на њеном почетку, код трамвајске окретнице:









 
Dobijem migrenu kad vidim ovu zgradu na uglu. Kao brod koji nailazi iza ćoška, ali brod duhova. Dajte pare ljudi iz vlasti, obnovite to umesto gondole i sličnih gluposti.
 
I naravno, nije im bio problem da IZMENE prihvaćeni plan da ne bi povećavali javnu površinu na račun privatne. Verovatno je neki "partijski prijatelj" dobio napad kad je u planu video taj detalj. Tačno sam znao kad toliko vremena nikako ne počinju rušenje barake Crvenog Signala da je rešenje izabrano i nacrtano u planu postalo problematično. A mogli su lepo da iskoriste priliku i isprave nepotrebnu krivinu ulice, i tako dobiju na prostoru tačno na mestu gde rečna kapetanija pravi problem kao jedina preostala zgrada u tom redu. Tačno onako kako su projektanti i nacrtali. Ali ne .... sada kafanska bašta ispred ulaza ima više mesta, a plac barake Crvenog Signala se može izgraditi u većoj površini ... ne dao Bog da se i malo odstupi od investitorskog urbanizma.

20190822-185052-2.jpg


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638198#p638198:1apx2tjl je napisao(la):
Zuma » 11 Jul 2019 12:45 pm[/url]":1apx2tjl]Nije to sve. Moram da ponovim da i dalje nema znakova rušenja barake "Crveni Signal", pa čak ni priprema iseljenja mnoštva zakupaca kancelarija u njoj. Ako će saobraćaj da puste 1. Septembra, a do tada ima svega mesec i po dana, to znači da će kompletno da ukinu trotoar na jednoj strani ulice, a time i mogućnost da pešaci tuda prođu, pošto se po projektu on sav nalazi unutar barake.

file.php

file.php
 
Upravo tako. Saobraćaj nepotrebno kruži oko stuba mosta da bi se dobio širi trotoar u tom delu i onda se taj isti trotoar sužava u krivini oko barake.
Ja sam još onda pitao koji pešački saobraćaj će da prođe tim proširenim trotoarom i odakle će da dođu ti novi pešaci. Po običaju, dobio sam besmislen odgovor i sad me baš interesuje da vidim kako će da se prolazi u krivini pored barake.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Rekonstrukcije se ne rade da bi se sirili trotoari za peake (moze samo za baste lokala),i ispravljale ulice, poboljsao saobracaj i eliminisala uska grla, vec da se uzme maksimalno novaca iz gradskog budzeta. Tu i tamo im se nesto omakne pa urade kako treba. A plen u gradjevinskim parcelama se ne sme da umanji ni za cm2. Okrnjen plac ima mnogo manju vrednost. :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651849#p651849:cdzyf0uq je napisao(la):
Zuma » 22 Авг 2019 11:57 pm[/url]":cdzyf0uq]I naravno, nije im bio problem da IZMENE prihvaćeni plan da ne bi povećavali javnu površinu na račun privatne. Verovatno je neki "partijski prijatelj" dobio napad kad je u planu video taj detalj. Tačno sam znao kad toliko vremena nikako ne počinju rušenje barake Crvenog Signala da je rešenje izabrano i nacrtano u planu postalo problematično. A mogli su lepo da iskoriste priliku i isprave nepotrebnu krivinu ulice, i tako dobiju na prostoru tačno na mestu gde rečna kapetanija pravi problem kao jedina preostala zgrada u tom redu. Tačno onako kako su projektanti i nacrtali. Ali ne .... sada kafanska bašta ispred ulaza ima više mesta, a plac barake Crvenog Signala se može izgraditi u većoj površini ... ne dao Bog da se i malo odstupi od investitorskog urbanizma.

Фасцинантно је до које мере сваки пут искривите чињенице до непрепознатљивости.

Па управо приватнику, власнику парцеле највише одговара да се улица исправља по првобитном плану јер би то значило да држава, тј. град МОРА да му откупи ЦЕЛУ парцелу по тржишним ценама а можете само да замислите колико кошта тај плац тик до Калемегдана.

Сад се поставља питање да ли порески обвезници треба зарад лењир урбанизма и неког исправљања осе улице да плате које милионче евра?
 
Lenjir urbanizam? A šta je sa javnim interesom?

