Šta je novo?

Južni bulevar - rekonstrukcija i proširenje

^^Ja se isto pridruzujem kritici za srednje ostrvo. Potpuno nepotrebno. Trebalo je definitivno umesto tiga da prosire trotoare koliko je god moguce. Meni je doduse jos jedna stvar nelogicna a to je to posadjivanje drveca po sred trotoara. Nesto bas i nisam odusevljen tom idejom a nisam tako nesto jos video.
 
je*******ote, koliko je ovo razdelno ostrvo. :lol: Pa oni definitivno nisu normalni! :rolleyes: Ako se desi neka guzva, a bice ih sigurno oho ho, popecu se na ostrvo i komotno doci do kuce. :cool: Naravno, sala mala. Ali, gledam ponovo ovo OSTRVO i ne verujem. :D
 
A ovo drvece po sred trotoara...pretpostavljam da im je bila ideja da kad se umorimo od hodanja cik cak, i izbegavanja drveca, da mozemo lepo da se naslonimo na jedno od istih i lepo se odmorimo. Zaista mi ne pada na pamet nijednoa druga logicna ideja.
 
@Skyliner
Apropos prostora, shvatas da ce te rupe biti pokrivene sa necim? Mislim, one su sada ostavljene tako jer oko drveca koje ce ici tu treba da idu odredjeni oblici kockica koje ce oni posle kalupiti... bice mesta za kolica sigurno...

Sto se bandera tice, nije mi jasan siri kontekst, bilo bi lepse da slikas sliku... A sto se ostrva tice, isto se slazem, mislim da je idiotski - mada kapiram da ce taj prostor koristiti za kablove, cevi, i ostale stvari, tako da nece morati da kopaju ulicu kad rade neke popravke... Bar se nadam da je tako - ostrvo na tvojim slikama stvarno izgleda presiroko!

A za slepe - to je vodjica koja bas i ne treba biti mnogo siroka s obzirom da ne verujem da ce bas mnogo slepih ljudi simultano ici juznim bulevarom u istom smeru istom brzinom toliko da ne mogu da se iskordinisu i da ce morati konstantno da se "preticu"...
 
Bandere sam slikao tako da se vidi koliko su udaljene od fasada a ti ako si corav sta da ti radim - slika je slika! Uvek se nadje neko da pametuje. Isto kao i za sliku za pesacko ostrvo pa nisam je photoshopovao :lol:
Ulica i trotoari uopste nisu simetricni. S jedne strane su parking mesta i na tim parking mestima ce biti drvored sa te strane ulice pa tek onda trotoar koji ima stazicu za slepe i bez drvoreda je a sa druge strane je samo trotoar koji ce biti jos vise smanjen zbog stabala drveca i bandera koje su priljubljene uz zgrade i nema stazicu za slepe. Rupe ce verovatno biti pokrivene al kao sto vidis trenutno ima prostora od citave 2 kocke a kad je pokriju bice citave 3 ili 3,5 kocke nedovoljno u svakom slucaju da se mimoidju dve osobe a posle stabla ide hidrofor pa putanja kretanja nikako ne moze da bude pravolinijska.
 
Pa ne treba da bude pravo da može A380 da rula..
Šaim se. Jes, previše su centrirali drvored, trebalo je da ga pomere bliže ulici. A i stvarno je preširoko ostrvo, meni ovo izgleda kao da su ostavili da posle može da se uzme malo od ostrava, malo od trotoara, i da se ubaci još jedna traka.. :/
 
Сасвим случајно и ја шкљоцнух неколико данас у ЈБ и стекох прилично другачији утисак од Скаја и дружине. Не знам можда је у питању други део улице, део који сам ја сликао је између Мајора Гравриловића и Максима Горког.

Juznibulevar20mart200810.jpg


Juznibulevar20mart200811.jpg


Juznibulevar20mart200813.jpg


Juznibulevar20mart200812.jpg


А ево како данас изгледа део од М. Горког ка Г. Вучића (сликано на раскрсници са М. Горког)

Juznibulevar20mart200814.jpg
 
sto rece neko, ako su polozili sve kablove ispod ade onda jos i nekako da se razume njena sirina, ali ako nisu onda je totalno nerazumljiva, taj prostor je mogao da se iskoristi za siri prostor za pesake. nazalost i ovde su koriscene one sugave sive kockice, steta sto nisu koristili one iz vasine koje su prosto ozivele taj prostor.
 
Evo i na ovim Vladinim slikama se vidi kako su debilno uradili projekat. Naime na 2. i 3. slici vidite gde ce biti drveca sa one strane gde je parking i zauzimace mesta a na drugoj strani koju sam ja slikao zauzimaju mesto na onako uskom trotoaru. Veoma asimetricno i nefunkcionalno. Znaci drvored ce izgledati ovako: Malo na parkingu malo na trotoaru a onoliko ostrvo koje je sire od trotoara ce najverovatnije da bleji prazno.
 
