Uvesti MetroBus, MetroTram, MetroTrolley kao i ExpressBus, ClusterExpBus, ShuttleBus, SemiShuttleBus, CityBus, LocalBus.
To su 9 servisa (service-usluga) koje Beograd mora da oformi i da izbriše sadašnju zbrku mreže linija za svagda.
Ovako bi izgledale oznake:
MetroBus: M16, M44, M56, M72, M85, M97...
MetroTram: M3, M7, M9...
MetroTrolley: M29, M40, M41...
ExpressBus: E4, E21, E66, E80...
ClusterExpBus: X12, X49, X51, X69, X77, X84, X90...
ShuttleBus, SemiShuttleBus: S100, S200, S300 (Aerodromi), S8, S13, S28, S34, S48, S55... (SemiShuttleBus)
CityBus: 100, 105, 124, 131, 153, 165, 173, 186, 199...
LocalBus: 20, 24, 49, 57, 60, 75, 88, 96... sa mogućnošću podlinija A i B.
Inače gde god su važniji koridori autobusi moraju imati svoje specijalne 4 trake (po 2 po smeru, spoljnja ka ivici puta za obične tj metro, city i local a unutrašnja za exp, shuttle, semishuttle, cluster exp.) šro znači da bi Bul. Vojvode Mišića sa svojih sadašnjih 6 traka skočio na okruglo 10. Takođe i Savska Avenija sa 10 traka bez ostrva i tako bi uspelo da se ugura izmedju reke i sajma. Mnogo bi bio veći protok nego sada sa bednih 6 traka i suženjima ovako bi bilo 2 ulice i ukupno 20 traka. To bi bio polu BRT. Gde god može bi se to radilo na najvažnijim pravcima. Tome dodati Tube metro linije velikog kapaciteta i dodatni drugi sistem uskoprofilnih vozova pa bi te linije koštale manje, obično bi išle na stubovima. Znači što se železnice tiče samo spojiti London, Pariz i Berlin. Primeniti ovaj sistem linija slično kao u Berlinu samo bolje i potpunije (bolja prevozna usluga a to znači i viši standard) i Beograd može postati Alpha World City. Primera radi on sada nije ni Beta niti Gama. Samo bi mu javni prevoz dovoljno podigao uslove života za građane pa bi automatski bio u toj klasi.
Naravno treba on još da se potrudi pošto nema određene delove grada i najvažniji od svih Central Business District.