Prvo, zgrada je ionako predviđena za rušenje. Pa ostaje samo da se veoma malo smanji površina placa. Dakle, i da je zemljište u privatnom vlasništvu, a ispalo je da nije, opet ga ne bi trebalo otkupljivati celog. Ovako, pošto je državno, ni to nije bio problem, i čak je taj ćošak već isparcelisan i odvojen. Što se lepo vidi ovde.

Pogledajte prilog 2
A zatim mi nije jasno i po kom to planu oni sada rade? Poslednje što mogu da nađem je ovo (11.06.2017.), i tu je ulica i dalje ispravljena.

http://www.beograd.rs/deu/gradski-oglas ... v-venac_2/

Dalje postoji samo odluka o izradi iz sl lista 67 iz 2018. ali nigde usvojene izmene plana:

ОДЛУКУ О ИЗРАДИ ИЗМЕНA И ДОПУНA ПЛАНА ДЕТАЉНЕ РЕГУЛАЦИЈЕ ПРОСТОРНЕ ЦЕЛИНЕ КОСАНЧИЋЕВ ВЕНАЦ ЗА ДЕО БЛОКА ИЗМЕЂУ УЛИЦА: КАРАЂОРЂЕВЕ, ВЕЛИКИХ СТЕПЕНИЦА И КОСАНЧИЋЕВОГ ВЕНЦА, ГРАДСКА ОПШТИНА СТАРИ ГРАД

Možda ja ne umem da je nađem, pa bi bilo lepo da mi neko ukaže gde je ta usvojena izmena i kako ona izgleda. Za sada, poslednje što znam da važi je ovaj plan.

Pogledajte prilog 3
A tu je zgrada srušena, a na na tom prostoru bi desno od desne šine trebao da bude zaštitni deo tramvajske baštice od (7,3-3,8)/2=1,75m, pa onda ulica širine 6 metara, pa trotoar 4,5 metara. Meni ne izgleda da je to slučaj u ovome što smo na kraju dobili, po nepoznatom i tajnom planu:


Ovako je ranije bilo zamišljeno da bude konačno stanje, sa ispravljenom ulicom.

Pogledajte prilog 1
 
Poreski obveznici su već opljačkani. Milionče gore dole...
Cela ova nazovi rekonstrukcija nije imala posebnog efekta, osim što je uništena zelena površina prema reci.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651939#p651939:r1jgslbk je napisao(la):
Zuma » 23 Авг 2019 09:42 am[/url]":r1jgslbk]Lenjir urbanizam? A šta je sa javnim interesom?

А шта је по теби овде конкретно јавни интерес?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651939#p651939:r1jgslbk je napisao(la):
Zuma » 23 Авг 2019 09:42 am[/url]":r1jgslbk]Prvo, zgrada je ionako predviđena za rušenje. Pa ostaje samo da se veoma malo smanji površina placa. Dakle, i da je zemljište u privatnom vlasništvu, a ispalo je da nije, opet ga ne bi trebalo otkupljivati celog. Ovako, pošto je državno, ni to nije bio problem, i čak je taj ćošak već isparcelisan i odvojen. Što se lepo vidi ovde.

Не разумеш. Када на парцели постоји објекат, парцела се мора откупити ЦЕЛА јер не можеш објекат скратити за метар-два. Плац је државни, а чији је тај објекат који мора да се руши? Чији су локали? Они сви редом морају да се откупе од својих власника. Значи, не постоји експропријација земљишта, него пословног простора.

И опет, све то зарад чега? Да ли је у питању нека витална инфраструктура или естетика геометрије улице? Да ли је због естетике геометрије оправдано вршити експропријацију целе зграде? Па није ово случај из Деспота Стефана где је угрожено функционисање виталне инфраструктуре.
 
Cela ulica je rađena zarad estetike , pa ne videh da se neko uzbuđuje zbog toga.
 
Koja demagogija "radi se zbog estetike".
Pa naravno da se radi zbog estetike, poenta svega je da nam grad bude lepsi ne znam sta je konkretno tu problem? Ne najbolje da rade ulicu da bi bila ruznija.
Ako ti je stalo do cevi ispod zemlje nemas problem sve ce biti zamenjno i vodovod i kanalizacija, sa te strane nemas problem.
PS Naravno, ne moze sve da bude kao 1/3 bulevara (najjaca rekonstrukcija na planeti) sa behatonom od 600din ali dobro nije ni granit tako los
 
Pa sad zbog postavljanja trotoara mom dedi su srusili deo objekta (kuca ostala bez jedne sobe do ulice :)) jer je radjena nova regulaciona linija a zid je bio metaripo preko regulacije . Niti su mu otkupili plac a nesto se ne secam i da je dobio nesto za sobu manje. Naravno kuca je bila privatno vlasnistvo.
 