Kako sam ja shvatio, na jednoj strani će drvored biti na parkingu, a na drugoj na trotoaru. To je sasvim OK. Bilo bi lepo da zasade dva reda žive ograde na ostrvo, kao što je to u Cvijićevoj..
 
Skyliner":2m42i4qt je napisao(la):
To bas ne bi bilo pametno posto ce ljudi gaziti preko toga.
Preko čega će gaziti ? Preko ostrva, pretpostavljam kada budu pretrčavali 2+2 trake ? :notok: :nono:

Pa znaš šta... Ono što me stalno iznenadjuje je kako uopšte možemo da razgovaramo o ovakvim stvarima, ovo su civilizacijske tekovine. Možemo da raspravljamo o tome da li je ostrvo moglo da bude pola metra šire ili uže, ali da će neko preko njega da gazi, o tome ne bi smo smeli da raspravljamo.
 
^^ mislim da znam tacno o cemu govoris ali postoji jedna moze se reci cinjenica a to je da nas narod pretrcava ulicu kad kod stigne i gde god stigne. Samo kad se setim pre par meseci pricu o coveku koji je krenuo da pretrci sa jedne na drugu stranu mostarske petlje pritom preskacuci razdelni deo i na kraju je tragicno zavrsio. VIzuelno a mozda i prakticno bilo je bolje da razdelno ostrvo bude nesto malo uze pod uslovom da nisu izmedju instalacije koje diktiraju sirinu.
 
^^^ Ne sporim, stvarno izgleda da je ostrvo malo preširoko, ali hajde da sačekamo finalni izgled.
Recimo, ostrvo u Krunskoj je možda takodje malo široko ali ga nikada ne bih sužavao, jednostavno tim širokim ostrvom se dobija mini zeleni pojas.

Moja reakcija je bila na "gaženje ostrva", u fazonu ne nećemo stavljati nikakve ukrasne detalje (možda ogradicu kao u Krunskoj ili zelenu ogradu, etc.) jer bi to, bože moj, zasmetalo šetnji po bulevaru po principu "livado moja zelena".
Pritom, sama pomisao da se uredjenje grada zasnuje na anomaliji nepoštovanja principa estetike i bezbednosti, deluje prilično besmisleno.

Statistika govori da su upravo pešaci odgovorni za 65-70% nesreća u kojima učestvuju... Bahatost i lenjost...
 
Dobro ali u ovom slucaju ne mozes da krivis pesake posto na juznom ukupno imaju samo dva pesacka prelaza kod raskrsnica. Znaci na svakih 500m.
 
U pravu si skroz i shvatam tvoj gnev. To je odraz visedecenijskog nepostovanja nikakvih zakona i pravila kod nas a kamoli nekog pristojnog ponasanja, pomerene moralne vrednosti, neznanja i neprihvatanja onoga sta bi smelo da se radi a sta ne bi trebalo a to ne iz razloga sto ce neko da ti napise kaznu nego iz opste kulture koju mnogi na zalost nemaju. Isti je npr. problem sa parkiranjem na trotoarima i zelenim povrsinama.
Ne mislim da je ostrvo u Krunskoj presiroko. Ako bi ga suzavali onda ga ne bi vise ni bilo tako da ne vidim neku preteranu svrhu tome.
 
Po zakonu pesak sme da predje ulicu ako u razdaljini od 100m na obe strane postoji ni jedan podzemni prolaz ili pesacki prelaz. Prvo se malo edukuj pa onda pricaj o nepostovanju zakona. I ja uopste nisam gnevan meni je svejedno sto se pesaka tice pogotovo kad pogledas kako se tek vozaci ponasaju.
 
Skyliner":3pk8pg7k je napisao(la):
Po zakonu pesak sme da predje ulicu ako u razdaljini od 100m na obe strane postoji ni jedan podzemni prolaz ili pesacki prelaz. Prvo se malo edukuj pa onda pricaj o nepostovanju zakona. I ja uopste nisam gnevan meni je svejedno sto se pesaka tice pogotovo kad pogledas kako se tek vozaci ponasaju.
Da znam naravno za taj zakon ali ne pricam o tome. Pricam o tome da ljudi ne koriste pesacke prelaze, podzemne prolaze itd. nego pretrcavaju ulicu i pored postojanja istih na manje od 100 m. od mesta pretrcavanja i naravno tad se i desavaju nesrece. Visedecenijsko nepostovanje zakona sam naveo kao nesto sto je prouzrokovalo takvo ponasanje ljudi danas kod nas kakvo imamo a ako si ti zadovoljan kako se zakon postuje kod nas onda se nasi stavovi mnogo razlikuju. Znas li sta je 500 metara?

dragan":3pk8pg7k je napisao(la):
...
Gde li to žive? .. kad stalno ponavljaju ovakve konstatacije iz posta u post.
"U realnosti" za razliku od nekih ovde.
 
