ThinkAgain
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 23.07.2009.
- Poruke
- 208
- Pohvaljen
- 1
Da, pogotovo te rupice ali jos vise me nerviraju unutrasnje reklame koje treba da se stavljaju po krovnim side panelima a ne izmedju sipki pa kad te zagrade print rupicama sa obe strane vozila a napred (na polovini ispred druge osovine gde je mesto za kolica a kod nas za stajanje tj sardinisanje) stoje reklame pa kad se vozilo napuni onda te i ljudi blokiraju i osecas se ko u liftu i ne vidis grad. Nije preporucljivo klaustrofobicarima.
Mislim da bi trebali da pisemo peticiju za to jer su stvarno preterali i to je jako neodgovorono pre svega prema svojim korisnicima/stalnim musterijama (putnicima).
Izgleda je gsp samo pokretna reklama posto su zabranili toliko reklama na tv. Ja bi kao sto je Madrid zabranio neonke na zgradama u starom delu grada, zabranio reklame na i u vozilima javnog prevoza gde to nije regulativom propisano dakle na side panelima unutra i na spoljasnjem delu oko 30% lepljeno ili bilbordi. I to samo na 30% vozila na najopterecenijim linijama gde je najveca mogucnost da veliki broj ljudi vidi reklamu. Zamislite kad bi lepili po metro vozovima svim na sta bi to licilo. Zato i hoce LRT jer je to tramvaj da mogu od poda do plafona da ga oblepe da bi zgrnuli pare u svoje dzepove bez dna!
Jos jedna vazna stavka regulative bi bila da i od tih panela bude samo 50% namenjeno u propagandne svrhe a drugih 50% za mape doticne linije na kojoj doticno vozilo radi kao i dodatne mape svih linija u gradu sa specijalno oznacenim presedanjima sa doticne linije kao i npr ta linija je crvena a ostale sa kojima se ukrsta i moze da se preseda su plave. Sve ostale su neka neutralna boja a te su boldirane.
Posebni paneli bi oznacavali listu stanica i sve linije tj mogucnosti presedanja na stanicama kao i gde te ostale idu. Ne bi bilo zbrke ako bi se kvalitetno odradilo. Bilo bi pozeljno samo odstampati sve to sa novoformiranog sajta koji objedinjuje gsp, privatnike, beovoz ukupno sve prevoznike a ne ovako gspov se ne azurira a svaki privatnik ima razlicito. Sajt direkcije ne treba da pravi zbrku sam u sebi tako da je najbolje oformiti potpuno novi sajt integrisanog i s beovozom jedinstvenog sistema javnog prevoza.
Mislim da bi trebali da pisemo peticiju za to jer su stvarno preterali i to je jako neodgovorono pre svega prema svojim korisnicima/stalnim musterijama (putnicima).
Izgleda je gsp samo pokretna reklama posto su zabranili toliko reklama na tv. Ja bi kao sto je Madrid zabranio neonke na zgradama u starom delu grada, zabranio reklame na i u vozilima javnog prevoza gde to nije regulativom propisano dakle na side panelima unutra i na spoljasnjem delu oko 30% lepljeno ili bilbordi. I to samo na 30% vozila na najopterecenijim linijama gde je najveca mogucnost da veliki broj ljudi vidi reklamu. Zamislite kad bi lepili po metro vozovima svim na sta bi to licilo. Zato i hoce LRT jer je to tramvaj da mogu od poda do plafona da ga oblepe da bi zgrnuli pare u svoje dzepove bez dna!
Jos jedna vazna stavka regulative bi bila da i od tih panela bude samo 50% namenjeno u propagandne svrhe a drugih 50% za mape doticne linije na kojoj doticno vozilo radi kao i dodatne mape svih linija u gradu sa specijalno oznacenim presedanjima sa doticne linije kao i npr ta linija je crvena a ostale sa kojima se ukrsta i moze da se preseda su plave. Sve ostale su neka neutralna boja a te su boldirane.
Posebni paneli bi oznacavali listu stanica i sve linije tj mogucnosti presedanja na stanicama kao i gde te ostale idu. Ne bi bilo zbrke ako bi se kvalitetno odradilo. Bilo bi pozeljno samo odstampati sve to sa novoformiranog sajta koji objedinjuje gsp, privatnike, beovoz ukupno sve prevoznike a ne ovako gspov se ne azurira a svaki privatnik ima razlicito. Sajt direkcije ne treba da pravi zbrku sam u sebi tako da je najbolje oformiti potpuno novi sajt integrisanog i s beovozom jedinstvenog sistema javnog prevoza.