Osim estetike , koja je uvek diskutabilna i individualna stvar , tj. nekome je OK behaton , nekome granit , nekome asfalt , nekome kaldrma na kolovozu... , postoji i nešto što se zove funkcionalnost. To što će neko da se divi okrečenim fasadama i postavljenim pločama , i da o tome priča na sav glas kao najjačoj stvari na svetu , meni kao korisniku ne znači ništa , ako nije poboljšana funkcionalnost. Ako nakon rekonstrukcije neke ulice stanje ostane isto kao i pre , a moglo je da se poboljša , jer je za tim bilo potrebe , ili pak bude gore nakon rekonstrukcije , ja izgleda treba da pevam od sreće jer su okrečili fasadu i tako mi unapredili život za 100%. A to što i posle rekonstrukcije kaldrme u pešačkoj zoni i dalje lomim noge , što bici staze ne postoje u kontinuitetu duž cele ulice , što se kontejneri meću duž istih , što se beton ispod tramvajskih šina vrlo brzo raslabavi pa trucka i na kraju krene i da puca , što se tramvajske šine pretvaraju u prostor namenjen i kolima , što i dalje imam problem sa uskim grlima , što pretrčavamo ulicu tamo gde su ranije bili pešački prelazi , šahtovi po sred kolovoza , neuvučeni slivnici... , to nije uopšte bitno.
Konkretno za Karađorđevu , to što će da se zamene cevi za vodovod i kanalizaciju , jedna je od osnovnih stvari koja se podrazumeva da se odradi prilikom svake ozbiljnije rekonstrukcije. Pored cevi , mi ovde imamo i kolovoz i njegovo ukrštanje sa tramvajskim šinama na nekoliko mesta , ali koga briga za to što će redovno dolaziti do konflikta između vozila i tramvaja , kada ćemo dobiti popločan i proširen trotoar sa okrečenim fasadama.

P.S.
Znam da sam autofobičar , da sam ljubitelj voznog sredstva koje vozi promaju , da imam nešto protiv Vučića , da bih mogao da posetim ustanovu koja mi je u komšiluku... :)
 
Džabe pominješ funkcionalnost.
To je ovde nepoznat pojam ali svi znaju definiciju "pravog evropskog trga", svi znaju da je lepše popločano nego asfaltirano, bez obzira što se 50% ploča u Beogradu ili klati ili je polomljeno ili je ukrivo postavljeno u startu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652023#p652023:f22ovdkt je napisao(la):
stf » 23 Aug 2019 02:17 pm[/url]":f22ovdkt]
А шта је по теби овде конкретно јавни интерес?
Šira i pravija Karadjordjeva ulica. Zašto da se prostorno zahtevna kombinacija šina, kolovoza i trotoara sužava zbog provlačenja između Kapetanije i Crvenog Signala ako nije potrebno? A samo ta zgrada Crvenog Signala smeta zato što je baraka sa druge strane već srušena (pa je i nova nelegalna kafana Pozorište uvučena) a Fakultet primenjenih umetnosti ima dvorište ispred zgrade, pa i on ne smeta ispravljanju ulice.

Не разумеш. Када на парцели постоји објекат, парцела се мора откупити ЦЕЛА јер не можеш објекат скратити за метар-два. Плац је државни, а чији је тај објекат који мора да се руши? Чији су локали? Они сви редом морају да се откупе од својих власника. Значи, не постоји експропријација земљишта, него пословног простора.

И опет, све то зарад чега? Да ли је у питању нека витална инфраструктура или естетика геометрије улице? Да ли је због естетике геометрије оправдано вршити експропријацију целе зграде? Па није ово случај из Деспота Стефана где је угрожено функционисање виталне инфраструктуре.
Pa ta zgrada Crvenog Signala se inako ruši! Rekli smo to više puta, a piše i u planu. Pa ionako MORA da bude otkupljena sasvim nezavisno od pitanja ispravljanja ulice. Pošto dakle pare moraju da se daju, zašto onda ne bi ulicu provukli kako treba, pošto je posle rušenja sve na državnom zemljištu? Evo, ostaju samo objekti svetlo plave boje, sve ostalo se ruši. I ovde se vidi da je ćošak placa zasečen. Čemu onda ova egzibicija koju smo dobili, kad je dakle javni interes bio jasan, a poboljšanje trase ulice besplatno?