Skyliner":1rehaz74 je napisao(la):
Po zakonu pesak sme da predje ulicu ako u razdaljini od 100m na obe strane postoji ni jedan podzemni prolaz ili pesacki prelaz. Prvo se malo edukuj pa onda pricaj o nepostovanju zakona. I ja uopste nisam gnevan meni je svejedno sto se pesaka tice pogotovo kad pogledas kako se tek vozaci ponasaju.
Pravniče, zakone profesionalno ne poznajem ali dobro stojim sa zdravim razumom... evo ti samo jedna vest sa sve izvorom. Ne znam, verovatno ćeš ti svoje dete da vaspitaš tako da "ošacuje" 100 metara daljine pa da prelazi preko bulevara...

http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=14&status=jedna&vest=108832&datum=2007-09-19

Deca najčešće stradaju u naseljima, pri prelaženju ulice van pešačkog prelaza, a posebno pri izlasku na kolovoz ispred, iza i između parkiranih automobila. Zabeležen je i povećan broj nesreća na obeleženim pešačkim prelazima dok je na semaforima uključeno crveno svetlo za pešake, a deca stradaju i u zonama autobuskih stajališta i pri kretanju duž kolovoza.

-----------------------------------------

s druge strane pretpostavljam da je zakon isti za Bulevar sa 4-6 traka kao i za Donji Selevac gde će pre da te zgazi zaprega neg' auto.

Nego, pravniče, čini mi se da je i gaženje zelenih površina zabranjeno ? Ili se možda zakon poštuje samo kada nam to odgovara ?

U celom svetu se razum poštuje a isti je uglavnom inkorporiran i u zakone, jedino ovde ljudi umesto da poštuju razum izmišljaju opravdanje za svoju ljenost a karakterno su bahati. Poštujući tu logiku, ispada da su kriminalci samo jako talentovani u interpretiranju zakona po gornjem principu i samim tim ne pretstavljaju ništa loše.

Ovde pravo nikada nije naročito cenjeno a poslednjih 20 godina je dodatno potpuno erodirano.
 
Obrisao sam par postova koji apsolutno nisu imali veze sa temom Juzni bulevar...
Nastavljamo dalje nadam se bez udaljavanja od teme i licnih sukoba
 
@Milance: E pa sad ako neko pretrcava ulicu a pesacki mu je na 20m onda stvarno no comm.. jedino ako nije upitanju podzemni prolaz koji je nedovoljno osvetljen i predugacak pa se osoba pogotovo ako je zenska ili starija plasi da prodje kroz njega iz veoma opravdanih razloga zato sto na ulicama Beograda svasta mozes da vidis i svast moze da ti se desi a kamoli u podzemnim prolazima

Da se vratimo na bulevarac. Danas sam pitao jednog radnika sta je sa autobuskim stajalistima odnosno uvalama. Nije znao da mi odgovori. Izgleda da su potpuno "zaboravili" na njih. Ranije smo u oba pravca imali prostora za autobuske stanice odnosno da autobus kad udje na stanicu oslobodi obe trake u jednom pravcu. Sad ih nisu napravili i to ce biti veliki problem jer znam jos ranije dok one nisu postojale kakve su se guzve samo pravile zbog toga. I po mom skromnom misljenju morace i to da prepravljaju umesto da su ih odmah na pocetku napravili. Samo da uzmu pare.
 
Ljudi imali 4. trake ranije, vec sam pisao o tome sta je s vama ko da niste nikad prosli kroz bulevarac? Zivim na juznom skoro 30 godina znam o cemu pricam i znam sve njegove prednosti i mane. Upravo to je glavna mana celog projekta sto nisu prosirili broj traka nego su ga lickali kozmeticki. Ko neku staru babu pa joj sad stavljas sminku da izgleda lepse. I kad se vec "qurce" umesto da stave mermerne ploce ko u knez mihajlovoj sad ce ove morati redovno da menjaju, samo dupli trosak. Jedino kanalizaciona mreza je prava stvar i tu nemam nikakvu zamerku. Mada videcemo u buducnosti koliko ce funkcionalna biti ali ne verujem da ce biti problema pogledajte i sliku ko da su gradili metro:

 
Posto sam i ja ziveo u okolini i bulevarom prolazio svaki dan, i to kao vozac, znam koliko je bilo opasno to sto su vozaci koristili IMPROVIZOVANE 4 trake! Mozda su te dve trake koje su postojale bile malo sire od normalnih, ali 4 nisu postojale nikada!

Drugo, ovo sto se vidi na slikama je neuporedivo poboljsanje u odnosu na ono kako je bulevar ranije izgledao. Videcemo kako ce se pokazati funkcionalnost istog kada se ulica pusti u promet!
 
Vrh