 
Stavili su širok trotoar ispred onih kućeraka zato što će tu da postave bašte kafića, koji će naravno biti smešteni u prizemlju zgrada koje će uskoro krenuti da podižu na mestu tih kućica..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652072#p652072:2ny8ypx1 je napisao(la):
Vračarac » 23 Aug 2019 03:59 pm[/url]":2ny8ypx1]Koja demagogija "radi se zbog estetike".
Pa naravno da se radi primarno samo zbog estetike zanemarujući funkcionalnost, poenta svega za svaku korumpiranu vlast od 2000 pa na ovamo je da nam grad navodno bude lepsi ne znam sta je konkretno tu problem da se uzme koje milionče provizije tu i tamo?
Komšija, malo da dopunim tvoj post. Nema ljutiš ;)
 
Ulica Karađorđeva biće potpuno zatvorena za saobraćaj od kružnog toka sa Hercegovačkom do Bulevara vojvode Bojovića, deo Pariske ulice od raskrsnice sa Kneza Sime Markovića do Karađorđeve, zatim deo Bulevara vojvode Bojovića od izlaza iz Beton hale do Karađorđeve, a Crnogorska ulica od Pop Lukine do Karađorđeve.

Potez ulica Travnička i Braće Krsmanović biće dvosmeran i slep od raskrsnice sa Karađorđevom.

Vozila sa parkirališta Beton hale izlaziće kod ulaza u Beton halu u Bulevar vojvode Bojovića.

Vozila iz Pop Lukine ulice će se usmeravati u Ulicu Gavrila Principa, pa kroz Ulicu Kraljevića Marka i kružnog toka sa Hercegovačkom ka Starom mostu.

Pomoćnik gradonačelnika Andreja Mladenović rekao je gostujući u jutarnjem programu Tv Prva da je za predstojeći vikend, tačnije od večeras do ponedeljka, Karađorđeva ulica zatvorena za saobraćaj i apelovao na građane da izbegavaju ovaj potez.

On je precizirao da je zatvorena Karađorđeva ulica od Hercegovačke i Bulevara vojvode Bojovića, a zatim i spust sa Brankovog mosta i Crnogorska ulica, koja će biti zatvorena dva dana duže od ostalih odnosno i u ponedeljak i utorak.

–Pop Lukina neće biti zatvorena, samo deo Crnogorske, od Pop Lukine do Karađorđeve biće zatovren. Takođe, zatvoren će biti deo Pariske od Kneza Sime Markovića do Karađorđeve. Trenutno je stavljen prvi sloj asfalta, doke će za vikend biti urađeni i drugi slojevi. Ovo potpuno zatvaranje ulice za saobraćaj bilo je neophodno zbog zavrašavanja instalacija vodovoda, elektromreže i kontaktne mreže, kako bi sve 1. septembra bilo spremno za otvaranje u punom profilu – rekao je Mladenović.

Prema njegovim rečima ova zatvaranja su potrebna, jer će i Crnogorska ulica, odnosno deo koji vodi ka Karađorđevoj biti potpuno rekonstruisan sa skidanjem sloja asfalta.

–Kada Crnogorska bude zatvorena građani će moći da se spuste iz Ulice Kraljevića Marka u Karađorđevu – objasnio je pomoćnik gradonačelnika.
On je istakao da će sve biti spremno 1. septembra za saobraćaj i da će on neometano funkcionisati od tog datuma.

–Obećali smo i to ćemo ispuniti, ovde će od 1. septembra saobraćaj funkcionisati u punom profilu. Izvođači se veoma trude i rade punim kapacitetima. Kada se ova saobraćajnica otvori ovaj deo grada će se rasteretiti i „otčepiti” – zaključio je Mladenović.



izvor: Studio B
 
Ahahahahaaaa punim kapacitetom rade!!!
Godinu dana za..... i sada jedva stižu. Potpuni horor. Treba 100 godina da vlada Vesić kad ste mu prepustili grad prošle godine na izborima.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Vrh